راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل:

 

مدت زمان اثرگذاری تزریق ژل برای خط خنده چقدر است؟

در سال‌های گذشته استفاده از تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک ها کاربرد فراوانی داشته است در روش‌های مختلف تزریق ژل از ژل های مخصوص برای جایگزین چربی از دست رفته و همچنین رفع چین و چروک ها استفاده می شد.

این کار با کمک به ترمیم بافت‌های پوستی به صورت موقت و یا دائم چین و چروک ها را برطرف می نموده و به فرد احساس جوانی را هدیه می داده است افزایش سن باعث می‌شود که در نواحی کنار بینی و دهان خط های بلند و عمیقی به وجود آید که به آنها خط خنده نیز می‌گویند .

این خط معمولاً عمیق بوده و باعث جدا شدن لب از گونه می شود به همین دلیل افراد زیادی به دنبال راه مناسب برای برطرف کردن آن هستند برطرف کردن این خطوط محدودیت سنی ندارد و هر فردی که از وجود آن ناراضی باشد می تواند به رفع آن اقدام کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

تزریق ژل برای درمان خط خنده

روش های متنوعی برای از بین بردن خط خنده  وجود دارد یکی از این روش ها تزریق ژل است اما مسئله اینجاست که تبلیغات منفی در بعضی مواقع ، تجربه‌های ناموفق اطرافیان به دلیل تزریق ژل در مرکز نامعتبر باعث نگرانی های زیادی در میان مردم شده است که فکر می‌کنند که تزریق ژل می‌تواند به بافت صورت آسیب وارد کند و بخشی از صورت را فلج کند.

افراد دیگری نیز تصور می‌کنند که ژل ها در زیر پوست جمع شده و پس از مدتی باعث ایجاد مریضی می شود اما مسئله اصلی این است که این موضوعات تا چه حد می‌تواند صحت داشته باشد آیا حرف و حدیث های پیرامون در مورد معایب و اثرگذاری این روش درست است یا نه ؟ آیا تزریق ژل برای خط خنده روش درمانی مناسبی به شمار می‌رود یا نه؟ در این مقاله قصد داریم به تمام این سوالات و همچنین شک و تردید شما پایان دهیم.

ژل‌های مورد استفاده برای تزریق خط خنده از نوع پر کننده هستند بنابراین پس از تزریق به نواحی مختلف پوست که چربی خود را از دست داده‌اند میتوان استفاده کرد همین عامل باعث می‌شود که خطوط و چین و چروک از بین برود و زیبایی و جوانی به چهره بازگردد و به علاوه کسانی که پوست نواحی دور لبشان شل شده است با این روش به برطرف کردن مشکل ایجاد شده می‌توانند بپردازند.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت/ هزینه و مزایا

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

مزیت های تزریق ژل برای خط خنده

یکی از مهمترین مزیت های تزریق ژل برای برطرف کردن خط خنده و جوان سازی پوست صورت است با استفاده از این روش می توان چین و چروک های عمیق کنار لب ها را به طور کامل از بین برد و لبخند را زیباتر کرد این روش درمانی بدون درد و خونریزی ، بدون دوره نقاهت و ریکاوری صورت می گیرد .

به طور کلی اگر تزریق ژل برای خط خنده در کلینیک معتبر انجام گیرد شما از مزایای این روش درمانی بهره مند می شوید ، از بروز حساسیت و مشکلی نیز خبری نیست پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کافی را داشته باشید و از مزیت های این روش درمانی برای زیبایی و جوانی خود استفاده کنید شما می توانید تزریق ژل را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- تزریق ژل

عوارض تزریق ژل خط خنده

خوشبختانه این روش عوارض بسیار کم و نادری دارد و پس از انجام عمل نیز نیاز به زمان استراحت و یا بستری وجود ندارد هزینه تزریق ژل بالا نیست و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی ، حساسیت یا عوارض بعد از آن به عنوان یکی از شیوه ها برای جوان شدن پوست استفاده کنید .

به طور کلی اگر تزریق ژل برای خط خنده در کلینیک معتبر صورت گیرد از معایب آن کاسته می شود از معایب اصلی تزریق ژل می توان حساسیت به این دارو را نام برد همچنین ممکن است مقدار ژه تزریق شده در دو طرف صورت یکسان نبوده و حالت نامتقارنی را به چهره ببخشد پس توجه کنید که همه معایب در صورتی انجام می گیرد که در کلینیکی نامعتبر و توسط پزشک غیر متخصص صورت گیرد پس پیش از تزریق به اندازه کافی تحقیق کنید.

 

مراحل تزریق ژل

مهمترین مرحله برای تزریق ژل یافتن کلینیک مناسب که پزشک متخصص و دارای تجربه بالا در امر چهره شناسی است در صورتی که انجام این مرحله به دقت انجام گیرد نگرانی خاصی در مرحله بعدی و همچنین عوارض ندارید معاینات اولیه در کلینیک مشخص می‌کند که نوع و حجم مورد نیاز برای برطرف کردن خط خنده شما چقدر است و چه مراقبت هایی پیش و پس از تزریق باید انجام دهید.

پس از مراجعه به کلینیک در نوبت تعیین شده کلیه نکات برای شما ارائه می شود تا در عمل مشکلی برای شما پیش نیاید ابتدا پزشک محل تزریق را ضدعفونی و بی حس می‌کند در مرحله بعد ، تزریق ژل با دوز مشخص در محل ها صورت می گیرد عمل تزریق ژل برای خط خنده طولانی نیست و نیازی به بستری و استراحت ندارد به همین دلیل بلافاصله بعد از تزریق می توانید مطلب را ترک کنید و به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

شما می توانید تزریق ژل را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید.

 

عوارض احتمالی تزریق ژل

بیشتر افراد به دلیل نگرانی‌هایی که در مورد این عوارض دارند تزریق ژل را به تعویق می‌اندازند افراد باید بدانند که در صورت مراجعه به کلینیک معتبر برای تزریق ژل خط خنده و استفاده  مناسب از آن عوارض معمول ایجاد خواهد شد منظور از عوارض معمول بروز قرمزی و التهاب بعد از تزریق است که معمولاً در صورت مراقبت های صحیح و همچنین استفاده از کمپرس سرد برطرف می شود .

خوشبختانه پزشک حاضر در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تجربه کافی برای تزریق را دارد و شناخت مناسبی از بهترین برندهای ژل را دارد به همین دلیل تزریق ژل خط خنده در این مرکز عوارض غیر قابل پیش بینی و خاصی را به دنبال نخواهد داشت اما اگر برای تزریق ژل به مرکزی نامعتبر و یا آرایشگاه ها و سالن های زیبایی بروید باید نگران بروز برخی عوارض باشید عوارضی که اثر آن بعد از مدت ها باقی می‌ماند برخی از شایع‌ترین عوارض پس از تزریق ژل برای خط خنده به صورت زیر است.

. سوزش ، التهاب ، خارش ، کبودی و تورم طولانی مدت در ناحیه تزریق

. به وجود آمدن زخم و عفونت در محل تزریق

. ایجاد حساسیت

‌. فلج اعصاب صورت

. سفت شدن ژل در زیر پوست در صورت استفاده از برند های نامعتبر

. تغییر حالت چهره و همچنین نامتقارن بودن صورت شما.

 

توصیه های قبل از تزریق ژل

پیش از آنکه تزریق ژل برای خط خنده را انتخاب و به آن بپردازید نیاز است که یکسری اقدامات را انجام دهید

. در صورتی که بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً پزشک متخصص خود را در جریان قرار دهید

. اگر به ماده خاصی حساسیت دارید یا قبلاً در اثر تزریق ژل دچار حساسیت شده اید پزشک را مطلع کنید.

. یک هفته قبل از تزریق ژل از داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون استفاده نکنید.

. ۱ هفته قبل از تزریق ژل از مصرف دخانیات ، مصرف الکل و قلیان پرهیز کنید

. هنگام مراجعه به کلینیک استحمام کنید پوست را تمیز کنید  مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

. قبل از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید تا پوست دچار حساسیت و قرمزی نشود.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

. برای جلوگیری از ورم و کبودی می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید

. اگر پزشک برای شما دارویی در نظر گرفته آن را به موقع مصرف کنید و از خود درمانی در بروز مشکلات بیشتر به شدت پرهیز کنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل از کرم‌های آرایشی روی پوست استفاده نکنید.

. پس از تزریق ژل به استخر و حمام طولانی نروید مدت زمان ممنوعیت این کار توسط پزشک متخصص برای شما تجویز می‌شود.

. از فشار آوردن ، ماساژ و گرم کردن ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. تا دو روز بعد از تزریق ژل موقع دراز کشیدن و هنگام خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید.

. تا یک هفته بعد از تزریق ژل از مصرف سیگار ، قلیان و الکل خودداری کنید.

. تا چند روز بعد از تزریق ژل از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید

. تا یک هفته بعد از تزریق از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین خودداری شود.

 

برند معتبر ژل برای خط خنده

انتخاب برند مورد استفاده برای تزریق ژل برعهده پزشک متخصص است چرا که عمق چین و چروک و جنس پوست تاثیر زیادی در این موضوع دارد به طور کلی ژل هایی که حاوی ماده هیالورونیک اسید هستند از جمله ژل های معتبری هستند که برای خط خنده کاربردی به حساب می‌آیند چرا که تنها با استفاده از ترکیبات طبیعی در پوست به ترمیم بافت کمک می‌کند و از پیری و آسیب رسیدن به پوست جلوگیری می کند .

بهترین برند ژل خط خنده ژوویدرم ، رستلین ، اسکالپترا ، بلوترو بالانس هستند ، ژل های تولید شده توسط برند ها و مدل های مختلفی وجود ‌دارد که همه آنها برای تزریق خط خنده مناسب نیستند علاوه بر این مدت ماندگاری و اثرگذاری مدل ها با هم متفاوت است و همین امر باعث می‌شود که ایجاد تفاوت در قیمت و زمان ماندگاری را داشته باشد .

از میان مدل های برند ژوویدرم Juvederm Ultra Plus,Juvederm Ultra XC, Juvederm Volbella و XC برای از بین بردن خط خنده مناسب هستند مدت ماندگاری دو مدل اول یک سال بوده و مدل دوم و سوم دو سال است از مدل اولترا پلاس برای برطرف کردن خطوط عمیق استفاده می شود مدل اولترا برای برطرف کردن چروک های سطحی موثر است و مدل آخر نیز برای رفع خط خنده عمیق و طولانی استفاده می‌شود.

در میان مدل‌های مختلف برند رستلین مدل Restylane Defyne با ماندگاری یک سال برای خطوط عمیق خنده استفاده میشود مدل Restylane دارای ماندگاری یکساله بوده و مناسب پر کردن خطوط عمیق و متوسط استفاده است .

از مدل Restylane Refyne برای بزرگ کردن خطوط عمیق استفاده می شود نتایج این مدل دارای ظرافت خاصی بوده و می تواند تا یک سال باقی بماند مدل Restylane silk ماندگاری ۶ ماهه برای برطرف کردن خطوط سطحی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر از ژل های برند اسکالپترا استفاده می کنید بروز نتایج طولانی خواهد بود چرا که این ژل به مرور جذب پوست می شود و حالت طبیعی را به چهره می بخشد بسیاری از کلینیک ها تزریق ژل را از برند اسکالپترا برای برطرف کردن خطوط خنده عمیق استفاده می کنند خوشبختانه ماندگاری دو ساله این برند باعث می‌شود که اثرگذاری آن به چشم بیاید ژل های برند بلوتر پلانس را نیز می توان برای برطرف کردن خطوط عمیق و متوسط استفاده کرد.

ژل های این برند خیلی زود اثر خود را نشان می‌دهند اما اثرات آنها بین ۶ ماه بیشتر ماندگاری دارد.

 

هزینه تزریق ژل خط خنده

تزریق ژل می‌تواند بهترین راه برای رفع چین و چروک در محل خط خنده باشد ، هزینه این روش برای افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد هر چقدر خط خنده عمیق تر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود چرا که مقدار ژل بیشتری برای پر کردن و رفع چین و چروک لازم ا

ست علاوه بر آن برند ژل مورد استفاده نیز در هزینه نهایی خط‌خنده می‌تواند تاثیرگذار باشد. همچنین محل و سابقه ی کلینیک تزریق ژل نیز بر روی هزینه تاثیرگذار است شما می توانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان- تزریق ژل

سوالات متداول

. چه کسانی نمی توانند تزریق ژل برای خط خنده انجام دهند؟

برای افراد عادی تزریق ژل هیچ ممنوعیتی ندارد اما افرادی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی ، عفونت های پوستی و همچنین زخم های باز هستند تزریق ژل مناسب نیست ، همچنین افرادی که داروهای رقیق کننده خون استفاده نمی‌کنند می‌توانند تزریق ژل انجام دهند همچنین زنان باردار و شیرده نیز بهتر است که از این کار دوری کنند.

. آیا تزریق ژل برای خط خنده درد دارد؟

تزریق ژل در پوست درد ندارد اما پزشکان برای رساندن درد آن را به صفر می توانند از بی حس کننده ها و کرم های بی حسی موضعی استفاده کنند.

. مدت ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

بسته به اینکه از کدام برند ژل استفاده می‌کنید ماندگاری آن نیز می‌تواند متفاوت باشد همچنین برخی ویژگی‌های فردی نظیر سن و سال ، جنس پوست ، میزان آسیب دیدگی و سبک زندگی می‌توانددرماندگاری ژل ها تأثیرگذار باشد اما به طور کلی ژل ها بین ۶ ماه تا ۲ سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

. چرا تزریق ژل برای خط خنده نیاز به تمدید دارد؟

به مرور زمان ژل های تزریق شده در زیر پوست تجزیه و جذب بافت می شوند به همین دلیل اثر ارتجاعی و سفت کنندگی خود را از دست می دهند و پس از مدتی که معمولاً بین ۶ ماه تا دو سال است می‌توان دوباره اقدام به ترمیم آن کرد.

. مدت زمان اثر گذاری تزریق ژل برای خط خنده چقدر است؟

به‌طور کلی شما می توانید تاثیر تزریق ژل را بلافاصله بعد از اتمام درمان مشاهده کنید البته ممکن است تا چند روز بعد از تزریق قرمزی و التهاب وجود داشته باشد که بعد از برطرف شدن آن نتیجه نهایی قابل مشاهده است توجه کنید که معمولاً گذشت زمان باعث بهبود نتایج و طبیعی تر شدن آن نیز می شود اما فرایند تاثیرگذاری نهایی معمولاً بیشتر از یک ماه بیشتر به طول نمی‌انجامد.

 

اثرات و نتایج تزریق ژل

تزریق ژل اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص با تجربه ای صورت گیرد می‌تواند اثرات و نتایج خوبی را به جا بگذارد انتخاب اینکه چه نوع ژل برای درمان شما نیاز است بستگی به نظر پزشک متخصص دارد که بعد از معاینه انتخاب می‌کند ، ژل تنها می‌تواند بین ۶ ماه تا دو سال ماندگاری داشته باشد و شما می توانید از اثرات و نتایج آن برای خود بهره مند شوید به شرط آنکه این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت دهید.

ما به شما کلینیک بین المللی پوست و زیبایی بهمن یار کرمان را پیشنهاد می‌دهیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه کلینیک صورت می‌گیرد.

 

دوره نقاهت تزریق ژل

تزریق ژل دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بعد از پایان درمان می‌تواند کلینیک را ترک کنید و به کار روزمره خود بپردازید و فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص اهمیت دهید و به آن عمل کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید.

البته توجه داشته باشید که انتخاب کلینیک معتبر و پزشک با تجربه می‌تواند دوره نقاهت کوتاه تری را برای شما در پی داشته باشد و اثرات و نتایج ماندگاری را از این روش درمانی برای خود حاصل کنید شما می توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص باتجربه این کلینیک انجام دهید.

 

تعداد جلسات تزریق ژل

تزریق ژل روشی آسان و مطمئن است که برای برطرف کردن خط خنده و مشکلات پوستی از جمله چین و چروک و افتادگی روش درمانی است که می‌شود از آن استفاده کرد تزریق ژل در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بسیار کوتاه است .

شما باید قبل از انتخاب این روش درمانی مورد معاینه پزشک قرار گیرید تا پزشک با معاینه شما و همچنین نوع پوست و مشکلات پوستی شما برند مناسبی را برای شما در نظر بگیرد و با تزریق آن بتواند شما را به نتیجه دلخواه برساند شما می توانید برای انتخاب تزریق ژل به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مراجعه کنید و مورد معاینه پزشک متخصص کلینیک قرار بگیرید همچنین در این کلینیک مشاوره به صورت رایگان انجام می گیرد.

 

نتیجه گیری

در سال های گذشته استفاده از تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک بسیار کاربرد داشته است استفاده از ژل برای جایگزینی چربی های از دست رفته و بهبود چین و چروک ها امروزه طرفداران زیادی دارد که با این کار باعث ترمیم بافت های پوستی می شود این ژل ها می توانند موقت و یا دائمی به رفع چین و چروک بپردازند.

افزایش سن باعث می‌شود که در نواحی کنار بینی و دهان خطوط بلند و عمیقی به وجود آید که به آنها خط خنده می گویند ، این خط ها معمولاً عمیق بوده و باعث جدا شدن لب ها از گونه می‌شود و به همین دلیل افراد به دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستند تزریق ژل می تواند روش درمانی مناسبی باشد به شرط آنکه در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص باتجربه صورت گیرد .

اگر شما هم علاقه به تزریق ژل برای برطرف کردن خط خنده و مشکلات پوستی دارید می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت می‌گیرد که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/e0j2

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/uCArS

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/8TH1DQKL

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com/watch?v=8mPDbdf1DpA

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir