کانتوپلاستی(Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

کانتوپلاستی(Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

کانتوپلاستی(Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

کانتوپلاستی یا همان عمل چشم گربه ای یکی از روش‌های جراحی زیبایی برای چشم است که امروزه طرفداران زیادی نیز به خود جلب کرده است این عمل روی جراحی پلک پایینی انجام می‌شود که باعث درشت تر شدن و کشیده تر شدن چشم میشود.

علاوه بر این، این عمل می تواند چشم ها را جذاب تر و زیبا تر کند و به چهره زیبایی ببخشد عمل چشم گربه ای چند سالی است که در جهان رواج پیدا کرده و در کلینیک های معتبر این روش درمانی انجام می‌شود اما هنوز نگرانی‌هایی درباره انجام کانتوپلاستی وجود دارد نگرانی هایی که بیشتر مربوط به عوارض این عمل و همچنین به وجود آمدن آسیب در ناحیه چشم و بینایی می شود در این مقاله با بررسی کامل انجام عمل کانتوپلاستی و شیوه درمان آن ، نقاط تاریک و روشن همچنین برطرف کردن نگرانی های شما می پردازیم.

لیفت یا عمل چشم گربه ای دقیقا چیست؟

کانتوپلاستی در بین مردم به عنوان عمل چشم گربه ای شناخته شده است و برای تغییر حالت چشمها و کشیده تر کردن و زیباتر کردن آن انجام می‌شود هدف از آن درشت کردن چشمها است که با استفاده از جراحی می‌توان چهره را زیباتر و جذابتر کرد کانتوپلاستی معمولاً جراحی روی پلک پایینی است که از این طریق گوشه داخلی چشم بازسازی می‌شود شما می توانید هنگام عمل کانتوپلاستی افتادگی پلک و پف زیر چشم را نیز برطرف کنید کانتوپلاستی بخشی از همان عمل بلفاروپلاستی یا لیفت چشم با جراحی است که باعث می شود چشم ها کشیده تر شوند و چین و چروک و افتادگی پوست نیز در اطراف چشم از بین برود نکته دیگری که اهمیت دارد این است که می توانید با این تیر یک نشان دیگر هم بزنید و این نشانه سوم همان لیفت ابرو است یعنی می توانید گوشه خارجی چشم را تقویت کنید پوست اطراف آن را بکشید چین و چروک را از بین ببرید و در عین حال تغییر حالت چشم به صورت چشم گربه ای ، ابروها را نیز لیفت کنید و چین و چروک آن را برطرف کنید.

چه کسانی می توانند عمل چشم گربه ای انجام دهند؟

اولین نکته‌ای که برای متقاضیان کانتوپلاستی باید گفت این است که باید از سلامت عمومی برخوردار باشند این عمل معمولا با بیهوشی عمومی انجام می شود و شما نباید مانعی در این خصوص داشته باشید همچنین اگر بیماری مزمنی دارید حتماً قبل از انجام این درمان آن را با پزشک در میان بگذارید تا در آینده مشکلی برای شما حاصل شود در صورتی که فقط قصد دارید عمل کانتوپلاستی را انجام دهید .

صورت شما نباید افتادگی پلک و یا چروک داشته باشد این به این معنا نیست که شما کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی نیستید و نمی توانید این عمل را انجام دهید بلکه منظور ما این است که در صورتی که چنین مشکلاتی را در صورت دارید باید با استفاده از لیفت چشم و ابرو آنها را برطرف کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از هر اقدامی برای انجام عمل کانتوپلاستی حتماً در جلسات مشاوره با پزشک شرکت داشته باشید در این جلسات پزشک با نشان دادن عکس ها و همچنین فیلم‌های عمل کانتوپلاستی انتظارات شما را واقعی تر می کند و همچنین نتایج این عمل را به شما نشان می دهد .

در این جلسات همه توضیحات لازم در خصوص نحوه انجام درمان ، محدودیت و مراقبت های قبل و بعد از انجام کانتوپلاستی به شما گفته می‌شود همچنین مناسب ترین روش برای جراحی برای شما انتخاب می شود و پزشک متخصص می داند شما دقیقا چه انتظاری دارید.

کانتوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-کانتوپلاستی

روش های مختلف عمل کانتوپلاستی

روشهای گوناگونی برای انجام عمل چشم گربه ای یا کانتوپلاستی وجود دارد پزشک با توجه به انتظارات شما و همچنین ویژگیهای فردی روش درمانی مناسبی را به شما پیشنهاد می‌کند بنابراین شما با شرکت در جلسات مشاوره قبل از انجام این درمان به پزشک کمک می‌کند که بهترین روش را برای رسیدن شما به زیباتر کردن چشم ها انتخاب کند.

. کانتوپلاستی

جراحی کانتوپلاستی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود و حدود ۲ تا ۴ ساعت زمان نیاز دارد در برخی موارد پزشک ممکن است از بیهوشی عمومی برای افراد استفاده کند در این روش ابتدا برش های کوچکی در عضله حلقوی چشم زده می‌شود و پس از آن تاندون کانتال خارجی که کنار کاسه چشم قرار دارد را کمی از استخوان جدا می کند و در ادامه این عمل باید ساختار داخلی پلک پایینی را به محله برش تاندون برساند.

در این روش ساختار، کمی به سمت پایین کشیده می‌شود تا به استخوان کاسه چشم برسد و پس از آن این دو اتصال پوست اضافه بریده و برش ایجاد شده بخیه می‌شود این عمل سبب می‌شود که حالت خماری و خستگی چشم‌ها از بین برود و کشیدگی و جذابیت زیبایی را ایجاد کند نتایج کانتوپلاستی برای مدت طولانی باقی می‌ماند و ممکن است به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، نامناسب بودن رژیم غذایی و سبک زندگی بعد از گذشت چند سال دوباره نیاز به ترمیم داشته باشد از آن جایی که عمل کانتوپلاستی بخشی از پوست نیز برداشته می‌شود ممکن است در حین ترمیم بافت کافی برای رفع افتادگی پلک پایینی وجود نداشته باشد .

پس به همین دلیل پزشکان پیشنهاد این روش درمانی را برای کسانی که تا به حال عمل کانتوپلاستی یا کشیدن چشم را انجام نداده اند روش کانتوپکسی است. همچنین در بعضی موارد مشکلات ساختاری در پلک وجود دارد که بهتر است از روشهای دیگر برای انجام کانتوپلاستی یا جراحی چشم گربه ای استفاده شود پزشکان از این روش بیشتر برای جراحی های ترمیمی استفاده می‌کنند روش کانتوپلاستی خود انواع گوناگونی دارد که در ادامه درباره آنها توضیح میدهیم.

. لترال کانتوپلاستی یا کشیدن گوشه خارجی چشم

این روش جراحی معمولاً برای برطرف کردن افتادگی پلک بالایی و همچنین کشیدن چشم استفاده می‌شود در بعضی موارد می‌توان برای از بین بردن افتادگی پلک پایینی نیز از روش النترا کانتوپلاستی استفاده کرد ، اگر نگاهی برای مدل های کره‌ای بیاندازید نتایج عمل را به خوبی می بینید مدل های کره ای برای رفع افتادگی پلک بالایی و همچنین درشت کردن چشم ها از این روش استفاده می کنند این روش برای بالا کشیدن پلک ها و صاف کردن ناحیه اطراف چشم و کشیدن گوشه خارجی چشم به سمت بالا مورد استفاده قرار می گیرد تا چشم ها حالت گربه ای پیدا کند.

کانتوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-کانتوپلاستی

. اپیکانتوپلاستی یا کشیدن گوشه داخلی چشم

شما می توانید برای رسیدن به ظاهری زیبا ، جذاب تر و چشمانی کشیده تر از این روش کانتوپلاستی خارجی نیز استفاده کنید اگر دوست دارید تنها گوشه داخلی چشم خود را بکشید اپیکانتوپلاستی برای تان کافی است البته باید توجه داشته باشید که هر روش نیازمند دقت و مهارت زیادی است بنابراین اگر تصمیم به انجام کانتوپلاستی و همچنین ترکیب دو روش را دارید حتماً باید از تخصص پزشک خود مطمئن باشید.

. کانتوپکسی

در برخی مراکز از نام کانتوپکسی به جای کانتوپلاستی نیز استفاده می‌شود اما باید بدانید که این دو روش متفاوت هستند در انجام کانتوپکسی دیگر برشی در عضلات حلقوی داده نمی‌شود و هیچ بخشی بریده نمی‌شود برای کشیدن چشم در کانتوپکسی با استفاده از بخیه  عضلات حلقوی و تاندون کانال خارجی به یکدیگر نزدیک و جمع می‌شوند که پوست اضافه ایجاد می شود که در ادامه پوست هم برداشته می‌شود تا ظاهر شل و افتاده ای نداشته باشد این روش را می‌توان برای برطرف کردن افتادگی پلک پایینی نیز استفاده شود

. اکتروپیون یا رفع افتادگی پلک پایین

با افزایش سن و همچنین کاهش کلاژن در پوست ، پوست کم کم حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و شروع به شل شدن و افتادگی می‌کند ، در نواحی اطراف چشم پوست نازک تر و حساس تری مشاهده می‌شود و زودتر چین و چروک دیده می‌شود اگر افتادگی پلک پایینی شما شدید نیست می توانید از روش های دیگر لیفت چشم با جراحی کانتوپلاستی برای رفع افتادگی چشم ها استفاده کنید اما اگر چشمانتان افتادگی اش به گونه‌ای است که پلک پایینی به سمت خارج برگشته است روش اکتروپیون مناسب ترین روش برای شما می باشد.

 

توصیه های قبل از اقدام برای عمل کانتوپلاستی

. قبل از اینکه هر تصمیمی برای انجام عمل کانتوپلاستی بگیرید حتما در جلسات مشاوره شرکت کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با پزشک در میان بگذارید تا پزشک نیز بتواند بهترین روش درمانی را برای شما در نظر بگیرد.

. اگر بیماری مزمنی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید حتماً درباره مشکلات و بیماری خود با پزشک مشورت کنید.

. اگر در حال مصرف دارویی هستید آن را با پزشک در میان بگذارید.

. حداقل دو هفته قبل از انجام عمل کانتوپلاستی از مصرف غذاها و داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید داروهایی مانند آسپیرین و ایبوپروفن و غذاهایی مانند زعفران

.دو هفته قبل از انجام عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید مصرف این گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند

. شب قبل از مراجعه به کلینیک استحمام کنید و استرس نداشته باشید روز مراجعه نیز از هیچگونه مواد آرایشی بر روی صورت استفاده نکنید.

کانتوپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-کانتوپلاستی

مراقبت های بعد از عمل کانتوپلاستی

. بعد از انجام عمل کانتوپلاستی به اندازه کافی استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت های سنگین پرهیز کنید

. اگر دارویی توسط پزشک متخصص برای شما تجویز شده سر موقع مصرف کنید و از مصرف داروهای بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

. هنگام دراز کشیدن و خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید تا فشاری به چشم ها وارد نشود.

. تا چند روز بعد از عمل از نگاه کردن به صفحه گوشی ، لپ تاپ و کامپیوتر خودداری کنید و همچنین مطالعه نکنید

. از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید اجتناب کنید سعی کنید تا حد امکان در خانه بمانید و در صورتی که می خواهید از خانه خارج شوید از عینک آفتابی استفاده کنید

. تا چند هفته بعد از انجام جراحی از قرار دادن لنز های پزشکی و یا زیبایی در چشم اجتناب کنید.

. تا ۸ ساعت بعد از پایان درمان به حمام نروید و تا بهبودی کامل از رفتن به سونا ، استخر و دوش گرفتن با آب پر فشار خودداری کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

مزایای کانتوپلاستی

با انجام عمل کانتوپلاستی یا همان عمل چشم گربه ای چشمان شما زیباتر ، درشت تر و جذاب تر خواهد شد همچنین اگر این عمل با روش های دیگر مانند لیفت چشم و ابرو انجام شود نتایج فوق العاده ای که به جا خواهد گذاشت در این صورت چین و چروک باید را به چشم به طور کامل برطرف می شود و زیبایی آن چند برابر می‌شود همچنین افتادگی چشم یا پف زیر چشم نیز برطرف می شود و چهره شما شاداب تر و جوان تر از قبل به نظر می رسد همچنین انجام این عمل از اثرات افزایش سن را از چهره پاک می کند.

در صورتی که دستورات پزشک را به خوبی دنبال کنید عمل کانتوپلاستی هیچگونه عوارضی را برای شما نخواهد داشت دوره نقاهت این عمل بین دو تا چهار هفته است و در این مدت ممکن است کمی احساس درد در چشم ها داشته باشید که خیلی زود برطرف می شود نکته مهم دیگر این است که اگر این روش درمانی توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد شما عوارض چندانی نخواهید داشت و دوره نقاهت کوتاه‌تری نیز دارید اگر تمایل به انجام کانتوپلاستی دارید کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان را به عنوان یکی از کلینیک های معتبر کرمان به شما معرفی می کنیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص متخصص و باتجربه این کلینیک انجام می گیرد.

 

عوارض و معایب عمل کانتوپلاستی

هنگامی که شما عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای را انجام می دهید در صورتی که دستورات پزشک را به خوبی دنبال کنید عمل کانتوپلاستی هیچگونه عارضه ای را برای شما نخواهد داشت دوره نقاهت بین ۲ تا ۴ هفته ای را دارید و در این مدت ممکن است کمی احساس درد در چشم ها داشته باشید در این موارد در نواحی اطراف چشم کبودی و تورم نیز ایجاد می شود که می توانید برای کاهش کبودی استراحت کنید و به چشمهای خود فشار نیاورید .

این عارضه نهایت تا از ظرف یک هفته از بین می‌رود و عوارض کانتوپلاستی برای مدت طولانی مشاهده نمی‌شود و اگر به طور طولانی مشاهده شود حتماً با پزشک خود در در ارتباط باشید در بعضی موارد نیز ممکن است مشکلاتی در دید شما به وجود آید که این عارضه نیز طی چند روز بعد از جراحی از بین میرود نکته دیگری که ممکن است بعضی افراد در خصوص عمل کانتوپلاستی نگران آن باشند جای زخم یا بخیه است توجه کنید که برش های ایجاد شده در عمل کانتوپلاستی بسیار ظریف بوده و معمولاً زیر خط پلک و یا داخل چشم انجام می‌گیرد بنابراین هیچ‌گونه آثاری از جای زخم و بقیه باقی نمی ماند.

بعد از بهبودی هیچ کس متوجه نمی‌شود که شما جراحی انجام داده‌اید البته باید توجه کنید که اگر زخم شما برای مدت طولانی باقی ماند و یا جای از آن از بین نرفت پزشک را مطلع کنید نکته دیگر و قابل اهمیت آن است که عمل چشم گربه ای عمل بسیار حساس و حرفه‌ای است پس بنابراین پیش از انجام هر کاری باید از اعتبار کلینیک و تخصص پزشک مطمئن شوید عوارض شدید این عمل بسیار نادر است اما در صورتی که در مرکزی نامعتبر صورت گیرد ممکن است مشاهده شود در صورتی که عوارضی نظیر خونریزی ، قرمزی بیش از حد ، کبودی چشم ها به طور گسترده و طولانی مدت ، عفونت و تورم بیش از حد همچنین اشکال در دید را مشاهده کردید حتماً با پزشک در ارتباط باشید.

ضمن اینکه ممکن است به داروی بیهوشی و عوارضی نظیر سردرد ، حالت تهوع و یا تداوم بی حسی در شما ایجاد شود این عوارض کوتاه مدت بوده و پس از رفع کامل اثر داروی بیهوشی برطرف می‌شود مهم ترین قدم انتخاب کلینیک و پزشک متخصص است ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک پزشک متخصص و با تجربه قرار دارد که می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند.

 

هزینه جراحی کانتوپلاستی

هزینه انجام جراحی کانتوپلاستی بستگی به این دارد که شما از کدام روش برای انجام کانتوپلاستی استفاده میکنید که هزینه می تواند متفاوت باشد همچنین اگر بخواهید عمل کانتوپلاستی را با عمل های دیگری ترکیب کنید مانند لیفت چشم و ابرو هزینه شما بالاتر خواهد رفت علاوه بر این دستمزد پزشک کلینیک و بیمارستان ، هزینه دارو و همچنین مراجعات بعدی نیز می‌تواند به لیست هزینه‌ها اضافه شود.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید یا می توانید با رزرو نوبت و مراجعه حضوری معاینه و مشاوره توسط متخصص از هزینه و دیگر سوالات خود در مورد عمل کانتوپلاستی اطلاعات کافی به دست آورید.

 

اثرات و نتایج عمل کانتوپلاستی

کانتوپلاستی برای درشت کردن و جذاب کردن چشم ها به کار می رود و برای افرادی که با افزایش سن دچار افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم شده‌اند ترکیب این روش با لیفت چشم و ابرو می تواند آنها را به نتایج عالی و خوبی برساند اثرات و نتایج کانتوپلاستی ماندگاری دائمی دارد و می تواند گاهی تا آخر عمر باقی بماند البته باید گفت که روند پیری پوست بعد از انجام عمل ادامه می یابد و ممکن است تا چند سال آینده بعد از انجام این عمل فرد دوباره نیاز به ترمیم داشته باشد .

از جمله اثرات و نتایج عمل کانتوپلاستی رسیدن به زیبایی و جوانی ، رفع چین و چروک و خطوط ، داشتن چشمانی زیبا و درشت است ، اثرات و نتایج انجام عمل کانتوپلاستی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبای بهمن یار کرمان ماندگاری بالایی دارد زیرا توسط پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می گیرد همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز صورت می‌گیرد.

 

دوره نقاهت عمل کانتوپلاستی

عمل کانتوپلاستی برای زیبایی و درشت کردن چشم ها امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است دوره نقاهت عمل کانتوپلاستی بین ۲ تا ۴ هفته بوده و ممکن است در این دوره شما کمی احساس درد در چشم ها داشته باشید ممکن است تورم و التهاب به وجود آید که طی این دو هفته به طور کامل برطرف می‌شود و اگر طولانی تر از این مدت حتماً باید به پزشک مراجعه کنید البته توجه داشته باشید که اگر دستورات پزشک را به درستی دنبال کنید هیچ گونه عارضه و مشکلی برای شما در پی ندارد و همچنین شما دوره نقاهت کوتاه تری دارید و نکته مهم دیگر اینکه اگر این روش توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام گیرد پس در نهایت شما دوره نقاهت کوتاه تری را نیز دارید.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های فوری برای درمان شپش سر

راهکار های فوری برای درمان شپش سر

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

عوارض جانبی عمل کانتوپلاستی

توجه داشته باشید که عمل کانتوپلاستی یک عمل حساس و دقیق است که باید توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام گیرد تا از عوارض و مشکلات بعد از این عمل به خوبی در امان باشید پس از اعتبار کلینیک و تخصص پزشک معالج خود اطمینان کافی را داشته باشید .

از عوارض جانبی عمل کانتوپلاستی می‌توان به خونریزی ، قرمزی بیش از حد ، کبودی گسترده و طولانی مدت ، عفونت و تورم بیش از حد و همچنین اشکال در دید را نام بود که حتماً با مشاهده این علائم باید به پزشک خود مراجعه کنید ضمن اینکه ممکن است داروی بیهوشی نیز برای شما عوارضی مانند حالت تهوع ، بی حسی و سردرد را به همراه داشته باشد اما عوارض داروی بیهوشی کوتاه مدت است و خیلی زود برطرف می شود اگر با عوارض جانبی عمل کانتوپلاستی مواجه شدید حتماً به کلینیک مورد نظر مراجعه کنید تا از هرگونه خطر جلوگیری شود.

 

تعداد جلسات کانتوپلاستی

کانتوپلاستی برای افرادی که دوست دارند چشمانی شبیه گربه داشته باشند روش درمانی مناسبی است که با کشیدن گوشه چشم ، بزرگ تر شدن چشم و پیدا کردن حالت چشم گربه ای به آنها جذابیت و زیبایی خاصی می بخشد عمل کانتوپلاستی در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به نوع درمان مورد نظر برای شما و همچنین مهارت و تجربه  پزشک متخصص دارد اگر شما جز افرادی هستید که علاقه به انجام عمل کانتوپلاستی یا چشم گربه ای را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصصین کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و در مورد تمام سوالات خود در خصوص انجام این درمان از پزشک اطلاعات کافی به دست آورید.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. بهترین روش برای انجام عمل چشم گربه ای کدام است؟

همانطور که در این مقاله هم گفته شد روشهای گوناگونی برای لیفت چشم یا همان عمل چشم گربه ای وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها برای برطرف کردن مشکلاتی در نواحی مختلف چشم مورد استفاده قرار می گیرد شما با شرکت در جلسات مشاوره پیش از جراحی پزشک ضمن صحبت با شما و اطلاع از نظرات شما می‌تواند بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

در انتخاب این روش به جزء نوع آسیب و انتظارات بیمار و عوامل دیگری مانند  افزایش سن ، آناتومی چهره ، وضعیت سلامت پوست ، سبک زندگی ، همچنین بیماری و یا عدم بیماریهای پوستی در ناحیه تحت درمان پزشک روش درمانی مناسبی را برای شما انتخاب می کند این موضوع باعث می شود که نتایج بهتری و بیشترین سازگاری را با شرایط زندگی شما داشته باشد و همچنین ماندگاری طولانی تری را در پی داشته باشد.

. آیا انجام این عمل می تواند باعث ضعیف شدن چشم ها و یا اختلال در بینایی شود؟

خیر در صورتی که عمل کانتوپلاستی را در کلینیکی معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید هیچ کدام از این عوارض را مشاهده نمی کنید چرا که پزشک به خوبی در انجام این کار مهارت دارد و هیچ گونه آسیبی به بافت اعصاب چشم وارد نمی کند البته در بعضی موارد ممکن است بلافاصله بعد از پایان جراحی کمی در دید مشکل حاصل شود که طی چند روز بعد از جراحی به طور کامل برطرف می شود و دید شما به حالت طبیعی برمی‌گردد.

. آیا بخیه های عمل چشم گربه ای قابل جذب هستند؟

اگر برش جراحی در داخل چشم زده شود پزشک از بخیه های قابل جذب در این روش استفاده می کند در غیر این صورت برش در زیر پلک  انجام شود بخیه ها غیر قابل جذب بوده که در صورتی که بخیه های غیر قابل جذب استفاده شده باشد  بین ۳ تا ۵ روز بعد از عمل کانتوپلاستی کشیده می‌شود.

. آیا استفاده از مواد آرایشی پس از جراحی چشم گربه ای ایرادی دارد؟

شما نباید بلافاصله بعد از جراحی کانتوپلاستی چشم ها را آرایش کنید حداقل تا زمانی که بهبودی پیدا نکرده‌اید باید از این کار خودداری کنید پس از آن نیز بهتر است صبر کنید معمولاً بیماران یک هفته بعد از انجام جراحی کانتوپلاستی می‌توانند از مواد آرایشی روی چشم استفاده کند البته توجه کنید که قبل از استفاده از هر گونه مواد آرایشی با پزشک خود مشورت داشته باشید.

. بهترین محل برای انجام عمل کانتوپلاستی کجاست؟

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان دارای متخصصین مجرب و حرفه ای است که مهارت کافی در انجام عمل کانتوپلاستی یا همان چشم گربه ای را دارند با مراجعه به این کلینیک می توانید چشمان خود را با قیمتی کاملا مناسب زیبا و جوان کنید و شما در این کلینیک می توانید به نتایج فوق العاده از این روش درمانی برسید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می‌شود در این کلینیک از پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه ها استفاده می شود شما می توانید با مشاوره رایگان در این کلینیک روش درمانی مناسبی را برای خود انتخاب کنید و به زیبایی چهره و پوست خود بیافزایید.

 

نتیجه گیری

عمل کانتوپلاستی یا همان چشم گربه ای یکی از روش‌های جراحی برای زیبایی چشم‌ها است که امروزه طرفداران زیادی به خود پیدا کرده است این عمل باعث می شود که چشم ها درشت تر و کشیده تر شوند علاوه بر این می‌توانید چشم ها را جذاب تر کنید و به چهره زیبایی خاصی ببخشید البته باید توجه داشته باشید که اگر چه این عمل امروزه در کلینیک های معتبری انجام می‌شود هنوز نگرانی‌هایی درباره عوارض جانبی این روش درمانی وجود دارد پس شما می توانید با مراجعه به کلینیک مورد نظر تمام سوالات خود را از پزشک متخصص در مورد انجام این عمل بپرسید و تمام نگرانی های شما در خصوص این عمل برطرف شود.

کانتوپلاستی در میان مردم به عنوان عمل چشم گربه ای شناخته می شود که به منظور تغییر حالت چشم انجام می‌شود هدف اصلی این عمل درشت کردن چشم ها با استفاده از جراحی است این عمل روی پلک پایینی صورت می‌گیرد و از این طریق گوشه داخلی چشم بازسازی میشود اگر شما هم به انجام کانتوپلاستی علاقه دارید باید در انتخاب پزشک و مهارت آن اطلاعات کافی داشته باشید و مطمئن شوید که پزشک با تجربه ای را برای انجام این درمان انتخاب کرده‌اید .

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان شما می توانید این روش درمانی را تحت نظر پزشک با تجربه این کلینیک انجام دهید البته در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می‌شود که شما می‌توانید با مشاوره رایگان در این کلینیک از این خدمات بهره مند شوید و بار دیگر جوانی و زیبایی را به پوست خود بازگردانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicbahmanyar.ir/tmei

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicbahmanyar

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicbahmanyar

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir