هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک:

چشم یکی از عناصر زیبایی چهره است که تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارد به همین دلیل چین و چروک این ناحیه و همچنین افتادگی پلک می تواند در اعتماد به نفس افراد تاثیرگذار باشد از طرف دیگر چشم حوزه حساسی است بنابراین نمی‌توان با هر روشی به برطرف کردن چین و چروک و افتادگی آن پرداخت ، افراد مختلف به دنبال روش های مناسبی هستند که کمترین عارضه را برای آنها داشته باشد و در زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه برسند پلاسما جت پلک یکی از روش‌هایی جدیدی است که در دنیای زیبایی چشم وجود دارد ابهامات و همچنین سوالات زیادی در مورد این روش درمانی وجود دارد در این مقاله قصد داریم این ابهامات و سوالات را به طور کامل برطرف کنیم.

 

منظور از پلاسما جت پلک چیست؟

پلاسما جت پلک روشی برای انجام عمل زیبایی که نیاز به جراحی ندارد است در این روش می‌توان برای ترمیم  و بر طرف کردن چین و چروک و افتادگی های اطراف پلک و حتی برای لیفت بینی نیز استفاده کرد ، پلاسما جت پلک هدف برطرف کردن آسیب و همچنین افتادگی های ایجاد شده بر ناحیه اطراف چشم است که زیبایی را تحت تاثیر قرار داده است پلاسماجت روشی کم عارضه و بدون خطر برای افرادی است که دوست دارند جوانی و زیبایی را به چشمان خود برگردانند و چهره جذاب و زیبایی داشته باشد.

پلاسماجت از انواع ماده است که حالتی گازی شکل دارد و با درجه بالایی همراه است در واقع پلاسما تعداد الکترون های آزاد با تعداد یون های مثبت آن برابر بوده به همین دلیل این ماده می‌تواند اثر خوبی روی سلول‌های پوستی به جا بگذارد آنها را تحریک کند و فرآیند درمان زخم ها را نیز بهبود بخشد این ماده در زیباسازی پوست بدون جراحی کاربرد فراوانی دارد در این عمل پزشک با استفاده از دستگاه پلاسما جت ماده پلاسما را به لایه زیرین پوست می تاباند و حرارت وارد شده به لایه ها باعث می‌شود پوست جمع شده و لیفت صورت گیرد .

در روش پلاسما جت این ماده به اطراف چشم و نواحی که دچار افتادگی شده‌اند تابیده می شود و بدین ترتیب اطراف این ناحیه منقبض شده و افتادگی ایجاد شده به طور کامل برطرف می شود نقاط تابش پلاسما به پوست بسیار نزدیک به هم هستند این موضوع باعث می‌شود که با جمع شدن یکنواخت لایه‌های زیرین این همه نواحی آسیب دیده  چشم و پلک تحت تاثیر قرار گیرند و مشکلات آنها برطرف شود.

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک چگونه انجام می شود؟

پلاسما جت پلک روش درمانی مطمئن و آسانی است که با آن می توان افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم را از بین برد این روش غیرتهاجمی است نیازی به بیهوشی و جراحی ندارد و هیچ گونه برشی روی پوست ایجاد نمی‌شود برای انجام پلاسما جت پزشک ابتدا فرد را به طور کامل مورد معاینه قرار می‌دهد تا از سلامت او اطمینان حاصل کند در جلسات مشاوره قبل از عمل ، پزشک درباره همه عوارض ، مشکلات و خطرات احتمالی با فرد متقاضی صحبت می‌کند و او را برای انجام عمل از لحاظ روحی و جسمی آماده می سازد.

در روز عمل پزشک ناحیه را از طریق کرم های بی حس کننده بی حس کرده و با استفاده از دستگاه پلاسماجت حرارت را به پوست وارد می‌کند ، انجام این کار حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و فرد متقاضی می تواند نتایج این درمان را تا حدودی مشاهده کند برای افتادگی خفیف یک جلسه پلاسما جت می تواند کفایت کند اما در موارد شدید ممکن است پزشک چند جلسه درمانی را برای شما در نظر بگیرد درمان افتادگی پلک با پلاسما جت به بیشتر از سه جلسه نیاز ندارد اما در مواردی ممکن است بر صلاحدید پزشک تعداد جلسات افزایش پیدا کند این جلسات و معمولاً با فاصله یک ماه صورت می گیرد.

 

کاندیدای مناسب پلاسما جت پلک

برای انجام پلاسما جت پلک مهمترین شرط این است که شما سلامت عمومی برخوردار باشید پزشک باید مطمئن شود که فرد متقاضی مبتلا به بیماری زمینه‌ای مانند دیابت ، سرطان ، صرع ، و مشکلات غده نمی باشد همچنین ابتلا به بیماری های خود ایمنی است باعث وجود مشکل در این عمل می‌شود انجام پلاسما جت برای خانم های باردار و شیرده نیز توصیه نمی گردد البته هنوز دلیل قطعی و تاثیر منفی پلاسما جت در جنین وجود ندارد اما بی خطر بودن آن نیز تاکنون ثابت نشده است.

پس بهتر است که در دوران بارداری و شیردهی از انجام این درمان خودداری شود علاوه بر مواردی که گفته شد دیگر افراد می توانند از پلاسما جت پلک برای برطرف کردن مشکلات اطراف چشم استفاده کنند و زیبایی داشته باشند با استفاده از این روش می‌توان افتادگی های جزئی تا متوسط در ناحیه پاک را به طور کامل برطرف کرد همچنین اگر چشمان شما به دلایلی همچون ، افتادگی یک طرفه پلک یا حالت نامتقارن پیدا کرده است با این روش می‌توانید عدم تقارن را برطرف کنید.

در کنار این ها استفاده از پلاسماجت می‌تواند نتایج جراحی پلک را نیز بهبود ببخشد اشخاصی که جراحی پلک انجام داده‌اند و رضایت کافی ندارند می توانند با استفاده از این روش آن را اصلاح کنند از آنجا که پلاسما جت نیاز به بیهوشی ، برش و خونریزی ندارد مناسب ترین روش برای افرادی که از جراحی هراس دارند یا به هر دلیلی نمی خواهند جراحی پلک انجام دهند است ، اگر شما هم تمایل به انجام پلاسما جت دارید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام می‌گیرد.

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-پلاسما جت پلک

توصیه های قبل از اقدام برای پلاسما جت پلک

. قبل از اقدام به پلاسماجت پلک و اندازه کافی درباره اعتبار کلینیک و تخصص و مهارت پزشک خود فکر کنید

. در جلسات مشاوره ای که بین شما و پزشک برقرار می شود با پزشک خود تعارف نکنید همه سوالات خود را در مورد این روش درمانی بپرسید و درباره انتظارات خود با او صحبت کنید.

. اگر پوست حساسی دارید یا قبلاً چشمان خود را جراحی کرده اید پزشک را درمورد این موضوع مطلع کنید توجه کنید که این جراحی می‌تواند زیبایی یا درمانی نیز باشد.

. اگر دچار بیماری مزمنی هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید.

. حداقل دو هفته قبل از انجام پلاسما جت پلک از مصرف سیگار قلیان و الکل اجتناب کنید.

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-پلاسما جت پلک

مراقبت های بعد از پلاسماجت پلک

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید

. هنگام خارج شدن از منزل و قرار گرفتن در فضاهای باز حتماً از عینک دودی استفاده کنید.

. تا بهبودی کامل از محیط های پر گرد و غبار و آلوده دوری کنید.

. پس از درمان و تا زمانی که کاملاً پوست ریزی انجام نشده از مواد آرایشی استفاده نکنید.

. از دستکاری زخم ها و یا کندن آنها خودداری نمایید.

. ناحیه تحت درمان را تمیز نگه دارید و دست های آلوده خود را به آن نزنید.

. از مالیدن و ماساژ دادن پلک ها خودداری کنید.

. تا بهبودی کامل بعد از پلاسماجت پلک از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید و همچنین با آب داغ و پرفشار دوش نگیرید پس از این مدت نیز حتماً باید با پزشک مشورت کنید و بعد به انجام این کارها بپردازید.

. بعد از پلاسماجت پلک از رسیدن آب و بخار آب به پوست خودداری کنید و تا دو روز بعد از عمل به حمام نروید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

عوارض و معایب پلاسما جت

در مقایسه کردن عوارض جراحی پلک یا بلفاروپلاستی با پلاسما جت پلک عوارض کمتری وجود دارد قرمزی ، التهاب ، تورم و کبودی از عوارض شایع پس از انجام این عمل هستند به علاوه ممکن است تا دو روز بعد از انجام پلاسما جت پلک در محل درمان احساس گر گرفتگی یا گرما وجود داشته باشد که طی یک هفته به طور کامل برطرف می شود محل درمان پوست ریزی دارد که معمولاً طبیعی بوده است همه این عوارض طبیعی هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌شود معمولاً عوارض پلاسما جت بینی حداقل یک هفته تا ۱۰ روز برطرف شود.

بنابراین اگر عوارض طولانی تر از زمان گفته شده باشد حتماً باید به پزشک خود اطلاع دهید از دیگر نگرانی‌هایی که در خصوص پلاسما جت پلک وجود دارد تاثیر آن بر روی بینایی فرد است بسیاری از متقاضیان تصور می‌کنند که تابش پلاسما می تواند روی عصب های بینایی تاثیر گذار باشد و ممکن است به آنها آسیب وارد کند اما باید بدانید که کاملاً اشتباه است پلاسما تنها به لایه‌های مختلف پوست می‌تواند نفوذ کند و آن قدر قدرت ندارد که از این لایه‌ها عبور کند و عصب های بینایی را تحت تاثیر قرار دهد البته ممکن است در دو روز اول بعد از پلاسماجت پلک کمی نگاه کردن به صفحه گوشی تلویزیون و لپ تاپ برای شما مشکل باشد اما این موارد کاملا موقتی هستند و طی چند روز به طور کامل برطرف می‌شود یکی دیگر از نگرانی ها به جا ماندن جای زخم پلاسما جت در محل درمان است ، اگر فیلم پلاسما جت را مشاهده کرده باشید.

حتما ببینید که پس از عمل زخم های ریز و متعددی دیده می‌شود به همین دلیل ممکن است تصور کنید که این زخم ها شاید کاملاً خوب نشوند و جای آنها باقی بماند این زخم ها همان محل های تابش پلاسما هستند که طی چند روز کاملاً برطرف می شود البته به شرطی که خود شخص آنها را دستکاری نکند و روی زخم‌ها را نکند ، عا زمانی که زخم ها هنوز خوب نشده اند باید آنها را تمیز نگه داشت از عوارض دیگری که ممکن است درباره سلامت پلاسماجت شنیده باشید سوختگی پوست است سوختگی سطحی پوست در برخورد با پلاسماجت بسیار ناچیز است پلاسما به لایه‌های زیرین پوست برخورد می‌کند و سطح تماس آن با پوست بسیار ناچیز است.

بنابراین سوختگی در سطح پوست ایجاد نمی کند توجه کنید که مواردی که گفته شد همگی با این فرض هستند که فرد پلاسماجت را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهد در صورتی که پزشک نابلد در کلینیک نامعتبر این روش درمانی را انجام دهد تضمینی برای بی خطر بودن این روش درمانی وجود ندارد شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و ماهر این کلینیک انجام دهید.

پلاسما جت پلک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-پلاسما جت پلک

مزایای پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک یکی از روش‌های کم عارضه و کم خطری است این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد و عوارض آن اصلاً با عوارض جراحی پلک قابل مقایسه نیست پس از انجام پلاسما جت می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید این عمل در مدت کوتاهی حدود ۳۰ دقیقه انجام می‌گیرد و ظرف ۱۰ روز همه عوارض آن به طور کامل از بین می‌رود ضمن اینکه شخص متقاضی در طول عمل و پس از آن هیچگونه دردی را احساس نمی کند.

در این روش نیاز به بیهوش کردن فرد نیست بنابراین پس از انجام پلاسما جت مشکلات حساسیت به داروهای بیهوشی نیز برای فرد وجود دارد و تاثیر منفی این داروها را احساس نخواهید کرد نتایج پلاسما جت پلک بعد از انجام عمل قابل مشاهده است البته با بر طرف شدن کامل عوارض و گذشتن حدود یکماه نتایج به طور کامل مشاهده می‌شود و شخص می تواند از زیبایی چشمان خود لذت ببرد اثر و تاثیرات این روش برای مدت طولانی روی پوست باقی می‌ماند و در طول این درمان ممکن است تنها چند جلسه برای ثابت کردن نتایج نیاز باشد.

 

هزینه پلاسما جت پلک

هزینه پلاسما جت پلک بستگی به این دارد که در چه شهری زندگی می کنید و برای انجام پلاسما جت پلک به کدام کلینیک می خواهید مراجعه کنید پس می‌تواند هزینه این روش برای فرد متفاوت باشد معمولاً انجام این کار در شهرهای بزرگ و کلینیک های معتبر هزینه بیشتری برای شما در پی دارد البته این هزینه کاملاً قابل توجیه است چرا که پزشکی که در کلینیک معتبر است ، معمولاً تجربه و مهارت بیشتری در انجام این روش دارد علاوه بر این نوع پوست فرد ، میزان افتادگی پلک ها ، درمان پلک بالا یا پایین و یا هر دو ، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان سن و عوامل دیگری می‌تواند بر هزینه پلاسما جت تأثیرگذار باشد .

شما می توانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید یا می توانید با گرفتن نوبت و مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصص از هزینه و تعداد جلسات به طور دقیق اطلاع پیدا کنید.

 

اثرات و نتایج پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک روش ایمن و آسانی است که می‌توانید به افتادگی پلک ها ، رفع چین و چروک و خطوط اطراف چشم با این روش درمانی بپردازید این روش درمانی نیاز به بیهوشی و بستری ندارد و بدون هیچ‌گونه برشی صورت انجام می‌گیرد اثرات و نتایج پلاسما جت ماندگاری طولانی دارد و فقط برای افرادی ممکن است نیاز به ترمیم دوباره داشته باشد اگر شما هم تمایل به انجام این روش درمانی دارید و می خواهید از اثرات و نتایج پلاسما جت در مدت طولانی بهره مند شوید و هیچگونه عوارض و مشکلی برای شما در پی نداشته باشد.

شما می توانید در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و اثرات و نتایج این روش درمانی را روی پوست خود مشاهده کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام می گیرد.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

کانتوپلاستی(Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

راهکار های فوری برای درمان شپش سر

 

دوره نقاهت پلاسما جت

درمان پلاسماجت حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و پس از پایان درمان شما می توانید به کار روزمره خود مشغول شوید فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید و به مراقبت های پس از انجام این درمان ، تا هیچ گونه عوارض و حساسیتی برای شما در پی نداشته باشد و همچنین دوره نقاهت کوتاه‌تری داشته باشید البته باید توجه کنید که اگر می‌خواهید دوره نقاهت کوتاه‌تری داشته باشید و عوارض و مشکلات این روش درمانی دور بمانید حتماً باید در مورد تخصص و مهارت پزشک و همچنین کلینیکی که می‌خواهید به انجام پلاسما جت پلک بپردازید اطلاعات کافی داشته باشید و مطمئن باشید که کلینیک معتبری است.

 

تعداد جلسات پلاسما جت پلک

پلاسما جت پلک و تعداد جلسات آن بستگی به نوع پوست ، میزان افتادگی و سن شما دارد که بعد از معاینه و مشاوره توسط پزشک متخصص تعداد جلسات برای شما مشخص می شود در افرادی که پوست آنها دچار افتادگی و چروک های کم است یک جلسه درمانی می‌تواند کفایت کند اما در افرادی که افتادگی شدید تر است ممکن است تا ۳ جلسه نیاز به پلاسما جت داشته باشند.

پلاسماجت حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و پس از پایان به درمان شما می توانید به کار روزمره خود مشغول شوید شما می توانید برای اطلاع گرفتن از تعداد جلسات پلاسماجت ، هزینه و سوالات دیگری که در ذهن دارید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصصین کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات و دیگر سوالات خود از متخصص اطلاعات کافی به دست آورید.

 

پاسخ پرسش های پرتکرار

. نتایج پلاسما جت پلک چه مدت بعد از عمل ظاهر می‌شوند؟

معمولاً نتایج اولیه پلاسما جت پلک بلافاصله بعد از پایان درمان قابل تشخیص هستند حدود یک هفته تا ۱۰ روز بعد از پایان درمان عوارض به طور کامل از روی پوست محو شده و نتایج واضح تر قابل مشاهده است اما برای رسیدن به نتایج اصلی و ماندگاری باید کمی صبورتر باشید این نتایج معمولاً یک ماه بعد از انجام عمل به طور کامل مشخص می‌شود در بعضی موارد نیز می‌توان با یک جلسه ترمیمی دو ماه بعد نتایج آن را طبیعی تر و پایدارتر کرد.

. آیا افرادی که چشمان ضعیفی دارند می‌توانند پلاسما جت پلک را انجام دهند؟

بله این کار می‌تواند برای آنها مفید نیز واقع شود چراکه افتادگی‌پلک خود باعث ایجاد اختلال در بینایی می شود حالا اگر چشمان فرد پف دار باشد این مشکل دو برابر می‌شود انجام پلاسما جت پلک این مشکل را برطرف می‌کند و چشمان فرد به راحتی از پشت عینک زیبا و جذاب تر می شود البته پزشک برای اطمینان و اثرگذاری پلاسما جت پلک در افرادی که چشم های ضعیف دارد پیش از انجام عمل آزمایشات لازم را برای آنها در نظر می گیرد اما خود فرد نیز می تواند برای اطمینان با دکتر چشم پزشک خود در این مورد مشورت کند.

. ماندگاری پلاسما جت پلک چقدر است؟

مدت ماندگاری پلاسما جت بستگی به سبک زندگی شما و شیوه های مراقبت از ناحیه تحت درمان دارد در صورتی که مواردی که ذکر شد به درستی رعایت شود ماندگاری آن حدود سه سال می‌تواند باشد البته این زمان حداقل برای پلاسماجت پلک است در صورتی که رعایت دقیق این موارد و اصلاح سبک زندگی را داشته باشید حتی می‌تواند تا پایان عمر باقی بماند.

. آیا میتوان از پلاسما جت پلک برای رفع پف پلک و فرم دهی به چشم ها استفاده کرد؟

پلاسما جت پلک روشی است که برای برطرف کردن پوست اطراف چشم استفاده می‌شود بنابراین هر آسیبی که مربوط به پوست این ناحیه باشد از طریق پلاسماجت میتوان درمان کرد پف پلک بالا و پایین از مشکلات پوستی اطراف چشم است بنابراین می‌توان آن را از طریق پلاسماجت برطرف کرد البته باید بدانید که پلاسما جت برای درمان موارد بسیار شدید مناسب نیست و با استفاده از آن می‌توانید پف  خفیف و متوسط را برطرف کنید.

در مورد فرم دهی به چشم ها نیز باید گفت که تا حدودی با این روش امکان پذیر است البته به این معنا نیست که پلاسماجت جایگزین عمل چشم گربه ای یا دیگر عمل های زیبایی چشم است با استفاده از این روش می‌توان به برطرف کردن افتادگی و چین و چروک های اطراف چشم پرداخت و فرم طبیعی چشم ها را برگرداند بنابراین پلاسماجت روش برای درشت کردن چشم ها یا تغییر حالت آنها نیست.

. بهترین محل برای انجام پلاسما جت پلک در کرمان کجا است؟

به دلیل اینکه چشم حساسیت خاصی دارد انجام پلاسما جت در کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و با تجربه از اهمیت خاصی برخوردار است شما می توانید با اطمینان خاطر کامل عمل پلاسما جت پک را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان انجام دهید. این کلینیک یکی از معتبرترین کلینیک های پوست و مو در کرمان است در این کلینیک عمل پلاسما جت پلک توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام می‌گیرد و زیبایی و جذابیت را بار دیگر به چشمان شما برمیگرداند.

 

نتیجه گیری

چشم یکی از اصلی ترین بخش های چهره است که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد به همین دلیل چین و چروک های اطراف و همچنین افتادگی پلک میتواند در زیبایی آن تاثیرگذار باشد و همچنین باعث کم شدن اعتماد به نفس در افراد باشد از طرف دیگر عضو حساسی بوده پس نمی‌توان از هر روشی برای برطرف کردن چین و چروک و افتادگی استفاده کرد پس باید به دنبال روشی باشید که عارضه بسیار کمی داشته باشد و در زمان کوتاهی بتوانید به نتیجه دلخواه برسید پلاسما جت پلک یکی از این روش‌ها است که در زیبایی چشم تاثیرگذار است پلاسماجت روش جدیدی برای انجام عمل زیبایی است که بدون جراحی صورت می‌گیرد و می‌تواند برای ترمیم جای زخم ، بر طرف کردن چین و چروک ، افتادگی اطراف پلک و بینی و لیفت بینی نیز استفاده کرد.

در پلاسما جت پلک هدف برطرف کردن آسیب و افتادگی در ناحیه اطراف چشم است و می توان گفت که روش کم عارضه و بدون خطری است برای کسانی که دوست دارند چهره زیبا و جوان و چشمانی جذاب داشته باشند پلاسماجت یکی از انواع ماده است که حالت گازی شکل دارد و درجه حرارت بالایی دارد در این روش ماده به چشم و نواحی پلک که دچار افتادگی شده است تابیده می شود و بدین ترتیب باعث می شود که پوست اطراف این ناحیه منقبض شده و به مرور زمان افتادگی ایجاد شده از بین برود.

نقاط تابش پلاسماجت بسیار به هم نزدیک است و این موضوع باعث می‌شود که با جمع شدن یکنواخت لایه های زیرین پوست نواحی آسیب دیده راحت تحت تاثیر قرار گیرد و مشکل آنها را برطرف کند اگر شما نیز به انجام این روش درمانی علاقه‌مند هستید ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه یک لینک انجام می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicbahmanyar.ir/l0xl

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicbahmanyar

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicbahmanyar

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir