آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

 

مو یکی از مهمترین فاکتورهای موثر در زیبایی چهره است ، داشتن موهای زیبا آرزوی هر فردی است اما گاهی اوقات به دلایل متعددی موها دچار ریزش می‌شوند و این موضوع باعث نگرانی زیاد می شود ریزش مو در افراد علت های گوناگونی می تواند داشته باشد در زمینه ژنتیکی فرد و هنجاری های هورمونی ، عفونت های پوستی ، فقر بعضی مواد غذایی در بدن ، استفاده از شامپوهای نامناسب و رنگ های موی نامناسب می‌تواند از علت های شایع ریزش مو باشد .

با توجه به علت ریزش مو از روش‌های درمانی گوناگونی می توانید استفاده کنید در این مقاله ما به بررسی ارتباط قرص اسپیرونولاکتون و ریزش مو می پردازیم.

به نظر شما آیا قرص اسپیرونولاکتون دارویی برای درمان ریزش مو است

. در چه شرایطی برای درمان ریزش مو از قرص اسپیرونولاکتون استفاده میشود

در صورتی که مشتاق هستید پاسخ این پرسش‌ها را بدانید پس با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو

قرص اسپیرونولاکتون در بعضی مواقع به عنوان یک دارو برای درمان ریزش مو استفاده می شود استفاده از این دارو فقط با نظر پزشک متخصص صورت می گیرد و باید از مصرف خودسرانه برای جلوگیری از درمان ریزش مو خودداری شود البته مصرف هیچ دارویی بدون نسخه پزشک توصیه نمی شود با توجه به اینکه ریزش موی سر به دلایل گوناگون ممکن است اتفاق بیفتد.

بنابراین باید قبل از درمان ابتدا علت تشخیص داده شود و سپس به راه درمان مناسبی بپردازید به عنوان مثال اگر شما دچار ریزش موی ارثی شده اید کاشت مو تنها راه درمان شما می باشد در صورتی که ریزش مو به دلایل دیگری اتفاق افتاده باشد مزوتراپی می تواند یکی از روش‌های جدیدی باشد که به منظور تقویت ریشه مو و درمان مو استفاده می‌شود ، در این میان ارتباط قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو قابل ذکر است که در شرایطی که ریزش موی شما به دلیل عدم تعادل هورمون ها در بدن باشد.

استفاده از این قرص به کاهش ریزش مو کمک می کند برخی از بانوان به دلیل تولید بیش از حد هورمون مردانه یا تستوسترون دچار ریزش مو با الگوی مردانه می شوند افزایش هورمون های مردانه در بدن بانوان سبب ریزش مو و همچنین رشد موهای زائد در سایر اندام ها از قبیل صورت و سینه میشود .

هورمون جنسی مردانه یا تستوسترون به طور معمولی در بدن خانم ها به مقدار کم تولید می‌شود در صورتی که ترشح این هورمون در خانم ها بیشتر شود آنها دچار ریزش مو می‌شوند در برخی مواقع زنان دچار الگوی ریزش موی زنانه می شوند و به تدریج موهای آنها نازک می‌شود و در بخش جلوی سر و یا قسمت های بالای سر ریزش مو اتفاق می‌افتد نوعی از ریزش مو در زنان بعد از یائسگی و به دلیل به هم خوردن هورمون ها است که به آن ریزش موی اندروژنیک میگویند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

علت و نحوه درمان چربی مو و پوست سر با روش های خانگی

قرص اسپیرونولاکتون
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- قرص اسپیرونولاکتون

سندروم تخمدان پلی کیستیک و ریزش مو

یکی از ارتباطات قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو مربوط به سندروم تخمدان پلی کیستیک است این سندروم یکی از بیماری‌های شایع در زنان است ، در بدن خانم هایی که دچار این بیماری هستند تولید اندروژن و تستوسترون بیشتر می شود با توجه به افزایش ترشح هورمون ها در این افراد موهای سر آنها دچار ریزش می‌شود و به صورت موهای زائد رشد می‌کنند.

در صورتی که علت ریزش موی سر  سندروم تخمدان پلی کیستیک باشد استفاده از قرص اسپیرونولاکتون روش درمانی موثری به شمار می‌رود این قرص به عنوان یک داروی ضد اندروژن عمل می‌کند و میزان تولید اندروژن ها در تخمدان را کاهش می دهد با کاهش تولید اندروژن موها به دلیل ترشح بالای این هورمون نازک و ضعیف می شوند مجددا دچار ریزش می شود و به حالت طبیعی برمی‌گردد بنابراین استفاده از قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو مربوط به نقش اسپیرونولاکتون در کاهش اندروژن ها می باشد.

 

در چه شرایطی اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو موثر نیست؟

نکته مهم دیگر اینکه استفاده از قرص اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو این است که استفاده آن برای درمان ریزش مو در مردان تاثیری ندارد در زنان نیز در صورتی که ریزش مو به دلایل ذکر شده باشد استفاده از این قرص درمان مناسبی نیست

. در صورتی که ریزش مو به دلیل استفاده از داروهای خاص و یا شیمی درمانی باشد

. در صورتی که علت ریزش در افراد از استرس و فشارهای روحی روانی باشد

. در صورتی که کمبودهای تغذیه ای و عدم برخورداری از رژیم غذایی مناسب عامل ریزش مو باشد.

دوز مصرفی قرص اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو

معمولاً قرص اسپیرونولاکتون در دوز ۲۵ تا ۲۰۰ میلی گرم در بازار وجود دارد برای استفاده از اثرات درمانی این قرص مصرف آن با ۲۵ میلی گرم آغاز می شود و به تدریج و در صورتی که پزشک صلاح بداند دوز مصرفی افزایش پیدا می‌کند و بدین ترتیب احتمال عوارض منفی این دارو کاهش پیدا می‌کند .

نکته دیگر در خصوص قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو این است که این دارو باعث خواب آلودگی میشود بنابراین توصیه می‌شود که قبل از خواب مصرف شود علاوه بر این استفاده از آن با معده خالی نیز توصیه نشده است.

چه مدتی از اسپیرونولاکتون برای درمان ریزش مو استفاده کنیم؟

برای درمان ریزش مو نیاز به مدت زمان طولانی است ، حداقل باید ۶ ماه یا یک سال از این قرص استفاده کنید تا اثرات خود را نشان دهند بعد از این مدت مو ها زیبا و پرپشت می شوند در غیر این صورت باید با پزشک خود مشورت داشته باشید شاید لازم باشد که پزشک شما دوز مصرفی فرصت ها را را بالا ببرد و یا از داروهای دیگر برای درمان ریزش مو استفاده کند در هر صورت استفاده از این دارو باید تحت نظر پزشک باشد.

قرص اسپیرونولاکتون
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- قرص اسپیرونولاکتون

برخی از مزایای اسپیرونولاکتون در درمان ریزش مو

. اسپیرونولاکتون داروی ارزان قیمتی است ، استفاده این دارو برای درمان ریزش مو و پیشگیری از رشد موهای زائد یک درمان ارزان قیمت است.

. درمانی ساده است ، پزشک شما به راحتی و تنها با یک آزمایش خون تشخیص می‌دهد که آیا علت ریزش مو در شما ناهنجاری هورمونی است و نیاز به آزمایشات بیشتری نیست.

. استفاده همزمان با سایر داروهای درمان ریزش مو با قرص اسپیرونولاکتون تداخل کمی با داروهای موثر در درمان ریزش مو دارد به عبارت دیگر تداخل دارویی چندانی به وجود نمی‌آورد.

. داروهای موثر در درمان ریزش مو ، در صورتی که ریزش مو به علت ناهنجاری های هورمونی باشد این قرص داروی موثر در درمان ریزش مو و جلوگیری از رشد موهای زائد در صورت است.

نکات بسیار مهم در مصرف اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو

در صورتی که این دارو توسط پزشک برای شما در نظر گرفته شده لطفاً به نکات زیر توجه کنید

. در صورتی که باردار هستید و یا قصد بارداری دارید لازم است که پزشک مطلع شود

. در صورتی که در دوران شیردهی به سر می برید قبل از استفاده از آن به پزشک اطلاع دهید.

. در صورتی که حساسیت دارویی دارید به پزشک اطلاع دهید.

. در صورتی که به دلیل بیماری های دیگر از داروهای دیگری استفاده می کنید لازم است پزشک را از تمام داروهای خود مطلع کنید این دارو ممکن است در عملکرد داروهای دیگر اختلال ایجاد کند.

 

عوارض استفاده از اسپیرونولاکتون

در صورتی که از قرص اسپیرونولاکتون برای درمان ریزش مو استفاده می کنید لازم است با عوارض جانبی این دارو آشنا شوید.

. حالت تهوع و استفراغ

. احساس درد و گرفتگی در عضلات شکم

. اسهال

. درد در سینه ها

. خونریزی بعد از تمام شدن دوره قاعدگی

. اختلال نعوظ

. خستگی مداوم

. سرگیجه

. افزایش رشد موهای بدن

. احساس بی حالی

. قاعدگی های نامنظم

اگر بعد از استفاده از این قرص عوارض عنوان شده در شما مشاهده شد باید به پزشک مراجعه کنید پزشک با اطلاع از شدت عوارض ممکن است دوز داروها را برای شما تغییر دهد و یا داروی دیگر را جایگزین کند در هر صورت در استفاده از قرص اسپیرونولاکتون و درمان ریزش مو برای جلوگیری از مشکلات جدی حتماً پزشک را از بروز عوارض آن مطلع کنید ، ریزش مو در افراد علت های گوناگون دارد و درمان آن با استفاده از روش های مختلفی صورت می‌گیرد .

در درمان ریزش ابتدا باید علت آن تشخیص داده شود و سپس راه مناسبی برای درمان انتخاب شود در صورتی که علت ریزش مو در زنان افزایش هورمون های جنسی باشد استفاده از قرص اسپیرونولاکتون به عنوان یک درمان موثر توصیه برای تعادل هورمون های جنسی به شمار می رود .

در این شرایط این قرص به عنوان یک ضد اندروژن عمل می‌کند نکته مهم دیگر در خصوص این قرص برای درمان ریزش مو این است که استفاده از قرص اسپیرونولاکتون معمولاً با دوزهای پایین شروع می‌شود و رفته‌رفته ریزش مو کاهش پیدا می‌کند استفاده از این دارو برای درمان ریزش مو نیاز به صبر و حوصله دارد گاهی شش ماه الی یک سال زمان می‌برد تا قرص تاثیر خود را در کاهش ریزش مو به جا بگذارد.

بعد از این مدت در صورتی که اثرات کاهش ریزش مشاهده نشد لازم است به پزشک مراجعه کنید تا دوز دارو را برای شما تغییر دهد یا داروی دیگری را برای شما در نظر بگیرد برای درمان ریزش مو در مردان این دارو تأثیر چندانی ندارد.

اگر شما دچار ریزش مو شده اید و به دنبال روش مناسبی برای جلوگیری از آن هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید تا پزشک با بررسی ریزش موی شما روش مناسبی را برای شما در نظر بگیرد و شما بتوانید به این مشکل پایان دهید.

اگر ریزش موی ارثی دارید بهترین روش برای آن کاشت مو است ولی اگر دچار ضعیفی ، شکنندگی و ریزش مو شده اید می توانید از روش های آسان تر و ایمن تر برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت موها استفاده کنید ، روش هایی مانند پی آر پی و مزوتراپی که امروزه طرفداران زیادی به دلیل سهولت این روش به خود جلب کرده است شما می توانید این روش های درمانی را  در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

 

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی مو یکی از روش‌های درمانی نسبتاً جدیدی است که می تواند همراه با دیگر درمان های ریزش مو و یا به تنهایی استفاده شود و تاثیرات خوبی روی مو داشته باشد مزوتراپی به طیف وسیعی از درمان های تزریقی گفته می‌شود که روش های کم تهاجمی هستند ، یکی از کاربردهای اصلی این روش درمانی باعث توقف ریزش مو و تحریک رشد موها میشود.

در مزوتراپی ترکیبی از مواد مختلف تقویتی به درون پوست سر تزریق می شود که این مواد شامل عصاره گیاهان دارویی مختلف ، ویتامین‌ها ، آنزیم ها ، هورمون ها و فاکتورهای رشد دیگر عواملی هستند که می توانند در درمان ریزش مو کمک کننده باشند.

در مزوتراپی مو با استفاده از سرنگ داروها و ترکیبات خاصی به لایه پوست تزریق می‌شود چون پیاز مو در این راه قرار دارد و اگر بخواهید به شکل موثر ترکیبات تامین کننده را به هم برسانید باید آن را به طور مستقیم به لایه های میانی پوست بفرستید تا بهترین. نتیجه را از روند این روش درمانی به دست آورید.

 

کاربرد و مزایای مزوتراپی مو

مزوتراپی یک تزریق زیر پوستی است که بسته به نوع دارو می تواند کاربرد و مزایای زیادی داشته باشد مزوتراپی در درمان سلولیت ، از بین بردن چربی های موضعی ، در درمان  پلک ، جلوگیری از ریزش مو ، درمان آلوپسی ، جوانسازی پوست ، درمان لکه های پوستی ، برطرف کردن جای زخم ، اسکار و …… کاربردهای دارد.

از مزایای مزوتراپی می توان گفت بهبودی سریع بدون داشتن دوره نقاهت و ریکاوری ، بدون درد و خونریزی ، نیاز نداشتن به بیهوشی ، عوارض جانبی و خطرات بسیار محدود ، هزینه مناسب و منطقی، بدون نیاز به مراقبت های خاص ، درمان موثر برای ریزش مو بدون نیاز به جراحی ، مناسب برای ریزش مو ، رفع مشکلات سر مانند چربی ، شوره ، ترمیم موهای از دست رفته و آسیب دیده و همچنین مناسب به جای قرص اسپیرونولاکتون است.

اگر شما هم میخواهید از کاربرد و مزایای این روش بهره مند شوید می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

 

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو

کاندیدای مناسب مزوتراپی‌مو افرادی هستند که به دلیل ریزش مو دچار مشکل شدند و اضطراب می تواند روش مناسبی برای جلوگیری از ریزش آنها باشد افرادی که دچار آلوپسی اندروژنی هستند می توانند از این روش درمانی برای جلوگیری از ریزش مو استفاده کنند افرادی که دچار ریزش موی ناشی از استرس هستند نیز این روش درمانی برای آنها موثر واقع می‌شود .

افرادی که دچار مشکلات ساقه مو شده‌اند ، افرادی که دچار ریزش موی ارثی شده‌اند مانند ریزش موی سکه ای یا آلوپسی آره آتا نیز می توانند از این روش برای جلوگیری از ریزش موی خود استفاده کنند افرادی که دچار کاهش سرعت رشد به هر دلیلی شده‌اند مزوتراپی می تواند روش درمانی موثری برای آنها باشد اگر شما هم جزء کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید می توانید آن را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک را انجام دهیم.

 

اثرات فواید مزوتراپی مو

مزوتراپی به لایه‌های مختلف پوست می تواند نفوذ کند در سیستم گردش خون ، سیستم ایمنی و سیستم عصبی اثر می‌گذارد برای بسیاری از انواع آلوپسی ها روش درمانی اثبات شده به شمار می‌رود ، بهبود خونرسانی را افزایش می دهد ، غذا رسانی به بافت پوست فولیکول ها را افزایش می دهد.

جلوگیری از فرایند تحلیل رفتن فولیکول ها را برعهده می‌گیرد ، تنظیم ترشح چربی پوست ، بهبود اثرات سایر روش های درمانی و همچنین مفید برای بهبود نتایج کاشت مو است ، اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می خواهید از اثرات و نتایج این روش درمانی بهره‌مند شوید می توانید آن را در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

 

مراحل درمان مزوتراپی مو

آماده شدن برای درمان ، شب قبل روز معالجه موها را تمیز بشویید ولی از هیچگونه مواد مراقبت از مو ، حالت دهنده و مواد اینچنینی از ۲۴ ساعت قبل از درمان روی موها استفاده نکنید از داروهای رقیق کننده خون نیز ۲۴ ساعت قبل از درمان استفاده نشود ، در جلسه درمانی پزشک متخصص محلول مزوتراپی را با استفاده از سوزن های مشابه به انسولین و یا به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاهی به نام مزوگان انجام می‌دهد که به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه به نظر پزشک متخصص بستگی دارد.

سوزن تا حدود یک میلیمتر درون پوست و مو نفوذ می‌کند و محلول را به لایه میانی پوست تزریق می‌کنند ، این محلول باعث تقویت موها ، جلوگیری از ریزش آنها می‌شود ، باعث افزایش قدرت مو ها و جان گرفتن آنها می‌شود ، باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین در پوست نیز می‌شود کلاژن عامل اصلی جوانسازی پوست است که به مرور زمان کاهش آن در بدن صورت می‌گیرد.

بعد از پایان درمان شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توجه کنید تا بهترین اثر بر نتیجه را از روش درمانی به دست آورید.

 

مراقبت های قبل از مزوتراپی مو

. تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه درمانی از ماینوکسیدیل ، داروهای تقویت مو ، مواد آرایشی و حالت دهنده روی موها استفاده نکنید

.۲۴ ساعت قبل از درمان از مصرف غذاهای رقیق کننده مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید و چنانچه داروی خاصی مصرف میکنید یا بیماری خاصی دارید پزشک را مطلع کنید

. شب قبل از مراجعه به کلینیک موها را تمیز بشویید و از هیچگونه مواد حالت دهنده ، آرایشی و بهداشتی بر روی موها استفاده نکنید

. از مصرف مشروبات الکلی ، دخانیات و قلیان پرهیز کنید

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

. تا ۲۴ ساعت بعد از جلسه درمانی از داروهای تقویت مو ، آرایشی و حالت دهنده روی موها استفاده نکنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از مزوتراپی از رسیدن آب و بخار آب به پوست سر خودداری کنید ، تا سه روز حمام نروید ، هفته اول بیش از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید و از آب گرم نیز استفاده نکنید.

. تا چند روز بعد از مزوتراپی از انجام ورزش های سنگین و تعرق بدن خودداری کنید تعرق موجب خروج محلول مزوتراپی می شود و اثرات و نتایج آن را کم میکند.

. اگر روی پوست خود برآمدگی‌هایی مشاهده کردید احتمالاً به محلول مزوتراپی حساسیت نشان داده اید در این صورت با کلینیک تماس بگیرید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از درمان از مصرف قرص های رقیق کننده خون مانند آسپیرین و ایبوپروفن خودداری کنید مصرف استامینوفن بلامانع است.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات مزوتراپی مو بستگی به درمان شما و شرایط شخصی شما دارد ، تعداد جلسات به طور تقریبی بین ۸ تا ۱۵ جلسه می تواند باشد یکی از برنامه‌های درمانی در کلینیک به این صورت است که یک بار در هفته برای یک ماه اول سپس دو هفته یکبار برای ماه دیگر و در نهایت ماهی یکبار در دو ماه بعد مزوتراپی صورت می‌گیرد که در این حالت ۸ جلسه درمان دریافت خواهید کرد .

اما اگر شما تمایل در جامعه مزوتراپی برای تقویت موها دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی برای خود اطلاعات کافی به دست آورید.

 

هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی بستگی به عوامل مختلفی دارد ، قیمت تمام شده به تعداد جلسات درمانی ، دوز داروهای تزریقی ، ترکیب محلول مزوتراپی و موارد دیگر بستگی دارد در جلسه مشاوره تمام نکات برای شما توضیح داده می شود.

اگر شما می‌خواهید مزوتراپی را در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی بهمن یار کرمان انجام دهید با مراجعه به کلینیک ، معاینه و مشاوره توسط پزشک متخصص می توانید از تعداد جلسات تزریق و همچنین هزینه دقیق اطلاعات کافی به دست آورید شما می توانید از تمام مزایای این کلینیک بهره مند شوید ، زیبایی و نشاط را بار دیگر به پوست و موی خود هدیه دهید.

 

عوارض و خطرات مزوتراپی مو

مزوتراپی باعث چگونه درد و ناراحتی نمی شود اگر از سوزن می ترسید می توانید از دستگاه های بدون سوزن استفاده کنید ، درون محلول مزوتراپی از داروهای بی حسی استفاده می‌شود اگر آستانه درد شما کم است می توانید از داروهای بی حسی دیگری نیز استفاده کنید . در مواردی پوست سر دچار التهاب و حساسیت به محلول مزوتراپی می‌شود  که این عوارض نادر هستند و معمولاً خیلی زود برطرف می‌شود.

در مواردی مزوتراپی شاهد عوارض عمومی و آسیب‌های زیاد نیستیم به طور کلی مزوتراپی یکی از موثرترین و بهترین روش های درمانی است که شما می توانید برای تقویت موها و جلوگیری از ریزش آن استفاده کنید البته توجه کنید که این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای انجام دهید تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری شود.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یکی از روش های ایمن و آسان است که دوره نقاهت و ریکاوری طولانی‌مدت ندارد شما بعد از پایان جلسه درمانی می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید و به آن اهمیت دهید تا دوره ریکاوری کوتاه‌تری داشته باشید و بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی برای خود به دست آورید.

البته توجه کنید که اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید مزوتراپی را در کلینیک معتبر باید توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید تا دچار هیچگونه عوارض احتمالی نشوید و بهترین درمان زیبایی برای شما باشد.

 

نتیجه گیری

مو یکی از عناصر زیبایی چهره به شمار می رود اما مشکلاتی وجود دارد که می‌تواند مو را دچار ریزش و ضعیفی کند بعضی از داروها می توانند در درمان ریزش مو کمک کنند یکی از قرص هایی که برای درمان ریزش مو استفاده میشود قرص اسپیرونولاکتون است که این قرص برای افرادی که دچار اختلالات هورمونی شده اند تاثیرگذار است و برای درمان های دیگر موثر نیست.

برای اینکه تشخیص بدهید که علت ریزش موی شما چیست و به دنبال راه درمان مناسبی بروید باید توسط پزشک متخصصی مورد معاینه قرار گیرید تا بهترین درمان برای شما در نظر گرفته شود و شما می توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ریزش موی خود پایان دهید یکی از روش‌هایی که  برای تقویت موها جلوگیری از ریزش موی ارثی و درمان آسان و مطمئن استفاده میشود ، مزوتراپی است.

با مزوتراپی بدون درد و خونریزی ، بدون دوره نقاهت و ریکاوری و در کمترین زمان ممکن فرد می‌تواند به تقویت موهای خود و جلوگیری از ریزش آنها کمک کند و می توان گفت که روش مناسب تری نسبت به استفاده از قرص اسپیرونولاکتون است که شما می توانید در کمترین زمان ممکن مشکلات ریزش موی خود را برطرف کنید.

اگر شما تمایل به استفاده از مزوتراپی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک به انجام این درمان بپردازید و زیبایی و پرپشتی موها را دوباره به دست آورید البته در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید : https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/zy9z

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/F2ARI

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/nemVbQ4l

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=ploq6Ln4y50

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir