مهمترین تفاوت تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

مهمترین تفاوت تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

مهمترین تفاوت تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

قبل از اینکه تفاوت بین تزریق ژل و فیلر را بخواهیم برای شما توضیح دهیم ابتدا کمی در خصوص پرکننده های پوستی تزریقی صحبت خواهیم کرد همانطور که می‌دانید گذشت زمان و پیری پوست سبب می‌شود تغییراتی در سلول های افراد ایجاد شود که به طبع آنها حجم بافت بدن کم می‌شود و در چهره افراد بسیار تاثیر گذار است لذا یکی از بهترین راه ها برای اصلاح این تغییرات و درمان این مشکل تزریق ژل یا فیلر است اما مشکل اینجاست که اکثر افراد خواهان این روش ، با تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب آشنا نیست در واقع امروزه برای تزریق و اصلاح تغییر از پرکننده ها استفاده می شود که پرکننده ها مواد مصنوعی و طبیعی هستند امروز از این پرکننده ها برای تزریق به لب و چهره استفاده می‌شود تا تغییراتی برای اصلاح حاصل شود هدف از استفاده از این مواد جبران کمبود حجم بافت در سراسر بدن می باشد مواد پرکننده که برای تزریق مورد استفاده قرار میگیرند یا ژل هستند یا فیلر حالا فیلر چیست و تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست ؟

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

فیلر چیست و تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

همانطور که گفتیم به هر ماده طبیعی و مصنوعی که سبب ایجاد برآمدگی در پوست می شود فیلر گفته می‌شود که این مواد تزریقی شامل ژل ها و فیلر ها هستند در واقع فیلر یک ماده پرکننده است که برای بازگرداندن حجم بافت از دست رفته و همچنین پیشگیری از به وجود آمدن چین و چروک مورد استفاده قرار می گیرد فیلرها دارای دو نوع قابل جذب و غیرقابل جذب هستند در واقع فیلر لب یک روش درمانی بدون نیاز به جراحی می باشد پرکاربردترین فیلر های لب شامل هیالورونیک اسید ، هیدروکسی آپاتیت و پلی لاکتیک اسید است که در ادامه هر کدام از آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

. هیالورونیک اسید یک ماده ژل مانند است که به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد این گونه فیلر در حجم دادن گونه ها برای از بین رفتن چین و چروک دور چشم ، اطراف لب و پیشانی می تواند مزایای بیشماری را به دنبال داشته باشد.

. هیدروکسی آپاتاید یا آپاتیت این نوع حجم دهنده از ذره های میکروسکوپی کلسیم که به ژل اضافه می‌شوند و سپس تزریق می شود تشکیل شده است.

. پلی لاکتیک اسید عملکرد این فیلر نسبت به سایر فیلر ها بسیار متفاوت است و به جای پر کردن با تحریک ، پوست را وادار می کند که کلاژن تولید کند این فیلر از نوع نیمه دائمی می باشد.

حالا تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب در چیست ؟ یکی از رایج ترین تفاوت های این دو ماده پر کردن آن است که عموماً فیلر ها از هیالورونیک اسید ساخته شده که ماده‌ای است که به طور طبیعی در بدن پیدا می‌شود و به افزایش حجم لب ها می تواند کمک کند استفاده از این ماده برای زیبایی می تواند بسیار مفید باشد.

 

تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب

در خصوص تفاوت بین تزریق ژل و فیلر باید گفت ژل ها نوعی فیلر هستند ولی هر نوع فیلر ژل محسوب نخواهد شد ، ژل ها نیز مانند فیلرها انواع گوناگونی دارند که به دو دسته ژل های نیم ماندگار و ژل های ماندگار تقسیم‌بندی می‌شوند باید گفت که ژل های دائمی و ماندگار عوارضی را می تواند با خود به دنبال داشته باشد و در بعضی مواقع باعث مرگ نیز می‌شود به همین دلیل امروزه از این ژل ها استفاده نخواهد شد این نوع ژل ها با نام پاژ شناخته می شوند او برای برطرف کردن چین و چروک های سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرند امروزه پر کننده هایی که دارای هیالورونیک اسید هستند از رایج‌ترین ژل های تزریقی به شمار می‌روند همچنین یکی از بهترین مارک ژل برای تزریق صورت نیز به حساب می آیند در مورد مدت زمان ماندگاری ژل یا فیلر باید گفت که ماندگاری این دو به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله این عوامل می توان به سن فرد ، نوع پوست ، شدت آثار پیری ، اندازه منطقه مورد درمان و همچنین نوع ژل تزریقی اشاره کرد در واقع هم از ژل و هم از فیلر می‌توان برای برجسته کردن نقاط فرورفته صورت استفاده کرد و این موارد برای افرادی که علاقه دارند تغییر در چه ه به خودی خود ایجاد کنند می تواند بهترین گزینه باشد روش تزریق ژل و فیلر مانند هم است به این صورت که با سوزن بسیار نازک این مواد به زیر پوست تزریق خواهد شد تا به لایه نرم و داخلی پوست برسد و آن را پر کند همانطور که بیان کردیم تمام ژل ها نوعی فیلر به شمار می‌روند که از محبوب ترین آن ها می توان به ژل هیالورونیک اسید اشاره کرد پس اگر میخواهید تفاوت بین تزریق ژل و فیلر لب را بدانید باید گفت که تنها دسته ی کوچکی از انواع فیلر ها به شمار می روند که از این مواد برای درمان حجم بافت از دست رفته و چین و چروک استفاده خواهد شد و این روش درمانی بسیار ساده است و بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود ، نکته قابل توجه این است که زمانی این روش بدون عوارض و به سادگی صورت می گیرد که شما به یک کلینیک پوست و زیبایی معتبر مراجعه کنید و این روش درمانی را توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید چرا که در یک کلینیک مرغوب ترین و باکیفیت ترین ژل ها و فیلر ها استفاده خواهد شد در صورت مراجعه به کلینیک های غیر معتبر که عمل های زیبایی در آنها توسط افراد غیر رسمی و غیر معتبر صورت می گیرد می تواند شما را با عوارض دائمی مانند بسته شدن عروق ، خونریزی و کبودی روبرو کند از این رو می توانید با خیالی آسوده با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهترین تزریق ژل را انجام دهید و برای دریافت مشاوره رایگان نیز می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

 

ویژگی یک ژل ایده آل برای تزریق چیست؟

پس از بیان تفاوت فیلر و ژل حالا نوبت آن رسیده تا تفاوت میان ژل ایده آل و ژل نامناسب و غیر ایده آل را بدانیم ما در این قسمت به تعدادی از این موارد که اهمیت بیشتری دارند اشاره میکنیم:

. سفتی مناسب ژل

. گلوله ای نشدن آن بعد از گذشت زمان

. جذب یکنواخت ژل در بافت های تزریق شده

. چسبندگی مناسب ژل به بافت مورد نظر

. داشتن زنجیره متصل به هم در ساختار ژل

 

چرا باید مواد تزریق شونده با بدن انسان سازگار باشد؟

یکی از اصلی ترین نکاتی که در خصوص تزریق مواد حجم دهنده باید به آن توجه کنید استفاده از ماده ای است که با بدن انسان سازگار باشد اگر ماده‌ای که برای حجم دهی و رفع چین و چروک به بدن تزریق شود با بافت بدن سازگاری نداشته باشد می‌تواند عواقب نامطلوب را با خود به دنبال داشته باشد اگر تصمیم به تزریق ژل حجم دهنده گرفته اید حتماً این موارد را باید مد نظر قرار دهید و به یک کلینیک پوست و موی معتبر مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که مواد مورد استفاده حتما با بدن شما سازگاری کامل را دارد.

 

اهمیت جذب ژل های تزریق شده به لب

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که باید ژل های حجم دهنده لب داشته باشند جذب ان ها به صورت یکپارچه و یکنواخت است اگر جذب ژل به صورت یکنواخت انجام نشود در نتیجه عمل اثرگذار نخواهد بود و می تواند حتی سبب نارضایتی شود حتماً برای تزریق ژل حجم دهنده لب به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که پزشک متخصص تجربه و تخصص کافی در این زمینه را دارد.

 

آیا تزریق ژل یا فیلر در خطرناک است

روش های معرفی شده تزریق ژل در این محتوا خطرناک نیستند و سلامت شما را نیز هرگز به خطر نخواهند انداخت اما آیا افرادی که عمل تزریق ژل را انجام می دهند دارای مجوزهای لازم برای این کار هستند یا خیر یا از مواد مناسبی استفاده می‌کنند یا خیر ؟ یکی از برترین کلینیک هایی که میتوانید برای تزریق ژل به آن مراجعه کنید و بدون اینکه خطری برای شما حاضر شود به نتیجه مورد نظر برسید کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان است که می‌توانید در این کلینیک بهترین نتیجه را برای خود حاصل کنید و از هرگونه خطر و عوارض در امان باشید

 

ژل لب چیست؟

ژل لب با هدف افزایش حجم و همچنین بهبود فرم لب به لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق تزریق به نوع ماده آن بستگی دارد همچنین سلیقه فرد نیز در آن نقش مهمی دارد ، انواع گوناگونی از فیلرهای پوستی وجود دارد که برای تزریق به لب و اطراف آن استفاده می‌شود اما در میان آنها هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود می تواند به راحتی به افزایش حجم لب ها کمک کند این ژل بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد نکته مهمتر در خصوص تزریق ژل لب این است که تناسب میان لب بالا و پایین حتماً باید در نظر گرفته شود تا بتوان به نتایج خوبی رسید به علاوه اینکه فرم لب هر فرد با دیگری متفاوت است و مختص خود فرد می باشد و نباید این انتظار را داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق مانند سایر افراد باشد به همین دلیل این روش زیبایی حتماً باید توسط یک پزشک آشنا به آناتومی لب و صورت انجام شود تزریق ژل لب با استفاده از سوزن های بسیار ضعیف و در زاویه های مناسب داخل لب و نواحی اطراف آن صورت می‌گیرد و می‌تواند با کاهش کمترین درد و ناراحتی بهترین نتیجه را حاصل کند.

 

فرم های مختلف تزریق ژل لب

فرم لب و تزریق ژل به آن با توجه به محل و همچنین نحوه تزریق ژل تغییر می کند و این موضوعی است که حتماً باید در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید برخی افراد علاقه دارند لب بالایی شان حجیم تر از لب پایین باشد و یا برعکس و برخی دیگر ترجیح می‌دهند اندازه و تناسب لب بالا و پایین آنها با هم برابر باشد بعضی روش ها و مدل های مختلف ژل لب عبارتند از:

. ژل لب روسی : ژل لب روسی این روزها مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرد و از سمت داخل به بیرون و حاشیه لب و به طور عمودی تزریق می شود این روش برای افرادی که لب های باریک و کم حجم دارند می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

. ژل لب عروسکی : در ژل لب عروسکی میزان ژل بیشتری در لب ها تزریق می شود تا حجم آن به بالا و پایین ایجاد شود و لب ها فرم عروسکی به خود بگیرند.

. ژل لب طبیعی : برای آن دسته از افرادی که میخواهند بعد از انجام تزریق لب هایشان طبیعی به نظر برسد افزایش حجم به صورت نامحسوس و به طور کاملاً طبیعی انجام خواهد شد.

. ژل لب قلبی : تزریق ژل قلبی برای افرادی مناسب است که فرم صورت بیضی دارند در این روش فاصله بین قسمت بالا و حاشیه ایجاد می‌شود و لب ها اصطلاحاً ظاهر قلبی به خود پیدا میکنند.

 

کاندیدای مناسب تزریق ژل و فیلر لب

تزریق ژل و فیلر هر یک تصمیم شخصی می باشد و افرادی که از حجم و فرم لب های خود راضی نیستند و نمی‌خواهند لب هایی حجیم تر و بزرگتر داشته باشند یا علاقه دارند فرم لب هایشان به حالت قبل بازگردد و در عین حال نیز انتظارات منطقی از نتایج این تزریق دارند میتوانند ژل لب را انجام دهند در نظر داشته باشید که از تزریق ژل لب در موارد زیر باید خودداری شود:

. وجود هرگونه عفونت فعال دهانی مانند تبخال

. ابتلا به دیابت

. ابتلا به بعضی بیماری های خاص مانند لوپوس

. وجود همه مشکلات مربوط به انعقاد خون.

افرادی که دچار سرماخوردگی هستند و آن دسته از افرادی که دچار حساسیت به جریان لیدوکائین هستند حتماً باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهند ، اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل و فیلر به لب هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید و هموار زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

تزریق ژل و فیلر لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – تزریق ژل و فیلر لب

مزایای تزریق ژل و فیلر به لب

تمامی روش های زیبایی یکسری مزایا با خود به همراه دارند از جمله مزایای تزریق ژل و فیلر می‌توان به حجم دهی و فرم دهی در کمترین زمان ممکن و متناسب با سلیقه فرد اشاره کرد همچنین ماندگاری بالا ، میزان کبودی بسیار کمتر ، پایین بودن احتمال ایجاد عوارض بعد از تزریق ، هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها و مشاهده نتایج فوری از جمله مزایای این روش درمانی هستند همچنین این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید شما هم می توانید از مزایای تزریق ژل در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

 

معایب و عوارض تزریق ژل و فیلر لب چیست؟

. خونریزی در ناحیه تزریق

. ایجاد ورم و کبودی

. حساسیت

. طبیعی نبودن حالت لب ها

می تواند از جمله معایب و عوارض تزریق ژل و فیلر باشد اما در صورتی که این تزریق توسط پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه صورت گیرد احتمال بروز هریک از این عوارض گفته شده می تواند به حداقل خود برسد پس قبل از اینکه بخواهید به تزریق فیلر یا ژل برای حجم دهی به لب های خود بپردازید و از هر روش درمانی و زیبایی استفاده کنید در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را از روش درمانی برای خود حاصل کنید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان باشید.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل و فیلر لب

قبل از تزریق ژل و فیلر برای حجم دهی به لب ها باید بدانید که آیا کاندیدای مناسب برای تزریق هستید یا نه ، برای این موضوع به کلینیک مراجعه کنید ، مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب هستید پزشک قبل از تزریق فیلر به لب شما ، توضیحاتی را به شما ارائه خواهد داد که رعایت آنها می تواند شما را به بهترین نتیجه برساند و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز شما را در امان بدارد از جمله مراقبت هایی که قبل از تزریق ژل به لب باید بدانید عبارتند از:

. چند روز قبل از تزریق باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد انعقادی خون خود داری کنید این داروها می‌تواند احتمال خونریزی را حین تزریق و بعد از آن نیز کبودی و تورم را افزایش دهد.

. قبل از انجام درمان از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید.

. قبل از مراجعه به کلینیک صورت خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی روی آن استفاده نکنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا واکنش و آلرژی نسبت به دارو یا موادی را دارید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل و فیلر لب

کاملا طبیعی است که بعد از انجام تزریق ژل ، لب های شما می تواند متورم و کبود شود و این علائم معمولاً طی چند روز فروکش خواهد کرد و از بین می‌رود رعایت یکسری نکات و مراقبت ها می‌تواند در سرعت بخشیدن به نتایج کمک کننده باشد از جمله مراقبت هایی که به شما ارائه می شود:

. استفاده کردن از کمپرس در بهبود کبودی و تورم می تواند کمک کند.

. تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق زل تا جایی که می‌توانید آب فراوان بنوشید تا هیدراته بدن شما حفظ شود و روند ترمیم سرعت بیشتری پیدا کند.

. بهتر است تا دو روز بعد از تزریق ژل گونه و لب از فعالیت های سنگین خودداری کنید چرا که این فعالیت‌ها می‌تواند سبب افزایش ورم و خون مردگی شود.

. به مدت ۴۸ ساعت از قرار گرفتن در مکان‌های گرم مانند سونا و جکوزی خودداری کنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از انجام تزریق از آرایش کردن لب های خود خودداری کنید.

 

اثرات و نتایج تزریق ژل و فیلر لب چقدر است؟

تزریق ژل لب نتایج دائمی با خود به دنبال دارد و به مرور از حجم ژل ها کاسته می‌شود خیلی از افراد هر چند ماه یکبار نیاز مجدد برای تزریق ژل را پیدا می‌کنند تا فرم و حجم دلخواه آنها حفظ شود در واقع ماندگاری ژل ها در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد و به یک سری عوامل بستگی دارد از جمله عوامل می توان به نوع ژلی که استفاده می کنید مثلاً ژل های هیالورونیک اسید می‌تواند حدود ۶ تا ۹ ماه ماندگاری داشته باشند ، ژل های نیمه دائمی حدود ۱ تا ۲ سال ماندگار هستند و ژل های دائمی مدت بسیار طولانی تری دوام دارد برند ژلی که استفاده می کنید نیز نقش مهمی در ماندگاری آن دارد شرکت های گوناگون ژل هایی با فرمولاسیون های مختلف تولید می کنند که برخی از این ها مختص تزریق به لب و برخی دیگر برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهتر است این موارد را پزشک متخصص کلینیک به طور کامل برای شما بیان خواهد کرد همچنین میزان حجم دهی به لب ها بسیار مهم می باشد حجم دهی بیشتر ترمیم دیرتری نیاز خواهد داشت از عوامل دیگر که در ماندگاری تزریق ژل و فیلر نقش مهمی دارد متابولیسم بدن فرد و شرایط فیزیولوژیکی پوست است برخی متابولیسم سریع تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زودتر جذب بدن خواهد شد ماندگاری ژل و عوامل زیادی می‌تواند بستگی داشته باشند برخی از افراد متقاضی هر ۶ ماه برای تمدید و تزریق دوباره برخی مراجعه می‌کنند و بعضی تا ماه نهم یا دهم نیاز به تمدید پیدا خواهد کرد ماندگاری از هر فرد به فرد دیگر می تواند متفاوت باشد مواد تشکیل دهنده و نوع اثرگذاری آن مشخص می‌کند که چقدر ماندگار است در تزریق ژل الیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر حداکثر ۹ ماه می تواند باقی بماند و البته در مواردی ماندگاری آن می تواند از یک سال نیز بیشتر باشد در تزریق ژل الانسه ماجرا می تواند کمی متفاوت باشد که در این میان میزان ماندگاری آن نیز متفاوت است شما ۴ نو ژل در دسترس دارید کمترین میزان ماندگاری آن مربوط به ژل الانسه S است و بیشترین میزان مربوط به آن ژل سری E است که می‌توان تا دوسال روی آن حساب باز کرد.

 

مقایسه ژله لب با تزریق چربی

بعضی افراد برای حجم دهی به سراغ تزریق چربی می‌روند در این روش چربی از نواحی مختلف بدن مانند ران یا باسن که چربی انباشته دارد گرفته و به قسمت های دیگر تزریق می شود در این روش هیچ گونه واکنشی بدن نشان نمی‌دهد و هیچگونه آلرژی و حساسیت ایجاد نخواهد کرد زیرا چربی از بدن خود فرد است میزان ماندگاری آن نیز بسیار طولانی تر است اما احتمال بروز عوارضی مانند عفونت و خونریزی ، ورم طولانی مدت و حتی نکروز بافت چربی وجود دارد و به همین دلیل کمتر از سمت پزشکان مورد توصیه قرار می‌گیرد نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برداشت چربی از بافت دوره نقاهت نسبتا طولانی نیز با خود به همراه دارد تزریق چربی به دلیل ماندگاری طرفداران زیاد تری دارد ولی برای تزریق به لب نمی تواند گزینه مناسبی باشد ، از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی های صورت استفاده خواهد شد و اگر به لب چربی تزریق شود حالت غیر طبیعی و متورم ایجاد می‌کند و زیبایی آن از بین خواهد رفت اما در تزریق ژل و فیلر هیالورونیک اسید ماده است که به طور طبیعی در بدن نیز یافت می‌شوند و قطعاً عوارض بسیار کمی را با خود به دنبال دارند به علاوه اینکه نتایج بسیار خوبی را می تواند از حجم دهی و فرم دهی به لب‌ها ایجاد کند و دیگر نیازی به جراحی برای خارج کردن چربی نخواهید داشت.

 

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

این موضوع بسته به خواسته شما و وضعیت لب های شما می باشد برای خیلی از افراد یک سی سی می تواند کافی باشد البته در صورتی که بخواهید حالت طبیعی و نچرالی برای لب های خود حاصل کنید یک سی سی می تواند به اندازه لب های شما را پر کند و شکل طبیعی آنها را نیز حفظ کند حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی تزریق انجام شود و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه شود و بدین ترتیب حفظ ظاهر طبیعی لب ها راحت تر خواهد شد برای بیشتر افراد تزریق بیش از دو سی سی بیش از اندازه می باشد و می تواند لب های آنها را بیشتر برجسته کند اما اگر علاقه داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید.

 

آیا تزریق ژل لب عوارض دارد؟

تزریق ژل لب اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد می تواند کاملاً بی دردسر و عوارض بسیار کمی داشته باشد البته توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که می‌تواند خطرات جدی و مهم داشته باشد نگاه کنید چرا که اگر تزریق به درستی صورت نگیرد می‌تواند خطرات حادی به دنبال داشته باشد از جمله عوارض آن می‌توان به انسداد عروقی اشاره کرد که این عارضه نادر ممکن است که باعث مسدود شدن عروق خونی شود اگر خون به بافت لب نرسد بافت میمیرد و بخشی از لب از بین خواهد رفت برای تزریق ژل به لب به یک پزشک با تجربه و ترجیحاً به یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست و مو مراجعه کنید همچنین توجه داشته باشید که پزشک تجربه و مهارت کافی در این زمینه را دارد ، نمونه کارهای کلینیک می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد نمونه تزریق ژل به لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان در اختیار شما قرار داده می شود تا شما با بررسی نمونه کارها بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

تزریق ژل به لب چقدر هزینه دارد؟

هزینه تزریق ژل به عوامل گوناگونی می تواند بستگی داشته باشد نوع ژل آن که می تواند موقت ، دائمی یا نیم دائمی باشد ، برند و شرکت سازنده آن و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب ها از جمله عوامل موثر هستند که می‌توانند در هزینه‌های نهایی نقش داشته باشند برای دریافت هزینه های دقیق می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید هزینه نهایی نیز در جلسه مشاوره قبل از تزریق ژل و فیلر لب به شما اعلام خواهد شد در خصوص هزینه باید به چند نکته توجه کنید زمانی که می خواهید برای هزینه برنامه‌ریزی کنید باید بدانید که ماندگاری ژل های رایجی که برای تزریق به لب استفاده می‌شود می‌تواند حدود ۶ تا ۹ ماه باشد و بعد از آن نیاز به تمدید مجدد خواهید داشت ممکن است بعضی کلینیک‌ها هزینه های بسیار کمتری را برای تزریق ژل دریافت کنند و با توجه به عوامل اصلی تاثیر گذار در هزینه نهایی برند و مقدار ژل تزریق شده است هزینه نباید تفاوت زیادی داشته باشد اگر جایی دیدید که هزینه بسیار کمی از شما دریافت می شود یعنی احتمالاً از مواد مصرفی بی کیفیت استفاده شده است هزینه تزریق ژل در آرایشگاه ها و مکان های غیر مجاز معمولاً کمتر است تزریق ژل در محل های غیرمجاز با استفاده از ژل های بی کیفیت است که استفاده می‌شود که می‌تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد از جمله آن می‌توان به عفونت ، پس زدن ، خوب پخش نشدن آن و …… اشاره کرد.

 

آیا نتایج تزریق ژل و فیلر به لب طبیعی و نچرال است؟

بله نتایج تزریق ژل میتواند کاملاً طبیعی و نچرال باشد عوامل اثرگذار روی طبیعی بودن نتایج می تواند شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری آن در زیر پوست باشد ژل ها باید قبل از تزریق از نظر شکل و تقارن مورد بررسی قرار گیرد تا در هنگام تزریق بتوان آن را در نواحی درستی جایگذاری کرد کار دیگری که برای تبدیل شدن نتایج باید انجام داد تزریق منطقه ای ژل است یعنی در دو یا سه جلسه و به مرور حجم لب ها افزایش پیدا کند و به این شکل صبر کنید تا ژل تزریق شده در محل خود بتواند تصویب شود و لب ها به حالت خوبی برسند و افزایش حجم به تدریج باعث میشود که توجه اطرافیان نیز به شما کمتر شود خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل تزریق کنید و ظاهر طبیعی داشته باشید و از کلینیک خارج شوید باید صبور باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

 

چه زمانی برای تزریق مجدد مناسب است؟

برای تاثیرگذاری بیشتر تزریق مجدد و اینکه کسی متوجه نشود مداوم در چهره شما تغییرات ایجاد می‌شود توصیه می شود وقتی هنوز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم ژل قبلی روی لب های شما باقی مانده از پزشک بخواهید دوباره تزریق ژل را برای شما انجام دهد تزریق ژل به لب بهترین و سالم ترین عمل حجم دهی به لب ها می باشد و اکثر افرادی که از این روش استفاده می کنند رضایت کامل دارند و بعد از اینکه ژل روی لب های آنها جذب بدن شود ، تزریق مجدد ژل به لب می تواند مزایای را با خود به دنبال داشته باشد از جمله:

ماندگاری بیشتر با اضافه شدن فیلر جدید به قبلی همانطور که بیان کردیم زمان مناسب برای تزریق مجدد هنگامی است که هنوز یک چهارم از ژل قبلی روی لب های شما باقی مانده است وقتی تزریق مجدد در این حالت صورت گیرد ژل جدید به ژل قبلی اضافه می شود و اثر و ماندگاری آن نیز افزایش پیدا میکند.

. جذب آهسته ژل ، در تزریق مجدد این اتفاق دیگری که رخ می‌دهد این است که ژل های جدید با واکنش کمتری از طرف بدن روبه‌رو می‌شوند و وقتی برای بار اول اسید هیالورونیک وارد بدن میشود واکنش بدن به آن شدیدتر می‌شود اما در مرحله دوم حساسیت بدن کمتر خواهد شد و در نتیجه جذب فیلر جدید با سرعت کمتری انجام می‌گیرد و ماندگاری آن نیز بیشتر می‌شود.

. آیا تزریق ژل لب باعث کشیده شدن یا شل شدن لب میشود؟

تزریق ژل لب سبب کشیدگی یا افتادگی لب ها نخواهد شد در واقع وارد شدن سوزن به بافت لب سبب میشود تا روند تولید کلاژن به طور غیرمستقیم آغاز شود و معمولا نیز به همین دلیل است که در خیلی از موارد لب بعد از تزریق بزرگتر به نظر می رسد.

. اگر از نتیجه تزریق ژل و فیلر راضی نباشم چه باید کرد؟

خوبی ژل های هیالورونیک اسید این است که موقت هستند و در عرض چند ماه نیز جذب بدن خواهند شد به هر حال ممکن است نظر شما بعد از مدتی عوض شود و این در متقاضیان بار اول میتواند رایج باشد در این حالت می توانید چند ماه صبر کنید تا لب های شما به حالت طبیعی بازگردد یا به کلینیک مراجعه کنید تا هیالورونیک اسید تزریق شده تجزیه شود این کار توسط آنزیمی به نام هیالورونیداز به درون لب تزریق می شود تا مولکول های هیالورونیک اسید را تجزیه و روند جذب آن را سرعت بیشتری دهد با این کار چند روز بعد شما لب هایتان به حالت قبل باز خواهد گشت.

. چه زمانی برای تزریق مجدد ژل لب بهتر است؟

هر یک از برندهای ژل ماندگاری های گوناگونی دارند و سرعت جذب ژل ها در بدن نسبت به هر فرد دیگر متفاوت است به همین دلیل افراد در زمان های مختلف برای تزریق مجدد مراجعه می‌کنند اما توصیه ما به شما این است که تا هنگامی که حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد ژل های قبلی روی لب های شما باقی مانده است برای تزریق مجدد اقدام کنید.

. گلوله شدن ژل لب خطرناک است؟

در بعضی موارد مشاهده شده است که ژل لب بعد از تزریق شکل گلوله‌ای به خود پیدا می‌کند و نقاط گرد کوچکی روی لب ها ظاهر می شود که مشاهده این اتفاق طی هفته اول بعد از تزریق کاملاً طبیعی می باشد اما در صورت ادامه دار شدن حتما باید پزشک را در جریان قرار دهید برای جلوگیری از بروز چنین عارضه‌ای توصیه می‌شود تا چند روز از دست زدن به لب ها یا وارد کردن هرگونه فشار به آنها خودداری کنید.

. آیا امکان تزریق ژل لب قبل و بعد از عمل بینی وجود دارد؟

بهترین زمان برای تزریق ژل لب هنگامی است که تورم بینی و لب کاملا از بین رفته باشد معمولا بعد از جراحی بینی لب ها متورم است و مدتی زمان می‌برد تا ورم از بین برود با این حال این کار خیلی غیر ممکن نیست اما توصیه ما به شما این است که همزمان با هم انجام نشود.

. آیا ممکن است بعد از تزریق ژل و فیلر لب تبخال بزنیم؟

توصیه می‌شود افرادی که مبتلا به عفونت های فعال دهانی مانند تبخال زدن هستند از تزریق ژل لب خودداری کنند و قبل از تزریق نسبت به درمان آن اقدام کنند افرادی که سابقه تبخال دارند حتماً باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهند چرا که احتمال بروز تبخال در این افراد حتی با وجود تزریق بهترین برند نیز وجود دارد.

 

دوره نقاهت تزریق ژل و فیلر لب چقدر است؟

دوره نقاهت و تزریق ژل و فیلر بسیار کوتاه است یعنی می توان گفت که هیچ گونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد و بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص و با تجربه توجه کنید تا بهترین نتیجه را از روش درمانی برای خود حاصل کنید و از بروز هرگونه عوارض نیز جلوگیری کنید البته توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مورد نظر انتخاب کلینیک و پزشک نیز نقش مهمی را ایفا می کند هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین فیلر را بسته به شرایط برای شما در نظر می‌گیرد و شما را به بهترین نتیجه خواهد رساند و از هرگونه دوره نقاهت و ریکاوری نیز شما را در امان خواهد داشت پس در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بهترین نتیجه را حاصل کنید.

 

تعداد جلسات تزریق ژل و فیلر لب چقدر است؟

تزریق ژل و فیلر لب در یک جلسه و در مدت کوتاهی انجام می گیرد و بعد از آن بدون اینکه فرد نیاز داشته باشد بستری شود یا مراقبت خاص و ویژه ای انجام دهد می تواند به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید با تزریق ژل و فیلر لب های خود را برجسته و زیبا کنید و سبب زیبایی چهره خود شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر کاندیدای مناسب هستید با انتخاب بهترین برند به بهترین نتیجه دست پیدا کنید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک توسط پزشک متخصص با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

تزریق ژل لب در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان

شما میتوانید جهت انجام ژل لب از روش درست و استفاده از مواد استاندارد به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مراجعه کنید در این مشاوره اطلاعات کامل جهت تزریق انواع روش ها در اختیار شما قرار داده می‌شود و به شما می‌گویند که زمان مناسب برای تجدید تزریق چه زمانی می باشد و چه میزان باید مواد تزریق شود تزریق ژل به لب یک عمل دائمی نیست اما می تواند ماندگاری بالایی داشته باشد به همین دلیل است که تزریق ژل نه تنها مشکلی برای شما حاصل نمی کند بلکه زیبایی شما را نیز می تواند دو چندان کند فقط در خصوص میزان تزریق ژل و زمان مناسب باید با پزشک متخصص مشورت داشته باشید و به توصیه های آن عمل کنید ، کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با دریافت مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در زمینه زیبایی و پزشکی و همچنین برخورداری از بهترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و با متخصصین با تجربه و حرفه ای بهترین خدمات را در زمینه تزریق ژل و فیلر لب به مراجعه کنندگان ارائه خواهند داد در کنار مشتری مداری رعایت کردن کامل اصول و استانداردهای وزارت بهداشت موارد دیگری است که در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تلاش خود را برای اجرای آن به کار گرفته است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

نتیجه گیری

لب ها از جمله اعضای صورت به شمار می‌روند که می‌توانند اثر بسزایی بر روی زیبایی صورت داشته باشند و جذابیت چهره را نیز افزایش دهند داشتن لب های بزرگ و برجسته این زیبایی و جذابیت را می تواند چندین برابر کند اما خیلی از افراد به طور مادرزادی و ژنتیکی نیز دچار لب های کوچک و باریک هستند و همین مورد سبب می‌شود تا اعتماد به نفس آنها از بین برود در بعضی موارد نیز افراد به دلایلی مانند افزایش سن و کاهش تولید کلاژن و آسیب های ناشی از نور خورشید ممکن است به مرور حجم لب های آنها کاسته شود که در هر حالت می تواند نارضایتی را برای افراد به دنبال داشته باشد ، تزریق ژل لب و فیلر لب از جمله روش هایی هستند که می‌توانند به راحتی برای فرم دهی و حجم دهی به لب ها مورد استفاده قرار گیرند این روش کاملاً بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را نیز به دنبال دارد تمام افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و علاقه دارند لب های خوش فرم و حجیمی داشته باشند می‌توانند در کمترین زمان ممکن از مزایای این روش درمانی بهره مند شوند در این روش زیبایی بافت و همچنین کناره لب حجیم شده و زیبایی لب ها بیشتر خواهد شد اگر شما هم علاقه دارید از این روش برای زیبا و حجیم کردن لب های خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردارید و از مزایای آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

درباره کلینیک

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با دارا بودن مجموعه کامل از بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین متخصصین با تجربه و حرفه ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه های مربوط به مشکلات پوست و مو و استفاده از روش های گوناگون برای رفع مشکلات پوستی موفقیت‌های زیادی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است تمام خدمات مربوط به انجام در این کلینیک با بهترین روش های موجود مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است موقعیت مناسب آن و استفاده کردن از بهترین تکنولوژی و دستگاه‌های پیشرفته سبب شده خدماتی که در این کلینیک انجام می پذیرد بتواند اطمینان متقاضیان را جلب نماید و نتایجی که به دنبال دارد باعث ایجاد رضایت در آنها شود انجام تمام خدمات مشاوره در این کلینیک توسط مشاوران و کارشناسان برجسته و حرفه‌ای برای شما عزیزان به صورت رایگان فراهم است تا با کمک مشاوره بتوانید بهترین روش را جهت رفع مشکلات پوستی خود استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

راهکار قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

03491011240

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/xms5

لینک آپارات: https://aparat.com/v/UWgwa

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/MDmJ4jV6

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/66omjtMIQRY

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir