مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل مزایا و هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE :

 

از مدرن ترین و موثرترین روش های کاشت مو به روش SUPER FUE است در این روش بسیاری از معایب تکنیک های کاشت موی سنتی برطرف شده است اگر از بانک موی خوبی برخوردار نیستید یا دنبال آخرین روش های پیوند موی طبیعی هستید مقاله ما را تا انتها دنبال کنید.

کاشت مو به روش SUPER FUE جدیدترین روش کاشت بر پایه FUE می باشد که در آن فولیکول ها به صورت تک واحدی استخراج می‌شوند بنابراین متقاضیانی که بانک موی ضعیفی دارند می توانند از این روش استفاده کنند و از نتایج آن رضایت کامل را داشته باشند.

در کاشت مو به روش SUPER FUE آنالیز از سر شخص توسط دستگاه اسکنر پیشرفته انجام میشود.

 

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟

در کاشت مو به روش FUE در واقع استخراج آنها به صورت مجزا یا تک تک می باشد ، در کاشت مو به روش SUPER FUE نیز اساس کار شبیه FUE است ، با این تفاوت که تمامی مراحل برداشت و کاشت فولیکول ها توسط دستگاه‌های هوشمند انجام می‌شود و بدیهی است که استفاده از تجهیزات هوشمند و الکترونیک بسیاری از نقایص قابل مشاهده در روش های دیگر را برطرف کرده است که کاشت مو به روش SUPER FUE به عنوان یکی از با کیفیت ترین روش کاشت مو شناخته می شود.

البته تجهیزات پیشرفته به تنهایی برای حصول نتیجه مطلوب کاشت مو کافی نیست  بلکه تجربه و مهارت پزشک در استفاده از این امکانات نیز بسیار مهم است در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان به عنوان بهترین مرکز تخصصی کاشت مو علاوه بر اینکه از امکانات مدرن و پیشرفته استفاده می شود پزشکان مجرب و کار آزموده ای نیز در حال همکاری با این مرکز هستند بنابراین تمامی شرایط فراهم است که شما از داشتن موهایی پرپشت و زیبا لذت ببرید.

 کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- کاشت مو به روش SUPER FUE

مراحل انجام کاشت مو به روش SUPER FUE:

کاشت مو در این روش طی ۶ مرحله مختلف انجام می شود که عبارت اند از:

۱- اسکن و آنالیز پوست سر و طراحی لیزری خط رویش مو

۲- ضد عفونی کردن پوست سر به منظور جلوگیری از عفونت

۳- بی حس کردن پوست سر به منظور از بین بردن احساس درد

۴- استخراج فولیکول ها از منطقه برداشت

۵- ذخیره فولیکول های استخراج شده

۶- کاشت فولیکول ها در منطقه دریافت کننده

که در ادامه هر کدام از این مراحل به طور کامل توضیح داده می شوند.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

مرحله اول -اسکن و آنالیز پوست سر و طراحی لیزری خط رویش مو:

اولین مرحله در کاشت مو به روش SUPER FUE اسکن و آنالیز وضعیت طاسی و بانک‌ مو است ابتدا سر شما توسط دستگاه پیشرفته تصویربرداری می شود تا وسعت و تعداد فولیکول های مورد نیاز برای کاشت مو تعیین گردد سپس با استفاده از اطلاعات دستگاه تصویربرداری ، خط رویش جدید با استناد به استانداردهای کاشت مو در جهان ارائه شده و با توجه به تعداد گرافت های مورد نیاز ترسیم می‌شود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد بدانید:

راهکار های فوری برای درمان شپش سر

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

تصویربرداری حرفه ای در روش کاشت مو به روش SUPER FUE اطلاعات بسیار ارزشمندی در اختیار جراح قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– تعیین تعداد فولیکول های قابل برداشت به طور بهینه و به نحوی که باعث خالی شدن بانک مو نشود

– یافتن بهترین گرافت ها برای کاشت مو یعنی آنهایی که چند ریشه ای هستند و ضخامت مناسبی هم دارند

– بررسی ویژگی های بافتی پوست سر از نظر رطوبت ، نرمی یا سفتی و چربی که در هنگام برداشت فولیکول ها بسیار مهم اند.

– بررسی وضعیت خونرسانی و عروق خونی زیر پوستی برای پیشگیری از ایجاد اسکار یا نکروز پوست

– اندازه گیری عمق ریشه مو برای استخراج بهتر فولیکول ها بدون آسیب دیدن بافت های سازنده مو

– مشخص کردن میزان موهای سفید و سیاه بانک مو برای برداشت حداکثری موهای تیره تر

– معاینه پوست سر از نظر بیماری های عفونی ، قارچی یا پوستی

 کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- کاشت مو به روش SUPER FUE

مرحله دوم و سوم _ ضدعفونی کردن و بی حس کردن پوست سر:

ضد عفونی کردن پوست سر از اولین اقدامات مرتبط با روش های کاشت مو است که در راستای از بین بردن میکروب ها و آلودگی های روی سر انجام می شود علاوه بر این با ضدعفونی کردن ، سرعت خونرسانی به پوست و بهبودی بیشتر می شود

با بی حس کردن پوست سر بیمار هنگام برداشت و کاشت فولیکول ها احساس درد نمیکند بی حسی نیز در کاشت مو به روش SUPER FUE متفاوت با سایر روش های کاشت مو است در روش FUE برای بی حس کردن پوست سر از سوزن استفاده میشود اما در روش SUPER  FUE برای بی حس کردن سر از دستگاه مخصوص بدون سوزن استفاده می شود بنابراین احساس درد و آسیب رسیدن به ریشه موها که حاصل بی حسی با سوزن است در این روش مشاهده نمی‌شود.

 کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- کاشت مو به روش SUPER FUE

مرحله چهارم: _ برداشت فولیکول ها:

همانطور که اشاره کردیم در تکنیک‌ ها برپایه روش FIT از تیغ جراحی کوچکی به اسم پانچ استفاده میشود اندازه قطر این تیغ بین نیم تا یک میلی‌متر متغیر است در مرحله برداشت با توجه به اسکن و آنالیز انجام شده در مراحل قبل ، جراح شروع به ایجاد سوراخ های کوچک میکند این سوراخ‌ها فولیکول را از بافت‌های اطراف جدا می‌کند سپس با استفاده از انبر کوچکی فولیکول ها را از پوست سر خارج می‌کند خونریزی ناشی از ایجاد این سوراخ ها در حد یک قطره است و اصلاً دردی ندارد.

با توجه به اینکه در مرحله قبل ، اسکن دقیقی از سر متقاضی کاشت مو انجام می شود ، عمق زاویه ایجاد سوراخ ها به خوبی تعیین می شود به همین دلیل امکان آسیب دیدن فولیکول ها در روند جراحی تا حد چشمگیری کاهش می یابد.

 کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- کاشت مو به روش SUPER FUE

مرحله پنجم: _ آماده سازی گرافت ها:

تیم درمانی فولیکول های استخراج شده را در زیر میکروسکوپ قرار داده و آنها را برای کاشت آماده می کنند در این مرحله برای نگهداری فولیکول ها و جلوگیری از آسیب دیدن آنها در خارج از بدن از سلول‌های بنیادی متقاضی کاشت استفاده می‌شود قبل از شروع کاشت مو مقدار کمی از شما خون می‌گیرند و سلول‌های بنیادی خون را با استفاده از دستگاه های پیشرفته جدا می کنند تا برای نگهداری فولیکول ها از آن استفاده کنند.

مرحله ششم:_ کاشت مو:

در همه روش های کاشت موی مدرن برای مرحله کاشت مو از تکنیک یکسانی استفاده می‌شود در این مرحله جراح بار دیگر به کمک تیغ جراحی استاندارد ، سوراخ های کوچکی در ناحیه گیرنده ایجاد ، و گرافت ها را درون آنها قرار می‌دهد مرحله کاشت مو به روش SUPER FUE بدون نیاز به برش و بدون درد است پس از این بابت نگران نباشید.

استفاده از تکنولوژی های مدرن امروزی در نسل جدید روش های کاشت مو سبب افزایش ۱۰ برابری دقت کاشت‌ مو شده ، استفاده از این تکنولوژی مزایای بسیاری دارند از جمله حفظ زاویه خواب طبیعی فولیکول ها در کاشت مو, امکان ایجاد تراکم بسیار بالاتر و جلوگیری از آسیب دیدن موهای اطراف هنگام کاشت.

از ویژگی‌های شاخص کاشت مو به روش SUPER FUE انجام لیزر تراپی با استفاده از لیزر کم توان در این مرحله است استفاده از لیزر کم توان سبب بهبود سریع تر التهابات ناحیه کاشت و پیوند سریع‌تر در آن می‌شود.

 

مزایای کاشت مو به روش SUPER FUE:

۱- کم تهاجمی و بدون نیاز به بخیه

کاشت مو به روش SUPER FUE و تمامی روش هایی که بر اساس روش FIT انجام می شود (مانند SUT , BHT , MicroFIT) تکنیک هایی با حداقل تهاجم هستند در این روش ها بر خلاف روشFUT نیازی به برش نواری در پشت سر نیست پس از خونریزی از زخم و بخیه هم خبری نخواهد بود.

۲- احتمال کم عوارض جانبی و بهبودی سریع

کاشت مو در کل عمل جراحی محسوب می شود و تمامی جراحی ها خطرات و عوارض احتمالی خاصی دارند در روشFUT خطراتی مانند ایجاد اسکار ، ایجاد زخم های گوشتی ، بی حس شدن طولانی مدت پوست و دردهای ماندگار در ناحیه بانک‌ مو وجود دارد احتمال وقوع این عوارض در روش SUPER  FUE تقریبا صفر است.

بعد از کاشت مو به روش SUPER FUE خبری از درد و خونریزی و موارد مشابه نخواهد بود مراقبت های بعد از عمل ساده تر از روشFUT هستند و سرعت بهبود سوراخ های ایجاد شده بسیار بیشتر است محدودیت هایی نظیر پرهیز از ورزش های سنگین که در روشFUT شاهد آن هستیم در مورد روش SUPER  FUE وجود ندارد.

۳- امکان برداشت موهای نازک

در روش SUPER  FUE دست جراح برای انتخاب موها از نواحی مختلف سر باز است در روشFUT جراح مجبور است که فقط از موهای موجود درنوار پوستی استفاده کند این موها معمولاً ضخیم و چند ریشه ای هستند به همین دلیل طبیعی سازی و زیباسازی خط رویش که موهای نازک تر دارد کمی دشوار است کاشت مو به روش SUPER FUE این محدودیت را ندارد.

۴- مناسب برای کسانی که پوست سر سفتی دارند

خاصیت کشسانی پوست سر در کاشت مو اهمیت زیادی دارد و اگر پوست سر شما به دلیل کاشت موی قبلی ، موارد ژنتیکی یا به علت ورزش های سنگین انعطاف پذیری کمی داشته باشد نمی توانید از روش FUT استفاده کنید و باید به سراغ روش های مانند FIT , SUPER  FUE, SUT , MFIT بروید

۵- کاهش احتمال آسیب دیدن فولیکول ها

برداشت و آماده‌سازی فولیکول ها در روش FIT بسیار زمان‌بر است به همین دلیل گرافت ها مدت زمان بیشتری را در خارج از بدن سپری می‌کنند به علاوه فولیکول ها در طی فرآیند برداشت در تماس مستقیم با ابزارهای جراحی هستند که احتمال آسیب دیدن آنها را بیشتر می‌کند اسکن و آنالیز دقیق در کنار استفاده از ابزارها و دستگاه پیشرفته در کاشت مو به روش SUPER FUE احتمال آسیب دیدن فولیکول ها را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

۶- سرعت بیشتر و رفع محدودیت برداشت گرافت ها

تکنیک نگهداری بهتر فولیکول ها ، کاهش زمان بیرون ماندن آنها از بدن و اسکن دقیق از جمله ویژگی‌های کاشت مو به روش SUPER FUE هستند که باعث رسیدن به تراکم های بیشتر می‌شود هرچه سرعت جراحی بیشتر و محدودیت برداشت گرافت ها کمتر باشد تراکم بیشتری حاصل می شود.

 کاشت مو به روش SUPER FUE
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- کاشت مو به روش SUPER FUE

معایب کاشت مو به روش SUPER FUE:

معایبی که برای کاشت مو به روش SUPER FUE ذکر می‌کنیم در مقایسه با مزایای این روش قابل چشم پوشی است اما به هرحال هر روش کاشت مو به صورت تهاجمی یا غیر تهاجمی معایب و عوارضی نیز دارد از معایب کاشت مو به روش SUPER FUE می‌توان به به موارد زیر اشاره کرد:

– در این روش نیز از مواد بی حس کننده برای ایجاد بی حسی در سر استفاده می شود در برخی افراد استفاده از مواد بی حسی سبب ایجاد واکنش های آلرژیک می شود

– در این روش کاشت مو نیز لازم است که موهای سر کوتاه شوند که شاید این نکته برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد.

– عوارضی از قبیل بی حسی , تورم و کبودی معمولا در تمام روش های کاشت مو مشاهده می شود البته شدت این عوارض در روش‌های مختلف متفاوت است در کاشت مو به روش SUPER FUE عوارض بعد از کاشت مو بسیار کم و دوران نقاهت کوتاه است اما به هر حال عوارض با شدت کم در این روش نیز مشاهده می شود.

– احتمال عفونت با درصد بسیار پایین( کمتر از یک درصد) در این روش نیز وجود دارد

البته محل کاشت مو نیز در ایجاد عوارض بعد از عمل نقش بسزایی دارد کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با محیطی کاملا بهداشتی و دستگاه های پیشرفته و مدرن و پزشکان مجرب آماده خدمت رسانی به متقاضیان عزیزجهت کاشت مو می باشد.

 

کاندیدا مناسب کاشت مو به روش SUPER FUE:

تقریباً تمامی افرادی که متقاضی کاشت مو هستند می توانند از این روش بهره‌مند شوند. با این وجود تکنیک پیوند موی طبیعی به روش SUPER  FUE مناسب افرادی است که:

– موی کم پشتی دارند

– الگوی طاسی شان مردانه است

– به دلیل آسیب پوست سر مانند سوختگی بخشی از موهای خود را از دست داده‌اند

– اشخاصی که دارای پوست سر سفتی هستند و امکان استفاده از کاشت مو به روشFUT در آنها امکان‌پذیر نیست سفتی پوست سر گاهی به دلایل ژنتیکی است در برخی مواقع انجام ورزش‌های سنگین یا کاشت مو های قبلی عامل سفت شدن پوست سر هستند

توجه داشته باشید که اگر به دلایلی مانند شیمی درمانی دچار کم پشتی کلی مو شده اید ممکن است کاندید خوبی برای کاشت مو به روش SUPER FUE نباشید زیرا برای این نوع از کاشت موی طبیعی شما به محل اهدا کننده با موهای پرپشت نیاز دارید تا پیوند را انجام دهید.

 

مراقبت های قبل از کاشت مو:

برخی از مهمترین مراقبت های قبل از کاشت مو عبارتند از:

– جراح را از داروهایی که مصرف می کنید مطلع سازید

– حداقل دو هفته قبل از جراحی مصرف داروهایی که ضد انعقاد هستند را متوقف کنید

– از دو هفته قبل از کاشت ، از داروهای مکمل ، ویتامین ها و گیاهان دارویی استفاده نکنید

– در صورتی که حساسیت دارویی دارید پزشکتان را مطلع سازید

– حداقل به مدت یک هفته قبل از عمل مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی را متوقف کنید

شب قبل از عمل موها را کاملا شسته و تمیز نگه دارید و از ژل و نرم کننده هم استفاده نکنید.

 

مراقبت های بعد از کاشت مو به روش SUPER FUE:

رعایت دستورالعمل‌های پزشکی بعد از کاشت مو برای به حداقل رساندن عوارض احتمالی جراحی ضروری است برخی از این مراقبت های بعد از عمل عبارتند از:

– داروهای تجویز شده توسط پزشک را به طور منظم مصرف  نمایید

– تا ده روز بعد از جراحی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید بپرهیزید

– از انجام ورزش های سنگین در هفته اول بعد از عمل کاشت مو خودداری کنید

– دوره نقاهت در این روش بسیار کوتاه است شما می‌توانید از فردای روز عمل فعالیت های روزانه تان را انجام دهید با این وجود لازم است در این باره طبق توصیه پزشک رفتار کنید.

– در رابطه با شست و شوی موها باید دقیقاً طبق دستورالعمل پزشک رفتار کنید و تنها مواد شوینده ای باید استفاده کنید که پزشک استفاده از آنها را مجاز می داند.

 

تعداد جلسات کاشت مو به روش SUPER FUE:

به طور کلی مدت زمان لازم برای کاشت مو علاوه بر روش انتخابی به ویژگی‌های فردی از قبیل وسعت منطقه طاسی نیز بستگی دارد معمولاً کاشت مو به روش SUPER  FUE طی یک الی دو جلسه انجام می‌شود در صورتی که فرد دچار طاسی شدید باشد کاشت مو ممکن است در دو مرحله به فاصله ۸ الی ۱۲ ماه انجام شود

متخصصان مجرب و پرسنل کارآزموده و دوره دیده کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان بعد از کاشت مو نیز شما را تنها نمی گذارند شما این امکان را دارید که در تمامی مراحل قبل و بعد از کاشت مو تا رسیدن به نتیجه نهایی از مشاوره و همراهی آنها استفاده کنید.

 

هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE:

فاکتورهای مختلفی در تعیین هزینه کاشت مو دخیل هستند مهمترین عوامل موثر بر هزینه کاشت مو عبارتند از:

– روش کاشت مو: در روش های مختلف کاشت مو با توجه به دقت و کیفیت آن روش و تجهیزات مورد استفاده هزینه کاشت مو تفاوت میشود

– ویژگی های فردی: وسعت و نوع طاسی ، وضعیت بانک موی فرد یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت کاشت مو است

– امکانات و تجهیزات کلینیک زیبایی: در تکنیک SUPER FUE از دستگاه‌های تمام هوشمند استفاده می‌شود طبیعتا هزینه کاشت در این روش در مقایسه با روش‌های سنتی بالا تر خواهد بود.

– مهارت پزشک: تخصص و تجربه پزشک و به روز بودن دانش او در زمینه کاشت مو از دیگر عوامل موثر بر هزینه کاشت مو است ، برخی از روش های کاشت مو با توجه به پیچیدگی و استفاده از تجهیزات پیشرفته نیاز به مهارت و تبحر خاص پزشک دارند و در تمام کلینیک های زیبایی انجام نمی شود.

– تراکم مد نظر: هرچقدر تراکم مورد انتظار بیمار بیشتر باشد هزینه کاشت مو نیز متناسب با آن بیشتر می شود.

برای تعیین هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

نتایج کاشت مو به روش SUPER FUE:

موهای کاشت شده در چند روز اول بعد از کاشت مو شروع به رشد کرده و بلندتر می شوند حدود یک ماه بعد موها وارد حالت استراحت شده و می ریزند

رشد مجدد موهای کاشته شده به تدریج و در عرض سه ماه بعد از کاشت مو شروع و این فرایند ممکن است ۶ تا ۸ ماه طول بکشد بعد از اینکه موهای کاشت شده رشد کردند می‌توان آنها را شستشو داد ، سشوارکشید ، کوتاه کرد و از این موها تا آخر عمر لذت برد .به طور کلی در طول پنج ماه انتظار می رود ۵۰ درصد رشد موهای پیوند شده ، در طول هشت ماه ۸۰ درصد رشد و نتیجه نهایی در ۱۲ تا ۲۴ ماه دیده شود.

نقاهت کاشت مو به روش SUPER FUE:

در این روش به دلیل عدم استفاده از شیوه جراحی و روش ویژه برداشت مو از قسمت پشت سر متقاضی نیاز به استراحت پس از عمل ندارد و دارای کمترین دوره نقاهت پس از عمل نسبت به کلیه روش های گذشته می باشد. با این حال با رعایت مراقبت های بعد از انجام کاشت مو و عمل به توصیه های پزشک ، عدم استعمال دخانیات و مشروبات الکلی ، تغدیه ی مناسب و مصرف داروهای تجویزی این دوران را به حداقل برسانید.

همچنین برای نداشتن دوره نقاهت طولانی ، انتخاب درمان مناسب با شرایط بدنی و عدم بروز عوارض احتمالی میتوانید به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مراجعه کنید و از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید.

 

عوارض جانبی کاشت مو به روش SUPER FUE:

پیوند موی طبیعی به روش SUPER  FUE یکی از جراحی های ایمن است ، اما ممکن است مانند هر عمل دیگری ریسک اندکی داشته باشد از جمله این عوارض که احتمال بسیار کمی هم دارند عبارتند از:

– خونریزی شدید

– آلرژی یا واکنش بدن فرد به بیهوشی یا داروهای مسکن

– علاوه بر این احتمال ضعیفی وجود دارد که پوست سر کاشت را قبول نکند یا زخم مشخصی به وجود بیاید

– در این روش احتمال عفونت نیز وجود دارد که پزشک با استفاده از تجویز آنتی بیوتیک ها و مصرف به موقع آنها توسط بیمار این احتمال هم به صفر می رسد.

 

نتیجه گیری:

آیا می توان کاشت مو به روش SUPER FUE را بهترین روش کاشت مو در نظر گرفت؟ خیر هیچ یک از روش های کاشت مو را نمی‌توان به عنوان روش های ایده آل و بدون خطر معرفی کرد اینکه بهترین روش کاشت مو کدام است باید با توجه به میزان تاثیر ، بانک‌ مو ، شرایط سلامت عمومی و سوابق پزشکی بیمار تعیین کرد .

این موارد در جلسه مشاوره بررسی شده و با همفکری بیمار بهترین روش کاشت مو تعیین می‌شود کاشت مو به روش SUPER FUE یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش کاشت مو است که در این روش دستگاه های مورد استفاده همگی کاملاً هوشمند می باشند بنابراین نه تنها کیفیت موهای کاشته شده بالاتر می شود بلکه عوارض احتمالی آن نیز به حداقل می رسد.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تنها کلینیک در سطح خاورمیانه است که توانسته با در اختیار داشتن دانش و تکنولوژی های پیشرفته به صورت انحصاری مجری این شیوه از کاشت مو باشد.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/ow0n

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/uCArS

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/8TH1DQKL

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=8mPDbdf1DpA

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir