حجم دهنده آلت از واقعیت تا شایعه

حجم دهنده آلت از واقعیت تا شایعه

حجم دهنده آلت از واقعیت تا شایعه

بیشتر روش‌هایی که برای افزایش سایز آلت تناسلی بیان می‌شوند دارای عوارض جبران ناپذیری مانند شل شدن دستگاه تناسلی یا مواردی از این دسته خواهند شد پس بهتر است قبل از اینکه بخواهید از یک روش برای افزایش حجم دستگاه تناسلی خود استفاده کنید باید با پزشک متخصصی در این زمینه مشورت داشته باشید و در مورد مشکل خود و راه‌هایی که با کمک آن می‌توانید به حجم دهی آلت تناسلی خود بپردازید مشورت داشته باشید.

طبق تحقیقات به عمل آمده آقایان خیلی بیشتر از همسرانشان به اندازه دستگاه تناسلی خود فکر می‌کنند و نگران دستگاه تناسلی خود هستند این در حالی است که ۸۵ درصد از بانوان از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند و تنها ۱۵ درصد از آنها علاقه دارند که دستگاه تناسلی همسرشان بزرگ‌تر باشد اما هستند افرادی که از اندازه دستگاه تناسلی خود رضایت ندارند و در واقع این امر برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده به همین دلیل در این مقاله ما در خصوص حجم دهنده‌های آلت از واقعیت تا شایعه مطالبی را برای شما بیان خواهیم کرد و راه‌های افزایش حجم دستگاه تناسلی را برای شما توضیح می‌دهیم.

لازم است بیان کنیم اکثر روش‌هایی که در این مقاله بیان می‌شود در فضای مجازی عوارض جبران ناپذیر را به دنبال دارد بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مورد نظر مشورت با یک متخصص اورولوژی با تجربه در این زمینه می‌باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

فرایند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ

بخش زیادی از فرایند رشد دستگاه تناسلی در زمان بلوغ اتفاق خواهد افتاد اما بعد از آن نیز تا اوایل دهه سوم زندگی می‌تواند ادامه داشته باشد بلوغ می‌تواند بین ۹ تا ۱۴ سالگی آغاز و تا ۵ سال بعد نیز ادامه داشته باشد اینکه فرایند بلوغ و رشد دستگاه تناسلی تا چه زمانی می‌تواند ادامه پیدا کند بستگی به این دارد که از چه زمانی آغاز شده است.

به طور کلی زمانی که فرد به ۱۸ سالگی می‌رسد احتمالاً افزایش طول یا قطر دستگاه تناسلی آن کاهش پیدا می‌کند سرعت رشد دستگاه تناسلی در زمان بلوغ نیز در افراد مختلف متفاوت خواهد بود طبق تحقیقات صورت گرفته سرعت متوسط رشد دستگاه تناسلی در پسران بین ۱۱ تا ۱۵ سال کمتر از نیم اینچ یعنی ۱۲ میلی‌متر در سال می‌باشد بعد از آن رشد دستگاه تناسلی آنها تا ۱۹ سالگی می‌تواند ادامه داشته باشد اما با سرعت آهسته‌تر؛ تولید مایع منی، نغوظ و انزال نیز در این دوره آغاز می‌شود.

اندازه متوسط دستگاه تناسلی مردان چقدر است ؟

اندازه دستگاه تناسلی مردان بر اساس قرارگیری در معرض هورمون‌های جنسی مشخص خواهد شد و در افراد مختلف تفاوت دارد اما به طور کلی می‌توان بیان کرد:

. آلت تناسلی در حالت شل می‌تواند که بین ۳.۴ تا ۳.۷  اینچ باشد

. در حالت نغوظ بین ۵.۱ تا ۵.۷ اینچ می‌تواند باشد یعنی حدود ۱۳ تا ۱۴ سانتی‌متر.

آیا اندازه آلتم کوچک است؟

خیلی از آقایان از اندازه دستگاه تناسلی خود راضی نیستند و فکر می‌کنند که آلت تناسلی آنها بسیار کوچک است با این حال تحقیقات نشان می‌دهد بیشتر افرادی که فکر می‌کنند دستگاه تناسلی آنها کوچک است نیازی به انجام درمان ندارند و دستگاه تناسلی آنها نرمال می‌باشد.

اغلب افراد متقاضی به پزشک برای رفع ابهامات خود مراجعه می‌کنند و از اندازه سایز آلت تناسلی نتیجه خوبی را می‌توانند به دست آورند گاهی لازم است فرد به یک روانشناس مراجعه کند تا روی اعتماد به نفس او کار شود قبل از اینکه بخواهید برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی خود اقدام کنید بهتر است برای مدتی تحت معاینه قرار بگیرید تا علت اصلی این احساس مشخص شود.

. موهای ناحیه شرمگاهی خود را بتراشید: موهای ناحیه شرمگاهی ممکن است جلوی دید دستگاه تناسلی شما را بگیرد و دستگاه تناسلی شما را کوچک‌تر از آنچه هست به نظر برساند.

. وزن اضافی را کم کنید: چربی‌های اضافه در پایین شکم می‌تواند که روی ناحیه تناسلی بیفتد و سبب شود که دستگاه تناسلی شما کوچک‌تر به نظر برسد.

. سعی کنید اندام خود را متناسب نگه دارید: تناسب اندام و خوش فرم شدن نه تنها شما را می‌تواند جذاب‌تر کند بلکه می‌تواند زندگی جنسی شما را نیز بهبود ببخشد.

۱۲ روش از حجم دهنده‌های آلت تناسلی مردان

بزرگ کردن آلت تناسلی مردان روش‌های مختلفی دارد که می‌توان آن را به دو بخش تهاجمی و غیر تهاجمی دسته‌بندی کرد:

. افزایش طول آلت تناسلی با طب سنتی

در بیشتر مواقع این روش هیچگونه تاثیر مثبتی را نمی‌تواند به دنبال داشته باشد و فقط جنبه تبلیغاتی دارد محصولات گیاهی به دلیل اینکه نیازی به مجوز سازمان غذا و دارو ندارند به راحتی با تبلیغات دروغ و گسترده و ایجاد زیان مالی به جسم و روح افراد آسیب وارد می‌کنند پس حجم دهنده آلت تناسلی با طب سنتی یک شایعه می‌باشد.

. افزایش قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، چربی و فیلر)

افرادی که به دنبال افزایش سایز آلت تناسلی خود هستند قبل از انجام درمان‌های پرهزینه ابتدا با یک پزشک متخصص باید مشورت داشته باشند تزریق پر کننده‌ها می‌تواند باعث افزایش حجم دستگاه تناسلی آنها شود اما در طول دستگاه تناسلی تاثیری نخواهد داشت.

. وزنه‌های بزرگ کننده آلت

چنین درمان‌هایی را نباید بدون نظارت پزشک انجام داد زیرا می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را برای دستگاه تناسلی به دنبال داشته باشد این روش‌ها که شامل قرار دادن وزنه و یا یک چارچوب کوچک باز شونده بر روی دستگاه تناسلی در حالت شل می‌باشد انجام می‌گیرد بعضی از افراد با استفاده ۶ ماه از این دستگاه متوجه تغییرات ۱ الی ۲ سانتی‌متری دستگاه تناسلی خود شده‌اند.

. استفاده از ورزش جلکینگ

جلکینگ یک ورزش است که در آن به طور مکرر دستگاه تناسلی در حالت شل قرار خواهد گرفت و با کمک از انگشتان شست و اشاره کشیده خواهد شد تا اندازه آن در حالت نغوظ افزایش پیدا کند فرضیه پشت این حرکت این است که ورزش‌های کشیدنی سبب افزایش ظرفیت خونرسانی به بافت‌های دستگاه تناسلی می‌شود که به نظر می‌رسد باعث شده افزایش طول و قطر آلت تناسلی بیشتر شود.

جلکینگ درست مانند لوسیون‌ها و کرم‌های افزایش دهنده دستگاه تناسلی ممکن است باعث شون بعضی آقایان با آلت تناسلی خود بیشتر آشنایی پیدا کنند و از تفاوت اندازه بین حالت شل و نغوظ آن رضایت پیدا کنند این موضوع به احساس راحتی و اعتماد به نفس در آقایان کمک خواهد کرد با توجه به شواهد، این روش می‌تواند باعث افزایش دستگاه تناسلی شود یا برای آن موثر واقع شود.

. آمپول‌های بزرگ کننده دستگاه تناسلی (داروهای هورمونی)

بیشترین رشد دستگاه تناسلی در ۲ تا ۵ سالگی و ۱۵ تا ۱۷ سالگی می‌تواند اتفاق بیفتد و بعد از پایان ۲۰ سالگی امکان رشد دستگاه تناسلی توسط دارو یا هورمون‌ها وجود نخواهد داشت معمولاً در صورت تشخیص کوچکی دستگاه تناسلی تا قبل از ۲۰ سالگی فرد نیازمند درمان‌های هورمونی می‌باشد.

تزریق آمپول برای افزایش سایز دستگاه تناسلی باید حتماً تحت نظارت یک پزشک متخصص اورولوژی صورت بپذیرد. اندازه نرمال دستگاه تناسلی در جامعه ایرانی از استخوان پوبیس در حالت کشیده و در حالت نغوظ تا نوک دستگاه تناسلی به طور متوسط ۱۳ سانتی‌متر می‌باشد و در صورتی که زیر این عدد قرار بگیرد کوچک به شمار می‌رود درمان‌های هورمونی نیز می‌تواند شامل هورمون‌هایی مانند تستتوسترون، نادرولون و آمپول‌های HCG باشد.

. کرم، لوسیون و قرص‌های حجم دهنده آلت

این محصولات حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی و هورمون‌ها می‌باشند علی رغم ادعایشان در تاثیر این محصولات هیچ شواهد بالینی وجود ندارد که نشان دهد می‌تواند این محصولات موثر واقع شود حتی برخی از این محصولات می‌تواند زیان آور نیز باشد.

استفاده کردن از کرم‌ها و لوسیون‌های افزایش حجم دستگاه تناسلی ممکن است به فرد کمک کند تا دستگاه تناسلی خود را بیشتر بشناسد که در بعضی موارد باعث می‌شود خجالت کشیدن به مرور زمان از بین برود اما به جز این، تاثیر دیگری نخواهد داشت و هیچ گونه نقشی در بزرگ کردن دستگاه تناسلی ایفا نخواهد کرد.

. دستگاه‌های وکیوم

دستگاه‌های پمپ آلت تناسلی یا همان وکیوم با استفاده از لوله‌هایی که روی دستگاه تناسلی شما قرار داده می‌شود هوا را به بیرون پمپ می‌کند تا حالت مکش ایجاد شود این مکش باعث می‌شود خون به دستگاه تناسلی کشیده شود و سبب شود که دستگاه تناسلی بزرگ و متورم شود.

دستگاه‌های مکش گاهی در درمان ناتوانی جنسی می‌تواند کمک کننده باشد اما به صورت کوتاه مدت، استفاده زیاد از این دستگاه می‌تواند که به بافت‌های دستگاه تناسلی آسیب وارد کند و منجر به ضعیف‌تر شدن نغوظ شود شواهد بسیار کمی از تاثیرگذاری این دستگاه بر روی اندازه دستگاه تناسلی وجود دارد.

. عمل جراحی بلند کردن آلت تناسلی

متداول‌ترین روش برای افزایش آلت تناسلی بریدن رباتی است که دستگاه تناسلی را به استخوان شرمگاهی وصل می‌کند سپس پیوند پوست در قاعده دستگاه تناسلی سبب افزایش طول آن خواهد شد این عمل جراحی می‌تواند منجر به افزایش ۲ تا ۴ سانتی‌متری طول دستگاه تناسلی شود.

. ابدومینوپلاستی

شاید با شنیدن این واژه یعنی عمل زیبایی شکم برایتان سوال پی آید که آیا بین درمان افزایش سایز دستگاه تناسلی و کوچک کردن شکم وجود دارد؟ همانطور که در بالا نیز برای شما بیان کردیم چربی‌های اضافه شکم می‌تواند روی ناحیه تناسلی بیفتد و سبب شود که آلت تناسلی کوچک‌تر به نظر برسد همچنین با خارج کردن چربی اضافه شده می‌توان آن را به آلت تناسلی تزریق کرد و سبب افزایش سایز و همچنین افزایش قطر آلت تناسلی برای افرای مه که وزن بالا دارند شد این روش به افرادی توصیه خواهد شد که اضافه وزن بدارند و می‌خواهند از شر چربی اضافه شکم خود بعد از انجام جراحی خلاص شوند.

تفاوت بین لیپوساکشن و ابدومینوپلاسی در این است که بعد از لیپوساکشن پوست اضافه همچنان در حالت قبل خود باقی خواهد ماند اما در جراحی ابدومینوپلاستی پزشک پوست اضافه شکم را جمع می‌کند و بدن فرم مناسبی را به خود می‌گیرد.

. اصلاح پرده آلت در آلت‌های تناسلی پرده‌دار

آلت تناسلی پرده‌دار یک بیماری مادرزادی می‌باشد که حدود ۴ درصد از مردان با آن روبرو هستند در این بیماری پرده‌های پوستی از کیسه بیضه به قسمت تحتانی آلت تناسلی متصل می‌شود از آنجایی که در خصوص موارد متوسط تا پیشرفته این بیماری وجود این پرده باعث کوتاهی و حتی کجی دستگاه تناسلی می‌شود اصلاح آن با کمک جراحی می‌تواند باعث افزایش طول آلت تناسلی و بهتر شدن نمای ظاهری آن شود.

. افزایش سایز آلت تناسلی با لیپوساکشن

لیپوساکشن یک عمل جراحی است که در آن چربی اضافه از بدن خارج می‌شود با برداشتن چربی پایین شکم دستگاه تناسلی بزرگ‌تر به نظر خواهد رسید. برداشتن چربی اضافه در اطراف ناحیه تناسلی باعث می‌شود که آلت تناسلی که در شکم فرو رفته بیشتر بیرون بزند و خود را بهتر نشان دهد. نتایج لیپوساکشن معمولاً از نظر افراد، معقول و قابل قبول می‌باشد لیپوساکشن می‌تواند تا ۲ سانتی‌متر باعث افزایش طول دستگاه تناسلی شود اما اگر بیمار افزایش وزن پیدا کند باز هم در ناحیه تناسلی چربی جمع شده و وضعیت به حالت قبل برمی‌گردد لیپوساکشن اعتماد به نفس در افراد را می‌تواند بهبود ببخشد اما برای حفظ نتایج آن در بلند مدت باید سبک زندگی مناسبی داشته باشید و ورزش و برنامه غذایی سالمی را دنبال کنید.

آلت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – آلت

عمل افزایش سایز آلت تناسلی

جراحی افزایش آلت تناسلی در آقایان بسته به خواسته و نیاز آنها می‌تواند به دو صورت انجام شود:

. بزرگ کردن قطر آلت تناسلی

فرایند افزایش قطر آلت تناسلی با کمک از تزریق چربی انجام می‌گیرد که این چربی از دیگر قسمت‌های بدن خارج و به دستگاه تناسلی تزریق می‌شود برخی پژوهش‌ها نشان داده که یک و نیم تا ۴ سانتی‌متر این روش می‌تواند آلت تناسلی را بزرگ‌تر کند.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی

همانطور که بیان کردیم تزریق چربی می‌تواند یکی از معدود روش‌هایی باشد که با خطر کمتر می‌تواند برای افزایش حجم دستگاه تناسلی مردان استفاده شود این روش بدین ترتیب می‌باشد که چربی‌های اضافه در اطراف شکم یا پهلو ساکشن می‌شود و چربی بعد از فیلتر شدن و خارج شدن مواد زائد از آن به آلت تناسلی تزریق می‌شود.

نکته مهم اینجاست که حتماً این چربی باید از بدن خود فرد ساکشن شود زیرا می‌تواند بدن فرد به چربی‌های دیگر حساسیت و آلرژی نشان دهد نکته دیگر این است که چربی خارج شده باید به طور کامل فیلتر شود چون اگر ناخالصی در آن وجود داشته باشد ممکن است که باعث ناهماهنگی در آلت تناسلی شود و سلول‌های چربی دفع شوند یا باعث ایجاد عفونت شود.

تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

تزریق ژلی به نام ردکسیس که پایه اصلی آن هیالورونیک اسید است می‌تواند برای افزایش حجم دستگاه تناسلی مردان استفاده شود این روش بسیار ساده می‌باشد و شبیه به پرکننده‌های تزریقی در دیگر قسمت‌های بدن می‌باشد.

تزریق ژل به برای افزایش حجم دستگاه تناسلی درمان نسبتاً سریع است که فقط یک ساعت یا کمتر زمان خواهد برد برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی پزشک ژل را به بدنه دستگاه تناسلی تزریق می‌کند و برای بزرگ کردن آلت با ژل از یک سوزن بسیار کوچک استفاده می‌شود که این بدان معناست که تزریق بسیار ساده و بی‌خطر است و کمترین درد و ناراحتی را با خود به همراه دارد معمولاً برای تزریق ژل به دستگاه تناسلی نیازی نخواهید داشت که از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده کنید.

افراد متقاضی برای افزایش آلت تناسلی با تزریق ژل و چربی

معمولا آقایان برای تزریق ژل یا چربی به دستگاه تناسلی خود به کلینیک مراجعه می‌کنند و فکر می‌کنند که آلت تناسلی آنها کوچک می‌باشد و احساس می‌کنند که نیاز دارند کمی قطر یا طول دستگاه تناسلی خود را افزایش دهند.

اکثر این افراد در بررسی اندازه دستگاه تناسلی تعریف شده برای آلت، آلت کوچکی ندارند و فقط یک تصور است که فکر می‌کنند دستگاه تناسلی آنها کوچک است در این گونه مواقع پزشک ابتدا دلیل درخواست آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد سپس پیشنهادات لازم برای درمان ارائه خواهد داد در بعضی موارد حتی نیاز ندارید که به بزرگ کردن دستگاه تناسلی بپردازید و یک تصور ذهنی است که با جلسات مشاوره برطرف خواهد شد در هر حال افرادی که علاقه به افزایش سایز آلت تناسلی با تزریق ژل و چربی را دارند باید:

. سن بالای ۱۸ سال داشته باشند

. بیماری‌های عفونی و مقاربتی در ناحیه تحت تزریق نداشته باشند

. سابقه جراحی دستگاه تناسلی نداشته باشند

. از نظر جسمی به بیماری خاصی دچار نباشند

. سابقه حساسیت به ژل‌ها بر پایه هیالورونیک اسید نداشته باشند

. نسبت به این روش آگاه باشند و انتظارات واقع بینانه از نتیجه انجام این درمان داشته باشند.

عوارض تزریق ژل و چربی برای افزایش آلت تناسلی مردان

روش‌های تزریق ژل و چربی تقریباً عوارض و مزایای مشابه به خود را دارند از عوارض این روش درمانی می‌توان به قرمزی، درد، سوزش، التهاب، برآمدگی یا سفتی در دستگاه تناسلی اشاره کرد که کاملاً طبیعی می‌باشند و به مرور زمان با حل شدن چربی و ژل شکل طبیعی خود را به دست خواهند آورد. این عوارض معمولاً بیشتر از یک هفته ماندگار نخواهد بود و بعد از این مدت از بین خواهد رفت گفته خواهد شد که عوارض تزریق چربی به دستگاه تناسلی بیشتر از ژل می‌باشد زیرا بخشی از چربی تزریق شده جذب بدن می‌شود و به عنوان مثال می‌تواند وارد ریه شود و مشکلات تنفسی را ایجاد کند.

به همین دلیل است که بعضی از کلینیک‌ها از این روش برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی استفاده نمی‌کنند البته اگر شما علاقه به افزایش حجم آلت تناسلی خود دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار حرکان زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و درمان مناسب قرار گیرید در این کلینیک انواع روش‌های مختلف برای رفع مشکلات در شما در نظر گرفته می‌شود.

مزایای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

از مزایای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. رسیدن به نتیجه مورد نظر در زمان کوتاه: در تزریق اول بیمار شاهد افزایش ۲۰ درصدی قطر دستگاه تناسلی خواهد بود اما اگر بیمار نیاز به افزایش سایز بیشتر داشته باشد در جلسات بعدی ژل یا چربی بیشتری را می‌تواند تزریق کند.

. تزریق ژل برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی یک روش بسیار ساده سریع و با کمترین درد و ناراحتی می‌باشد که چند دقیقه زمان نیاز دارد.

. فرد به راحتی بعد از تزریق می‌تواند فعالیت‌های عادی و روزمره خود را انجام دهد.

‌.  عوارض و خطرات عمل جراحی را با خود به دنبال ندارد.

. هزینه انجام آن به مراتب پایین‌تر از عمل جراحی می‌باشد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

اگرچه تزریق ژل و چربی به دستگاه تناسلی می‌تواند یک روش ایمن به شمار برود اما می‌تواند عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد از جمله:

. کبودی که یک عارضه طبیعی می‌باشد و ممکن است این کبودی دو روز بعد از تزریق خود را نشان دهد و سپس به مرور زمان از بین می‌رود شما در این مدت می‌توانید که از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید همچنین از مصرف داروهای ضد التهاب خودداری کنید مانند آسپرین، زیرا این داروها می‌تواند باعث ایجاد خونریزی و کبودی گسترده شود.

. آلت تناسلی تا چند روز بعد از تزریق می‌تواند دچار تورم شود که این تورم کاملاً طبیعی می‌باشد و در بعضی مواقع ممکن است که پزشک برای شما داروهای ضد تورم را تجویز کند.

. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق نباید که هیچگونه رابطه جنسی برقرار کنید.

. اگر درد شدید یا مشکل در زمان دفع ادرار داشتید باید به سرعت با پزشک خود تماس بگیرید.

برای تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟

برای تزریق ژل و چربی به دستگاه تناسلی باید به کلینیک‌های تخصصی پوست و مو و یا متخصصین اورولوژی مراجعه کنید که این کلینیک‌ها پزشکان متخصص، با تجربه و مهارت بالایی که دارند شما را راهنمایی می‌کنند فردی که ژل یا چربی تزریق می‌کند باید فرد با تجربه و حرفه‌ای باشد و ژل را به صورت یکنواخت تزریق کند زیرا یکنواخت نبودن ظاهر آلت را نازیبا می‌کند و سبب ایجاد حس نارضایتی می‌شود.

 شما می‌توانید برای تزریق ژل و چربی برای افزایش آلت تناسلی به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی بهمن.یار کرمان مراجعه کنید و زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش برای رفع مشکلات ناحیه تناسلی خود بپردازید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

ماندگاری تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی چقدر است؟

تزریق چربی به الت تناسلی می‌تواند تا دو سال با خود ماندگاری داشته باشد و به مرور زمان چربی‌های مرده دفع می‌شود و دوباره نیاز به تزریق چربی دارید در خصوص تزریق ژل و ماندگاری آن نیز باید بیان کنیم که ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید بعد از گذشت ۱ تا دو هفته از تزریق به طور طبیعی با بافت دستگاه تناسلی یکی خواهند شد. ماندگاری نتایج معمولاً می‌تواند بین ۱ تا ۲ سال باشد ژل‌ها به آهستگی متابولیز می‌شوند و توسط بدن جذب خواهند شد و اگر علاقه داشته باشید دوباره می‌توانید ژل را در فواصل مشخص تزریق کنید.

آیا تزریق ژل و چربی به آلت دردناک است؟

تزریق ژل و چربی توسط سوزن‌های بسیار ریز و در چند نقطه انجام می‌گیرد و در صورت لزوم قبل از تزریق می‌توانید از بی‌حس کننده‌های موضعی استفاده کنید بنابراین فرد در زمان تزریق دردی را احساس نخواهد کرد فقط بعد از گذشت زمان بی‌حسی ممکن است که کمی احساس درپ یا سوزش در ناحیه دستگاه تناسلی داشته باشید که قابل تحمل است و نیازی ندارید که مسکن استفاده کنید و خیلی زود برطرف می‌شود.

زمان بهبودی چقدر است؟

بعد از تزریق ژل تا چند ساعت اول احساس سوزش خفیف می‌تواند حاصل شود که خیلی زود نیز برطرف می‌شود تزریق چربی به دستگاه تناسلی نیاز به زمان بهبودی بیشتری دارد زیرا در محلی که چربی‌ها خارج می‌شوند ممکن است که جای زخم کوچکی ایجاد شود و بهبودی آن می‌تواند بین یک تا دو هفته طول بکشد.

آلت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – آلت

با تزریق ژل و چربی سایز دستگاه تناسلی چقدر بزرگ می‌شود؟

نکته‌ای که نیاز است به آن اشاره کنیم این است که افرادی که برای افزایش سایز آلت تناسلی به پزشک مراجعه می‌کنند انتظار افزایش طول یا قطر دو برابری را نباید داشته باشند تنها مقداری که می‌تواند به دست آید نهایتاً ۳۰ تا ۴۰ درصد می‌باشد که البته باید به نکته نیز اشاره کرد که این سایز در افراد مختلف متفاوت خواهد بود در واقع اگر مراحل به دست یک پزشک متخصص و به درستی انجام شود تضمین افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قطر آلت تناسلی حاصل خواهد شد البته لازم به ذکر است بیان کنیم که تزریق ژل و چربی به اندام تناسلی نمی‌تواند طول آلت تناسلی را بلندتر کند اما در زمان غیر نغوظ می‌تواند آلت فرد بلندتر به نظر برسد.

مشاوره با پزشک برای تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

بیشتر آقایان خجالت می‌کشند در خصوص افزایش سایز دستگاه تناسلی خود صحبت داشته باشند به همین دلیل یکی از دشوارترین مراحلی که برای تزریق ژل و چربی مطرح می‌شود این است که بتوانید به راحتی خجالت خود را کنار بگذارید به کلینیک مراجعه کنید و مشاوره بگیرید. اولین باری که به کلینیک بروید و با پزشک مشاوره کنید دیگر خجالتتان از بین می‌رود و می‌توانید در این جلسه انتظارات خود را در خصوص افزایش سایز دستگاه تناسلی به پزشک توضیح دهید تا او بتواند به شما کمک کند تا بهترین روش را برای افزایش دستگاه تناسلی برای شما در نظر بگیرد.

 در اولین جلسه مشاوره پزشک برای شما روش‌های تزریقی برای افزایش سایز دستگاه تناسلی را توضیح می‌دهد و اندام شما را مورد اندازه‌گیری قرار خواهد داد در نهایت بهترین روش را برای شما مشخص می‌نماید در این جلسه میزان ژل یا چربی که برای رسیدن به اندازه دلخواه لازم است نیز مشخص خواهد شد و طبق آن هزینه درمان نیز تعیین می‌شود.

هزینه تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی

به دلیل اینکه این عمل جز عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود پس شرکت‌های بیمه هزینه آن را متقبل نخواهند شد هزینه تزریق ژل و چربی برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی به هزینه پزشک متخصص، تعداد دفعات تزریق و حجم ژل یا چربی تزریق شده بستگی دارد. جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن‌یار کرمان می‌توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی کدام روش می‌باشد؟

همانطور که می‌دانید از سال‌های بسیار دور روش‌های زیادی برای بزرگ کردن دستگاه تناسلی مردان به کار گرفته شده اعم از روش‌های دارویی، جراحی و اخیراً روش‌های تزریقی؛ خیلی از این روش‌ها به دلیل ناکارآمد بودن به فراموشی سپرده شده‌اند روش‌های جراحی نیز برای این کار وجود دارند که می‌تواند نتیجه آنها بزرگ شدن دائمی دستگاه تناسلی باشد.

روش جراحی برای افرادی در نظر گرفته می‌شود که طول آلت تناسلی آنها از استاندارد بسیار کوچک‌تر باشد مثلاً طول دستگاه تناسلی آنها کمتر از هفت و نیم سانتی‌متر باشد که در این صورت جراحی انجام می‌گیرد اثرات روش‌های جراحی دائمی هستند اما در اکثر موارد بعد از انجام جراحی نیاز است که تزریق ژل و چربی انجام شود تا شکل و فرم دستگاه تناسلی به حالت طبیعی خود بازگردد عمل جراحی می‌تواند عوارضی را نیز با خود به دنبال داشته باشد اما کم خطرترین و کم عارضه‌ترین روش برای افزایش حجم آلت تناسلی تزریق ژل و چربی می‌باشد.

نتیجه‌گیری

حجم دهنده‌های آلت تناسلی از واقعیت تا شایعه؛ ما در این مقاله در خصوص انواع روش‌های افزایش حجم دستگاه تناسلی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم و بیان کردیم که روش‌های سنتی و روش‌های خانگی برای افزایش سایز دستگاه تناسلی نمی‌تواند کمک کننده باشد همچنین داروها و دستگاه‌ها نیز نمی‌توانند کمک زیادی برای افزایش حجم دستگاه تناسلی داشته باشند؛ اینکه کدام روش برای شما گزینه مناسب‌تری است و شما را می‌تواند بدون اینکه عوارضی برای شما رقم بزند به نتایج مورد نظر برساند بستگی به مشکلات ناحیه تناسلی شما دارد که حتماً باید توسط یک پزشک متخصص در این زمینه مورد معاینه و بررسی قرارگیرید.

 اگر به افزایش حجم دستگاه تناسلی خود علاقه دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و با توجه به شرایط و انتظارات خود بهترین روش را انتخاب و به نتایج مورد نظر برسید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

03491011240

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/MpTBm

لینک نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir