هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو (Hair Filler):

شاید شما هم از افرادی هستید که به تازگی دچار ریزش جزئی موها در بخش‌های جلوی سر و کناره سر شده اید و دوست دارید که قبل از اینکه ریزش گسترش پیدا کند و بتواند قسمت زیادی از سر را در بر گیرد به دنبال درمان باشید در چنین مواردی استفاده از داروهای دائمی برای درمان ریزش مو و کاشت مو نمی تواند راه حل مناسبی باشد چرا که سطح ریزش کم است و نیاز به هزینه زیادی برای درمان نیز دارد که می‌توانید به سراغ روش های موثر و ارزان تر بروید مانند هیر فیلر یا فیلر مو که دائم است ، سشوار ، اتو مو ، رنگ کردن زیاد موها و آلودگی‌ها در هوا می‌تواند از عواملی باشد که به موها آسیب وارد می‌کند و باعث نازک شدن و در نهایت ریزش میشود در بعضی افراد میزان ریزش بسیار است و می‌تواند منجر به طاسی جزئی و کلی شود اما در مواردی ریزش باعث کاهش تراکم و کم پشت شدن مو میشود که در چنین مواردی استفاده از خیر فیلر می‌تواند بهترین روش درمانی برای جلوگیری از ریزش موها باشد در این مقاله در خصوص پر کننده های مو و ویژگی‌های آن توضیحات کاملی را برای شما بیان می کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

هیرفیلر (Hair Filler) یا فیلر مو چیست؟

عوامل زیادی مانند سیگار کشیدن ، رژیم غذایی نامناسب ، استرس و استفاده زیاد از محصولات آرایشی و حالت دهنده می‌تواند باعث نازک شدن و ریزش مو شود ، غیر فیلر می‌تواند به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها کمک کند و قسمت های خالی سر را پر کند و باعث افزایش ضخامت موها شود که می تواند جذابیت و جوانی را برای شما به ارمغان آورد پرکننده موی یک ماده ژل مانندی است که همه مواد مغذی برای رشد موها را دارد از جمله انواع ویتامین ها ، آنزیم ها و مواد معدنی ، مواد به تقویت ریشه کمک می‌کنند و ریزش مو در الگوی زنانه و مردانه و حتی از ریزش موی ژنتیکی می‌توانند جلوگیری کنند فیلر مو برای افرادی که موهای نازک و کم پشت دارند و دوست دارند که موهای پرپشت و زیبا داشته باشند بهترین روش درمانی است که جوانسازی پوست را برعهده بگیرد.

 

چرا از فیلر  مو استفاده کنیم؟

فیلر مو می تواند مشکلات مو ها را برطرف کند با برطرف کردن مشکلات اعتماد به نفس بالا می رود و زیبایی به چهره باز می‌گردد.

. تقویت ریشه موها و مراقبت از آن

ممکن است به دلایل گوناگون مانند افزایش سن ، تغییرات هورمونی بافت مو کم رنگ شود و بیشتر از چیزی که هست به نظر برسد استفاده از هیر فیلر می تواند مواد مغذی فراوانی را به مو برساند و آنها را تقویت کند این موضوع باعث می‌شود که موها پر تر از قبل به نظر برسند و تاثیر زیادی در زیبایی چهره شما به جا بگذارند و علاوه بر این ، این ماده موها را تقویت می‌کند و با مهار کردن رادیکال‌های آزاد باعث افزایش مقاومت در برابر عوامل آسیب زننده و مضر مانند نور خورشید و آلودگی‌های محیطی نیز می‌شود.

. رشد مجدد موها

استفاده از فیلر مو می تواند نواحی خالی سر را دوباره پر کند در واقع مواد مغذی موجود در آن ریشه موها را کاملا تقویت می‌کند و دوباره موهای از دست رفته رخ نشان می‌دهند این موضوع باعث طبیعی شدن دوباره خط رویش مو می‌شود و اجازه نمی‌دهد که قسمت‌های مختلف سر دچار ناهماهنگی و نامتقارنی شوند و رشد بدی داشته باشند.

. جلوگیری از ریزش مجدد و دوام نتایج

فیلر مو در زمان تزریق روی موها تأثیر نمی‌گذارد بلکه پس از تکمیل دوره مواد مغذی برای مدت طولانی در پیش هم باقی می‌ماند و باعث تقویت و رشد موها می شوند با توجه به این موضوع خیال شما بابت داشتن موهای زیبا و جذاب برای همیشه باید راحت باشد و دیگر نیازی نیست که نگران ریزش مجدد موها شوید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – فیلر مو

نحوه درمان ریزش مو با Hair Filler

بعد از تزریق فیلر مو به پوست سر مواد فعال تقویت کننده به تدریج وارد پوست سر می‌شوند و منتشر می‌شوند و به ریشه می‌رسند این مواد می‌تواند به طور ۲۴ ساعته ترکیبات مغذی را به فولیکول ها برسانند و هر بار تزریق می تواند تا دو هفته دوام داشته باشد تزریق فیلر به زیر پوست در طولانی مدت می تواند باعث بهبود شرایط مو شود و از آسیب رسیدن به فولیکول ها جلوگیری کند این مواد علت اصلی ریزش مو در زنان و مردان که همان ضعیف بودن ریشه و شکنندگی موها را هدف قرار می‌دهد و افراد در زمان کوتاهی می‌توانند نتایج فوق العاده‌ای از این روش درمانی به دست آورند فیلر مو حاوی ۷ ترکیب اصلی است که می‌تواند به تقویت موها بپردازد در ادامه در خصوص آن توضیحاتی را برای شما آورده ایم.

. هیالورونیک اسید: این ماده فولیکول های مو را هیدراته می‌کند و با حفظ رطوبت مانع از خشکی و شکنندگی موها در هنگام شانه کردن و ماساژ می‌شود همچنین فیبروبلاست ها را تحریک میکند تا شما دارای موهای نرم و ابریشمی شوید.

. اولیگوپپتید ( Oligo Peptid 54): این ماده ریزش مو را متوقف می کند و عواملی است که باعث ریزش مو می شوند را مورد هدف قرار می‌دهد با وجود این ترکیبات در فیلر مو از نازکی و شکنندگی مو دیگر خبری نیست و از بین رفتن عوامل ایجاد کننده ریزش مو و کم پشتی از بین خواهد رفت.

. دکا پپتید 10(Deca Peptid 10): این ماده پوست سر و ریشه را تغذیه می‌کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند بعلاوه حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را به همراه دارد و حالت دادن به موها را نیز راحت تر می کند.

. به کا پپتید 18(Deca Peptid 18): موها را برای تولید سلول‌های فولیکولی تحریک می کند و باعث افزایش ضخامت موها می‌شود و می‌تواند دلیل خوبی بر رشد موهای جدید باشد تا قسمت های خالی پر شود.

. اکتا پپتید2(Octa Peptid2): این ماده از سلول‌های مو در برابر استرس ، اشعه مضر خورشید و سایر عوامل دیگر که می‌توانند به فولیکول ها آسیب وارد کنند محافظت می کند در واقع یک لایه محافظ اطراف ساقه مو ایجاد می‌کند تا در صورت استفاده از وسایل حرارتی ، حالت دهنده و دیگر عوامل شیمیایی آسیب کمتری به فولیکول ها وارد شود.

.آکتا پپتید 11 (Octa Pepetid11): این ماده ریشه مو را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند و بدین ترتیب نرمی مو افزایش پیدا می‌کند همچنین تولید کلاژن در مقابل باعث ضخیم شدن مو و رشد مجدد موهای از دست رفته نیز می‌شود.

. اولیگوپپتید71 (Oligo Peptid 71): این ماده از رنگدانه ها محافظت میکند و به جلوگیری از سفید شدن آنها کمک می کند به همین دلیل هم هست که استفاده از آن می تواند جوانی را به شما بازگرداند البته این ماده در کنار الیگوپپتید ۵۴ می تواند از ریزش موی جلوگیری کند.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – فیلر مو

چه کسانی می توانند از فیلر مو استفاده کنند؟

کاندیدای مناسب برای استفاده از فیلر مو خانم ها و آقایان هستند که موهای نازک ، ضعیف و شکننده دارند ، متقاضیانی که دچار انواع آلوپسی به عنوان مثال الوپسی اندروژنی هستند و دوست دارند که با صرف هزینه کمتر از هزینه‌های کاشت مو و در زمان کوتاه تری به نتیجه برسند این روش می‌تواند برای آنها مناسب باشد از آنجایی که بیشتر روش های کاشت مو برای خانم ها مناسب نیست آنها استفاده از فیلر مو را ترجیح می دهند چرا که این روش درمانی محدودیت از نظر ریزش مو ندارد و افراد گوناگون آن را به عنوان روش درمانی مناسب و مطمئن می توانند استفاده کنند البته باید در نظر داشته باشید که این روش برای درمان طاسی گسترده و رشد مجدد موها در نواحی سوختگی و آسیب‌دیده روش درمانی مناسبی نمی‌باشد و تنها برای تقویت فولیکول های ضعیف و رشد مجدد موها در قسمت‌هایی که عقب رفته و خالی شده می تواند روش درمانی مناسبی باشد علاوه بر این فیلر مو برای افرادی که موهای خود را کاشته اند و قصد دارند با رساندن مواد مغذی به موها و فولیکول های تازه کاشته شده آنها را تقویت کنند روش درمانی مناسبی به شمار می‌رود ، مواد معدنی موجود در فیلر مو باعث می‌شود که فولیکول های تازه کاشت شده سرعت رشد بهتری را پیدا کنند و همچنین می توانند روی نتایج کاشت نیر نیز تاثیر بگذارند و احتمال شکست خوردن را کاهش دهند به طور کلی این روش درمانی برای افراد زیر مناسب است:

. افرادی که از تراکم مو های خود راضی نیستند و دوست دارند همیشه موهای پرپشت و زیبا داشته باشد.

. افرادی که دچار ریزش در ناحیه جلوی سر , شقیقه و وسط هستند.

. افرادی که دوست دارند موهایشان سریع‌تر رشد کنند.

. افرادی که موهای ضعیف و شکننده دارند.

. خانم ها و آقایانی که موهای آنها به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی و وسایل حرارت دهنده آسیب دیده است.

. کسانی که کاشت مو انجام داده‌اند و می‌خواهند به تقویت موهای کاشت شده خود بپردازند.

. افرادی که درحال انجام درمان های اصلی برای جلوگیری از ریزش مو هستند و دوست دارند اثرات آن را بیشتر کنند.

. افرادی که موهایشان به هر دلیلی از جمله مشکلات هورمونی ، کاهش وزن ناگهانی و استرس شروع به ریزش کرده و موهای خود را از دست داده‌اند.

. افراد مبتلا به آلوپسی اندروژنیک.

اگر شما هم کاندیدای مناسب این روش درمانی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام درمان بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – فیلر مو

مزایای درمان با فیلر مو

درمان با استفاده از فیلر مو می تواند نتایج طولانی مدتی را برای شما به همراه داشته باشد و در زمان کوتاهی از شر ریزش موی شما را نجات دهد ، به علاوه به تقویت ریشه مو و رشد مجدد موها کمک می‌کند و باعث می‌شود که موهای شما جذاب تر و زیباتر شوند علاوه بر این استفاده از این روش درمانی می‌‌تواند مزایای زیادی داشته باشد از جمله:

. فیلر مو ضخامت و حجم مو را می‌تواند افزایش دهد و از شکنندگی و نازکی آن جلوگیری کنند.

. افزایش ضخامت مو و تقویت ساقه را بیشتر می کند و موها را در برابر آلودگی ، گرد و غبار و نور خورشید مقاوم تر می کند.

. مواد مغذی موجود در فیلر مو باعث میشود که پوست سر تقویت شود و تراکم موها نیز افزایش پیدا کند و موهای تازه و با کیفیت رشد کنند.

‌ فیلر مو یک روش مطمئن برای جلوگیری از ریزش مو است و عوارض جانبی در پی ندارد استفاده از آن به پوست سر هیچ گونه آسیبی نمی رساند و باعث تقویت موها نیز می‌شود.

. نتایج درمان با فیلر مو طولانی مدت است و افراد تنها در چند ساعت می توانند به نتایج فوق العاده ای از این روش درمانی برسند.

. فیلر مو باعث رشد سریع تر و مقاومت مو می شود و به همین دلیل درمان مناسبی برای بانوانی که دوست دارند موهای بلند و زیبایی داشته باشند.

. فیلر مو می‌تواند به تقویت موهای خشک و آسیب دیده بسیار کمک کند.

. ژن های ایجاد کننده ریزش مو تا حد زیادی با استفاده از فیلر مو از بین میروند.

شما هم می‌توانید از این مزایا در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و هموار زیبا و جذاب بمانید.

 

چه کسانی نمی توانند از تزریق فیلر استفاده کنند؟

تزریق فیلر برای افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی‌کند اما افرادی که در گروه های زیر قرار دارند باید با احتیاط لازم از این روش درمانی استفاده کنند و حتی الامکان از انجام آن خودداری کنند منظور از گروه‌های حساس افرادی هستند که در زیر برای شما بیان می کنیم:

. خانم های باردار

. متقاضیانی که دارای بیماری‌های خود ایمنی هستند

. افرادی که دارای بیماری‌های پوستی فعال در ناحیه پوست سر هستند

. افرادی که پوست سر آنها ملتهب و حساس است

. افرادی که داروهای ضد انعقادی خون مصرف می‌کند.

 

بهترین محل برای تزریق فیلر مو کجاست؟

تزریق فیلر مو یکی از روش های مطمئن و کم درد و بی خطری است که می تواند به جلوگیری از ریزش موها بپردازد و می‌تواند در زمان کوتاهی افراد را به نتایج دلخواه شان برساند اما اگر در کلینیکی نامعتبر و توسط پزشکان متخصص و نابلدی انجام گیرد ممکن است خطراتی برای افراد در پی داشته باشد ، در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تزریق فیلر توسط بهترین متخصصان و حرفه ای ترین پزشکان صورت می‌گیرد در این کلینیک بهترین برند فیلر مو در بازار به کاربرده می‌شود و شما می‌توانید با خیال آسوده برای داشتن موهای جذاب و پرپشت به این کلینیک مراجعه کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید و زیبایی و جذابیت خود را ۲ چندان کنید.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با فیلر مو

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با فیلر مو و دوز تزریق آن بستگی به شرایط فرد دارد نوع و کیفیت موهای فعلی و سطح ریزش موها می تواند در تعداد جلسات تأثیرگذار باشد ، به طور متوسط هر فرد به مقدار مشخصی درمان درمان نیاز دارد ، فاصله‌ جلسات حدود ۱۵ روز است البته در بعضی افراد ممکن است که جلسات تا دو یا حتی چهار ماه نیز زمان ببرد تا فرد بتواند به نتایج دلخواه برسد تحقیقات نشان داده که در بیشتر افراد بعد از ۸ جلسه تراکم موها به طور واضح افزایش پیدا می‌کند و ضخامت آنها در مقایسه با قبل بسیار زیاد می‌شود شما هم می‌توانید از تعداد جلسات این روش درمانی در خصوص خود با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با مراجعه به کلینیک و مشاوره توسط مشاوران و کارشناسان اطلاعات به دست آورید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – فیلر مو

بعد از تزریق فیلر مو چه باید کرد؟

بعد از تزریق فیلر مو مراقبت های زیر را باید انجام دهید تا هیچ گونه عارضه ای برای شما در پی نداشته باشد و بتوانید بدون هیچ مشکلی به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید در نهایت با تکمیل جلسات درمانی شما موهای پرپشت و زیبا داشته و برای همیشه نیز برای شما باقی می ماند.

. تا می توانید از منزل خارج نشوید و اگر مجبور هستید مو ها را در برابر نور مستقیم خورشید بپوشانید.

. از پوشیدن کلاه و یا محکم بستن روسری روی سر خود خودداری کنید.

. با اجازه متخصص از وسایلی مانند اتو مو ، سشوار و دیگر ابزار حالت دهنده استفاده کنید.

. هنگام تکمیل درمان از رنگ کردن موهای خود خودداری کنید.

. برای توزیع یکنواخت فیلر مو در قسمت های مختلف سر از ماساژ استفاده کنید.

. برای افزایش قدرت و تقویت کننده ها می توانید از محلول پلو باوم استفاده کنید در خصوص استفاده از آن نیز با پزشک خود مشورت داشته باشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

 

آیا امکان تزریق فیلر مو در خانه وجود دارد؟

تعیین دوز مورد نیاز برای تزریق بر عهده متخصص است و باید مطمئن شود که این روش درمانی برای شما بهترین و مناسب ترین است علاوه بر این تزریق فیلر کار تخصصی است و باید حتماً در کلینیک معتبر و توسط پزشک با تجربه ای صورت گیرد ، نکته مهم تر این است که تزریق فیلر در بخش‌های مختلف پوست سر از روش میکرو اینجکشن استفاده می‌شود که روش تخصصی است و سوزن این روش بسیار نازک است و نباید به اعصاب موجود پوست سر برخورد کند و حتماً باید این روش درمانی را توسط پزشک متخصص غدد در کلینیک معتبری انجام دهید تا هیچ گونه عارضه ای برای شما در پی نداشته باشد و بهترین نتیجه را به دست آورید شما می توانید فیلر مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

 

هزینه تزریق فیلر مو چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر مو بستگی به برند فیلر مو و میزان دوز مورد نیاز برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد به همین دلیل نمی‌توان به طور قطع گفت که چه مقدار هزینه برای انجام این درمان نیاز است علاوه بر این ممکن است در برخی شرایط برای فرد متقاضی به وجود آید که می‌تواند روی هزینه‌ها تاثیرگذار باشد در حال حاضر است قبل از هر چیز با یک متخصص در مورد آن مشورت داشته باشید و بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید که این روش درمانی می‌تواند برای شما مناسب‌ترین باشد و شما را به نتیجه برساند در خصوص هزینه آن نیز فکر کنید البته که بعد از دیدن نتایج متوجه می‌شوید که پرداخت هزینه برای این روش کاملا مقرون به صرفه است . جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان با مراجعه به کلینیک و مشاوره با کارشناسان و مشاوران می‌توانید از هزینه انجام این درمان اطلاع کافی به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد.

 

دوره نقاهت تزریق فیلر

تزریق فیلر مو یک روش آسان و کم هزینه است که فرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تقویت موهای خود بپردازد ، فیلر مو دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بعد از پایان درمان می توانید به فعالیت‌های روزمره ادامه دهید فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی اهمیت دهید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید و از هرگونه عوارض احتمالی جلوگیری کنید البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز نداشتن دوره نقاهت و رسیدن به نتیجه نقش مهمی را ایفا می کند پس قبل از اینکه بخواهید از فیلر مو برای تقویت موهای خود استفاده کنید در مورد کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – فیلر مو

اثرات و نتایج فیلر مو

فیلر مو یک پزشک ۲۴ ساعته است که می‌تواند به طور مستقیم مواد مغذی و مورد نیاز را به پوست سر و موها برساند و ریزش آنها جلوگیری کند روش درمانی بسیار آسان است که فرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تقویت موهای خود بپردازد و نتایج آن را تا آخر عمر مشاهده کند ، اثرات این روش درمانی پرپشت شدن موها ، حجم دهی ، جلوگیری از ریزش و شکنندگی موها را برعهده دارد و می تواند زیبایی و اعتماد به نفس را افزایش دهد شما هم می توانید از اثرات و نتایج این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید.

 

عوارض فیلر مو

فیلر مو یک روش آسان و موثر است که می‌تواند تقویت موها ، ضخیم شدن موها ، جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد موها را بر عهده بگیرد این روش درمانی عارضه زیادی در پی ندارد ممکن است کمی التهاب در محل تزریق به وجود آید که خیلی زود برطرف می شود البته توجه داشته باشید که برای جلوگیری از عوارض جانبی و رسیدن به نتیجه باید فیلر مو را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای انجام دهید ، شما می توانید فیلر مو را با خیالی آسوده‌ در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد که می توانید از خدمات نیز بهره مند شوید.

 

قبل از فیلر مو باید چه کارهایی را انجام دهیم؟

فیلر مو یک روش آسان و موثر است که می‌تواند به تقویت موها ، ضخیم‌تر شدن آنها و زیبایی بپردازد این روش درمانی نیاز به مراقبت های خاص و ویژه قبل از درمان نیست فقط کافیست که هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید ، موها را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی موها استفاده نکنید همچنین چند روز قبل از انجام فیلر مو از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید مصرف این گونه مواد باعث می شود که مواد مغذی مورد نیاز به ریشه مو نرسد و باعث اختلال در درمان شود و منجر به ریزش موها شود همچنین باید از مصرف وهای رقیق کننده خون قبل از درمان پرهیز کنید که احتمال خونریزی را می‌تواند افزایش دهد ، شما می توانید فیلر مو را تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و زیبایی بهمن یار کرمان انجام دهید و از نتایج بی شماره این روش درمانی بهره‌مند شوید و هموار زیبا و جوان بمانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

نتیجه گیری

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که متوجه ریزش جزئی در موهای جلوی سر ، کنار یا وسط هستید و دوست دارید قبل از اینکه سطح ریزش افزایش پیدا کند و گسترش داشته باشد از آن جلوگیری کنید فیلر مو می تواند روش درمانی موثری برای شما باشد عوارض مختلفی مانند سیگار کشیدن ، رژیم غذایی نامناسب ، استرس و استفاده کردن زیاد از محصولات شیمیایی و حالت دهنده می‌تواند باعث نازک شدن مو شود که فیلر مو پزشکی ۲۴ ساعته است که می‌تواند بر روی رشد مجدد موها و تقویت آنها اثرگذار باشد و قسمت های خالی سر را پر کند ، باعث افزایش ضخامت موها ، جذابیت چهره و جوانی شما شود . پر کننده موی ماده ژل مانندی است که مواد مغذی مورد نیاز را به طور مستقیم به ریشه مو می‌رساند و باعث درمان ریزش مو و تقویت موها می‌شود فیلر مو برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند یک روش درمانی بسیار مناسب است این روش درمانی یک لایه محافظ در اطراف فولیکول ها ایجاد می کند که از موها در برابر عوامل خطرناکی مانند استرس ، نور خورشید و آلودگی‌های محیطی محافظت می کند این روش درمانی باید در کلینیک معتبر توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد تا بهترین نتیجه را به دست آورید شما می توانید فیلر مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می گیرد که شما می توانید از این خدمات بهره مند شوید و هموار زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

جلوگیری از ریزش مو _ راهکار های موثر در درمان ریزش مو

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/7wj6

لینک آپارات: https://aparat.com/v/C1wE7

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/o7bYrBaH

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/pgdwm8NMZWw

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir