جراحی پلک بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها

جراحی پلک بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها

جراحی پلک بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها:

همه آنچه باید از جراحی پلک ،هزینه ، توصیه و مراقبت‌های بلفاروپلاستی بدانید

بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که به بهبود ظاهر پلک ها کمک می کند این جراحی می‌تواند روی دو پلک بالایی و پایینی انجام شود بلفاروپلاستی به جهت زیبا سازی نواحی پیرامون چشم و همچنین برای درمان مشکلات عملکردی پلک استفاده می شود امروز می خواهیم جنبه های مختلف این روش جراحی را بیان کنیم و از کاربردهای آن گرفته تا هزینه و عوارض جانبی را توضیح دهیم.

. جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی اضافه در پلک ها باعث می شود که اثرات افزایش سن از بین برود و نتیجه خوبی در بر داشته باشد

. چشم ها یکی از عناصر مهم صورت هستند که زیبایی آنها خیلی اهمیت دارد بلفاروپلاستی یکی از بهترین راه های جوانسازی نواحی پیرامون چشم است.

. این عمل زیبایی نیازی به بستری شدن ندارد و همچنین در صورت نیاز می توان بی حسی موضعی صورت گیرد.

. عوارض بلفاروپلاستی در عرض چند روز برطرف می شوند و همچنین دوره نقاهت یک هفته ای دارد

. در طول جراحی پلک در صورتی که توسط پزشک متخصص و با تجربه و در مراکز معتبر صورت گیرد عوارض و خطرات این روش درمانی بسیار کم است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

جراحی پلک (بلفاروپلاستی )چیست؟

دلیل اصلی اینکه افراد جراحی پلک را انجام می دهند افتادگی چشم و پوست اضافه پلک ها است ، این جراحی می تواند پوست نواحی پیرامون چشم را لیفت و سفت کند و ظاهری جوان و زیبا به فرد ببخشد گاهی اوقات هم بلفاروپلاستی برای رفع موانع بینایی ناشی از افتادگی پلک ها صورت می گیرد ، در این روش درمانی پوست اضافه عضلات و گاهی اوقات بافت چربی از نواحی پیرامون پلک بالایی و پایینی برداشته می‌شود .

البته بلفاروپلاستی پلک بالا گاهی ، لیفت پلک یا بالا بردن پلک هم گفته می‌شود نباید با جراحی افتادگی پلک یا همان جراحی پتوز اشتباه گرفته شود در جراحی افتادگی پلک از عضلات و تاندون ها پلکی که مسئول بالا نگه داشتن آن هستند استفاده می شود تا مشکل برطرف شود ، بلفاروپلاستی باعث رفع افتادگی پلک میشود و همچنین پوست اضافه که باعث سنگین شدن و افتادگی پلک می‌شود حذف می‌شود و این دو جراحی با هم متفاوتند ولی هر دو می توانند افتادگی پلک را از بین ببرند.

 

بلفاروپلاستی زیبایی

بلفاروپلاستی زیبایی به کاربردهای این عمل جراحی اشاره دارد که از نظر پزشکی ضروری نیست ولی می‌تواند موجب زیبایی و جوانی صورت شود متاسفانه پلک بالایی و گاهی پایینی در اثر افزایش سن و تجمع چربی پف کرده و متورم می شود و همچنین دچار افتادگی می شود همین فرایند پیری گاهی موجب افتادگی و تورم پلک ها می شود.

با افزایش سن و مرور زمان پوست عضلات ضعیف و بالشتک های چربی مربوط به آن دچار تورم می‌شود و بیشتر به چشم می آید از دید زیبایی می تواند جذابیت و زیبایی را کاهش دهد و باعث شود که پیر و خسته به نظر برسید متخصصان مختلف مجاز به انجام این جراحی هستند از جمله متخصصان چشم ، جراحان پلاستیک و متخصصان گوش و حلق و بینی می توانند این جراحی را انجام دهند.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی درمانی

منظور از بلفاروپلاستی درمانی آن دسته از جراحی‌هایی است که سبب وجود مشکل در پلک ها و ساختار آنها می‌شود این دسته از جراحی از دید پزشکان ضروری هستند در بیشتر موارد بلفاروپلاستی درمانی ، زمانی صورت می گیرد که پوست اضافه پلک به حدی آن را سنگین کرده که سبب می‌شود دید فرد مختل شود گاهی هم تورم پلک بالا یا پایین ، عینک زدن یا قرار دادن لنز های طبی را برای افراد مشکل می‌کند که در آن صورت نمی توان از جراحی پلک برای رفع مشکل استفاده کرد .

درمان التهاب های پوستی ناشی از چین و چروک های پلک بالا هم از کاربردهای این عمل جراحی است گاهی اوقات پوست اضافه کرد بر پلک ها سنگینی می کند که فرد مجبور  میشود برای بالا نگهداشتن پلک از عضلات پیشانی استفاده کند که در این حالت ناراحتی و خستگی عضلات  پیش می آید که به جراحی پلک می تواند منجر شود. همانند بلفاروپلاستی زیبایی , جراحی درمانی پلک نیز توسط پزشکان متخصص چشم  جراحان و متخصصان گوش و حلق و بینی صورت می‌گیرد.

 

کاربرد های جراحی پلک

کاربرد های جراحی پلک را می توان در فهرست زیر خلاصه کرد

. درمان افتادگی پوست و شلی پلک بالا که باعث چین و چروک در پلک می شود و می تواند انحنای سطحی پلک را دچار مشکل کند.

. درمان افتادگی پلک ناشی از سنگینی پوست اضافه که باعث اختلال در بینایی فرد می‌شود.

. از بین بردن پف و تورم پلک ها

. از بین بردن پف و تورم زیر چشم

. رفع افتادگی پلک پایینی که باعث میشود نواحی سفید چشم در زیر قرینه زیاد دیده شود.

. برداشتن پوست اضافه و رفع چین و چروک های ظریف پلک پایینی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی روش ایمن و آسان است که همه افراد می‌توانند برای داشتن چهره زیبا و جذاب از آن استفاده کنند شما می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن لذت ببرید.

 

بهترین کاندیدای جراحی پلک

کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی با روش درمانی و زیبایی را نمی‌توان به طور دقیق معرفی کرد برای موارد درمانی میتوان با پزشک متخصص زیبایی و همچنین با پزشکان و کارشناسان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مشورت کنید می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق سایت یا پیام رسان های مجاز با ما در ارتباط باشید ، با کارشناسان ما گفت و گو کنید و برای جلسه مشاوره حضوری وقت بگیرید به طور کلی اگر شما پوست اطراف چشم تان متورم و افتاده است جراحی می‌تواند انتخاب خوبی برای جوانسازی صورت شما باشد پف کردن چشم ها می تواند ناشی از آلرژی و حساسیت باشد  پس قبل از اقدام برای جراحی مطمئن شوید که این افتادگی ناشی از افزایش سن است.

اگر شما تمام شرایط برای انجام بلفاروپلاستی را دارید باید انتظارات صحیح از این عمل جراحی را نیز داشته باشید. تمام روش های زیبایی و جوانسازی این جراحی می‌تواند بهبود های چشمگیری در زیبایی صورت و چهره ایجاد کند ولی به این معنا نیست که شما می‌توانید به اوج جوانی بازگردید بعد از تمام درمان‌های جوانسازی پوست شما فرایند پیری را ادامه می‌دهید و ممکن است در آینده دور نیاز باشد دوباره همین درمان را انجام دهید  یا برای ترمیم از روش های جوانسازی دیگر استفاده کنید به طور کلی اگر شرایط عمومی خوبی دارید و مراقبت های بعد از عمل را به خوبی انجام دهید نتایج بلفارو پلاستی میتواند ۱۵ سال ماندگاری داشته باشد.

همچنین افرادی که دچار بیماری‌های حاد و مزمن هستند شانس خود را به عنوان یک کاندیدای خوب برای جراحی پلک کاهش می‌دهند خطرات جراحی برای افرادی که دچار اختلالات انعقادی ، بیماری‌های ویروسی مانند هپاتیت و دیابت و فشار خون کنترل شده هستند ، بسیار زیاد است و به همین خاطر معمولاً جراحی زیبایی برای این افراد توصیه نمی شود البته اگر بتوانید این بیماری را کنترل کنید هیچ مشکلی در انجام این عمل زیبایی ندارید افراد سیگاری و یا کسانی که به طور منظم دخانیات مصرف می‌کنند از کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی نیستند مصرف دخانیات در روند بهبودی اختلال ایجاد می‌کند به همین خاطر پزشکان توصیه می کنند که حداقل برای چند هفته پیش از جراحی از مصرف دخانیات پرهیز کنند.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بلفاروپلاستی

هزینه های جراحی پلک شامل موارد زیر است

. هزینه آزمایش‌های پزشکی مثل آزمایش خون پیش از عمل

. هزینه داروها و همچنین مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

. هزینه اقامت برای افرادی که از شهرستان ها و یا خارج از کشور به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مراجعه می کنند که امکان اقامت رایگان وجود دارد پس از جراحی پلک نیازی به بستری نیست و می توانید بلافاصله به خانه بروید به همین خاطر هزینه ای بابت بستری ندارید هزینه جراحی زیبایی پلک در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی و بهمن یار کرمان بستگی به عوامل مختلفی دارد .

می‌تواند برای افراد متفاوت باشد مثلاً اگر روی دوپلک بالایی و پایینی نیاز به جراحی باشد پس هزینه بیشتری برای شما در پی دارد و فقط اگر این جراحی روی یک پلک صورت گیرد هزینه کمتری دارد شما میتوانید جهت اطلاعات گرفته از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبای بهمن یار کرمان با مراجعه و مشاوره به  با این کلینیک از هزینه انجام این درمان اطلاع پیدا کنید.

 

. آمادگی و مراقبت های پیش از جراحی پلک

در جراحی بلفاروپلاستی از بی‌حسی موضعی برای انجام عمل استفاده می شود در بی حسی موضعی داروی بی حسی نواحی پیرامون چشم تزریق می‌شود که گاهی برای راحتی بیشتر می‌توان از داروهای آرامبخش خوراکی و یا تزریقی نیز استفاده کرد روز قبل از مراجعه به کلینیک از شما می‌خواهند که مراقبت های زیر را انجام دهید

. حداقل یک تا دو هفته قبل از انجام عمل از مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد انعقادی مثل آسپرین و مسکن هایی مثل ایبوپروفن خودداری کنید این داروها خطر خونریزی را افزایش می دهند

‌. صبح روز جراحی داروهای ضروری خود را همراه داشته باشید داروهای مانند فشار خون

. طوری برنامه ریزی کنید که بعد از پایان جراحی شخصی شما را به منزل بازگرداند و برای چند ساعت از شما مراقبت کند

. روز جراحی هیچگونه آرایش روی صورت انجام ندهید و قبل از مراجعه به کلینیک صورت را تمیز بشویید

همانطور که گفتیم بلفاروپلاستی نیاز به بستری شدن ندارد مگر این که علاوه بر انجام این درمان جراحی های زیبایی دیگری نیز در صورت شما انجام گیرد.

 

مراحل جراحی پلک

بلفاروپلاستی می‌تواند بر روی پلک بالایی و یا پایینی و هر دو صورت گیرد در طی جراحی برش هایی همسو با خطوط طبیعی پلک در شکاف پلک فوقانی و پلک پایینی ایجاد می شود نحوه ایجاد برش به شکلی است که بعد از بهبودی هیچگونه جای برسی مشاهده نمی شود بعد از ایجاد برش زمانی که روی تخت دراز کشیده ایدجراح به دقت محل ها و پوست اضافه و بالشتک های چربی را مشخص می‌کند برش به کمک ابزار جراحی صورت می‌گیرد و سپس با استفاده از بخیه های بسیار ظریف یا چسب بافتی به نحوی بسته می‌شود که به ظاهر مد نظر نباشد ، اینکه چه مقدار از پوست اضافه چربی و عضلات پیرامون چشم حذف شود بستگی به نظر پزشک جراح و معاینات قبل از عمل دارد مواردی نظیر  عضلات صورت  و ساختار استخوان و تقارن بین ابروها از عوامل تعیین کننده است.

در صورت نیاز به جراحی است ، لیزر کربن دی اکسید برای بهبود نتایج و جوانسازی پوست استفاده می‌شود تا چین و جوک های باقیمانده از روی پوست از بین برود شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد.

بلفاروپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بلفاروپلاستی

نقاهت بعد از جراحی پلک

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی پزشک در نواحی مورد نظر آنتی بیوتیک موضعی قرار می‌دهد تا خطر عفونت را کاهش دهد معمولاً نیازی به پانسمان نیست در روز اول بعد از عمل باید هر یک ساعت یک بار به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید این کار باعث می شود که تورم و کبودی را کاهش دهید در روز دوم توصیه می‌شود که هر چند ساعت یکبار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کمپرس سرد استفاده کنید و برای روند بهبودی می توانید بعد از ۴۸ ساعت آن را با کمپرس گرم عوض کنید در موقع مصرف داروهای مسکن بسته به شرایط شما پزشک توضیحاتی را به شما می دهد.

درد ، بعد از عمل برای بیشتر افراد به کمک مسکن های معمولی کنترل می شود در موارد نادر نیاز به مسکن قوی تر است که در آن صورت پزشک داروهای مناسبی را برای شما در نظر می‌گیرد بلافاصله بعد از جراحی باید انتظار ناراحتی خفیف را داشته باشید ، بلفاروپلاستی  جراحی کوچکی است اما هنوز یک جراحی محسوب می‌شود البته تمامی ناراحتی و عوارض طی چند روز برطرف می‌شود در صورتی که هر گونه مشکل در بینایی و یا درد شدید را تجربه کردید بلافاصله به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مراجعه کنید چند روز بعد ممکن است پیرامون چشم کبودی و تورم حاصل شود این عوارض طبیعی هستند و جای نگرانی نیست همچنین ممکن است سفیدی چشم قرمز شود که این عارضه نیز طبیعی محسوب می‌شود برای رسیدن به بهبودی کامل چند هفته زمان نیاز دارد و در این مدت نباید از لوازم آرایشی چشم استفاده کنید.

برای استفاده از لنز طبی باید تا زمان از بین رفتن تورم صبر کنید در حدی که لنز بدون اذیت وارد چشم شود می توانید از آن استفاده کنید بعد از عمل می توانید از عینک استفاده کنید فقط در گذاشتن و برداشتن عینک ملایمت به خرج بدهید که به نواحی اطراف چشم آسیبی وارد نشود معمولاً از بخیه های جذبی برای جراحی پلک استفاده می شود که طی ۴ تا ۷ روز از بین می‌روند اما اگر از بخیه های غیر جذبی استفاده شد یک هفته بعد از جراحی باید برای کشیدن بخیه ها به کلینیک مراجعه کنید.

 

عوارض و خطرات جراحی پلک

مهمترین عارضه ای که ممکن است بعد از جراحی پلک بلفاروپلاستی دیده شود عدم توانایی در بستن کامل پلک هاست ، این عارضه در دو هفته برطرف می‌شود در این مدت باید از قطره های چشمی و پانسمان چشم استفاده کنید تا چشم ها خشک نشود سایر خطرات بلفاروپلاستی شامل موارد زیر است

. عفونت در پلک

. دوبینی

. تشکیل اسکار و جای زخم واضح

. اشکال در قرارگیری پلک ها

. کوتاه شدن پلک ها

. عدم برداشتن کامل پوست اضافه

.بی حسی پلک ها.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین کلینیک های پوست و مو زیبایی در کرمان است که با بیش از ۱۵ سال سابقه کار و فراهم آوردن محیطی آرام و حرفه‌ای همواره تلاش می‌کند تا بهترین و مجرب ترین کادر درمانی را در بر داشته باشد یادتان باشد که جدا از خطرات جراحی عدم رسیدن به نتیجه دلخواه از شایع‌ترین عوارض این جراحی زیبایی است البته در صورتی که در مرکزی نامعتبر جراحی کنید نتایج رضایت بخش نخواهید داشت ، تعداد فراوانی از جراحان زیبایی در این مرکز وجود دارند تضمین کیفیت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان میزان کیفیت در این کلینیک است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

 

مراقبت های بعد از بلفاروپلاستی

بعد از انجام عمل بلفاروپلاستی شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به منزل بروید و نیاز به بستری شدن در بیمارستان را ندارید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا از هرگونه عوارض احتمالی جلوگیری کنید از جمله مراقبت های بعد از انجام جراحی پلک

. تا ۴۸ ساعت از رسیدن آب و بخار آب به ناحیه تحت درمان خودداری کنید

. تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید

. تا بهبودی کامل از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و هنگام خارج شدن از منزل از عینک های آفتابی استفاده کنید

. تا بهبودی کامل استفاده از مواد آرایشی اطراف چشم را کنار بگذارید

. از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید مصرف این گونه مواد باعث روند پیری سریعتر پوست میشود.

 

اثرات و نتایج بلفاروپلاستی

از اثرات و نتایج بلفاروپلاستی می توان به حذف پوست اضافه پلک و رفع چین و چروک ، حذف چربی در اطراف پلک اشاره کرد که باعث می‌شود چشمان شما زیباتر به نظر برسد ماندگاری طولانی دارد ، اگر مراقبت ها را به خوبی انجام دهید و سبک زندگی مناسبی داشته باشید این روش درمانی می‌تواند ماندگاری بین ۱۵ سال را برای شما در پی داشته باشد شما می توانید برای داشتن اثرات و نتایج بهترین روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه کلینیک  انجام می‌گیرد.

 

تعداد جلسات جراحی پلک

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی برای رفع مشکلات پیرامون چشم که در اثر افزایش سن و بعضی عوامل دیگر مانند ارثی و ژنتیک به وجود می‌آید استفاده می‌شود این جراحی ایمن است و می‌تواند نتایج فوق العاده ای روی صورت داشته باشد ، باعث درشت شدن و زیبایی چشم ها ، رفع مشکلات اطراف چشم میشود جراحی بلفاروپلاستی در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به نوع درمان شما دارد ، شما می توانید این جراحی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن تا مدت طولانی بهره مند شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

کانتوپلاستی(Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

 

نتیجه گیری

جراحی پلک یا همان بلفاروپلاستی یک عمل جراحی است که باعث بهبود ظاهر پیدا می شود این جراحی می‌تواند روی دو پلک یا یکی از پلک ها صورت گیرد بلفاروپلاستی هم به جهت زیبایی نواحی پیرامون چشم می‌تواند به کار برده شود و هم برای درمان مشکلات عملکردی پلک ، جراحی پلک با برداشتن پوست و چربی اضافه پلک بالا و پایین می تواند اثرات افزایش سن را از بین ببرد و موجب رفع چین و چروک ها و جلوگیری از افتادگی پوست شود چشم ها مهمترین عناصر زیبایی صورت هستند که بلفاروپلاستی می‌تواند راه درمان مناسبی برای جوانسازی پیرامون آن باشد این عمل نیاز به بستری شدن ندارد از بی‌حسی موضعی استفاده می شود .

عوارض بعد از عمل در عرض چند روز برطرف می‌شوند و دوره نقاهت دو هفته ای دارد به طور کلی باید گفت که جراحی پلک در صورتی که توسط پزشک ماهر و در کلینیک معتبر صورت گیرد بی خطر ترین و کم عارضه ترین روش درمانی است شما هم می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می‌گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicbahmanyar.ir/3dwy

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicbahmanyar

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicbahmanyar

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir