توصیه ها و مراقبت های لیفت بازو

توصیه ها و مراقبت های لیفت بازو

توصیه ها و مراقبت های لیفت بازو :

لیفت بازو که به براکیوپلاستی نیز معروف است زیر مجموعه جراحی های زیبایی بدن است که به منظور از بین بردن پوست اضافه بازو و بهبود ظاهری قسمت‌های تحتانی بازو صورت می‌گیرد ، افزایش سن و در بعضی موارد کاهش وزن قابل توجه از مواردی هستند که می توانند سبب کاهش انعطاف پوست شوند و بدین ترتیب نواحی مختلف بدن از جمله بازو ها دچار افتادگی و شل شدگی می شود اگرچه تا حدودی می توان به تقویت و بهبود سطح عضلات بازو کمک کرد اما نمی توان به اصلاح پوست اضافه موجود در ناحیه ای که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده پرداخت بنابراین در صورتی که قسمت زیر بازو دچار افتادگی شدید است انجام جراحی می تواند بهترین گزینه جهت بهبود فرم بازوها شود دوره درمان و نقاهت بعد از لیفت بازو ممکن است که با پانسمان یا مصرف دارویی برای عمل لیفت بازوی شما قرار داده شود و ممکن است جراحی زیبایی برای بازو شما پزشک گن مخصوص را در نظر بگیرد که باید قبل از انجام جراحی آن را خریداری کنید و بلافاصله بعد از اتمام آن را بپوشید این گن کمک می کند تا تورم به کمترین میزان خود برسد و به همچنین به دلیل برش هایی که در عضلات خورده کمی بد فرم شده اند که با پوشیدن این گن می توانید فرم جدید را حفظ کنید و از باز شدن بخیه ها نیز جلوگیری کنید همچنین ممکن است که برای خارج کردن خونابه از یک لوله نازک و کوچک استفاده شود که موقتی است و بعد از تخلیه مواد اضافه از بدن فرد جدا می شود و بعد از آن توصیه و مراقبت های لیفت بازو از طرف پزشک متخصص به شما ارائه می شود که رعایت آنها می تواند بهترین نتیجه را رقم بزند و از هرگونه عوارض جانبی شما را در امان بدارد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

توصیه ها و مراقبت های لیفت بازو بعد از جراحی

پزشک مواد غذایی بعد از انجام جراحی لیفت بازو ، یکسری از مراقبت ها و توصیه ها را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به نتیجه مورد نظر برسید انجام دقیق توصیه ها و مراقبت های بعد از لیفت بازو بسیار مهم می باشد مراقبت هایی که جراح زیبایی توصیه می کند با توجه به شرایط می‌باشد و ممکن است با توجه به این شرایط توصیه ها متفاوت باشد اما موارد کلی در ادامه در اختیار شما گذاشته خواهد شد:

. دستورالعمل های خاص در خصوص مراقبت از بخش جراحی شده , تغذیه و مایعات اضافه.

. نحوه و میزان داروهای استفاده شده که در این مرحله ممکن است پزشک داروهای مسکن و آنتی بیوتیک را برای کاهش درد و همچنین عفونت برای شما در نظر بگیرد.

. مشخص کردن زمان مراجعه بعدی که توسط پزشک متخصص برای شما تعیین خواهد شد.

حتماً از پزشک متخصص خود در خصوص موارد زیر سوال کنید:

. بعد از انجام جراحی لیفت بازو نتیجه جراحی چه میشود؟

. چه داروهایی باید استفاده شود و چه داروهایی نباید مصرف شود؟

. آیا بعد از جراحی نیاز به پانسمان است؟ تا چه مدت باید پانسمان باقی بماند؟

. پوشیدن گن بعد از جراحی اجباری است؟

. تا چه مدت باید این گن ها را پوشید؟

. آیا بخیه ها کشیدنی است چه زمانی برای کشیدن آن باید مراجعه کرد؟

. چه زمانی می توان شروع به ورزش نمود؟

دانستن این اطلاعات می تواند شما را بعد از انجام لیفت بازو یاری کند و شما هرچه سریع تر به نتیجه مورد نظر برسید ، شما می توانید با خیالی آسوده لیفت بازو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و بعد از آن به توصیه و مراقبت‌های لیفت بازو توجه کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی ناخواسته جلوگیری کنید.

 

جراحی لیفت بازو

جراحی لیفت بازو تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود و زمان انجام آن بسته به وسعت جراحی می تواند متغیر باشد و معمولاً سه ساعت میتواند زمان ببرد ، در این جراحی پزشک متخصص در قسمت تحتانی بازو شما برش هایی را خواهد زد ، طول و الگوی برش بستگی به میزان برداشت پوست آن منطقه دارد ، بعد از ایجاد برش باید بافت های زیرین پوست محکم شود و سپس محل برش با استفاده از بخیه بسته خواهد شد همچنین ممکن است با استفاده از یکی از روش‌های مکش اقدام به از بین بردن چربی های اضافه نیز در طول انجام عمل لیفت بازو شود این روش درمانی اگر در کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص با تجربه صورت گیرد هیچگونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری با خود به دنبال ندارد و می‌تواند روش درمانی مناسب و ایمنی باشد.

 

کاندیدای مناسب جراحی لیفت بازو

. برخورداری از سلامت جسمی : افرادی که از کلیه فاکتورهای سلامت برخوردار هستند می‌توانند کاندیدای مناسب برای انجام جراحی لیفت بازو باشند.

. سیگاری نبودن : افراد غیر سیگاری نیز کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت بازو هستند بنابراین اگر فردی به طور مداوم دخانیات استفاده می‌کند نمی‌تواند لیفت بازو انجام دهد حداقل این افراد باید از چند وقت قبل از عمل نسبت به ترک سیگار اقدام کنند تا بتوانند به راحتی عمل جراحی را انجام دهند و هیچگونه مشکلی برای آنها حاصل نشود.

. داشتن وزن مناسب: افرادی که علاقه دارند به جراحی لیفت بازو بپردازند باید حداقل ۶ ماه قبل از انجام عمل وزن خود را ثابت نگه دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که جزو کاندیدای مناسب برای لیفت بازو به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

اقدامات قبل از انجام لیفت بازو

. افراد متقاضی این جراحی از چند هفته قبل از انجام عمل باید مصرف دخانیات و مشروبات الکلی را کنار بگذارند.

. توصیه می شود که کاندیدای جراحی لیفت بازو از مدتی قبل از انجام لیفت وزن خود را ثابت نگه دارند و اگر می خواهند افزایش یا کاهش وزن در آینده را داشته باشند نباید اقدام به لیفت بازو کنند.

. از دیگر مواردی که قبل از انجام لیفت بازو افراد باید به آن توجه ویژه داشته باشند این است که در هفته قبل از انجام لیفت انجام هرگونه اپیلاسیون یا اصلاح در ناحیه بازو ممنوع می باشد.

. استحمام در روز قبل از جراحی از دیگر نکات و اقدامات ضروری است که باید به آن توجه شود از این رو افراد باید قبل از جراحی حتماً دوش بگیرند زیرا تا چند روز بعد از انجام عمل نمی توانند استحمام کنند.

. مصرف داروهایی مانند آسپرین و ایبوپروفن که سبب رقیق شدن خون میشود و می‌تواند احتمال خونریزی در حین عمل را شدت ببخشد حداقل از دو هفته قبل از انجام عمل لیفت بازو باید متوقف شود.

 

مزایای لیفت بازو

هدف اصلی از لیفت بازو جوانسازی و فرم دهی به بازو ها می باشد نتیجه این عمل بازو های خوش فرم و جوان تر است که ماهیچه های آن محکم شده است در نتیجه افتادگی بازو بهبود پیدا می‌کند و از بین می‌رود با انجام این روش تاثیرات روند افزایش سن به راحتی از بین خواهد رفت و دیگر آثاری بر جا نمی ماند که این نواحی دچار پیری پوست شده است انجام لیفت بازو در ناحیه بازو برای درمان افتادگی های عمیق پوست می تواند بهترین گزینه باشد در روش‌های جدید متخصص ضایعه های عمیق پوست را خواهد کشید و در نتیجه سبب می‌شود بازوها خوش فرم و متناسب شوند و ساختار زیرین و ظاهری بازو ها ترمیم شود این روش درمانی می‌تواند اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد شما هم می توانید از مزایای لیفت بازو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک ارائه خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

 

دوره نقاهت بعد از جراحی لیفت بازو

افراد باید در دوران نقاهت عمل لیفت بازو برای کنترل تورم در موضع جراحی شده گن مخصوصی که با هدف حفظ فرم جدید بازوها در نظر گرفته شده را تا مدت زمانی که متخصص برای آن ها توصیه کرده استفاده کنند پزشک متخصص شما ممکن است یک لوله تخلیه موقت را در بازوی شما قرار دهد تا بدین وسیله مایعات و خونی که بعد از انجام عمل ایجاد میشود به راحتی تخلیه شود پزشک جهت بهتر سپری شدن دوره نقاهت توصیه ها و مراقبت های بعد از لیفت بازو را برای شما توضیح خواهد داد این دستورالعمل ها شامل نحوه مراقبت از زخم ها ، داروهای مصرفی و زمان مناسب انجام فعالیت ها بعد از انجام عمل می باشد همچنین پزشک متخصص بعد از انجام عمل زمان مراجعات بعدی شما را برای بررسی و معاینه تکمیلی را مشخص خواهد کرد ، همچنین توجه داشته باشید که نداشتن دوره نقاهت طولانی و جلوگیری از عوارض ناخواسته باید حتماً در مورد کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید و از بروز هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته در امان باشید.

 

معایب و عوارض

اگر لیفت بازو و جوانسازی آن در یک کلینیک معتبر و زیر نظر بهترین متخصصان صورت گیرد عوارضی در پی نخواهد داشت زیرا این روش جزو روش های ایمن و کم خطر به شمار می‌رود و جای نگرانی در خصوص آن وجود ندارد یک سری از عوارض اجتناب ناپذیری که طی پروسه درمان به وجود می آید طی گذشت چند روز به دوره کامل بهبود پیدا می‌کنند و خطراتی را در پی نخواهند داشت اما اگر روش لیفت بازو توسط یک فرد بی‌تجربه صورت گیرد می‌تواند عوارض و معایبی را با خود به دنبال داشته باشد که در بعضی موارد غیر قابل جبران هستند در نتیجه هرگز خود را به دست افراد بی تجربه و بدون سابقه کاری نسپارید ، از عوارض معمول لیفت بازو می توان به قرمزی و التهاب اشاره کرد که این عوارض طی چند روز و با مراقبت ها و توصیه های بعد از لیفت بازو از بین خواهند رفت علاوه بر این ممکن است که فرد بعد از از بین رفتن اثرات داروی بی حسی موضعی یا بیهوشی دچار سردرد ، سرگیجه و حالت تهوع شود که این عوارض نیز طی چند ساعت یا حداقل چند روز به طور کامل از بین خواهند رفت شما می توانید لیفت بازو را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی و بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید در این کلینیک و انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

 

نتایج جراحی

با انجام عمل لیفت بازو و برداشتن پوست افتاده و شل در قسمت تحتانی بازو بخش فوقانی بازوی شما بهبود پیدا می کند و بدین ترتیب بازو شما از لحاظ فرم ظاهری تا حد قابل توجهی زیباتر خواهد شد عمل لیفت بازو از لحاظ طول عمر دارای نتایج دائمی و با ماندگاری بسیار بالا می باشد البته باید گفت که حفظ ثبات وزنی و همچنین دوری از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی در پایداری این نتایج جراحی نقش مهمی را ایفا می کند شما هم می‌توانید از نتایج لیفت بازو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

. آیا نتیجه لیفت بازو دائمی است؟

نتیجه فرآیند لیفت بازو می تواند طولانی مدت باشد اما در صورتی که فرد متقاضی بعد از انجام لیفت بازو دچار افزایش یا کاهش وزن نشود در واقع ثبات وزنی می تواند اثر بسزایی در ماندگاری نتیجه لیفت بازو داشته باشد لازم است بدانید که با افزایش سن کلاژن سازی در بدن می تواند کاهش پیدا کند و بدین ترتیب پوست شل خواهد شد بنابراین در صورتیکه سن فرد متقاضی بالا برود ممکن است افتادگی بازو مجدد خود را نشان دهد اما این افتادگی بعد از انجام لیفت بازو قطعا کمتر از زمانی است که بدون کشیدن بازو فرد دچار افزایش سن می شود بنابراین باید گفت نتیجه انجام این روش زیبایی حتی تا هنگام پیری می تواند خود را نشان دهد.

 

دوران بهبودی بعد از لیفت بازو

بعد از انجام لیفت بازو محل برش به وسیله پانسمان یا بانداژ پوشیده خواهد شد ممکن است جراح پلاستیک برای خارج کردن مایعات و از زخم و خون پانسمان محکمی انجام دهد همچنین در بعضی موارد ممکن است که لوله نازکی در پوست شما قرار داده شود این لوله به خارج کردن ترشحات می‌تواند کمک کند در طی این مدت پزشک به شما توصیه ها و مراقبت ها از محل عمل و لوله را اطلاع میدهد همچنین در خصوص داروهایی که باید استفاده کنید و اقدامات لازمی که باید بعد از انجام درمان انجام دهید ، این پروسه زیبایی دوره بهبودی و نقاهت سخت و طولانی با خود به دنبال ندارد و تنها کافیست مراقبت ها و توصیه های بعد از لیفت بازو که توسط پزشک به شما ارائه می شود را رعایت کنید.

. جای زخم عمل جراحی لیفت بازو چگونه است؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه افرادی که لیفت بازو را انجام می دهند جای زخم گسترده این جراحی می باشد و اینکه آیا جای زخم و اسکار عمل از بین خواهد رفت یا خیر؟ در حالت کلی جای زخم جراحی لیفت بازو با رعایت درست توصیه‌ها و مراقبت های بعد از لیفت به مرور زمان کمرنگ خواهد شد اما به طور کامل از بین نخواهد رفت.

. آیا جراحی لیفت بازو درد دارد؟

عمل جراحی لیفت بازو تحت بیهوشی موضعی صورت می گیرد پس فرد در حین انجام عمل هیچ گونه درد و ناراحتی را احساس نخواهد کرد البته بعد از عمل فرد متقاضی با درد مختصری می تواند روبرو شود که با مصرف مسکن های تجویز شده توسط پزشک متخصص و تقریبا چند روز این درد کاهش پیدا میکند.

 

هزینه لیفت بازو

لیفت بازو در حقیقت نوعی جراحی پلاستیک زیبایی به شمار می رود در نتیجه تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت و بیمه هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهد کرد جهت اطلاع یافتن از هزینه لیفت بازو باید به صورت حضوری به کلینیک مورد نظر خود مراجعه کنید ، مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و از هزینه انجام درمان اطلاعات کامل به دست آورید ، شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مورد معاینه و مشاوره پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک قرار گیرید و از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این روش برای از بین بردن افتادگی و شل شدگی در بازوی خود بپردازید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین می توانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره مند شوید.

لیفت بازو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – لیفت بازو

روش های غیر جراحی لیفت بازو کدام هستند؟

. لیفت بازو با هایفو

لیفت بازو با هایفو یا هایفوتراپی از روش‌های غیر جراحی که برای رفع افتادگی و شل شدگی در بازو ها مورد استفاده قرار می گیرد این روش برای افرادی است که به دلایل مختلفی مانند بیماری‌های زمینه‌ای یا ترس از انجام عمل ، روش غیرجراحی را برای درمان افتادگی بازو های خود انتخاب می‌کنند در روش لیفت بازو با استفاده از هایفو بعد از تزریق ماده بی حسی به ناحیه تحت درمان پزشک متخصص با ابزارهای پیشرفته امواج اولتراسوند را به این نواحی منتقل خواهد کرد ارتعاش این امواج سبب می‌شود که چربی‌های این ناحیه از بازو گرم شود سپس این چربی ها با استفاده از ابزارهای مخصوص بیرون کشیده خواهد شد ، زمان انجام این روش در حدود یک ساعت می باشد که بعد از انجام هایفو بدون دوره نقاهت خاصی می توانید به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید.

. لیفت بازو با لیزر

لیفت بازو با لیزر نیز یکی دیگر از روش‌های غیر جراحی برای لیفتینگ بازو به شمار می‌رود در این روش هم مانند هایفو اول بی حسی موضعی به بازو تزریق خواهد شد در این روش برای گرم کردن و آب شدن چربی ها اشعه لیزر به ناحیه مورد هدف تابانده خواهد شد از آنجا که لیزر انرژی بالایی با خود به دنبال دارد در حین تاباندن سبب گرم شدن و در ادامه از بین رفتن چربی های بازو می شود سپس چربی های مایع با استفاده از ابزار مخصوص بیرون کشیده خواهد شد در این روش نیاز به بیهوشی نخواهد بود ، هیچ گونه زخم و جراحتی نیز در بازوی شما ایجاد نمی شود و دوره نقاهت آن بسیار کوتاه‌تر از روش‌های جراحی با لیزر می باشد.

. لیفت بازو با نخ

در این روش هیچ گونه برشی روی بازوهای شما زده نخواهد بود و نیازی نیز به برداشتن پوست اضافه پیدا نخواهید داشت ، برای لیفت بازو با نخ از نخ هایی که شبیه به نخ های بخیه قابل جذب است استفاده خواهد شد پزشک بعد از مشخص کردن محل ورود و خروج نخ ها آنها را از طریق سوزن های بسیار ریز وارد پوست می کند و پوست را به طرف بالا خواهد کشید این نخ ها باعث می شود که پوست تحریک شود و تولید کلاژن نیز افزایش پیدا کند که این امر سبب رفع افتادگی و سفت شدن بازوها خواهد شد نخ های استفاده شده در لیفت بازو کاملاً با بدن فرد متقاضی سازگار هستند و معمولاً دو ماه بعد از انجام لیفت به طور کامل جذب بدن خواهد شد البته این این بدان معنا نیست که اثرات این روش فقط دو ماه ماندگاری دارد در واقع بعد از جذب نخ ها اثرات کشیدگی بازو همچنان می تواند باقی بماند و با تحریک تولید کلاژن فرم بازوها و استحکام آنها همچنان می تواند باقی باشد این اثرات معمولاً از یک تا دو سال می تواند باقی بماند و بعد از آن دوباره نیاز به ترمیم مجدد دارد از آنجایی که نتایج لیفت بازو با نخ در مقایسه با روش‌های دیگر مدت کوتاهی باقی می ماند می توان آن را برای افرادی که برای قصد انجام دادن لیفت بازو را دارند گزینه مناسبی به شمار آورد و در واقع این افراد می‌توانند با این روش نتایج لیفت بازوی خود را بررسی کنند و سپس برای انجام روش های دائمی تصمیم گیری درستی داشته باشند و به علاوه این روش را میتوان برای از بین بردن افتادگی های جزئی و متوسط در ناحیه بازو مناسب دانست.

 

. آیا ورزش می‌تواند باعث لیفت بازو شود؟

توجه داشته باشید که ورزش تنها می‌تواند سبب سفت شدن ماهیچه ها و فرم دهی به بازو ها شود اما با این روش نمی‌توان پوست افتاده و شل شده که خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده را از بین برد بنابراین باید گفت که اگر از روش های لیفت بازو در کنار ورزش استفاده کنید نتیجه بهتری را می توانید برای خود حاصل کنید.

. چه زمانی می توان نتایج لیفت بازو را مشاهده کرد؟

معمولاً بلافاصله بعد از انجام لیفت بازو با هر روشی می توانید نتایج آن را مشاهده کنید اما این نتایج زمانی می‌تواند قابل لمس باشد و احساس خوبی را برای شما ایجاد کند که عوارض آن به طور کامل از بین رفته باشد چرا که بعد از لیفت بازو با روش های گوناگون بازوهای شما متورم و ملتهب می‌شود و بعد از برطرف کردن کامل این تورم نتایج می تواند خود را نشان دهد و بازوهای شما خوش حالت و جذاب تبدیل خواهند شد.

. آیا با استفاده از لیفت بازو میتوان بازوها را لاغر کرد و چربی های آن را از بین برد؟

لیغت بازو تنها روش برای سفت کردن بازو و برداشتن پوست اضافه و شل شده آن می باشد در این روش می توان چربی های اضافه را از بین برد البته اگر قصد دارید بازوهای خود را لاغر کنید می توانید این موارد را با پزشک در میان بگذارید پزشک می تواند لیفت بازو با روش های لاغری ترکیب شده را برای شما انجام دهد و شما را به نتیجه دلخواهتان برساند.

. چگونه می توان روش مناسب برای لیفت بازو را انتخاب کرد؟

انتخاب روش مناسب برای لیفت بازو بر عهده پزشک می‌باشد که در جلسات مشاوره فرد مورد نظر را از جهات مختلف مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد و بهترین روش را به او پیشنهاد می‌دهد ، برای افراد مسن که افتادگی شدید دارند جراحی مناسب ترین روش می باشد اما اگر فرد به هر دلیلی نتواند یا نخواهد جراحی را انجام دهد می تواند از روش های دیگر لیفت بازو استفاده کند.

 

مراحل و نحوه انجام جراحی لیفت بازو

. بیهوشی

مرحله اول جراحی لیفت بازو مانند دیگر جراحی‌ها مرحله تزریق ماده بیهوشی به فرد متقاضی می باشد نوع داروی بیهوشی و همچنین نحوه تزریق برعهده پزشک است که با توجه به شرایط فرد مشخص خواهد شد.

. برش

در مرحله برش پوست اضافه بازو برداشته خواهد شد و الگوی برش در حین جراحی لیفت بازو به میزان و همچنین محل پوست اضافه که باید برداشته شود همچنین صلاحدید پزشک متخصص شما بستگی دارد ، برش ها بسته به ترجیح جراح در قسمت های داخلی بازو و پشت بازو قرار داده می‌شود و ممکن است از زیر بغل تا بالای آرنج باشد سپس چربی اضافه برداشته خواهد شد و در ادامه نیز بافت پشتیبان زیرین با بخیه داخلی بسته خواهد شد و دوباره شکل می‌گیرد و در آخر پوست بر روی کانتور جدید بازوی شما صاف خواهد شد.

. بخیه برش ها

در این مرحله نواحی برش خورده بخیه خواهد شد بخیه ها می‌تواند جذبی باشد و یا بعد از گذشت یک تا دو هفته نیاز به کشیدند پیدا خواهند کرد شما می توانید بلافاصله بعد از انجام لیفت بازو خطوط نرم تر و محکم تری را که نتیجه این جراحی را مشاهده کنید هرچند که بازوی شما کمی تورم و کبودی دارد.

 

در حین مشاوره قبل از عمل زیبایی لیفت بازو چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟

در جلسه مشاوره قبل از انجام عمل لیفت بازو ممکن است فرد انتظارات بسیار زیادی را داشته باشد اما تنها برخی از آنها می تواند از موارد واقع بینانه باشد زیرا در جلسه مشاوره قبل از انجام لیفت بازو همواره باید در خصوص اهداف جراحی ، شرایط پزشک ، حساسیت و آلرژی ، داروهایی که استفاده می‌کنید ، سابقه پزشکی که دارید یا عمل های جراحی زیبایی و درمانی که انجام داده اید ، مکمل های گیاهی که استفاده می‌کنید ، آیا دخانیات مصرف می‌کنید یا مواد مخدر ، باید بحث و گفت‌وگو شود پزشک متخصص شما در طول جلسه مشاوره و قبل از انجام عمل زیبایی لیفت بازو شما را به طور کامل در خصوص وضعیت سلامت عمومی مورد بررسی قرار دهد و با استفاده از ارزیابی ها و آزمایشات متعدد بهترین روش را برای شما در نظر می گیرد تا احتمال بروز هرگونه عوارض را در حین انجام عمل کاهش دهد ، پزشک متخصص ممکن است در خصوص نتایج احتمالی و همچنین دوره بهبودی اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد اما بهتر است سعی کنید تا کاملاً آماده و مطمئن در جلسات مشاوره شرکت نمایید و تمام سوالات و ابهامات خود را از پزشک بپرسید و اطلاعات مفیدی را به دست آورید این سوالات می تواند باعث شود ترس و نگرانی های شما در زمان عمل لیفت بازو به طور کامل برطرف شود و همچنین با چشم انداز واقع‌بینانه لیفت بازو را انجام دهید پرسیدن سوالات مربوطه می تواند سبب شود تا تمام اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید و به صورت کاملا واضح با جراح زیبایی خود در خصوص اهداف ، خطرات ، عوارض و همچنین راه های پیشگیری از آن و تمام موارد و توصیه های قبل و مراقبت های لیفت بازو را بدانید و بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

 

خطرات ناشی از عمل زیبایی لیفت بازو ها چیست؟

معمولاً هر عمل جراحی چه از نوع زیبایی و درمانی می تواند عوارض و خطراتی را در حین عمل و بعد از آن به دنبال داشته باشد عمل زیبایی لیفت بازو نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و ممکن است به دلایل مختلفی مانند عدم رعایت نکات قبل از انجام عمل ، حساسیت به بعضی داروها، عدم تجربه و مهارت کافی پزشک متخصص و ….. در حین عمل بیمار دچار مشکلات و عوارضی شود همان طور که بیان کردیم پزشک متخصص در جلوگیری از این مشکلات و خطرات می‌تواند نقش مهمی را برعهده بگیرد ، پس دقت داشته باشید که با وسوسه های قیمت مناسب و ارزان هیچگاه به اجبار پزشکی را انتخاب نکنید توجه کنید مقرون به صرفه ترین پزشکان را با بهترین کیفیت انتخاب کنید تا تمام عوارض و خطرات احتمالی حین عمل به واسطه تجربه و مهارت پزشک متخصص بتواند کنترل شود بعضی از عوارض و خطرات احتمالی حین عمل زیبایی لیفت بازو می تواند به شرح زیر باشد که البته با رعایت چند نکته و توصیه ها و مراقبت ها میتوانید آنها را کنترل کنید:

خطرات و عوارض ناشی از بیهوشی و یا داروهای بی حسی موضعی

. عفونت و خونریزی در انجام عمل لیفت بازو که می‌تواند به دلیل استفاده کردن از بعضی داروها مانند آسپیرین باشد در چنین شرایط پزشک باید حتما از قبل درمان تاکید کند تا از مصرف این داروها خودداری شود.

. زخم های ناخوشایند و غیر عادی در ناحیه بازو.

. طول زمان بهبودی به دلیل استفاده از دخانیات یا سیگار کشیدن.

. تجمع مایعات و ترشحات اضافه در زیر بافت پوست که به راحتی توسط پزشک متخصص قابل کنترل می باشد.

. آسیب به عصب های بدن و بافت‌ها به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی پزشک.

. بی حسی دائمی بعد از انجام لیفت بازو به دلیل تزریق نادرست بی حسی یا حساسیت.

. درد و تورم طولانی که می‌تواند به دلیل اشتباهات پزشکی در دوره عمل زیبایی لیفت بازو باشد.

. قرمزی سطح پوست و یا احتیاج به تجدید عمل زیبایی لیفت بازو.

همانطور که بیان کردیم پزشک متخصص نقش مهمی در کنترل و جلوگیری از عوارض و خطرات احتمالی را دارد در نتیجه در انتخاب پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید و از بروز هرگونه عوارض ناخواسته و جانبی جلوگیری کنید شما می توانید لیفت بازو را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض ناخواسته در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه صورت میگیرد.

 

اهمیت لیفت بازو چیست؟

همانطور که می دانید عوامل متعددی مانند افزایش سن ، کاهش وزن و بعضی بیماری ها می تواند باعث شود که انعطاف پوست کمتر شده و پوست نواحی مختلف بدن در معرض افتادگی قرار گیرد یکی از این نواحی بدن که می تواند بیشتر در معرض افتادگی قرار گیرد بازوها هستند البته ورزش می‌تواند تا حدی آنها را تقویت کند و سطح عضلات را بهبود ببخشد اما برای برطرف کردن پوست اضافه چاره‌ای جز انجام لیفت نخواهید داشت زیرا پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و به صورت افتاده خواهد شد که این می‌تواند روی اعتماد به نفس افراد تأثیرگذار باشد که با استفاده از روش مناسب برای لیفت بازو می توانید این مشکل را برطرف کنید و اعتماد به نفس و زیبایی خود را افزایش دهید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

نتیجه گیری

افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه بازو ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شود از این دلایل می‌توان افزایش سن ، کاهش وزن شدید و بعضی بیماری ها را نام برد که سبب بروز این مشکل می شود در افراد جوان این افتادگی می‌تواند با استفاده از ورزش تا حدودی رفع شود اما در افرادی که مسن هستند و پوست ان ها خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده ورزش نمی تواند نتیجه بخش باشد به همین دلیل پزشکان به این افراد توصیه می‌کنند که لیفت بازو را انجام دهند ، با لیفت بازو می توانید پوست شل و افتاده را برطرف کنید و دوباره زیبایی و تناسب را به بازو های خود بازگردانید لیفت بازو سبب می‌شود که افتادگی بازو از بین برود و اندام طبیعی فرم خود را به دست آورند روش‌های مختلفی برای حذف پوست و چربی اضافه زیر بازو وجود دارد که شما می توانید از این روش به زیبایی دست پیدا کنید این روش درمانی برای افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند می تواند روش ایمن و مناسبی باشد افرادی که وزن زیاد و بالایی دارند کاندیدای مناسب برای لیفت بازو به شمار نمی‌روند لیفت بازو با انواع روش های مختلفی صورت می گیرد از جمله لیفت بازو با هایفوتراپی ، لیفت بازو با لیزر ، لیفت بازو با استفاده از نخ و لیفت بازو با جراحی که لیفت بازو با جراحی در مرحله ای انجام می شود که افتادگی پوست به قدری زیاد باشد که نتوان با استفاده از روش های بدون جراحی درمان کرد و پزشک تشخیص دهد . لبفت بازو با جراحی می‌تواند نتایج خوبی را برای افراد حاصل کند قبل از آن پزشک توصیه ها و مراقبت های لیفت بازو را در اختیار شما قرار می دهد تا شما در حین و بعد از انجام عمل هیچ گونه عوارض جانبی را تحمل نکنید البته توجه داشته باشید که برای هر کدام از روش های لیفت بازو در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به بهترین نتیجه از روش درمانی دست پیدا کنید شما می توانید لیفت بازو را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض ناخواسته جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص صورت می گیرد که می توانید از خدمات نیز بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لیفت بینی با نخ در کرمان

لیفت صورت با جراحی یا لیفت صورت با نخ؟

معرفی۱۱روش مدرن و معجزه گر لیفت صورت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

03491011240

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/68mr

لینک آپارات: https://aparat.com/v/ZSeWQ

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/SMgJnd4J

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/t3EtlcqcMU4

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir