آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ:

 

آیا جراحی بینی با لیفت بینی با استفاده از جراحی متفاوت است؟

بسیاری از افراد دوست دارند حالت بینی تغییر کند و ایراد و مشکلات ظاهری آن برطرف شود که جراحی همواره راه حل استرس آور و گران قیمتی است و هر کسی حاضر به امتحان آن نیست که خوشبختانه پیشرفت علم روش های گوناگونی را برای زیبا کردن بینی بدون جراحی معرفی کرده است یکی موثرترین روش‌ها لیفت بینی است ، روشی که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی و با کمترین عوارض فرد را به نتیجه دلخواه می رساند .

لیفت بینی روش موثر و ماندگاری است اما هنوز افراد زیادی هستند که نمی دانند این عمل چگونه صورت می گیرد و تا چه می‌تواند ماندگاری داشته باشد علاوه بر اینها سوال های زیاد دیگری در نحوه انجام عمل، هزینه آن و عوارض پس از لیفت وجود دارد در این مقاله قصد داریم به تمام سوالات در مورد لیفت‌بینی پاسخ بدهیم و شما را با یکی از جذاب ترین و سریعترین روش های زیبایی بینی و آشنا کنیم.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت بینی

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی روشی است که برای برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی و برخی مشکلات پزشکی نظیر انحراف و مشکلات تنفسی مورد استفاده قرار می‌گیرد با استفاده از این روش درمانی می‌توانید در بخش‌های مختلف بینی تغییراتی را ایجاد کنید و بینی را متناسب با اعضای صورت کنید نکته مهم دیگر این است که در این روش برای رفع بعضی مشکلات مادرزادی و یا آسیب های ورزشی می توانید   استفاده کنید این عمل با روش‌های مختلف صورت می‌گیرد که بیشتر آنها نیازی به جراحی ندارد اما ممکن است با توجه به شرایط شما در برخی موارد لیفت با جراحی صورت گیرد در ادامه این مقاله درباره هر یک از روش‌ها بیشتر توضیح می دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کاندید مناسب برای لیفت بینی

معمولاً انجام لیفت بینی محدودیت خاصی ندارد و هر کس که به لیفت بینی نیاز دارد می‌تواند از آن استفاده کند و از نتایج آن لذت ببرد توجه کنید که عمل لیفت بینی بر روی نقاط مختلف بینی نظیر نوک ، تیغه ، قوز ، پرده و پوست صورت می گیرد همچنین از روش‌های مختلف لیفت بینی می توانید برای ترمیم و بهبود نتایج جراحی نیز استفاده کرد اما در برخی موارد ممکن است پزشک به شما جراحی بینی را پیشنهاد بدهد .

این موضوع معمولاً در مواردی که انحراف و مشکلات بینی شدید است به شما توصیه می شود بر اساس توضیحات داده شده می‌توان گفت که تصمیم‌ گیری در این که شما کاندیدای مناسبی برای لیفت بینی هستید یا نه باید بر عهده پزشک متخصص گذاشته و با توجه به موارد مطرح شده در جلسات مشاوره بهترین روش‌ها به شما پیشنهاد می دهد پس شرکت در جلسات مشاوره پیش از انجام عمل را جدی بگیرید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت بینی

روش های مختلف لیفت بینی

به طور کلی روش های لیفت بینی به دو دسته جراحی و غیر جراحی تقسیم می‌شود در روش‌های بدون جراحی بیمار بیهوش نشده و عمل در زمان کوتاهی صورت می‌گیرد در این روش جای زخم روی بینی ایجاد نشده و ماندگاری آن از روش‌ ها با جراحی کمتر است اما می‌توان آن را روش مناسب برای افرادی که از جراحی می هراسند دانست در ادامه درباره روش‌های مختلف لیفت بینی بیشتر توضیح می دهیم.

. لیفت بینی با نخ

نتایج این روش درمانی که یکی از روش های بدون جراحی لیفت بینی است ، معمولاً دو سال میتواند ماندگاری داشته باشد و پس از آن نیاز به ترمیم دارد در این روش درمانی پزشک با قرار دادن نخ های کوچک در داخل بینی آن را به حالت دلخواه شما در می آورد در واقع پزشک اشکالات بینی و محل درمان را تعیین میکند و نخ ها را در محل مناسب قرار می‌دهد و با کشیدن و ثابت کردن آنها فرم بینی را اصلاح می‌کند نخ های استفاده شده  در این روش از نخ‌های بخیه بوده و ضخامت آن ها ۰.۱۲ میلی متر است ، این  نخ ها پس از مدتی جذب می‌شوند و به همین دلیل نتایج روش ، دائمی نخواهد بود پزشکان در این روش از نخ های پیدواو ، گاگ ، پلیکولید  یا هوریکان استفاده می‌کنند استفاده از نخ پیدواو جدیدترین روش است که در بعضی موارد نتایج آن با جراحی تفاوتی ندارد.

استفاده از نخ های دیگر به تشخیص پزشک و محل درمان بستگی دارد توجه کنید که لیفت بینی با نخ بدون درد انجام می‌شود چرا که پزشک از بی‌حسی موضعی استفاده می کند زمان انجام عمل حدود ۱۵ دقیقه است و نیاز به بستری شدن در بیمارستان و خانه را ندارید شما می توانید بلافاصله پس از لیفت بینی با نخ فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید تنها باید توجه داشته باشید که به نکات ارائه شده توسط پزشک متخصص اهمیت دهید.

از جمله آنها دوری از انجام فعالیت‌های سنگین و ماساژ محکم بینی است لیفت بینی با نخ معمولاً برای برطرف کردن اشکالات بینی استفاده می‌شود بنابراین نمی‌توان درصد موفقیت آن را بالا دانست البته در برخی موارد آسیب های مربوط به شکستگی و انحراف استخوان را نیز میتوان درمان کرد بدون شک نتایج این روش خیلی زودتر از جراحی خود را نشان می‌دهند و دوره نقاهت کوتاهی دارد ضمن اینکه هزینه این روش نسبت به جراحی کم است.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت بینی

. لیفت بینی با تزریق ژل

استفاده از این روش برای افرادی مناسب است که قصد دارند افتادگی بینی را برطرف کنند و یا روی بینی خود قوز دارند همچنین غضروف بینی کمی بیرون زده ، می توانید با این روش برطرف کنید و بینی یکنواختی داشته باشید همانطور که از نامش پیداست لیفت بینی باشد به کمک تزریق ژل و فیلر های پوستی به نواحی مختلف بینی انجام می شود و بسته به نوع ژل به کار رفته همچنین سن بیمار و بافت پوست نتایج این روش بین یک تا یک و نیم سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

توجه داشته باشید که لیفت بینی با ژل برای برطرف کردن اشکالات اساسی بینی استفاده نمی‌شود در این روش تنها می توان برخی انحرافات و عارضه های ظاهری بینی را از بین برد نکته دیگر اینکه ژل های مورد استفاده در این روش حاوی هیالورونیک اسید هستند که می‌تواند باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و جوانی و شادابی آن شود قیمت لیفت بینی با ژل بر اساس نوع و مقدار استفاده شده تعیین می شود.

. لیفت بینی با جراحی

زمانی که حرف از جراحی زده می‌شود ممکن است تصویری شبیه به یک عمل جراحی بینی در ذهن شما به وجود آید اما باید گفت که جراحی لیفت بینی معمولاً نیازی به بستری و مراقبت های طولانی ندارد و در بعضی‌ موارد بیحسی موضعی صورت می‌گیرد در برخی موارد نیز ممکن است بسته به شرایط بیمار از بیهوشی عمومی در این روش درمانی استفاده شود نکته مهم دیگری که در حین عمل لیفت بینی باید گفت این است که در این عمل هیچ دردی احساس نخواهید کرد مدت زمان انجام این عمل بین ۲ تا ۴ ساعت است و پس از یک تا دو ساعت می توانید به خانه برگردید.

برای انجام لیفت بینی برش کوچکی در ناحیه بین دو سوراخ زده می‌شود ، پوست به راحتی بلند می‌شود و پس از آن متخصص با توجه به اشکالات بینی و صحبت هایی که در جلسه مشاوره با شما داشته ایرادها را برطرف می‌کند و سپس برش ایجاد شده را بخیه می کند در برخی موارد که آسیب شدید است نیاز به ایجاد برش در پایه بینی نیز وجود دارد در هر حال پس از انجام عمل برای ثابت نگه داشتن بینی از اسپلینت استفاده می‌شود.

لیفت بینی بدون جراحی انواع گوناگون دارد که همه آنها در شرح زیر است

. لیفت بینی کاهشی: اولین نوع روش لیفت بینی کاهش است که برای کوچک کردن بینی صورت می گیرد در این عمل پس از انجام برش استخوان ها و یا غضروف های نوک بینی برداشته می‌شود

. لیفت بینی افزایشی: با استفاده از این روش لیفت بینی ، با برداشتن بافت از بخش‌ها و پیوند آن به دیگر بخش ها صورت می‌گیرد در بعضی موارد نیز می‌توان از اینپلنت مصنوعی یا طبیعی استفاده کرد.

. لیفت بینی آسیب دیده: اگر بینی شما در هنگام ورزش یا به هر دلیل دیگری آسیب ببیند و بدشکل شود می‌توان از لیفت بینی آسیب دیده استفاده کرد این روش به برطرف کردن ، شکستگی و انحراف های ایجاد شده در بینی  را فرم داده و اصلاح می کند و تنفس را برای شما راحت می کند.

. لیفت بینی ترمیمی: در این روش لیفت بینی با پیوند بافت از بخش‌های دیگر بافت در سطح بینی ترمیم و می شود در مورد آسیب های شدید ممکن است نیاز به چندین عمل جراحی پشت سر هم وجود داشته باشد.

. لیفت بینی اصلاحی: به طور کلی اگر از فرم و نوک بینی خود رضایت ندارید می‌توانید این روش لیفت بینی را امتحان کنید در این روش با استفاده از این پلیمرها ، برداشتن چربی و بافت نوک بینی صورت می‌گیرد و فرم آن را به حالت دلخواه شما در می آورد.

. لیفت بینی نژادی: در این روش لیفت بینی فرم طبیعی بینی حفظ می‌شود و اصلاحات بسته به مشخصات چهره و ویژگی های ظاهری صورت می گیرد.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت بینی

مزایای لیفت بینی چیست؟

. قیمت مناسب برای  افرادی که به دلیل هزینه بالای جراحی به لیفت بینی با جراحی اقدام می‌کنند لیفت‌ بینی راه حل به صرفه همراه با نتایج طولانی مدت است.

. بدون نیاز به جراحی و بیهوشی ، اگر از جراحی و بیهوشی می ترسید توصیه می کنیم که روش لیفت بینی بدون جراحی را امتحان کنید این روش معمولاً درد کمی دارد و همچنین دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه‌مدتی دارد.

. بدون محدودیت سنی برای روش های گوناگون ، برای لیفت بینی از نظر سنی محدودیتی وجود ندارد بنابراین در هر سن و سالی می توانید از روش های لیفت بینی استفاده کنید و از نتایج آن لذت ببرید البته پیش از انجام عمل با پزشک متخصص مشورت داشته باشید تا نتیجه مناسبی از لیفت بینی بگیرید.

. عوارض جانبی : جراحی بینی و استفاده از داروی بیهوشی عوارض زیادی دارد در حالی که روش های بدون جراحی عارضه‌ای به جز تورم و التهاب چند روزه به همراه ندارد و در بعضی موارد نیز ممکن است جای زخم کوچکی به وجود آید که حتی عوارض جانبی لیفت بینی با جراحی نیز بسیار کمتر است لیفت بینی معمولا بدون درد است چرا که این روش معمولاً با بی‌حسی موضعی صورت می گیرد.

 

معایب و عوارض لیفت بینی

عوارض روش‌های مختلف لیفت بینی با هم متفاوت هستند لیفت بینی با جراحی معمولا پس از پایان عمل در صورت شما و ناحیه اطراف چشم تورم و کبودی به وجود می‌آید که پس از یکی دو روز کم کم بهبود پیدا می‌کند همچنین پس از برطرف شدن اثرات دارویی و بی‌حسی ممکن است احساس فشار در بینی داشته باشید این امر کاملاً طبیعی است و مدت کوتاهی بعد از پایان درمان برطرف می‌شود ممکن است بینی شما تا چند ماه تورم کمی داشته باشد این تورم چندان ملموس نیست و ممکن است تا ۶ ماه پس از عمل برطرف شود در برخی موارد نیز نتایج لیفت‌بینی رضایت بخش نیست و بینی شما ممکن است نامتقارن شود.

این مورد معمولاً در صورتی به وجود می‌آید که در مرکز نامعتبر این روش درمانی را انجام دهید اما نگران نباشید اگر این موضوع پیش آمد ، می توانید این مشکل را برطرف کنید به جز این موارد دیگر عوارض لیفت بینی عمومی بوده و پس از مدتی برطرف می‌شود رایج‌ترین عوارض این عمل احساس درد ، کبودی ، بی حسی ، تورم و جای زخم روی بینی است شما می توانید عمل لیفت بینی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت بینی

توصیه های قبل از انجام لیفت بینی

قبل از انجام لیفت بینی برخی نکاتی را باید رعایت کنید ، رعایت این نکات علاوه بر ایجاد امادگی برای عمل باعث می شود که عوارض کمتری برای شما در پی داشته باشد و نتایج نیز ماندگارتر باشد توجه کنید که این موارد کاملا عمومی هستند و بنابراین دانستن این موارد نیاز به شرکت در جلسات مشاوره قبل از لیفت بینی نیاز است چراکه در این جلسات پزشک با توجه به شرایط شما توصیه‌هایی را به شما ارائه می دهد زمانی که شما می توانید همه سوالات را با پزشک خود مطرح کنید و ترس خود را در این روش درمانی از بین ببرید.

. حداقل دو هفته قبل از لیفت بینی از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید استفاده از دخانیات باعث اختلال در روند اکسیژن رسانی و همچنین درمان شده و دوره نقاهت طولانی تری را برای شما در پی دارد

. اگر داروی خاصی را مصرف کنید و یا بیماری خاصی دارید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید

. مصرف مواد غذایی و داروهای رقیق کننده خون را متوقف کنید اگر امکان قطع دارو وجود ندارد حتما آن را با پزشک در میان بگذارید تا دستورالعمل‌های لازم را به شما ارائه دهد.

. اگر در طول جلسه مشاوره دارویی را دریافت کرده اید آن را به طور منظم مصرف کنید.

 

مراقبت های بعد از انجام لیفت بینی

. اگر شما لیفت بینی را با جراحی انجام داده اید باید حدود یک هفته اسپلینت را روی بینی خود نگه دارید

. می‌توانید از کمپرس سرد روی بینی برای کاهش تورم و التهاب استفاده کنید این کار را ۶ تا ۸ بار در طول روز و هر بار به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید

.  بعد از لیفت بینی در زمان خوابیدن سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید.

. از خوردن داروهای رقیق کننده خون  خودداری کنید البته در بعضی موارد نیز با مشورت پزشک می توانید آن را ادامه دهید.

. تا مدت طولانی از انجام فعالیت‌های سنگین و شنا پرهیز کنید

. از انجام حرکات ورزشی و ورزش‌های نظیر فوتبال ، والیبال و بسکتبال که احتمال برخورد توپ به صورت وجود دارد و ممکن است آسیب به بینی وارد شود خودداری کنید.

. با توجه به توصیه‌های پزشک رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید تا روند بهبودی افزایش پیدا کند و همچنین آب و مایعات فراوان در طی روز بنوشید

. تا چند روز زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از محیط های پر گرد و غبار دوری کنید

. مصرف دخانیات و قلیان را متوقف کنید و همچنین از دود آنها نیز دوری کنید

. پس از انجام عمل برای بررسی نتیجه بهتر نزد پزشک مراجعه کنید.

لیفت بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت بینی

هزینه لیفت بینی

عوامل مختلفی در هزینه لیفت بینی وجود دارد و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد یکی از مهمترین عوامل در تعیین هزینه عمل لیفت بینی کلینیکی است که در آن می خواهید به انجام این درمان بپردازید کلینیک معتبر معمولاً قیمت مناسبی دارد و هزینه کمتری برای جلسات مشاوره از شما دریافت می کند بررسی لیست قیمت لیفت بینی نشان میدهد که هزینه‌های روش لیفت بینی بدون جراحی بسیار کمتر از جراحی بوده است البته باید هزینه های پیش از انجام عمل شامل آزمایش ، عکس‌ها و …… را نیز در نظر بگیرید در برخی موارد پزشک از چسب برای تثبیت نتایج استفاده می کند و بنابراین شما باید قیمت چسب لیفت بینی را نیز به لیست خود اضافه کنید ، از موارد دیگری که در مورد لیفت بینی واضح است این است که هزینه این عمل کمتر از جراحی بینی بوده است و به همین دلیل می‌توان گزینه مناسبی برای افراد باشد .

در روش های بدون جراحی عواملی نظیر نوع ژل ، عمل انجام شده ، تخصص و مهارت پزشک ، شهر محل زندگی و …… می‌تواند در قیمت تاثیرگذار باشد به عنوان مثال قیمت لیفت بینی در کرمان با دیگر استان ها کمی متفاوت تر است شما می توانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه های کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

دوره نقاهت لیفت بینی

لیفت بینی انواع گوناگونی دارد و شما می توانید برای رفع مشکلات بینی و رسیدن به فرم دلخواه بینی ، روش درمانی مناسبی برای خود انتخاب کنید قبل از انتخاب روش باید توسط پزشک متخصص و باتجربه مورد معاینه قرار گیرید ، مهارت پزشک در لیفت بینی اهمیت خاصی دارد و می‌تواند دوره نقاهت کوتاه‌تری نیز برای شما در پی داشته باشد.

دوره نقاهت لیفت بینی بدون جراحی بسیار کوتاه است و طی چند روز تمام عوارض و مشکلات بعد از این درمان برطرف می‌شود اما دوره نقاهت لیفت بینی با جراحی طولانی تر است و به یک سری مراقبت های خاص نیاز دارد ، تا از هرگونه عوارض احتمالی این روش درمانی جلوگیری شود شما می توانید لیفت بینی را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید تا دوره نقاهت کوتاه‌تری داشته باشید و عوارض جانبی کمی با شما همراه باشد همچنین در این کلینیک خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می‌گیرد.

 

تعداد جلسات لیفت بینی

تعداد جلسات لیفت بینی بستگی به نوع روش درمانی شما دارد ،  لیفت بینی با جراحی در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به مشکلات بینی هر فرد می‌تواند متفاوت باشد استفاده از لیفت بینی با نخ نیز تقریباً در یک جلسه صورت می‌گیرد ، لیفت بینی با تزریق ژل ممکن است به جلسات دوم نیز ادامه پیدا کند که بستگی به نظر پزشک متخصص بعد از انتخاب درمان مناسب برای رفع مشکلات شما دارد ، شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان مورد معاینه پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک قرار گیرید و با مشورت با این پزشک روش درمانی مناسبی را برای لیفت بینی خود انتخاب کنید و همچنین از تعداد جلسات و توصیه های قبل و بعد از انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جراحی پلک بلفاروپلاستی _هزینه و توصیه ها

هزینه و مزایای بی شمار پلاسما جت پلک

کانتوپلاستی(Canthoplasty) یا عمل چشم گربه ای چیست؟

 

اثرات و نتایج لیفت بینی

اثرات و نتایج لیفت‌بینی زمانی مشاهده می شود و شما به بهترین نتیجه دست پیدا خواهید کرد که این روش درمانی توسط پزشک ماهر و با تجربه و در کلینیکی معتبر صورت گیرد تا از عوارض احتمالی و مشکلات بعد از آن در امان باشید اثرات و نتایج لیفت بینی ، رسیدن به بینی مورد نظر شما ، رفع مشکلات بینی و فرم دلخواه آن است لیفت بینی با نخ ماندگاری نسبتاً طولانی دارد و بعد از پایان دوره دوباره می توانید آن را تمدید کنید لیفت بینی با جراحی دائمی بوده و شما را می تواند تا آخر عمر به فرم بینی دلخواه برساند اثرات و نتایج لیفت بینی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان ماندگاری بالایی دارد زیرا توسط پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک صورت می گیرد.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. چه زمانی پس از انجام لیفت بینی نتایج ظاهر خواهند شد؟

در روش لیفت بینی با ژل بلافاصله بعد از تزریق نتایج قابل مشاهده است اما در روش‌های دیگر باید انتظار داشته باشید که نتایج لیفت بینی را بلافاصله پس از خروج از کلینیک مشاهده نمی کنید چرا که پس از انجام عمل معمولاً کبودی و تورم روی صورت وجود دارد و ممکن است زخمی نیز مشاهده شود بنابراین بهتر است صبور باشید و دو تا سه هفته بعد از برطرف شدن کامل اثرات زخم و تورم می توانید نتایج را مشاهده کنید.

. در جلسات مشاوره چه مواردی مطرح می شود؟

در جلسات مشاوره با پزشک خود رودرواسی نداشته باشید و خجالت نکشید شما باید همه سوالات ، ترس ها و مشکلات را با پزشک متخصص خود مطرح کنید تا بهترین روش درمانی را برای شما در نظر بگیرد به علاوه در این جلسات پزشک شما را مورد معاینه قرار می دهد و درباره نتایج عمل لیفت بینی و انتظاراتی که باید از آن داشته باشید با شما صحبت خواهد کرد ضمن اینکه می‌توانید نتایج لیفت‌ بینی دیگران را نیز بررسی کنید و تصمیم قطعی در مورد این روش درمانی بگیرید.

. آیا نتایج لیفت بینی دائمی است؟

اگر شما قصد دارید که لیفت بینی بدون جراحی را انجام دهید پاسخ به این سوال خیر است نخ های مورد استفاده شده در لیفت بینی پس از مدتی جذب بافت بینی می‌شود و اثر خود را از دست می‌دهند بنابراین حدود دوسال لیفت بینی بانخ ماندگاری دارد و مجدداً می توانید این روش درمانی را انجام دهید البته پس از چند بار ترمیم ماندگاری نتایج بهتر خواهد شد در روش‌های لیفت بینی با ژل نیز بستگی به نوع ژل می‌تواند تا یک و نیم سال ماندگاری داشته باشد اما در روش های لیفت بینی با جراحی نتایج طولانی بوده و نیاز به ترمیم دارد.

. آیا جراحی بینی با لیفت بینی متفاوت است؟

بله در لیفت بینی با استفاده از جراحی نیازی به بستری شدن نیست و عوارض کمی را در بر دارد همچنین دوره نقاهت کوتاهی دارد و نتایج خیلی زود آشکار می شود البته توجه کنید که تصمیم گیری برای انتخاب روش مناسب برای هر فرد بر عهده پزشک متخصص است با بررسی شرایط جسمی شما و همچنین انتظارات شما روش درمانی مناسبی را به شما پیشنهاد می دهد.

. بهترین مرکز برای انجام عمل لیفت بینی کجا است؟

منظور از بهترین محل ، کلینیک معتبری است که قیمت لیفت بینی در آن مناسب بوده و قابل اعتماد است همچنین پزشک متخصص کلینیک دارای تخصص و مهارت کافی در انجام عمل لیفت بینی چه با جراحی و بدون جراحی باشد یکی از مراکز مطمئنی که شما می توانید در آن انجام عمل لیفت بینی صورت دهید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی بهمن یار کرمان است شما می توانید از انواع خدمات حرفه ای و با کیفیت این مجموعه استفاده کنید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک صورت می گیرد که شما میتوانید از انواع این خدمات بهره مند شوید و زیبایی و جوانی را به پوست و چهره خود بازگردانید.

 

نتیجه گیری

بسیاری از افراد علاقه دارند حالت بینی خود را تغییر دهند و مشکلات ظاهری آن را برطرف کنند اما این مسئله وجود دارد که برخی افراد جراحی را استرس آور و گران قیمت می دانند و حاضر نیستند که جراحی بینی انجام دهند خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های گوناگونی برای زیبا کردن بینی بدون جراحی وجود دارد یکی از روش های ایمن و موثر لیفت بینی است و به شکل بدون جراحی و بیهوشی و با کمترین عوارض احتمالی شما می توانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید .

لیفت بینی موثر و با اثراتی ماندگارتر است اما هنوز افراد زیادی از آن اطلاع ندارند و نمی‌دانند این عمل چگونه انجام میشود و تا چه مدت می تواند ماندگاری داشته باشد لیفت بینی روشی است که به برطرف کردن ایرادات ظاهری و همچنین مشکلات پزشکی مانند انحراف و مشکلات تنفسی پرداخته می‌شود.

این روش می‌تواند در قسمت‌های مختلف بینی به کار برده شود نکته مهم این است که این روش برای رفع برخی مشکلات مادرزادی و همچنین آسیب های ورزشی نیز قابل استفاده است این عمل با روش های مختلفی صورت می گیرد که نیاز به جراحی ندارد با توجه به شرایط شما پزشک لیفت بینی موردنظر را به شما توصیه می کند اگر شما کاندیدای لیفت‌ بینی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک ، مشاوره و معاینه توسط پزشک متخصص روش درمانی مناسبی را برای خود انتخاب کنید از روش های بدون جراحی لیفت بینی میتوان به لیفت بینی با نخ و لیفت بینی با تزریق ژل را نام برد .

تشخیص بهترین نوع درمان برای شما توسط پزشک متخصص انتخاب می شود از مزایای لیفت بینی میتوان قیمت مناسب آن ، نیاز نداشتن به جراحی و بیهوشی ، بدون محدودیت سنی و عوارض کم را نام برد اگر شما تمایل به انجام لیفت بینی هستید ما به شما کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی بهمن یار کرمان را توصیه می‌کنیم در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک صورت می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicbahmanyar.ir/t4f1

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicbahmanyar

لینک نماشا: https://www.namasha.com/clinicbahmanyar

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

مشکلات اندام تناسلی آقایان
تعداد رابطه زناشویی در هفته از نظر اسلام
برای درمان واریس چه بخوریم؟
میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir