کاشت ابرو بعد از شش ماه

کاشت ابرو بعد از شش ماه

کاشت ابرو بعد از شش ماه

برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده که با افزایش سن متوجه خالی شدن ابرو های خود شده‌اند و گاهی ممکن است در پی ابتلا به یک بیماری خاص، تغییر هورمون یا مصرف بعضی داروها در آنها ریزش ابرو در درجات مختلفی اتفاق بیفتد و زیبایی آنها را تحت تاثیر خود قرار دهد. ابروها یکی از اعضای مهم و زیبایی در صورت هستند و هر گونه تغییر در آنها می تواند زیبایی چشم ها را از بین ببرد و به همین دلیل داشتن ابروهای کلفت و پرپشت از مشخصه‌های زیبایی به شمار می‌رود. معمولاً زمانی که افراد از فرم ابرو های خود ناراضی هستند یا به دلایل مختلفی ابرو‌های آن‌ها دچار ریزش شده به سراغ روش هایی مانند مداد کشیدن، تاتو یا میکرونیدلینگ ابرو می‌روند این روش ها ممکن است همان لحظه نتایج خوبی را رقم بزند اما موقت هستند و نیاز به ترمیم دارند که انجام تمام این اقدامات می‌تواند سبب ریزش بیشتر در ابروها شود. توصیه ما به تمام افرادی که از ریزش و خالی شدن ابرو های خود رنج می برند و علاقه دارند فرم ابرو هایشان را تغییر دهند کاشت ابرو می باشد که نتایج بسیار درخشان و ماندگاری را می تواند با خود به دنبال داشته باشد، معمولاً هنگامی که صحبت از انجام این روش می شود پای ماندگاری نتایج آن به میان می‌آید و افراد مراجعه کننده می‌خواهند بدانند که نتایج این روش تا چه زمانی می تواند مشخص شود و یا دائمی است یا خیر؟ می خواهند بدانند آیا کاشت ابرو بعد از شش ماه می تواند به خوبی قابل مشاهده باشد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل نتایج کاشت ابرو و عوامل موثر بر آن بپردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کاشت ابروی طبیعی چیست؟

کاشت ابرو از جمله موثرترین و ایمن ترین روش ها می باشد که می توانید از این جراحی زیبایی با هدف بهبود و فرم ابروها استفاده کنید که نتایج کاملاً ماندگار و طبیعی با خود به دنبال دارد با درصد رضایت بالایی نیز همراه است، جهت انجام این روش فولیکول‌های مو از قسمت‌های بانک مو که همان پشت سر می باشد گرفته می‌شود و این فولیکول ها به صورت تکی زیر میکروسکوپ از نوار چسبی جدا می‌شوند و در ابروها پیوند داده می‌شوند فولیکول های کاشته شده بعد از پیوند مانند ابروهای طبیعی به رشد خود ادامه خواهند داد و می‌توانید آنها را اصلاح و یا کوتاه کنید.

 از جمله نکات مهم در مورد کاشت ابرو این است که خواب و رویش موها در هر قسمت از ابرو متفاوت می باشد و باید به این موارد اهمیت ویژه‌ای داد به علاوه اینکه پزشک باید به این موضوع توجه داشته باشد که ابروها به صورت افقی نسبت به صورت رشد می‌کنند و به همین دلیل است که زاویه کاشت ابرو اهمیت بسیار زیادی دارد.

مراحل رشد ابرو بعد از کاشت

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو با ریزش ابروهای کاشته شده همراه خواهد بود که معمولاً بعد از گذشت یک یا دو ماه بعد از کاشت این اتفاق می‌افتد و خیلی از افراد از این بابت نگران می‌شوند که نتایج جراحی از بین رفته است در حالی که چنین چیزی نخواهد بود و ریزش ابروها جزئی از روند دوره نقاهت و بهبودی می باشد و جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که زمان ریزش فقط ساقه مو دچار ریزش می‌شود و فولیکول های سالم در زیر پوست باقی خواهند ماند و به رشد خود ادامه خواهند داد.

یک هفته بعد از کاشت ابرو

کاملاً طبیعی می‌باشد که هفته اول بعد از کاشت ابرو ناحیه کاشت دچار قرمزی و تورم می‌شود و به همین دلیل پزشک داروهای مسکن و ضد التهابی را برای شما تجویز خواهد کرد تا به تسکین این مشکلات کمک کند، دو تا سه روز بعد از کاشت ممکن است دچار دلمه و پوسته هایی در روی ابرو شوید که باید از کندن آنها به طور جدی خودداری کنید و نیاز است که ابروهای تان را به طور مرتب با آب و ترجیحاً با شامپو بچه شستشو کنید. رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید تا شاهد رشد بهتر ابرو ها باشید، رژیم غذایی در دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو بسیار اهمیت دارد.

 معمولاً هفته اول بعد از کاشت مقداری از ابروهای کاشته شده دچار ریزش می‌شوند که این موضوع نشان می‌دهد که روند جراحی با موفقیت طی شده است، بسیار اهمیت دارد که در این بازه زمانی تمام نکات و مراقبت های بعد از کاشت ابرو را به خوبی رعایت کنید تا هیچ گونه مشکلی در روند ترمیم ایجاد نشود.

یک ماه بعد از کاشت ابرو

دلمه ها و زخم‌های ایجاد شده بعد از گذشت یک ماه از ابروها برطرف می‌شود اما نباید این انتظار را داشته باشید که ابروهای شما به طور کامل رشد داشته باشند و نتایج نهایی آنها مشخص شود، بهتر است که در این دوران همچنان مراقبت‌های بیان شده توسط پزشک را به خوبی رعایت کنید و با وجود اینکه می توانید مانند روال قبل استحمام کنید اما بهتر ایت از رفتن به سونا و استخر خودداری کنید و تا جایی که ممکن است از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید.

دو تا سه ماه بعد از کاشت ابرو

بعد از گذشت حدود دو تا سه ماه از کاشت ابرو شاهد رشد مجدد در ابروهای خود خواهید بود و نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که رشد موهای سر نسبت به رشد ابرو افزایش بیشتری دارد به همین دلیل در ابتدا ابروهای شما با سرعت بیشتری رشد خواهد کرد که به تدریج سرعت رشد ابروها کاهش پیدا می‌کند و مانند رشد طبیعی ابروهای شما خواهد شد، در این بازه زمانی شما به راحتی می توانید ابروهای خود را کوتاه یا اصلاح کنید، توصیه می‌کنیم مراقب باشید تا کمترین میزان آسیب به ابروهای تازه کاشته شده وارد شود.

کاشت ابرو بعد از گذشت شش ماه

شش ماه بعد از کاشت ابرو، ابرو های تازه کاشته شده رشد خواهند کرد و شما می توانید از داشتن ابروهایی پرپشت و زیبا و مورد نظر خود لذت ببرید اکنون زمان آن رسیده که از روش ها و داروهای تقویتی بعد از کاشت مو کمک بگیرید تا روند رشد موها تقویت شود و همچنین سلامت و شادابی بیشتری برای ابروها ایجاد شود. از جمله روش های تقویت ابرو که می توانید در این دوران استفاده کنید prp ، مزوتراپی و مصرف داروهای ماینوکسیدیل می باشد که توصیه می‌کنیم در خصوص زمان و نحوه مصرف هر کدام از آنها با پزشک خود مشورت داشته باشید.

یک سال بعد از کاشت ابرو

نتایج نهایی در کاشت ابرو بعد از گذشت یکسال مشخص خواهد شد به گونه‌ای که ابروهای کاشته شده شما کاملاً رشد دارند و به اندازه و ضخامت مطلوبی رسیده اند و دیگر نیازی نخواهد بود که مانند روزهای اول به طور مداوم بخواهید آنها را اصلاح یا کوتاه کنید.

ماندگاری و نتیجه کاشت ابرو

اصلی ترین مسئله در مورد کاشت ابرو این است که شما حتماً باید یک کلینیک معتبر و یک پزشک متخصص در این زمینه را انتخاب کنید تا بتوانید با موفقیت به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید و همچنین نتیجه به دست آمده اثرات ماندگار و طولانی برای شما داشته باشد. معمولاً شش ماه و یا بیشتر زمان می‌برد تا شما بتوانید نتایج نهایی کاشت ابرو را مشاهده کنید که باید در این دوران صبور باشید و به تمام نکات و مراقبت های ارائه شده توسط پزشک به خوبی دقت کنید تا به رشد مجدد موها بعد از ریزش اولیه کمک کنید.

 نتایج اولیه کاشت ابرو معمولاً بعد از گذشت سه ماه قابل مشاهده می باشد اما با این حال ممکن است که روند رشد ابرو های تازه کاشته شده مانند ابروهای طبیعی نباشد و به همین دلیل ۶ الی ۸ ماه صبر باید داشته باشید تا روند ترمیم به طور کامل پشت سر گذاشته شود و در مورد موفقیت آمیز بودن نتایج تصمیم بگیرید. شما می توانید با خیالی آسوده کاشت ابرو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن‌یار کرمان زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک انجام دهید و بعد از کاشت ابرو نتایج فوق العاده و ماندگار این روش درمانی را مشاهده و لذت ببرید؛ در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

عوامل موثر روی نتیجه کاشت ابرو

کاشت ابرو با کمک از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی می تواند انجام گیرد که پزشک متخصص شما با توجه به معایناتی که در جلسه مشاوره انجام خواهد داد به این نتیجه خواهد رسید که کدام روش می تواند برای شما گزینه مناسب تری باشد و اینکه آیا شما کاندیدای مناسب برای این روش درمانی هستید یا خیر؛ چندین عامل می تواند روی نتیجه کاشت ابرو اثرگذار باشد از جمله:

. کاشت ابرو به تخصص و مهارت بالای پزشک شما بستگی دارد و باید با کمک از آخرین و به روزترین تجهیزات کاشت ابرو صورت بگیرد چرا که نباید هیچ گونه آسیبی به گرافت‌ها در زمان برداشت و پیوند در ابروها وارد شود علاوه بر این فولیکول‌ها باید در زاویه مناسب کاشته شوند که رشد کاملاً طبیعی داشته باشند.

.از جمله عوامل دیگری که می‌تواند موثر در نتیجه کاشت ابرو باشد مراقبت ها در دوره بهبودی می باشد که تاثیر بسیار مستقیمی روی ماندگاری این روش درمانی دارد و نیاز است که تمام نکات بیان شده توسط پزشک به خوبی رعایت شود این نکات را باید حتماً مدنظر قرار دهید که بعد از انجام جراحی مدتی زمان می‌برد تا فولیکول های تازه کاشته شده بتوانند به راحتی در جای خود ثابت شوند و از هر گونه آسیب و عوارضی در امان باشند.

. سبک زندگی نیز می‌تواند روی ماندگاری نتیجه کلشت ابرو تاثیر گذار باشد و آن دسته از افرادی که بعد از انجام جراحی دخانیات استفاده می کنند یا مشروبات الکلی مصرف می‌کنند و به تغذیه اهمیت زیادی نمی دهند ممکن است که با ریزش ابرو های تازه کاشته شده رو به رو شوند.

مراقبت های لازم برای رسیدن به بهترین نتیجه کاشت ابرو

توصیه می‌کنیم برای رسیدن به بهترین نتیجه بعد از کاشت ابرو و جلوگیری از هرگونه عوارض احتمالی و جانبی نسبت به رعایت مراقبت های بعد از کاشت ابرو نیز کوشا باشید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به نتایج مورد نظر خود دست پیدا کنید و رضایت کاملی داشته باشید.

. بعد از کاشت ابرو از دست زدن به ابروها، دستکاری و خاراندن، جدا کردن پوسته ها و دلمه های بعد از کاشت ابرو باید خودداری کنید.

.تا دو روز از شستن ابرو‌ها باید خودداری کنید و بعد از آن باید ابروها را با شامپوی تجویز شده توسط پزشک بشویید زمان شستن نیز باید احتیاط کنید و هرگز از ناخن ها برای شستن ابرو ها استفاده نکنید.

. بعد از کاشت ابرو از انجام فعالیت‌های شدید بدنی و ورزش کردن به مدت طولانی حدود ۱ تا ۲ هفته باید خودداری شود چرا که این قبیل از فعالیت ها می تواند روند خونرسانی را افزایش دهد و همچنین احتمال خونریزی و عوارض را نیز افزایش خواهد داد.

. زمان خوابیدن نیز باید به صورت طاق‌باز بخوابید تا هیچگونه فشاری به ابرو و صورت شما وارد نشود همچنین باید سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید این کار را می توانید با کمک گرفتن از دو بالشت انجام دهید.

. داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص مانند مسکن و آنتی بیوتیک ها را باید طبق دستور و به موقع مصرف کنید تا به تسکین علائمی از جمله قرمزی و التهاب کمک کنید و به راحتی بتوانید از بروز عفونت نیز جلوگیری کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید و در صورتی که مجبور هستید بیرون از منزل باشید حتماً از کلاه های لبه دار و عینک های آفتابی استفاده کنید.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

هزینه کاشت ابرو از جمله مسائلی می باشد که برای خیلی از افراد متقاضی مهم می باشد و نمی‌توان برای این روش هزینه قطعی و دقیقی را اعلام کرد آن هم به این دلیل می باشد که میزان ضخامت در ابروها و تعداد گرافت های کاشته شده در روش، در نظر گرفتن دستمزد پزشک و هزینه کلینیک روی هم رفته بر هزینه‌های انجام این روش می‌تواند تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است قبل از انجام کاشت ابرو در جلسه مشاوره با پزشک خود صحبت کنید تا مشخص شود که می‌خواهید ضخامت ابروهای شما چه میزان باشد و پزشک با توجه به موارد مورد نظر شما و دیگر فاکتورها هزینه انجام کاشت ابرو را برای شما اعلام خواهد کرد.

 کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن‌یار کرمان از قدیمی‌ترین کلینیک های پوست و مو می باشد که تحت نظر وزارت بهداشت، درمان را آغاز کرده و توانسته بهترین خدمات را در زمینه کاشت ابرو با کمک از بهترین تجهیزات و به کارگیری متخصصین باتجربه ارائه دهد شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره تخصصی و یا رزرو وقت کاشت ابرو و همچنین آگاهی در خصوص هزینه انجام این درمان با مشاوران و کارشناسان خبره تماس حاصل فرمایید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

مزایای کاشت ابرو

. نتیجه انجام این روش نسبت به تاتو و هاشور بسیار زیباتر و طبیعی تر می‌باشد

. رشد موهای ابرو با تراکم بیشتری همراه می‌شود

. طراحی مناسب در ابروها با توجه به شکل هندسی چهره و صورت انجام می‌گیرد

. با کمک کاشت ابرو عیوب و زخم ها در ناحیه ابرو پوشیده می شود

. کاشت ابرو دائمی و طبیعی می باشد و بعد از انجام درمان نیاز به ترمیم ندارد.

کاندیدای نامناسب کاشت ابرو

در شرایط خاصی کاشت ابروی طبیعی برای بعضی از افراد توصیه نخواهد شد در صورتی که افراد شامل شرایط زیر باشند کاشت ابرو برای آنها نمی تواند نتیجه مطلوبی را حاصل کند:

. افرادی که مبتلا به بیماری آلوپسی آره آتا هستند

. افرادی که با مشکلات انعقاد خون دست و پنجه نرم می کنند

. افرادی که دچار آلوپسی توتالیس ( یا همان ریزش موی کامل ) یا آلوپسی یونیورسالیس (ریزش موی کامل بدن) هستند.

. افرادی که به بیماری های تریکوتیلومانیا (اختلالات موکنی) مبتلا هستند.

عوارض کاشت ابرو

در صورتی که کاشت ابرو توسط یک فرد ناآگاه و غیر متخصص انجام گیرد امکان ایجاد عفونت در محل یا جهت خواب نامناسب برای رویش ابرو های تازه کاشته شده می تواند وجود داشته باشد در صورت بروز این مشکلات، ترمیم ابرو ها می تواند بسیار دشوار شود در نتیجه اکیداً توصیه می کنیم که در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را داشته باشید.

واکنش بدن افراد مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد در بعضی موارد ممکن است هیچگونه کبودی و تورم اتفاق نیفتد یا در صورتی این حالت می‌تواند تورم را در اطراف چشم ها ایجاد کند که به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت و با گذشت یک شب بعد از انجام جراحی از بین خواهد رفت.

 شما می توانید کاشت ابرو را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی مرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی ناخواسته در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

نحوه انجام کاشت ابرو

به طور میانگین ۲۵۰ تا ۴۰۰ تار مو برای هر دو ابرو برای حفظ ظاهر طبیعی در ابروها نیاز خواهید داشت و با توجه اندازه و ظاهر فعلی ابروهای شما این تعداد تار مو می‌تواند تغییر داشته باشد هر تار مو باید در جهت رویش موهای ابرو کاشته شود و کاملاً روی سطح پوست قرار بگیرد.

کاشت ابرو برای چه افرادی گزینه مناسب می باشد؟

افرادی که به دلایل ژنتیکی، برداشتن بیش از اندازه ابروها، ضربه وارد شدن به سر و یا ابتلا به بعضی بیماری ها دچار ریزش در ابروها شده‌اند بهترین گزینه برای آنها می تواند کاشت ابرو باشد اما افرادی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند نیز می توانند از کاشت ابرو کمک بگیرند.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – کاشت ابرو

چرا کاشت ابرو انجام دهیم؟

ابرو یکی از عناصر مهم در زیبایی چهره افراد می باشد و راهکارهای زیادی برای پرپشت کردن آن می‌تواند وجود داشته باشد در اغلب مواقع از شایع‌ترین روش که همان تاتو و آرایش ابرو است برای حجم دادن به ابروها و زیبا کردن آنها استفاده می کنند اما باید بیان کنیم که این روش‌ها مصنوعی هستند و علاوه بر آن که جذابیت ایجاد نمی کنند بلکه می توانند سن فرد را نیز افزایش دهند به توصیه پزشکان کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن‌یار کرمان موثرترین روش برای پرپشت کردن و حجیم کردن ابروها کاشت ابرو می‌باشد.

 کاشت ابرو روشی است که نیاز به مهارت و تکنیک خاصی دارد و می توان با روش FUT برای تمام صورت‌ها انجام داد این پروژه غیرتهاجمی می‌باشد و هیچ گونه خطری برای فرد متقاضی به دنبال نخواهد داشت و چنانچه پزشکی با تجربه و حرفه ای در این زمینه این کار را انجام دهد بهترین نتیجه را برای شما به همراه خواهد داشت. پیوند ابرو را برای همه افراد میتوان انجام داد چه کسانی که ابروهای آنها شکسته شده و افرادی که ابروهای آنها به تازگی تاتو شده و یا نازک شده است.

هدف از کاشت ابرو

کاشت ابرو برای سه هدف اصلی انجام می گیرد:

 . ترمیم کامل

 . ارتقا و افزایش

. اصلاح جزئی

این روش برای افرادی می‌تواند مناسب باشد که به صورت ارثی و ژنتیکی و بدون ابرو متولد شده‌اند همچنین برای افرادی که ابروهای کم پشت دارند و یا به دلیل سوختگی ابروهای خود را از دست داده‌اند انجام می شود.

روش کاشت ابرو چگونه است؟

پزشک متخصص در ابتدا ابروهای شما را به سه قسمت مساوی تقسیم خواهد کرد که شامل تاج، بدنه و دم ابرو می باشد در ابتدا قسمت تاج ابرو به صورت زاویه دار به بالا می‌خوابد تا حالت عمودی به خود نگیرد اما در قسمت بدنه اقدام به زاویه دار کردن و خواباندن تاج و دم ابرو خواهد کرد تا به صورت مماس در صورت کاشت شود در این مرحله از موهایی کمک گرفته می‌شود که ضخیم نیستند در مرحله ی آخر موها باید بسیار نازک و کوچک باشد زیرا که اگر این اصول به خوبی رعایت نشود در حالت رشد ابروها شاهد رشد و خروجی ابروها از حالت ضخیم و غیر طبیعی خواهیم بود.

 پزشک تاکید می کند که کاشت باید خیلی به هم نزدیک و پرتراکم باشد و پوست نیز در زیر ابرو قابل رویت نباشد در واقع باید بیان کرد پزشک با گرفتن موهای نازک پشت سر و نزدیک گردن که موهای مناسب هستند در این روش استفاده می کند.

اصلاح بعد از کاشت ابرو

کاشت مو ممکن است که بعد از گذشت سه هفته تا یک ماه بعد از پایان کاشت مو یا ابرو یا کاشت موی ریش یا موی سر حدود سه هفته تا یک ماه ابتدایی موی سر شروع به ریزش کند که به آن فاز استراحت و ریزش برون گفته می‌شود که زمان استراحت در افراد متفاوت می باشد در واقع ۳ تا ۶ ماه زمان می برد یعنی حدود سه ماه بعد و حداکثر هفت ماه ابروها به نتیجه خواهد رسید تا ابروها و موها نتیجه مطلوب خود را نشان دهند.

 از بین افراد ۲۰ تا ۳۰ درصد هستند که موهای کاشته شده در آن ها ریزش پیدا نمی‌کند و فاز استراحت ندارد و همان موها با همان مقاومت باقی خواهند ماند پس میتوان نتیجه گرفت که زمانی ما می‌توانیم با موچین ابرو های خود را اصلاح کنیم که از فاز استراحت خارج شده باشند و رشد کرده باشند حداقل بین ۸ الی ۹ ماه بعد از کاشت ابرو باید صبر کنید تا نتیجه به خوبی مشخص شود بعد می توانید برای اصلاح کردن مو های خود اقدام کنید.

راه های افزایش ماندگاری کاشت ابرو

ریزش مو در خانم ها می تواند به دلایل مختلفی مانند اصلاح بیش از اندازه و استفاده کردن از لوازم آرایشی غیر استاندارد اتفاق بیفتد البته وراثت، کم پشت بودن ابروها به صورت مادرزادی و بعضی بیماری ها مانند سرطان نیز می‌تواند تاثیرگذار باشد توصیه های ساده و در عین حال مهم می‌تواند از بهترین راهکارها بعد از کاشت ابرو باشد که ماندگاری پیوند ابرو را می‌تواند افزایش دهد.

.  از لوازم آرایشی استاندارد استفاده کنید

لوازم آرایشی غیر استاندارد از جمله سایه ابرو و مداد می تواند سبب التهاب و خارش در پوست ابروها شود و روند ریزش را افزایش دهد البته باید بیان کرد افرادی که به لوازم آرایشی استاندارد حساسیت دارند نیز نباید که از مداد ابرو و سایه ابرو استفاده کنند، مداد ابرو و سایه ابرو استاندارد از برندهای معتبر باعث ریزش در ابروها نخواهد شد.

. ابروهای خود را نازک نکنید

نحوه اصلاح ابرو ها باید به درستی انجام شود اگر مدت ماندگاری کاشت ابرو رو برای شما اهمیت زیادی دارد نباید موهای کاشته شده را تا مدتی اصلاح کنید از این رو پیشنهاد می‌کنیم در زمان نقاهت ابرو از مد روز تبعیت نکنید و مدلی را انتخاب کنید که با چهره شما مطابقت داشته باشد به این شکل همیشه چهره زیبا و جذابی خواهید داشت توجه کنید که زیبایی واقعی در تناسب بین اعضای صورت خلاصه می شود.

. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به دقت مصرف کنید

بعد از کاشت ابرو پزشک متخصص برای تقویت فولیکول های تازه کشته شده بعضی از انواع تقویت کننده ها را تجویز خواهد کرد در مصرف این داروها دقت و حوصله کاملی به خرج دهید. امکان آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو در روزهای اول می‌تواند بسیار زیاد باشد در صورتی که بتوانید فولیکول های کاشته شده را تقویت نمایید ماندگاری آن نیز افزایش بیشتری خواهد داشت.

. به هیچ عنوان به محل پیوند ابرو دست نزنید

در طول دوره نقاهت بعد از کاشت ممکن است در محل جراحی احساس خارش ایجاد شود به هیچ عنوان نباید به این خارش واکنش نشان دهید و ابروها را نخارانید، همانطور که بیان کردیم اسیب رسیدن به فولیکول ها در روزهای اول کاشت می تواند روی نتایج و ماندگاری آن تاثیرگذار باشد.

. تقویت کننده های خانگی نیز بی تاثیر نخواهد بود

استفاده از بادام تلخ، روغن زیتون، تخم مرغ، فندق و موارد دیگر در تقویت ابروها بی‌تاثیر نخواهد بود البته باید بیان کرد که این مواد به هیچ عنوان معجزه نخواهند کرد در صورتی که فولیکول‌های مو از بین رفته باشند هیچ روشی نمی‌تواند آنها را زنده نگه دارد این روش های خانگی تنها فولیکول های زنده را می تواند تقویت کند.

آیا ریزش ابرو بعد از کاشت طبیعی می‌باشد؟

میزان ریزش و طول مدت ریزش ابروها بعد از کاشت ابرو به عوامل زیادی می‌تواند بستگی داشته باشد این تجربه در افراد مختلف دارای بعضی تفاوت ها می‌باشد عوامل ارثی و شیوه کاشت می تواند نقش بسیار زیادی در میزان ریزش موها در دوره نقاهت داشته باشد. به طور کلی و بر اساس تحقیقات ریزش گرافیک های مو بعد از کاشت مو در بازه زمانی بین یک تا پنج هفته امری طبیعی به شمار می‌رود در اکثر مواقع افراد تا چند ماه بعد از کاشت ابرو از ریزش موهای کاشته شده خود دچار نگرانی هستند در این رابطه باید بیان کرد که کاشت ابرو اگر در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود و بعد از آن مو ها شروع به ریزش کنند دوباره رشد خواهند کرد.

دوره نقاهت بعد از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو نیاز ندارید که استراحت مطلق داشته باشید می توانید به منزل بروید و طی چند روز به تمامی توصیه‌ها و مراقبت‌های پزشک توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین اثر و نتیجه را حاصل کنید، شما در این دوران باید تا جایی که امکان دارد استراحت داشته باشید و از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید تا روند بهبودی سرعت بیشتری به خود بگیرد و ماندگاری نتایج کاشت ابرو نیز افزایش پیدا کند.

تعداد جلسات کاشت ابرو

کاشت ابرو در یک جلسه انجام میگ‌یرد و مدت زمان انجام آن نیز بستگی به تعداد گرافت‌های برداشت شده از بانک مو و کاشت آن در ابرو دارد.

کاشت ابرو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان – کاشت ابرو

نتیجه گیری

برای خیلی از افراد اتفاق افتاده که با افزایش سن متوجه شدند که ابروهایشان خالی شده و گاهی ممکن است به دلیل ابتلا به بعضی بیماری های خاص، مشکلات هورمونی یا مصرف بعضی داروها دچار ریزش در ابرو ها شوند. ابرو یکی از اجزای زیبایی در صورت می باشد و هرگونه تغییر در آنها می‌تواند زیبایی چشم‌ها را کاهش دهد و به همین دلیل افراد دوست دارند که ابروهای کلفت، پرپشت و زیبا داشته باشند.

 معمولاً زمانی که افراد از فرم ابرو های خود راضی نیستند به دنبال روش هایی هستند که بتوانند ابروهای خود را زیبا کنند این افراد به سراغ روش‌هایی مانند مداد کشیدن، تاتو یا میکرونیدلینگ ابرو می روند این روش ها می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد اما باید گفت که موقت هستند و نیاز به ترمیم دوباره دارند و انجام آنها می‌تواند حتی سبب ریزش در ابروها شود ولی کاشت ابرو نتایج بسیار درخشان و مادام العمر را می تواند با خود به دنبال داشته باشد. معمولا هنگامی که صحبت از این روش می شود پای ماندگاری نتایج به میان می‌آید نتایج این روش کاملاً طبیعی و ماندگار است، کاشت ابرو بعد از ۶ ماه نتایج واقعی خود را نشان می دهد و شما می توانید برای همیشه از داشتن ابروهای زیبا و پرپشت لذت ببرید و مانند گذشته با ابروهای خود رفتار کنید.

اگر شما نیز علاقه به کاشت ابرو را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن‌یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

03491011240

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

توییتر

https://twitter.com/cliniczibaiarad?t=dkzN1SoNCTy_HtK7Gs9zxA&s=09

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/4Bouj

لینک نماشا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir