مزوژل چیست؟ باکاربردها و مزایای آن آشنا شوید

مزوژل چیست؟ باکاربردها و مزایای آن آشنا شوید

مزوژل چیست؟ با کاربردها و مزایای آن آشنا شوید.

 

آرزوی بسیاری از انسان ها داشتن چهره ای صاف ، جوان و بدون هیچ چین و چروکی است به همین دلیل هم هست که با دیدن چروک های ریز در اطراف چشم ها و لب ها به دنبال راه حلی می گردند که آنها را از بین ببرند.

مزوژل یکی از جدیدترین و موثرترین روش هایی است که برای مقابله با چروک های ریز و جوانسازی صورت است که بر روی تیرگی و لک های پوستی نیز موثر است با ما همراه باشید تا در این مطلب شمارا با کاربرد و مزایای مزوژل آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

مزوژل چیست؟

مزوزل یکی از جدیدترین روش های درمانی برای برطرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی نواحی اطراف چشم و صورت می باشد در این روش درمانی از هیالورونیک اسید برای رفع مشکلات پوستی استفاده می شود تا شادابی و طراوت پوست شما باز برگردد ، هیالورونیک اسید یکی از اصلی ترین ترکیبات طبیعی پوست می باشد که در ساخت کلاژن و حفظ حالت ارتجاعی ان نقش مهم دارد.هیالورونیک اسید می‌تواند سلول‌های تولید کننده کلاژن را تحریک کند و با بهبود فرایند خونرسانی به بافت های پوست ، آسیب های آن را از بین ببرد.

مزوژل علاوه بر هیالورونیک اسید از مواد معدنی ، آمینو اسیدها ، کو انزیم ها ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مختلف تشکیل شده است که همگی خواص ترمیم کنندگی دارند و می توانند به بهبود انواع آسیب های پوستی کمک کنند این ترکیبات می توانند رطوبت پوست را بیشتر کنند و از بروز نشانه های پیری یا ایجاد لکه های پوستی برای مدتی طولانی جلوگیری کنند.

 

مزوژل برای درمان چه آسیب هایی به کار میرود؟

از اصلی ترین کاربردهای مزوژل می توان به از بین بردن چین و چروک های صورت به خصوص در نواحی اطراف چشم ها و لب ها اشاره کرد این روش را می‌توان برای از بین بردن خطوط عمیق خنده و اخم نیز استفاده کرد و چهره ای شاداب و با طراوت به متقاضیان بخشید با استفاده ازمزوژل امکان اصلاح فرم نامتقارن صورت در بخش‌های گونه ها و چانه وجود دارد و می توان ناهنجاری های ظاهری را نیز تا حد زیادی با استفاده از مزوژل رفع کرد.

اگر به هر دلیلی پوست چهره شما دچار افتادگی و شلی شده است بهتر است برای درمان آن از روش مزوژل استفاده کنید

این روش برای افرادی که چهره لاغر دارند و می‌خواهند کمی حجم به بخش‌های مختلف صورتشان بدهند هم بسیار کاربردی خواهد بود علاوه بر اینها می‌توان از مزوژل برای رفع تیرگی اطراف چشم ها ، گودی زیر آن و شفاف ترکردن پوست استفاده کرد.

اگر پوست شما خشک است و به دنبال روشی مطمئن برای آبرسانی به آن و ترمیم آسیب های ناشی از این موضوع هستید می توانید از روش مزوژل استفاده کنید این راهکار درمانی با تحریک کلاژن سازی و احیای بافت های آسیب دیده باعث میشود که صورت جوان شود ، همچنین جای جوش ، آکنه و لک های پوستی را‌ نیز از بین می برند و پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه می دهد این روش برای از بین بردن غبغب بزرگ هم به کار می‌رود.

از دیگر کاربرد های درمان مزوژل برای از بین بردن خطوط گردن ، فرورفتگی های شدید و رگ های بیرون زده برا روی دست ها ، ترک ها ، سلولیت های پوست و لکه های سیاه و قهوه ای روی پوست  اشاره کرد. این روش می‌تواند ریزش خفیف موها را به طرز موثری درمان کند به منظور رفع مشکلات پوستی در سینه و دکلته و از بین بردن قوز بینی نیز می توان روی مزوژل حساب باز کرد.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – مزوژل

چه کسانی می توانند از مزوژل استفاده کنند؟

برای استفاده از درمان مزوژل هیچ محدودیتی چه در سن و چه در جنس افراد ندارد و تقریبا همه خانم ها و آقایانی که با یکی از با مشکلات ذکر شده در بخش قبل دست و پنجه نرم می‌کنند می‌توانند به سراغ این راهکار بروند در واقع مزوژل را می توان یک روش غیر تهاجمی برای از بین بردن نقص های ظاهری و جزئی در پوست ، چهره افراد و دیگر نواحی بدن دانست که باعث افزایش اعتماد به نفس فرد و شاداب تر شدن ظاهر او می‌شود.

تزریق مزوژل برای افراد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند دیابت ، سرطان و…… ممنوع است همچنین افراد مبتلا به بیماری خود ایمنی مانند لوپوس ، خانم‌های باردار و شیرده هم نمی توانند از تزریق مزوژل بهره ببرند ، علاوه بر این مزوژل در افرادی که شلی و افتادگی خیلی شدیدی در صورت خود دارند جواب نمی دهد و این دسته از متقاضیان باید از روش‌های درمانی دیگر مانند تزریق ژل و لیفت صورت در کنار مزوژل استفاده کنند. افرادی که مبتلا به اختلالات کلیوی و بیماری‌های قلبی و سنگ صفراوی هستند همچنین افرادی که به بیماری های خاص مبتلا هستند نمی‌توانند از روش درمانی مزوژل استفاده کنند.

 

نحوه انجام مزوژل چگونه است؟

توجه کنید که انجام مزوژل فقط به روز عمل محدود نمی‌شود و مراقبت های قبل و بعد از آن نیز تاثیر زیادی در نتایج حاصله خواهد گذاشت به همین دلیل بهتر است نحوه عمل مزوژل را به سه بخش قبل ، بعد و حین عمل مزوژل تقسیم کنیم تا افراد بدانند که چه کارهایی را باید انجام دهند واز انجام چه کارهایی دوری کنند.

قبل از مزوژل:

مهمترین کاری که قبل از مزوژل باید انجام دهید پیدا کردن یک کلینیک معتبر است ، کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان دارای پزشکان متخصص و متبحری است که به تکنیک های روز دنیا مسلط هستند و می توانند بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورند. در این کلینیک از بهترین مواد برای انجام مزوژل استفاده می‌شود که ماندگاری طولانی دارند و دارای کمترین عوارض هستند.

بعد از مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان پزشک متخصص شما را به طور کامل معاینه می کند تا مطمئن شود که مزوژل بهترین روش برای شما است در نهایت بعد از مشخص شدن تاریخ عمل باید موارد زیر را رعایت کنید تا بهترین نتیجه ممکن برسید.

– از یک هفته قبل از تزریق مزوژل از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.

–  از مصرف دارو های رقیق کننده خون و ضد التهاب از دو هفته قبل از تزریق مزوژل خودداری کنید( اگر نمی توانید این کار را بکنید و باید به صورت مداوم این داروها را مصرف کنید به پزشک خود اطلاع دهید).

– اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید و داروی خاصی مصرف می‌کنید به پزشکتان اطلاع دهید.

– در جلسه مشاوره قبل از تزریق مزوژل از پزشک خود هر سوالی که دارید را بپرسید تا تزریق مزوژل را بدون استرس و نگرانی انجام دهید.

حین مزوژل:

در روز انجام درمان نباید آرایش کنید و بهتر است که شب قبل به حمام رفته باشید که پوست شما از هرگونه آلودگی پاک باشد این عمل درد قابل تحمل دارد اما پزشک برای افرادی که آستانه تحمل آنها پایین است از داروهای بی حسی موضعی استفاده می کند ، بعد از بی حس کردن ناحیه تزریق دوز مناسبی از مزوژل به آن ناحیه تزریق می شود و فرد متقاضی بدون نیاز به استراحت میتواند به منزل برگردد و به کارخود ادامه دهد.

تزریق مزوژل در یک جلسه تمام نمی شود و بسته به شدت آسیب و ویژگی‌های پوست متقاضیان ممکن است نیاز به جلسات بیشتری وجود داشته باشد به طور کلی در اکثر افراد ۳ تا ۴ جلسه تزریق با فاصله های یک ماهه کافی است و نتایج دلخواه به دست می آید.

بعد از مزوژل:

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل بسیار مهم است و تاثیر زیادی در نتایج و ماندگاری آن می گذارند به همین دلیل توصیه می‌شود که همه توصیه های پزشک را مو به مو اجرا کنید و نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید.

– از مصرف غذاهای چرب و شور برای یک هفته بپرهیزید.

– تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق مزوژل در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و حتماً در زمان خروج از خانه از کرم ضدآفتاب و کلاه استفاده کنید.

– ناحیه تزریق را ماساژ یا فشار ندهید.

– اگر در ناحیه تزریق تورم دارید از کمپرس سرد استفاده کنید.

– ۲۴ ساعت بعد از تزریق  ورزش و فعالیت های سنگین نداشته باشید.

– اگر احساس درد دارید برای مصرف مسکن با پرشک خود مشورت کنید و خودسرانه دارویی مصرف نکنید.

رعایت نکاتی که گفته شد باعث می شود که عوارض تزریق مزوژل خیلی زود برطرف شود و نتایج آن با ماندگاری بیشتری همراه باشد البته جای نگرانی نیست چرا که این عمل کم تهاجمی است و عوارض بسیار کمی دارد از عوارض آن می‌توان به کمی تورم ، قرمزی و کبودی اشاره کرد که ظرف ۴۸ ساعت برطرف خواهد شد.

 

بهترین برند مزوژل کدام است؟

مزوژل هم مانند ژل های تزریقی دارای برند های مختلفی است که اثرگذاری و ماندگاری هر یک با دیگری متفاوت است در حال حاضر برندجالپرو (Jalupro) بهترین تولید کننده مواد تزریقی مزوژل می باشد که در سرتاسر جهان استفاده می‌شود و موفق به دریافت تاییدیه CE شده است ، ترکیبات محصول این برند با بافت طبیعی پوست سازگاری کامل دارد و با تحریک بافت های سازنده کلاژن به ترمیم آسیب ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند ، میزان ماندگاری مزوژل با برند جالپرو در افراد مختلف ۶ تا ۹ ماه است و عوارض بسیار کمی دارد.

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان علاوه بر محصولات برند چالپرو از جمله فرانسوی رویتاکر ( Revitacare) هم استفاده میشود که بر روی پوست ایرانی ها تاثیر داشته و می تواند چین و چروک های عمیق چهره را به طور معجزه آسایی برطرف کند. ماندگاری مزوژل رویتاکر نیز حدود ۶ ماه است و تاثیر زیادی در جوانسازی ، افزایش طراوت و شادابی چهره دارد از دیگر برندهای مطرح تولید کننده مزوژل که در کشور ایران هم استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مزوژل پراویج

– مزوژل سیتوکر ۷۱۵

– مزوژل پروستلین نچرال بی

-مزوژل جالپرو آبی

-مزوژل جالپرو صورتی

-مزوژل سیتوکر۵۳۲.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – مزوژل

نتایج و ماندگاری مزوژل چگونه است؟

نتایج مزوژل بلافاصله بعد از تزریق قابل تشخیص است و می‌توان صفت شدن پوست صورت یا جوان‌ تر شدن آن را به وضوح دید البته برای دیدن نتایج نهایی این شیوه درمانی بهتر است که ۴۸ ساعت منتظر بمانید. این نتایج ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد و بعد از این مدت کامل از بین میرود پس اگر به هر دلیلی از نتایج مزوژل ناراضی هستید نیازی نیست آن را تا آخر عمر تحمل کنید.

مقدار ماندگاری این نتایج با تمدید تزریق و افزایش دفعات آن بیشتر می‌شود و شما می توانید برای مدت زمان بیشتری از چهره شاداب خود لذت ببرید و طراوت پوستتان را احساس کنید.

 

مزایای تزریق مزوژل:

از مزایای تزریق مزوژل می‌توان به مواردزیر اشاره داشت:

– رفع چین وچروک های عمیق و ریز صورت و بدن

– جوانسازی پوست در افراد با سنین مختلف

– رفع پف و ورم پلک ها

– افزایش رطوبت در پوست

– رفع تیرگی و گودی زیر چشم

– بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از شل شدن آن

– روشن تر شدن پوست

– ترمیم بافت های آسیب دیده

– تامین مواد مغذی مورد نیاز سلول ها.

 

هزینه مزوژل چقدر است؟

از مهمترین فاکتورها در تعیین هزینه تزریق مزوژل مقدار ماده تزریق شده است در واقع با توجه به اینکه ژل مخصوص عمل در کشور تولید نمی‌شود و وارداتی است قیمت آن تغییرات زیادی دارد و به همین دلیل تاثیر آن در هزینه نهایی عمل بیشتر از دیگر عوامل خواهد بود از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت و شدت آسیب پوست ، این که قصد دارید شما برای رفع آسیب کدام قسمت از بدن از مزوژل استفاده کنید در تعیین هزینه های آن موثر است علاوه بر این‌ها محل کلینیک ، میزان دستمزد پزشک و ویژگی های فردی متقاضی نیز می تواند بر هزینه و تاثیر بگذارند.

 

پرسش و پاسخ:

– آیا افراد سالمند و میانسال نیز می توانند از درمان مزوژل استفاده کنند؟

تزریق مزوژل از نظر سنی هیچ محدودیتی ندارد و همه افراد در هر سن و سالی که باشند می توانند این کار را انجام دهند مزوژل تاثیر خوبی بر روی چین و چروک های عمیق و افتادگی های خفیف می گذارد به همین دلیل برای افراد میانسال و سالمند هم مناسب است البته اگر این افراد پوست های خیلی شل و نرم دارند بهتر است به سراغ روش‌های دیگر مانند لیفتینگ یا تزریق ژل بروند.

– تفاوت مزوتراپی و مزو ژل چیست؟

مزوژل را می توان به عنوان نوعی مزوتراپی با امکان پر کنندگی پوست دانست در واقع در مزوتراپی تنها رطوبت پوست بر می گردد و به اصطلاح هیدراته می‌شود این موضوع به این دلیل است که غلظت هیالورونیک اسید در ماده تزریقی مزوژل تقریبا ۵ برابر مزوتراپی ( حدود ۱۵ درصد) است این غلظت بالا بر روی سلول های تولید کننده کلاژن اثر می گذارد و با تحریک آنها باعث جوان سازی و افزایش شفافیت پوست خواهد شد.

– آیا مزوژل همان تزریق ژل است؟

شباهت های این دو روش بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری آن را با تزریق ژل اشتباه می گیرند اما هر دوی این روش ها دارای خواص پرکنندگی هستند اما میزان اثرگذاری و مواد تشکیل دهنده آن ها با هم متفاوت است معمولاً تزریق ژل برای افرادی که پوست های نرم با افتادگی شدید دارند انتخاب بهتری است.

– چقدر طول میکشد تا نتایج مزوژل ظاهر شوند؟

نتایج تزریق مزوژل بلافاصله بعد از عمل کاملاً مشخص است و بعد از گذشت ۴۸ ساعت ثابت می شود.

– ماندگاری مزوژل چقدر است؟

پاسخ به این سوال بستگی به ویژگی های پوست فرد متقاضی ، نوع آسیب و برند مزوژل مورد استفاده دارد اما در بیشتر افراد این تزریق بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری خواهد داشت.

 

مراحل انجام مزوژل:

پس از اینکه بی حسی با استفاده از کرم‌های بی حس کننده انجام شد با استفاده از سوزن های بسیار ریز فیلرهای مزوژل تزریق می شود این فرآیند بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد. اگر قصد دارید که برای جوانسازی چهره خود اقدام کنید ابتدا سعی کنید که کلینیک معتبری را انتخاب کنید که دارای پزشکانی متخصص و متبحر باشند که پس از مراجعه به آنان روش درمانی مزوژل را به طور کاملاً بهداشتی و هوشیارانه برای شما انجام دهند . تخصص پزشک در تزریق مزوژل حایز اهمیت میباشد که تزریق را در چه عمقی از پوست انجام دهد که به عصب های پوست آسیب نزند.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان این امر را برای شما به بهترین نحو انجام خواهد داد.

مزوژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – مزوژل

مراقبت های قبل از تزریق مزو ژل:

– پزشکان برای پیشگیری از بروز کبودی به شما توصیه می‌کنند که از ۵ روز قبل از درمان مقدار زیادی قطره چکان مصرف کنید و از مصرف مکمل ها ، ویتامین ها و روغن ماهی بپرهیزید.

– همچنین از مصرف هرگونه دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین پرهیز کنید درصورت لزوم باید یک هفته قبل از درمان با پزشک مشورت کنید.

– ممنوعیت مصرف سیگار و دخانیات حداقل یک هفته قبل از انجام تزریق.

– ممنوعیت مصرف الکل ۲۴ ساعت قبل از تزریق.

بدیهی است که مراقبت های قبل و بعد از تزریق مزوژل هر دو در رسیدن به بهترین نتیجه موثر خواهند بود پس در رعایت کردن آنها مضایقه نکنید.

 

مراقبت های بعد از تزریق مزوژل:

– از ماساژ دادن ناحیه تزریق شده جدا خودداری کنید.

– به مدت ۲۴ ساعت پس از تزریق ورزش نکنید.

– در صورتی که تورم بالایی در ناحیه تزریق دارید می توانید از کمپرس سرد در آن ناحیه استفاده کنید.

– میزان مصرف نمک را پس از تزریق کاهش دهید.

– به مدت ۷۲ ساعت از قرار گرفتن در برابر گرمای شدید و مستقیم نور خورشید دوری کنید.

– طبق تجویز پزشک در صورتی که احساس درد کردید مسکن مصرف کنید.

 

عوارض تزریق مزو ژل:

مزوژل یکی روش درمانی کم تهاجم است با حداقل درد و طبق نظر مراجع این میزان سطح درد ، ناشی از تزریق مزوژل قابل تحمل است پزشک از یک سوزن بسیار باریک در هنگام تزریق استفاده می‌کند با این حال برای کاهش درد در برخی موارد پزشکان از ژل های بی حس کننده موضعی استفاده می‌کنند عموماً مزوژل به عنوان یک درمان با ریسک پایین محسوب می شود و بروز عوارض سطحی مانند تورم ، قرمزی و کبودی تا ۴۸ ساعت پس از تزریق به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد متاسفانه در صورتی که تزریق توسط افراد ناشی و غیر متخصص در مکان‌های نامرتبط و نامتعارف و توسط برندهای تایید نشده انجام شود بروز عوارض جدی بسیار بالا خواهد بود این عوارض عبارتند از:

– عفونت در ناحیه تزریق

– نکروز بافت پوستی

– جای زخم در پوست.

 

تعداد جلسات تزریق مزوژل:

پروسه درمانی هر بیمار با توجه به شرایط پوستی آن فرد زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو مشخص میشود به همین سبب برنامه درمانی افراد و تعداد جلسات تزریق مزوژل برای بیماران با یکدیگر متفاوت خواهد بود اما به طور کلی می توان گفت لازم است تزریق مزوژل طی ۳ جلسه در فواصل ۲ الی۴ هفته انجام شود.

کلینیک بین المللی پوست و مو وزیبایی بهمن یار کرمان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و دارای سابقه درخشان در زمینه عمل های زیبایی ، تزریق مزوژل و… شما متقاضیان عزیز را یاری می کنند.

 

مزایا و کاربردهای مزوژل:

تزریق مزوژل با تحریک بافت‌های پوست باعث کلاژن سازی و ترمیم بافت های آسیب دیده بدن میشود همچنین سبب بالا رفتن حالت کشسانی و الاستینه پوست میشود در نتیجه چین و چروک های سطحی پوست رفع شده و پوست حالت یکدست ، کشیده تر ، در نتیجه شاداب تر و جوان تری دارد.

با این روش می‌توان به سادگی خطوط کنار چشم ، خطوط خنده و اخم را برطرف کرد ، تزریق مزوژل زیر چشم باعث از بین رفتن هاله تیره رنگ زیر چشم و بهتر شدن حالت کبودی چشم میشود با ایجاد کلاژن سازی در پوست علاوه بر جوانسازی ظاهری باعث خونرسانی به بافت های حساسی مانند دور چشم می شود و در نتیجه پوست آبرسانی و تغذیه می شود.

جوانسازی با مزوژل در تمام تیپ های پوستی قابل اجرا می باشد و پوست های خشک با جذب او به بافت پوست از حالت خشکی و کدر بودن خارج شده و حالت شفاف تر و شاداب تر پیدا می کنند همچنین در از بین بردن جای جوش های قدیمی و لکه های تیره رنگ تاثیر بسزایی دارد.

 

کاندیدای مناسب تزریق مزوژل:

همه افراد در سنین مختلف با هر جنسیتی که باشند در صورتی که تمایل به حجم دهی و جوان سازی پوست و همچنین از بین بردن نواقص جزئی در پوست صورت و قسمت های دیگری از بدن خود دارند را می توان به عنوان کاندیدای درمان با مزوژل در نظر گرفت. البته با وجود سلامت بالای این روش برخی افراد کاندیدای مناسبی برای مزوژل نمی باشند بنابراین لازم است پیش از هر اقدامی با پزشک متخصص پوست و مو درباره پرونده پزشکی و وضعیت جسمانی خود مشورت کنید.

 

هزینه مزوژل:

معمولاً میزان ژل مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه در مراجعین مختلف متغیر است بنابراین حجم ژل مصرف شده در هزینه نهایی درمان تاثیر می گذارد همچنین به سبب وارداتی بودن این محصول قیمت آن تحت تاثیر نوسانات ارز و دلار قرار می گیرد همچنین تجربه ، مهارت و تخصص پزشک نیز در هزینه تاثیر دارد و در آخر نیز منطقه جغرافیایی و شهر محل تزریق در قیمت نهایی درمان موثر است در کل هزینه های مزوژل  بستگی به کاری که شما انجام می دهید و تعداد جلسات لازم و همچنین برندی که استفاده می کنید دارد. برای آگاهی بیشتر از قیمت روز مزوژل شما می توانید با شماره های کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تماس گرفته و اطلاعات بیشتری به دست آورید.

 

آثار و نتایج تزریق مزو ژل:

معمولاً نتیجه اولیه حاصل از درمان توسط مزوژل بلافاصله بعد از تزریق نمایان خواهد شد اما برای رسیدن به نتیجه نهایی ۴۸ ساعت زمان لازم است ، ماندگاری اثرات حاصل از درمان نیز با توجه به خصوصیات منحصر به فرد بدن هر شخص متفاوت می باشد با توجه به آمار به دست آمده مدت زمان ماندگاری مزوژل بین ۶ تا ۹ ماه متغیر است و پس از این مدت به مرور زمان به طور کامل ناپدید خواهد شد بنابراین جهت افزایش ماندگاری اثرات و افزایش خاصیت جوانسازی لازم است درمان تحت نظر پزشک متخصص و به دفعات تکرار شود.

 

عوارض جانبی مزوژل:

مزوژل روشی قابل تحمل برای اکثر افراد می باشد و سوزن های مورد استفاده در مزوژل از نظر اندازه بسیار کوچک هستند و زیاد به پوست نفوذ نمی کنند همچنین این روش درد کمتری نسبت به سایر روش ها دارد ، در مزوژل گاهی از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود به طور کلی مزوژل روشی کم خطر است به غیر از تورم ، کبودی و قرمزی اولیه پس از تزریق سایر عوارض جانبی به ندرت رخ می‌دهد ، تعدادی از عوارض جانبی تزریق مزوژل شامل عفونت ، بروز اسکار های پوستی و نکروز هستند.

 

دوره نقاهت مزوژل:

تزریق مزوژل روش ایمن  ، موثر و بدون دردسر برای جوانسازی پوست است این روش کم تهاجمی و مقرون به صرفه ، نیازی به بیهوشی عمومی نداشته در نتیجه دوره نقاهت یا ریکاوری بسیار آسانی دارد و فرد متقاضی مزوژل می تواند بلافاصله پس از تزریق به خانه برگردد و به فعالیت های روزانه خود بپردازد و با رعایت کردن مراقبت های بعد از عمل تزریق مزوژل به نتیجه دلخواه خود برسد .

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با چندین سال فعالیت در زمینه زیبایی و رضایت شما عزیزان را از خدماتی که در این کلینیک انجام می شود هدف اصلی خود قرار داده و در همین راستا تلاش می کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

نتیجه گیری:

به طور کلی اگر تزریق مزوژل توسط پزشک ماهر و با تجربه انجام گیرد و از برندهای مورد تایید FDA استفاده شود هیچ حساسیت و مشکلی پیش نخواهد آمد و درمان شما کاملا ایمن خواهد بود. پس از تزریق مزوژل باید از ماساژ ناحیه جداً خودداری کنید و نباید پوست خود را در معرض دماهای بسیار بالا یا پایین قرار دهید. مصرف داروهایی مثل آنتی هیستامین و داروهای ضد التهاب می توانند قرمزی و خارش پوست شما را کاهش داده و اگر متوجه علائم عفونت شدید( مانند تب و ورم پوست ) حتماً به پزشک خود مراجعه کنید اگر مشکلات بینایی ، تنفسی ، درد شدید یا هر مشکلی داشتید که شما را نگران کرده فوراً به پزشک مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت/ هزینه و مزایا

معرفی بهترین مرطوب کننده و آبرسان های پوست صورت

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/lg8v

لینک آپارات: https://aparat.com/v/eXz4Y

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/ArcFZsFe

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/I00A3N4KLZk

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir