آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید:

بهترین ماده و برند برای تزریق ژل کدام است؟

بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری در صورت به دلیل کاهش حجم اتفاق می‌افتد با افزایش سن بافت‌های پوست نازک و حساس می شوند و خطوط صورت معمولاً در اطراف بینی دهان و چشم و گونه مشاهده می‌شود اما نشدن چین و چروک ها واضح مشاهده می شود.

تزریق ژل یا استفاده از سایر روش های تزریق فیلر های پوستی می تواند به حجم پوست از دست رفته جبران چین و چروک های صورت بپردازد البته رفع چین و چروک و فقط یکی از کاربردهای این روش های درمانی است و می‌توان آن را در افزایش حجم لبها لیفت ابرو رفع گودی های صورت و موارد دیگری نیز استفاده کرد که در ادامه در موردش صحبت می کنیم.

تزریق ژل چیست؟

فیلرها پرکننده ها و حجم دهنده های پوستی به مواردی گفته می‌شود که ساختار مشابه ژل دارند و برای جوانسازی و زیبایی پوست استفاده می شود از تزریق فیلر های پوستی در زیر پوست می‌تواند برای جبران حجم از دست رفته رفع چین و چروک ها و بهبود حنای سطحی پوست صورت و بدن استفاده کرد.

به همین دلیل هزینه های مناسب و عوارض بسیار کم سالانه بیش از یک میلیون خانوار و آقا را به این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود جلب می کند جالب است بدانید که تزریق فیلر های پوستی پس از تزریق بوتاکس فراگیر ترین روش جوانسازی پوست در جهان است.

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

کاربردهای تزریق ژل

بیشتر افراد فیلرهای پوست را به عنوان روشی برای پر کردن و همچنین رفع چین و چروک صورت می‌شناسند اثر ژل ها بر چین و چروک صورت بسیار فوق‌العاده است اما این روش جوانسازی کاربردهای بیشتری نیز دارد اکثر کاربردهای تزریق ژل توسط اف دی اف سازمان غذا و داروی حیوانات متحده آمریکا تایید شده اند برخی از این کار برد تا هنوز مورد تایید این سازمان قرار نگرفته ولی ایمنی و تاثیر زیادی دارد در ادامه سعی می‌کنیم بهترین کاربرد های تزریق ژل برای جوانسازی و زیبایی پوست اشاره کنیم.

کاربردهای مورد تایید FDF

. استفاده از ژله برای حجم دهی: از فیلترهای پوست میتوانید برای برجسته کردن و افزایش حجم لب چانه و گونه استفاده کنید برای افراد این کار برد تا به نام پروتز شناخته شده است.

. رفع چین و چروک ها:

از تزریق ژل می‌توان برای رفع چین و چروک ها مانند خط پیشانی خط خنده خط اخم و خطوط اطراف لب و بینی استفاده کرد.

. حجم دهی به صورت:

یکی از اثرات پیری پوست کاهش حجم صورت است این اسب را معمولاً در لبها و گونه ها و پیکان می‌توان مشاهده کرد تزریق ژل یکی از موثرترین راههای جبران این حجم از دست رفته است در این روش می‌توان به رفع گودی و سیاهی زیر چشم و لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن نیز پرداخت.

. جوانسازی دست ها:

اسپویلر های پوستی علاوه بر جوانسازی صورت می‌توان به جوانسازی پوست دست و بدن نیز پرداخت در این بین کاربرد های فسیل های پوستی برای بدن تنها برای جوان سازی و افزایش حجم توسط سازمان اب دی اف تعیین شده و سایر استفاده ها هنوز تعیین نشده اند.

.زیبایی بینی:

اصلاح فرم بینی بدون جراحی یکی از کاربردهای جالب به تزریق ژل است.

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

کاربردهای تعیین شده توسطFDF

عدم تایید این روش های درمانی توسط سازمان اف دی اف لزوماً به معنی نامناسب بودن و یا پرخطر بودن این روش های درمانی سازمان اف دی اف برای تایید داروها و روش‌های درمانی دستورالعمل های خاص و ویژه ای دارد که گاهی باعث عدم تایید آن می شود به هر حال قوانین اف دی اف مورد تایید پزشک نه سرتاسر دنیا قرار می‌گیرد و بهتر است از آن پیروی شود.

. افزایش حجم سینه ها

. افزایش حجم و سایز باسن

. حجم دهی به پاها

. تزریق ژل به درون استخوان

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

 

فیلر های پوستی از چه ساخته شده؟

امروزه تعداد زیادی از فیلرهای پوستی به تایید سازمان ftf رسیده است که در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان از این محصولات استفاده می‌شود فیلترهای مورد تایید سازمان اب کمترین عوارض جانبی را داشته و طی مطالعات بلندمدت خطراتش آن بررسی شده اند حتما پیش از تزریق ژل است تاییدیه ام دی اف آن آگاه شوید توجه کنید که فیلرهای مورد تایید سازمان اف تی اف تنها و توسط پزشکان متخصص پوست یا جراحان پلاستیک قابل خریداری هستند.

دو دسته بندی کلی برای فیلرهای پوستی وجود دارد یکی بر اساس همان دگاری آنها و دیگری بر اساس اجزای تشکیل دهنده آنها گروه بندی را در ادامه خواهید خواند.

بیشتر فیلر ها اثر موقتی دارند به همین دلیل است که از موادی ساخته می شوند که به مرور زمان توسط بدن جذب و تخریب می‌شوند تنها یک فیلر دائمی توسط سازمان fda تایید شده است که حاوی موادی است که برای بدن قابل جذب نیز برخی از کشورها علاوه بر موارد حجم دهنده حاوی لیدوکائین هستند که به جهت کاهش درد و ناراحتی از در آن استفاده می‌شود.

۱. فیلرهای دائم یا غیر قابل جذب

امروزه استپلرهای غیرقابل جذب و دائم تا حد بسیار زیادی کاهش یافته از این دسته بیل را عوارض جانبی و خطرات بسیاری دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم ایمنی پایین فیلرها سبب می‌شود که تنها یک مورد از آنها مورد تایید سازمان اف بی آی و آمریکا قرار بگیرد هرچند سایه فیلم های دائمی تاییدیه اتحادیه اروپا و استرالیا را دارد.

در اینجا لازم است نکته مهمی را در مورد تاییدیهCE یا اتحادیه اروپا به شما بگویم گواهیCE به معنی این است که در ساخت هدر و قوانین بهداشتی رعایت شده و تولید می‌تواند در شرکت سازنده مورد تایید قرار گیرد اما گواهیCE تاییدی بر میزان اثربخشی و عوارض جانبی این دارو نیست و سوی دیگر تایید اف دی اف این موارد را تضمین می‌کند.

نکته دیگری که در تزریق ژل با استفاده از فیلترهای غیرقابل جذب تنها برای چین و چروک باید مجازات تزریق فیلر ها برای برطرف کردن چروک های سطحی در دنیا ممنوع اعلام شده.

دانه های پلی متیل متاکریلات(PMmA)

پلی متیل متا کریلات تنها فیلر دائمی تائیدیه سازمان fda است و طبق قوانین این سازمان تنها برای از بین بردن چین و چروک های دور لب مجاز است البته استفاده خارج از قوانین پیش از تزریق ژل بسیار فراوان در برخی از کاربردهای این فیل شامل موارد زیر است:

. پر کننده چین و چروک های دور لب تنها کاربرد مورد تایید اف دی اف

. از بین بردن جای آکنه

. پرکردن فرورفتگی های ایجاد شده توسط زخم ها

. حجم دهی به لبها

پلیمری مصنوعی و زیست تخریب پذیر است ولی به خوبی توسط بدن تحمل می شود وقتی شما یک ماده خارجی را به بدن تزریق می‌کنیم و در مانکن است به آن واکنش نشان دهند و ذلت بارز این مسئله که در مورد آلرژی‌های داروی شاهد هستیم که فرد بعد از تزریق پنی سیلین دوتار واکنش حساسیتی شده پس از ساخت دارو و محصولات درمانی که وارد بدن می شود مسئله تحمل آنها توسط بدن اهمیت خاصی داردPMMA به همین دلیل سازگاری بسیار خوبی که با بافت های زیستی دارد در محصولات درمانی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد از نمونه‌های معروف آن می‌توان به سیمان استخوانی و لنزهای چشمی اشاره کرد.

تنها فیلر حاویPMMA که مورد تعیین سازمان fdf بوده محصولی به نام آرته فیلی یا بلافیل است که هر دو یک فیلر هستند و توسط یک شرکت ساخته می‌شود آرته فیل حاوی توپ های بسیار بسیار کوچک هستند که از جنسPMMA ساخته شده اند به جز این است که کلاژن گاوی و همچنین داروی بی حسی لیدوکائین در ساقه فیلر استفاده میشود.

عوارض این شکل از تزریق ژل شامل کبودی قرمزی تورم خارش و درد خفیف است که معمولاً طی ۲۴ ساعت برطرف میشود در موارد نادر شاه دهی جاده بثورات پوستی ایجاد برآمدگی و حساس شدن پوست در بلندمدت هستیم.

مسئله ای که در مورد تزریق ژله دائمی موجب نگرانی افراد است گلوله گلوله شدن مواد تزریقی در زیر پوست یا دوره لب است باید بدانید که این عارضه در پنج سال بعد از تزریق ژل تنها در یک درصد از بیماران مشاهده شده است این مشکل در صورتی که تزریق ژل دائمی به دست جراح مجرب انجام شود مشاهده نخواهد شد.

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

سایر ژل های دائمی

ژل های دائمی دیگر مانند روغن‌های سیلیکون در سرتاسر دنیا طرفداران چندانی ندارد و همچنین مورد تایید FDF هم قرار نگرفته پس در مورد آن توضیحی نمیدهیم.

۲. فیلر های موقتی قابل جذب

فیلر های موقت از جنس هیالورونیک اسید کلاژن ،کلسیم، هیدروکسی آپاتیت، پلی لاکتیک اسید یا چربی بدن متقاضی تهیه میشود. تزریق چربی به روش بسیار عالی برای جوانسازی و حجم دهی به پوست در این مقاله تحت عنوان تزریق تعویض مفصل بررسی کردیم چربیه جزء پول‌های پوستی است اما بدیهی است که نوع تزریق ژل نیست برای همه در این مطلب از معرفی آن گذر کردیم.

کلاژن

کلاژن نوعی پروتئین و یکی از اساسی ترین غذای ساختار پوست و سایر بافت های بدن از کلاژن باعث اقوام و سفتی پوست می‌شود و در بافت آیه محکم تر مثل استخوان های غضروف باعث استحکام آنها می‌شود یکی از وقایع پیری تجزیه رشته های کلاژن است.

کلاس های مورد استفاده در تزریق ژل از منابع حیوانی مثلاً گاو یا سلول های انسانی تهیه می شود که لازم برای تزریق در زیر پوستی من و عوارض کمی دارد اما مشکل اصلی این است که ماندگاری کمی دارد و معمولاً بین ۳ تا ۴ ماه از بین می‌رود و کمترین ماندگاری در این فیلترها را دارند به همین علت از فیلترهای کلاژن خالص کمتر استفاده می شود.

هیالورونیک اسید

یارانی که از دید ماده قندی است که در بسیاری از بافت های بدن و همچنین غضروف ها وجود دارد وقتی که هیالورونیک اسید با آب مخلوط می شود حجم داده شده و حالت ژل پیدا می‌کند به همین جهت طبیعی بودن و ساختار ژلی امروزه هیالورونیک اسید فراگیرتر و پرطرفدار ترین ماده برای تزریق ژل است.

یارانی که اسید تزریقی معمولاً به کمک باکتری های ازمایشگاهی تولید می‌شود یا منبع حیوانی دارد و طیور استخراج می شود بهترین هیالورونیک اسید آنهایی هستند که به کمک واکنش های شیمیایی تغییر ساختار در آنها ایجاد می شود تا اثر ماندگاری بیشتری داشته باشند ژل هایی که در این ماده ساخته می‌شوند بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگار هستند.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم

هیدروکسی آپاتیت کلسیم نوعی ماده معدنی است که در استخوان و دندان وجود دارد و در کنار کلاژن باعث استحکام آنها می شود این ماده برای تزریق در محلول ژل مانند حل شدن و پس برای رفع چین و چروک پوست و جوانسازی در پشت دست ها استفاده می شود تزریق ژل با هیدروکسی آپاتیت کلسیم ماندگاری بالایی دارد و تا ۱۸ سال می‌تواند دوام بیاورد این ماده برای ۱۸ لب ها مناسب نیست.

پلی لاکتیک اسید

پلی لاکتیک اسید نوعی پلیمر مصنوعی زیست تخریب پذیر و سازگار با بافت بدن است این ماده برای ساخت بخیه های جذبی و همچنین پیچ های استخوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد تزریق ژل بابل لاکتیک اسید به شکل چند تزریق در طول چند ماه انجام می شود اثر این ماده به مرور زمان و معمولاً پس از چند هفته پایدار می‌شود و گاهی تا دو سال ماندگاری دارد.

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید
آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

بهترین ماده و برند برای تزریق ژل کدام است؟

به‌عنوان متقاضی ژل از نظر میزان ماندگاری ژل بر عهده شماست باید انتخاب برند و جنس مناسب ژل برعهده پزشک می باشد چرا که کار بسیار تخصصی و دشوار است و تنها از بستر پزشک در می آید

در حال حاضر تزریق ژل موقت از جنس هیالورونیک اسید یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های تزریق در میان مراجعه کنندگان و پزشکان است به خاطر اینکه تزریق ژل ها آسان بوده و عوارض بسیار کمی در پی دارد به علاوه درمان عوارض و حساسیت ناشی از ویولونی که اسید بسیار ساده است اگر بدن شما واکنش انجام دهد با تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز به درون محل درمان می توان تمام اینکه اسید را از بین برد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نوع ژل با کلینیک ما تماس بگیرید و مقاله اختصاصی ما را در این مورد مطالعه فرمایید.

راهنمایه متقاضیان طرح تزریق ژن

اگر می خواهید ژل تزریق کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید که نسبت به انتخاب برند ژل یا موارد اینچنینی که معمولا در ذهن متقاضیان درگیر است ارجعیت دهید.

اول از همه باید کلینیک مناسبی را انتخاب کنید کلینیک که مجوز لازم به وزارت بهداشت را داشته باشد و همچنین دارای تیم مجرب و ماهر باشد بهترین کلینیک از تیم درمانی بزرگ رایت استانداردهای جهانی و قوانین وزارت بهداشت و همچنین استفاده از مدل های موجود در ایران از جمله مواردی است که کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان را به یکی از بهترین ها در ایران تبدیل است.

بعد از انتخاب کلینیک مناسب باید ببینید که آیا تزریق ژل بهترین روش جوانسازی پوست برای شما خواهد بود یا نه وضعیت پوستین سابقه تزریق ژل یا بوتاکس سلامت عمومی داروهای مختلفی از جمله مواردی هستند که می توانند شما را تبدیل به کاندیدای مناسبی یا غیر مناسب برای تزریق ژل کند توضیحات کامل شامل انواع فایل ها و روش های مناسب جوانسازی نیز در جلسات مشاوره توسط پزشک به شما کامل توضیح داده خواهد شد.

بهترین کاندیدای تزریق ژل چه کسانی هستند

تزریق ژل به عنوان یکی از بهترین و موثرترین روش های درمان پیری پوست و رفع چین و چروک است بهترین کاندیدای تزریق ژل افرادی هستند که از سلامت کامل برخوردار هستند و همچنین افرادی که به دلیل افزایش سن و عوامل مختلف دچار افتادگی و شلی پوست هستند می توانند از این روش درمانی برای جوان سازی و زیبایی پوست خود استفاده کند همچنین افرادی که به زیبایی صورت خود اهمیت می دهند می‌توانند از طریق ژل به حجم دهی و رفع مشکلات پوستی خود پایان دهد .

همچنین برای افرادی که دوست دارند فرم‌بینی آنها تغییر پیدا کند و از عمل های جراحی می هراسند می توانند از تزریق ژل برای برطرف کردن مشکلات بینی استفاده کند اما باید در نظر داشته باشید که بهترین ژله انتخابی برای شما و همچنین رسیدن به نتیجه قابل قبول باید توسط پزشک متخصص و دقیقی انجام شود شما می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان توسط متخصصین مجرب و حرف ی کلینیک معاینه شوید و همچنین مجله مورد نظر خود را انتخاب و به درمان بپردازید.

عوارض جانبی تزریق ژل

تزریق ژلروشی ایمن و موثر برای رفع چین و چروک و پیری پوست است که عوارض بسیار کمی در بر دارد از عوارض احتمالی تزریق ژل می‌توان تورم التهاب کبودی و قرمزی را نام برد که طی چند روز بعد از درمان کاملاً برطرف می‌شوند و نیازی به مراقبت‌های خاص و ویژه نیز ندارد البته باید توجه داشته باشید که در انتخاب کلینیک و تخصص پزشک اطلاعات کافی داشته باشید تا از عوارض جانبی و احتمالی این درمان به خوبی جلوگیری کنید.

کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان یکی از کلینیک های معتبر است که در استان کرمان قرار دارد و شما می توانید با مراجعه به این کلینیک و مشاوره رایگان توسط پزشک متخصص روش درمانی مناسبی را برای رسیدن به جوانی و زیبایی پوست انتخاب کنید و به آن بپردازید.

هزینه تزریق ژل

هزینه تزریق ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله انتخاب کلینیک موردنظر ،مهارت و تجربه پزشک متخصص ، انتخاب نوع ژلمورد نظر شما و همچنین میزان استفاده از جهت درمان و میزان مشکلات شما، حق الزحمه کادر پزشکی و ……. دارد البته باید در نظر داشته باشید که این روش درمانی حتماً باید توسط پزشک متخصص و در کلینیک معتبری انجام شود تا از هزینه ها و عوارض احتمالی بعد از این درمان جلوگیری شود.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

تزریق چربی یکی از روش های آسان و موثر برای رفع پیری پوست و جوانسازی آن به کار می‌رود و نیاز به مراقبت های قبل از تزریق زیادی ندارد اما باید در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از عوارض احتمالی باید یکسری مراقبتها را قبل از تزریق چربی رعایت کنیم تا هیچگونه عوارض و مشکلی برای شما در پی نداشته باشد و شما بهترین نتیجه دست پیدا کنید از جمله این مراقبت ها میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

. مصرف داروهای رقیق کننده خون را حداقل یک هفته قبل از درمان به تعویق بیندازید و اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً در مورد آن با پزشک خود مشورت داشته باشید

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی و قلیان پرهیز کنیم مصرف اینگونه مواد در روند بهبودی و همچنین تاثیر گذاری اختلال ایجاد می کنند مصرف این گونه مواد باعث پیری بیشتر پوست می‌شوند.

. قبل از درمان استحمام کنید و از هیچ گونه مواد ارایشی استفاده نکنید

. قبل از اقدام به درمان جهت رفع چین و چروک صورت با تزریق ژل در مورد کلینیک و پزشک تحقیقات لازم را داشته باشید تا از تجربه و مهارت آن اطلاعات کافی در دست داشته باشید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

استفاده از ژل برای جوانسازی و زیبایی پوست یکی از آسان ترین و مطمئن ترین روش های درمانی است اما باید در نظر بگیرید که بعد از تزریق ژل برای جلوگیری از عوارض احتمالی و ماندگاری طولانی ترین نیاز به مراقبت های بعد از تزریق ژل است از جمله این مراقبت ها میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

. از فشاراوردن به ناحیه تحت درمان خودداری کنید

. چنانچه داروی توسط پزشک متخصص برای شما تجویز می شود آن را به موقع و تا آخر ادامه دهید.

. تا ۲۴ ساعت از رسیدن آب به پوست خودداری کنید

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید

. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و در طی روز آب فراوانی بنوشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

اثرات و نتایج تزریق ژل

تزریق ژل به عنوان روشی مطمئن و آسان برای حذف چین و چروک و شل شلی پوست مورد استفاده قرار می گیرد اثرات و نتایج این درمان به رفع این مشکلات خود پایان می‌دهد و باعث زیبایی و جوانسازی پوست می شود این روش درمانی ماندگاری نسبتا طولانی دارد و عوارضی بسیار کم و کوتاه نیاز به بستری و مراقبت های طولانی مدت و خاصی ندارد و فرد می‌تواند بعد از انجام این درمان به کار روزمره خود بپردازد .

فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده به خوبی اهمیت دهد اثرات و نتایج تزریق ژل در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان ماندگاری بالایی دارد زیرا توسط پزشکان متخصصین کلینیک و ژل‌های مورد تایید سازمان اف دی اف آمریکا استفاده می شود اگر علاقه به این روش درمانی دارید می توانید با مراجعه به این کلینیک و معاینه توسط متخصصین کلینیک در انجام این درمان برای زیبایی و جوانسازی پوست خود بپردازید.

دوره نقاهت تزریق ژل

تزریق ژل روشی آسان برای زیبایی و جوانسازی پوست است که دوره نقاهت طولانی و خاصی ندارد پس از تزریق ژل فرد می‌تواند به کار روزمره خود بپردازد و فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده اهمیت دهد و به خوبی به آنها عمل کنند تا هم در ماندگاری تزریق ژل و هم از عوارض جانبی آن جلوگیری به عمل آورد ممکن است مقداری کبودی و تورم در محل تزریق به وجود آید که خیلی زود برطرف می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.

باید توجه داشته باشید که اگر قصد انجام این روش درمانی برای زیبایی پوست را دارید حتماً باید در کلینیک معتبر و توسط پزشکی متخصص و هادقی این روش درمانی انجام شود تا از عوارض جانبی احتمالی آن جلوگیری شود. انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشکان متخصص کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان انجام می گیرد.

 

تعداد جلسات تزریق ژل

تعداد جلسات تزریق ژل بیشتر در یک جلسه صورت می‌گیرد اما باز هم نیاز به بررسی و تشخیص پزشکی متخصص و همچنین مشکلات پوستی شما دولت ممکن است این تعداد جلسات افزایش یابد ولی بیشتر در یک جلسه انجام می گیرد البته باید توجه داشته باشید که انتخاب ژل نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و در ماندگاری آن بسیار مهم می باشد.

اگر علاقه مند به این روش درمانی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان مشاوره و معاینه توسط پزشکی متخصصین کلینیک و انتخاب ژله مورد نظر به زیباسازی و جوانسازی پوست خود بپردازید و از نتایج و اثرات آن در طولانی مدت برخوردار شوید البته باید بدانید که تزریق ژل ها به ماندگاری بین ۴ تا دو سال را دارند و بستگی به انتخاب ژله مورد نظر شما در پس از پایان این دوره شما می توانید دوباره به ترمیم بپردازید.

 

نتیجه گیری

علائم پیری پوست در صورت به دلیل کاهش حجم اتفاق می افتد که با افزایش سن پوست نازک و خطوط صورت نمایان می شود با مشاهده چنین مشکلاتی فرد دچار ناراحتی و استرس می‌شود تزریق ژل با استفاده از سایر روش‌ها می‌تواند روش درمانی برای جبران حجم از دست رفته و چین و چروک های صورت باشد البته رفع چین و چروک ها فقط یکی از کاربردهای این روش درمانی است و می‌توان از آن در افزایش حجم لبها لیفت ابرو رفع گودی صورت و غیر نیز استفاده کرد.

تزریق ژل به وسیله از سوزنهای ریزی به داخل پوست توسط پزشک متخصص انجام می‌گیرد دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد بدون درد و خونریزی و ناراحتی است و عوارض جانبی بسیار کمی در بر دارد البته باید توجه داشته باشید که در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک خود تغییر این روش درمانی انجام شود تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید اگر تمایل به انجام این این درمان را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان و معاینه توسط پزشک متخصصین کلینیک و مشاوره روش درمانی مناسبی را انتخاب و برای جوان سازی و زیباسازی پوست خود به آن بپردازید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09120043630
34910112400
دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848
جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:
آیدی اینستاگرام:
https://instagram.com/clinicbahmanyar
ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :
https://clinicbahmanyar.ir
سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:
https://takhfifannet.com
سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:
https://harfhayetazeh.com
لینک کوتاه:

https://clinicbahmanyar.ir/bomb
لینک آپارات:

https://www.aparat.com/clinicbahmanyar
لینک نماشا:

https://www.namasha.com/clinicbahmanyar
ویکی پدیا:

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar
فیسبوک:

https://www.facebook.com
تویتر:

https://twitter.com
یوتیوب:

https://www.youtube.com
تلگرام:

https://telegram.org

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir