دلایل ریزش مو در زنان جوان و راهکارهای جلوگیری از آن

دلایل ریزش مو در زنان جوان و راهکارهای جلوگیری از آن

دلایل ریزش مو در زنان جوان و راهکارهای جلوگیری از آن :

بیشتر از ۴۰ درصد زنان زیر ۴۰ سال با ریزش مو مواجه هستند طبق یک مطالعه اخیر در دانشگاه علوم پزشکی تهران متوسط سن افراد مبتلا به ریزش مو در زنان ۳۰ سالگی است مو برای سر زنان یکی از بزرگ‌ترین ویژگی های زیبایی محسوب می‌شود و نقش مهمی در زیبایی ظاهر آنها دارد بنابراین ریزش مو می‌تواند برای بانوان بسیار وحشتناک و آزاردهنده باشد ،تا بحال برای بیشتر بانوان ریزش مو به دوره یائسگی و یا پس از آن محدود نمی‌شده است بنابراین اگر شما کسی را می شناسید که با این مشکل دست و پنجه نرم می کند و اگر موی خود شما شروع به ریختن کرده پس با این اوصاف بهتر است که به دنبال مشاوره تخصصی باشید تا از این مشکل هر چه زودتر جلوگیری کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

انواع ریزش مو در زنان جوان

ریزش مو در زنان جوان را می توان به دو نوع تقسیم کرد:

. آلوپسی همراه با ایجاد بافت اسکار

. آلوپسی بدون اسکار

آلوپسی همراه با اسکار دائمی است و آلوپسی بدون اسکار ممکن است که برگشت پذیر باشد خوشبختانه الوپسی همراه با اسکار نادر است و کمتر از ۳ درصد ریزش را می‌تواند به خود اختصاص دهد.

هشدار : بستن موهای خود به مدل هایی که به مو فشار وارد می‌کند می‌تواند مو را با مشکلات زیادس مواجه کند و به آنها آسیب وارد کند اگر شما موها را میبافید یا شینیون می کنید باید بدانید ریزش موی ناشی از این مدل‌ها دائمی است چرا که باعث آسیب مستقیم فولیکول های مو و ناتوانی رشد مجدد آنها خواهید شد بانوان جوان ۳۰ الی ۴۰ ساله به طور فزایندی ریزش مو را تجربه می‌کنند تخمین زده شده که ۳۷ درصد بانوان از کم پشت بودن مو یا طاسی رنج می‌برند که بیشتر آنها زیر ۵۰ سال هستند یعنی میانگین سنی که قبلا انتظار می‌رفت نیز افزایش یافته است و روند ریزش موی زنان به سرعت منتشر شده است اغلب به صورت تدریجی شروع به کم شدن موها در ناحیه تاج سر و قسمت‌های گیجگاهی می‌شود بانوانی که با این وضعیت روبه‌رو می‌شوند ممکن است در ابتدا بیشتر موهایی که روی برس مشاهده می کنند و یا هنگام حمام متوجه می شوند که ریزش موی آنها افزایش پیدا کرده است ریزش مو در زنان جوان اول با حجم زیادی از استرس آغاز می‌شود الگوی طاسی زنانه اگرچه در حال حاضر در بعضی موارد ژنتیکی است اما باید این را بدانید که مو یکی از معیارهای زیبایی در افراد است که ریزش آن می تواند زیبایی و اعتماد به نفس بانوان را کاهش دهد ، ۹۶ درصد زنان بر این باور هستند که مردان با وجود ریزش مو در مقایسه با زنان کمتر در معرض افسردگی و بی اشتهائی ها اجتماعی قرار می گیرند بهتر می توانید احساس جذاب بودن را کنید اولین اقدام برای بانوان این است که بعد از مراجعه به پزشک عمومی که اگرچه این کار برای مطرح کردن نگرانی گسترده پزشکی ضروری است اما اغلب آنها هیچ راه حل روشن و قطعی را برای شما ارائه نمی دهند امروز ما به بررسی علل و راه‌حل احتمالی از جلوگیری از ریزش موی زنان می پردازیم.

 

علل ریزش مو در زنان جوان

ریزش مو در زنان جوان در یک محدوده پیش از مشکلات پزشکی یا در اثر عوارض جانبی بعضی داروها شروع می‌شود در اینجا به برخی از علل پزشکی مو می پردازیم.

ریزش موی ژنتیکی

الگوی طاسی زنانه ممکن است که زمینه ارثی و خانوادگی داشته باشد این نوع ریزش مو از فولیکول های مو تشخیص داده می‌شود که از طریق آزمایشات عمومی توسط پزشک متخصص مشخص می‌شود.

سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS): این مشکل برای بانوان جوان زیاد شایع است و وضعیتی است که به دلیل کاهش فعالیت یا اختلال در فعالیت های هورمونی در تخمدان های آنها به وجود می‌آید که باعث کم پشت شدن موها و به دلیل میزان بالای اندروژن ، تستوسترون و دی هیدروتستسترون اتفاق می‌افتد افزایش میزان هورمون در زنان باعث می‌شود که ریزش مو اتفاق افتد.

سبک زندگی ، استرس یا بهداشت عمومی

به خوبی مشخص است که استرس می‌تواند باعث ریزش مو شود و این مسئله تا زمانی‌که هفته ها در آن قرار گرفته‌اید خواهد گذشت تریکوتیلومانیا نیز یک وضعیت روانی است که فرد مبتلا به دلیل اضطراب مو های خود را می‌کند که این منجر به ضعیف شدن موها و ریزش آنها می‌شود.

رژیم غذایی نادرست

هر چقدر که زمان می‌گذرد ما بیشتر و بیشتر متوجه می‌شویم که چگونه رژیم غذایی هر بخشی از بدن و نقطه ای لز بدن ما را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد و وضعیت موها و قسمت‌های دیگر بدن را متعادل کند با توجه به اولویت بندی حفظ سیستم بدن ، مو جزو بافت حایز اهمیت است بدین معناست که موها کمتر مواد مغذی را دریافت می‌کنند و این امر باعث می‌شود که ریزش مو در آنها اتفاق افتاد پس باید رژیم غذایی مناسبی داشته باشید تا از ریزش مو نیز بتوانید به خوبی جلوگیری کنید.

پرکاری و کم کاری تیروئید

یک وضعیتی است که قابل درمان است و می‌تواند اگر درمان نشود منجر به ریزش مو شود در هر دو صورت باید میزان مصرف داروهای تیروئید را در نظر بگیرید زیرا عوارض دوز بالا یا پایین می تواند بر روی ریزش مو نیز تأثیرگذار باشد اگر چه گاهی اوقات داروهای تیروئید می تواند موجب بروز ریزش مو شود اما به سختی می‌توان گفت که آیا ریزش موی ناشی از این وضعیت خود تیروئید است یا داروهای مصرفی برای برطرف کردن مشکل غدد تیروئید.

بیماری های خود ایمنی مثل لوپوس یا آلوپسی آره آتا

این مشکلات وقتی اتفاق می‌افتد که سیستم ایمنی به فولیکول‌های مو یا پوست در حالت رشد آنها حمله می‌کند.

ریزش مو در زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – ریزش مو در زنان

۵ راهکار برای درمان ریزش مو در زنان:

۱. مشورت با یک متخصص تغذیه ماهر ، ممکن است برای شما دارویی در نظر گرفته شود یا مشاوره با یک متخصص قابل اعتماد می تواند به شما در تشخیص رژیم غذایی و رساندن آن به مو و پوست کمک کند و به شما توصیه کند که چگونه شانس بهترین راه برای رشد به موهای خود بدهید.

۲. کاهش استرس ، داشتن تعادل زندگی ، اختصاص دادن زمانی برای فارغ شدن از کار و مشاغل زندگی ، مراقبت های مناسب برای سلامت عمومی و شادی شما بسیار اهمیت دارد اگر ریزش موی شما ناشی از استرس است تغییراتی را در زندگی خود ایجاد کنید و تا می توانید از استرس دوری کنید.

۳. مدل دادن به موها ،وحفاظت از مو اگر از ریزش مو رنج میبرید  ، باید بدانید که روش ها و محصولات معمول مو و بستن آنها می تواند باعث آسیب زیادی به موها شود.

۴. ترمیم مو ، تعدادی از روش های ترمیم برای بانوان از جمله پیوند موی FIT در دسترس می باشد.

۵. شامپوی ترمیم مو ثابت شده لوسیون‌های ماینوکسیدیل ۴ یا ۵ درصد می تواند به طور موثر به حفظ رشد موها کمک کند.

 

ویتامین های مکمل برای رشد موی سالم

ویتامین ها برای جلوگیری از ریزش مو و رشد سالم آنها بسیار نیاز است بهترین راه برای دریافت میزان کافی ویتامین داشتن یک رژیم غذایی متعادل که شامل طیف وسیعی از غذاها می باشد و اغلب با شیوه زندگی پر مشغله ما نمی‌توانیم پروتئین ها ، سبزیجات و میوه کافی به اندازه بخوریم و مکمل می تواند به ما در این امر کمک کند با این حساب کدام ویتامین ها مزایای بیشتری می تواند برای رشد سریع ، سالم و قوی همه موها مفید باشند.

ویتامین A: این ویتامین مسئول تولید چربی است که ترشح روغن به عنوان یک نرم‌کننده در بدن عمل میکند فولیکول های مو را مرطوب نگه می دارد و می‌تواند به تامین مواد مناسب غذایی برای رشد موها کمک کند.

ویتامین C: این ویتامین برای رشد بیشتر و سریعتر موها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این برای تولید کلاژن که ساختار اصلی در مورد رشد و استحکام مو و ماده حیاتی است ، فقدان کلاژن باعث آسیب به ساختار مو و ریشه آن می‌شود ، ویتامین سی یک آنتی اکسیدان قوی است که می‌تواند به ساقه مو کمک کند و از ریزش آن جلوگیری کند.

بیوتین : این ویتامین برای رشد مو اهمیت دارد و به طور گسترده در محصولاتی مثل شامپو و نرم کننده نیز وجود دارد این  ویتامین می‌تواند به حفظ رنگ طبیعی موها نیز کمک کند و خونرسانی را در پوست سر را افزایش دهد فقدان بیوتین یکی از علت های اصلی ریزش موی سر و بدن است.

ویتامین B12 می‌تواند باعث قوی و سالم شدن موها باشد.

ویتامین E: این ویتامین ضد التهاب و ضد انعقادی است که می‌تواند باعث جریان بخشیدن زیر پوست شود و جذب اکسیژن را نیز افزایش دهد بنابراین باعث رشد سریع موها می شود این ویتامین یک آنتی اکسیدان بسیار قوی نیز است.

نسبت مصرف ویتامین ها در زنان و مردان متفاوت است به طور کلی مردان پروتئین بیشتری در وعده غذایی استفاده می کنند بنابراین احتمال کمبود ویتامین b در آنها بسیار پایین است مگر این که گیاهخوار باشند و بدین ترتیب این ویتامین در این افراد کم باشد ، زنان به علت تغییرات هورمونی منظم و رژیم غذایی که ممکن است غذاهای آنها محدود باشد اغلب دچار کمبود این ویتامین می شوند.

 

روش های کلینیکی برای تقویت موها و رساندن انواع ویتامین ها به آنها و جلوگیری از ریزش آنها

روش های زیاد کلینیکی برای تقویت موها برای بانوان جوان وجود دارد که می‌توانند به راحتی و در زمان کوتاهی و بدون دردسر به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها بپردازند یکی از این روش‌ها که طرفداران زیادی نیز به خود جذب کرده مزوتراپی میباشد مزوتراپی یک روش مطمئن است که می‌تواند ویتامین‌ها و مواد مورد نیاز مو را به طور مستقیم به آنها برساند و از ریزش آنها جلوگیری کند.

ریزش مو در زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – ریزش مو در زنان

مزایای مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش آسان و ایمن است که در کمترین زمان ممکن فرد می‌تواند به نتایج خوبی از این روش درمانی برسد این روش درمانی با رساندن مواد مغذی به ریشه مو از ریزش آنها جلوگیری می‌کند ، بدون درد و خونریزی انجام می گیرد ، در زمان بسیار کوتاهی حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان می برد و فرد بلافاصله بعد از درمان می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرد ، دوره نقاهت و ریکاوری ندارد ، بدون نیاز به بستری و بیهوشی انجام می‌گیرد همچنین با تحریک پوست سر باعث تولید کلاژن بیشتر نیز می‌شود که عامل اصلی جوانسازی پوست است که با استفاده از این روش میزان کلاژن در پوست افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند جوانی و زیبایی را نیز به همراه داشته باشد ، شما هم می‌توانید از مزایای بی شمار مزوتراپی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

 

مراحل انجام مزوتراپی مو

بعد از مراجعه به کلینیک و مشخص شدن توسط پزشک درمان می‌تواند بهترین روش برای جلوگیری از ریزش موی شما باشد بسته به شرایط موی شما متخصص محلولی را برای شما آماده می‌کند بعد از آماده شدن محلول ممکن است که پزشک ضدعفونی و بی حسی برای پوست سر استفاده کند و سپس محلول توسط سوزن های مخصوص به صورت دستی و یا با استفاده از دستگاه‌های مزوگان به پوست سر به طور مستقیم تزریق می‌شود که این تزریق باعث می شود که مواد مغذی و انواع ویتامین ها ، پروتئین ها و مواد معدنی به طور مستقیم به ریشه مو برسد و از ریزش آن جلوگیری کند مدت زمان این درمان حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه است و بعد از آن فرد می تواند بلا فاصله کلینیک را ترک کند و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد این روش درمانی دوره نقاهت ندارد اما نیاز است یکسری توصیه‌ها را به آن اهمیت دهید تا بهترین اثر و نتیجه را به دست آورید.

 

هزینه انجام مزوتراپی مو چقدر است؟

هزینه انجام مزوتراپی مو بستگی به عوامل مختلفی دارد و می‌تواند برای هر فرد هزینه آن متفاوت باشد از جمله نوع محلول استفاده شده ، میزان دوز مصرفی ، تعداد جلسات درمانی ، انتخاب کلینیک ، تجربه و مهارت پزشک متخصص همگی می‌توانند روی هزینه انجام این درمان اثرگذار باشند ، جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید و یا می توانید با مراجعه حضوری به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان ما در خصوص هزینه انجام این درمان و هر سوال دیگری که دارید به گفت‌وگو بنشینید و اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

 

کاندیدای مناسب مزوتراپی مو چه افرادی هستند؟

کاندیدای مناسب انجام مزوتراپی مو افرادی هستند که دچار ریزش مو ، ضعیفی و شکنندگی مو شده‌اند و می‌خواهند هرچه سریعتر به تقویت موهای خود بپردازند همچنین بانوانی که دچار ریزش مو شده اند و برای جلوگیری از آن می‌خواهند اقدام کنند این روش درمانی می‌تواند موثرترین و ایمن ترین روش برای آنها باشد این روش درمانی برای افرادی که به دلیل ارثی و ژنتیکی نیز دچار ریزش مو شده اند می‌تواند موثر باشد همچنین افرادی که علاقه دارند رشد موهای آنها افزایش پیدا کند و موهای ضخیم و پر پشت داشته باشند می‌توانند از این روش درمانی بهره‌مند شوند اگر شما هم کاندیدای مناسب مزوتراپی مو هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.

 

عوارض مزوتراپی مو چیست

مزوتراپی اگر توسط پزشک متخصص در کلینیک معتبر انجام گیرد هیچ گونه عوارض جانبی و احتمالی برای فرد در پی ندارد از عوارض معمول این درمان که ممکن است بسیار نادر باشد و برای تمام افراد نیز به وجود نمی‌آید احتمال التهاب و برآمدگی ها روی پوست سر است که معمولاً افراد به محلول مزوتراپی واکنش نشان داده اند که این عوارض جای هیچگونه نگرانی ندارد این مشکل طی چند روز برطرف خواهد شد اما در خصوص آن باید با پزشک مشورت داشته باشید پزشک ممکن است که محلول مزوتراپی را برای شما تغییر دهد تا دیگر دچار این واکنش منفی نشوید ، تا کنون هیچ عوارض جانبی حاد و خفیفی در مورد مزوتراپی گزارش نشده است و می‌توان گفت که یک روش درمانی ایمن و موثر است که می‌توانید به تقویت موهای خود و جلوگیری از ریزش آن ها بپردازید.

 

دوره نقاهت مزوتراپی مو چقدر است؟

مزوتراپی مو یک روش ایمن و آسان است که فرد می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی به تقویت موهای خود بپردازد این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله بعد از درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافی است که به نکات و توضیحاتی که توسط پزشک متخصص به شما ارائه می شود توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید ، شما می توانید مزوتراپی مو را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و حرفه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض و دوره نقاهتی در امان بمانید همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

ریزش مو در زنان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – ریزش مو در زنان

مراقبت های قبل از انجام هایفو تراپی

. قبل از انجام هایفو تراپی برای جلوگیری از ریزش مو باید در مورد اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشد تا بتوانید نتایج خوبی را به دست آورید و از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان بمانید.

.چند روز قبل از انجام درمان باید از مصرف غذاهای رقیق کننده خون خود داری کنید اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید و نمی توانید که مصرف داروهای خود را کنار بگذارید حتماً باید در خصوص آن قبل از انجام درمان با پزشک مشورت داشته باشید تا از هر گونه عوارض جانبی جلوگیری شود.

. قبل از درمان پوست سر را بشویید مزوتراپی روی موی تمیز انجام می‌گیرد اما از هیچ گونه مواد آرایشی ، حالت دهنده و لوسیون ها بر روی مو استفاده نکنید.

چند روز قبل از درمان نباید از مشروبات الکلی و دخانیات استفاده کنید.

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی مو

بعد از انجام مزوتراپی مو بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید ولی رعایت چند نکته بعد از انجام درمان می تواند نتایج بهتری را از این روش درمانی برای شما به همراه داشته باشد از جمله:

. تا ۴۸ ساعت بعد از انجام درمان از انجام فعالیت هایی که باعث تعریق بدن می‌شود خودداری کنید تعریق باعث می‌شود که محلول مزوتراپی از پوست خارج شود.

. تا ۴۸ ساعت بعد از انجام درمان از رفتن به حمام خودداری کنید. در هفته اول نیز بیشتر از ۱۵ دقیقه در حمام نمانید از آب داغ استفاده نکنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید و از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی نیز پرهیز کنید.

. از مصرف قرص های رقیق کننده خون تا سه روز بعد از انجام درمان خودداری کنید.

 

تعداد جلسات مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش موثر برای جلوگیری از ریزش مو در زنان جوان و همچنین تمام افرادی است که می‌خواهند از ریزش موی خود جلوگیری کنند ، این روش درمانی هیچ گونه درد یا ناراحتی برای فرد در پی ندارد ، تعداد جلسات این روش درمانی برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد و بسته به شرایط این تعداد جلسات در نظر گرفته می‌شود اما به طور کلی بین ۲ الی ۸ جلسه درمان نیاز است تا فرد بتواند به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از مزوتراپی مو برای جلوگیری از ریزش آن استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره شوید.

 

اثرات و نتایج مزوتراپی مو

مزوتراپی مو به راحتی می‌تواند به تقویت مو و جلوگیری از ریزش آنها بپردازد و برای همیشه موهای پرپشت ، زیبا و حجیم برای فرد به دنبال داشته باشد داشتن موهای زیبا و پرپشت می تواند باعث زیبایی ظاهر و اعتماد به نفس به خصوص در بانوان شود ، نتایج این روش درمانی ماندگار است و فرد می‌تواند برای همیشه از نتایج این روش درمانی بهره‌مند شود ، شما هم می‌توانید از نتایج مزوتراپی مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

نتیجه گیری

حدود ۵۰ درصد از زنان هستند که با مشکل ریزش مو مواجه هستند مشکلات ریزش مو در زنان می تواند باعث کم شدن زیبایی ظاهر آنها و همچنین از بین رفتن اعتماد به نفس در آنها شود ،  انواع ریزش مو در زنان را می‌توان گفت که الوپسی همراه با ایجاد بافت اسکار و الوپسی بدون اسکار نام برد همچنین می‌تواند علت های دیگری برای ریزش مو وجود داشته باشد از جمله ریزش موی ارثی و خانوادگی ، مبتلا شدن به سندروم تخمدان پلی کیستیک ، سبک زندگی ، استرس یا رعایت نکردن بهداشت عمومی ، نداشتن رژیم غذایی سالم و موثر ، پرکاری و کم کاری تیروئید و بعضی بیماری ها می تواند که فرد را دچار ریزش مو در سنین جوانی کند اگر شما هم جزء بانوانی هستید که دچار ریزش مو شده اید و به دنبال راهی مناسب برای جلوگیری از آن هستید ما به شما مزوتراپی را پیشنهاد می‌دهیم ، مزوتراپی یک روش آسان و موثر است که می‌توانید به تقویت موهای خود و جلوگیری از ریزش آن ها بپردازید اگر تمایل به استفاده از این روش درمانی را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/06aw

لینک آپارات: https://aparat.com/v/1ZfXz

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/OIkf82gT

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/CQEb8_2U_KQ

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir