بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه:

 

بررسی انواع جای جوش و راهکار های درمان آن توسط مدرن ترین دستگاههای کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان

مشکل جای جوش آکنه یک چیز است و مشکل جای ماندن آنها در صورت چیز دیگری آکنه و جوش صورت به مرور زمان بهبود پیدا می‌کند و از بین می‌رود اما جای آنها به سادگی متن می‌شود و برخورد با آنها دشوار های خودش را دارد خوشبختانه روشهای درمان و بهبود جای آکنه پیشرفت زیادی داره و امروزه راهکارهای بسیاری برای حل این مشکل وجود دارد امروز می‌خواهیم روش های خانگی و کلینیکی را در مورد برطرف کردن جای آکنه و جوش بررسی کنیم اول باید ببینیم که اثرات به جا ماندن از جای جوش ها به چه شکلی است چون جای جوش می تواند به شکل مختلف فرورفته برآمده گوشتی و لکه های تیره در پست باقی بمانند که روش درمانی خاص خود را می‌طلبد.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

انواع جای جوش و آکنه

اسکارهای یا اثرات جا ماندن جوش و آکنه به دو دسته تقسیم می شود

. اسکارهای آتروفیک یا جوش های فرورفته که در این حالت پوست تحلیل می رود

. اسکارهای هایپرتروفیک ک یا جوشهای برآمده که این حالت بافته اضافه روی پوست ایجاد میکند.

چهار نوع جوش داریم که در دو دسته بالا بسته بندی میشود

۱. اسکار قندیلی یا آیس پیک

۲. اسکار واگنی یا مربعی

۳. اسکار گرد یا چرخشی

۴. زخم های گوشتی یا اسکارهای کلوئیدی

به جز این موارد که گفته شد ممکن است به شکل زخم یا اسکار واقعی نباشند در این حالت در محل جوش هایی که خوب شدن لکه های تیره دیده می شود این لکه ها در افراد شایع دیده می شود و نامه تخصصی شان هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب است لکه های تیره مسطح هستند و رنگشان می تواند قرمز صورتی قهوه ای سیاه یا بنفش باشد که رنگ آن بستگی به رنگ پوست شما دارد.

 

درمان انواع جای جوش فرو رفته به چه شکل است؟

اسکار قندیلی یا آیس پیک(Ice Pick)

جای قندیلی جوش که به آن اسکار مثلثی می‌گویند سوراخ های باریک و عمیق است که به درون لایه میانی پوست ادامه پیدا کرده و وضعیت پوست دچار عارضه‌ای به شکلی شده که انگار با یک قندیل یخ یا یک ابزار تیز سوراخ شده است اسکارهای قندیلی معمولاً سوراخ های کوچک و باریکی در عمق پوست ایجاد می کند که می تواند به شکل منافذ باز پوست و بزرگ به نظر برسند و نحوه تشکیل این ضایعات اسکارهای قندیلی بعد از کیست های عفونتی و یا سایر ضایعات پوستی که در عمق قرار دارند به سطح پوست می آیند و این شکل را تشکیل می دهد در این مسیر بافت پوست را تخریب می‌کند و یک اسکار ستونی به جا می گذارند.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

درمان جای قندیلی جوش

برای درمان دایره قندی جوش چند راهکار داریم

. برش پانچی که از راه‌های متداول این روش درمانی است در این روش پزشک با استفاده از ابزار کوچکی که شبیه یک قلاب شیرینی پزی اسکارها را برمی دارد سپس پوست را به هم می چسباند یا با استفاده از چسب بافتی یا روش‌های دیگر تا ترمیم شود

. پانت گرافیت روش دیگری برای درمان انواع بزرگ تر و عمیق تر جای آن دیلی جوش است مثل برش پارچه ابتدا از پوست جدا می‌شود سپس زخم ایجاد شده از گرافت های پوستی پر می‌شود پوست پیوند زده می‌شود و معمولاً از پشت گوش برداشته میشود هر دوی این روش ها می توانند خودشان باعث اسکار شود اما از کارهای ناشایسته مسطحی و تخت دارند و برای همین خیلی کم به چشم می آید و با استفاده از لیزر میتوان آن را به سادگی برطرف کرد.

 

اسکار واگنی یا باکسکار(Boxcar)

جای اینگونه جوش ها به شکل ضایعات فرو رفته ای گرد یا بیضوی شکل دیده می‌شود که دیواره عمومی دارد دهانه این اسکارها از اسکارهای قندیلی الیستر است و به پوست حالت نوار و سوراخ سراغ می‌دهد نحوه تشکیل این ضایعات زمانی که یک واکنش التهابی رخ می‌دهد باعث از بین رفتن کلاژن های بافت می‌شود بافت پوست را تخریب می‌کند کلاژن سیمان بین بافت هستند و وقتی که از بین می‌روند بافت زیرین پوست نمی تواند بافت‌های بالایی را حل کند و بدین ترتیب محله پرکننده های پوست برو می‌رود اسکار واگنی می تواند تعطیلی شدید داشته باشند.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

درمان جای با‌گونی جوش

پانچ گرافتینگ

مانند اسکارهای قندیلی اسکارهای بانی هم می توانند با برش پانچ درمان شوند این نوع اسکار ها می توانند با بالا بردن پانچی هم بهبود پیدا کند که روشی مشابه با پانچ  گرافتینگ  است بالا بردن پانتی به جای گرافت پوست موجود در قاعده اسکار بالا می رود تا هم سطح نواحی مجاور شود.

تزریق ژل

یکی از بهترین و رایج‌ترین روش‌های درمان جای واگنی جوش استفاده از تزریق ژل است تزریق ژل با استفاده از مواد مختلفی صورت می گیرد و می تواند به بخش‌های مختلف پوست از ماده ای لازم را بدهد منطقه‌ای که برای درمان جای جوش فرورفته مانند اسکار واگنی تزریق ژل می‌تواند روش درمانی مناسبی باشد ژله تزریقی شده به زیر اسکار پوست را بالا می آورد و آن را هم سطح با نواحی مجاور می کند تزریق ژل با مقایسه با روشهای درمان جای جوش شیوه‌ای کم دردسر آسان و سریع تر از عیب این روش این است که دائمی نیست و به این ۱۸ ماه تا ۲ سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد.

استفاده از لیزر جوانسازی

انتخاب یکی دیگر از روش ها برای درمان اسکار واگنی استفاده از لیزر جوانسازی از بین گزینه‌های مختلفی در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان وجود دارند که بسته به نیاز شما می توانند موثرترین آنها را انتخاب کنید لیزر ها به دو دسته سوزاننده و غیر سوزاننده تقسیم می‌شود لیزرهای سوزاننده مثل لیزر کربن دی اکسید فرکشنال یا لیزر ابریوم یاگ خاصیت لایه برداری دارند و می‌توانند لایه نازکی از جهت پوست را بردارند البته باید توجه کنید که این لایه برداری باید تحت زشک صورت گیرد تا آسیبی به بافت پوست نرسد بعد از لایه برداری پوست شروع به بافت جدید می‌کند و عمق جای جوش های پر رفت نیز کاهش پیدا می‌کند نیز لایه بردار یا سوزاننده در یکدست کردن پوست بسیار تاثیرگذار از عیب آن دوره نقاهت و ریکاوری طولانی مدت آن است ترمیم پوست حدود دو هفته طول می کشد و ممکن است در این مدت قرمز به نظر برسد به شدن قرمزی بین چند هفته و یا چند ماه زمان می‌برد لیزر غیر سوزنده آسیبی به پوست نمی زند و فقط پوست را تحریک به تولید کلاژن جدید می‌کند بعد از کلاژن سازی رنگ و بافت پوستی یکدست به نظر می‌رسد بهترین لیزر غیر سوزاننده که کاربرد زیادی دارد لیزرPulsed Dye LaserیاPDL است این لیزر برای درمان ضایعات عروق ماه گرفتگی جای جوش و آکنه بسیار تاثیرگذار است و می‌توان برای درمان جای جوش های فرو رفته و کم عمق نیز استفاده کرد.

اسکار گرد یا چرخشی(Rolling Scars)

این نمونه جای جوش فرو رفتگی های چرخشی یا موجی شکل روی پوست ایجاد می کند فرق اسکار چرخشی با گونی در این است که مرزهای نو جوجه ها بسیار واضح نیستند و در کل یک ناحیه از پوست ناهمواری به وجود می‌آورد نحوه تشکیل این ضایعات اسکارهای چرخشی زمان ایجاد می‌شود که رشته‌های از جنس فیبر در پوست و یا بافت زیرین پوست تشکیل می‌شود این رشته‌ها اپیدرم زیر پوست را پایین کشیده و آن را مستقیماً به ساختار عمیق پوست متصل می‌کند کشیده شدن پوست این ناهمواری ها را به وجود می‌آورد.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

درمان جای چرخشی جوش

استفاده از روش سابسیژن یا برش زیرپوستی موثرترین برای درمان جای چرخشی جوش است یک جراحی ساده که با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی صورت می‌گیرد در ساب‌دیویژن جراحی قم خصوصی یا سوزن موازی با لایه ها وارد پوست می کند و رشته‌های فیبری را از بین میبرد همانطور که گفتیم این رشته ها سطح پوست را پایین می کشند بعد از بریده شدن پوست یکدست به نظر می رسد.

انواع جای جوش و ضایعات پوستی برامده

اسکارهای هایپرتروفیک ضایعات برجسته و محکمی هستند که از حد پوست بیرون میزند جای جوش برآمده معمولاً روی تنه و شکم و پشت به طور خاص در آقایان بیشتر مشاهده می‌شود ولی کلا می توان در هر جای بدن ایجاد شود اسکارهای هایپرتروفیک بعد از یک زخم و آسیب عمیق به وجود می آید.

و پای گوشتی یا اسکارهای کلوئیدی شکل  وخیم تری از اسکارهای برامده هستند تفاوت آنها با هایپرتروفیک در این است که اسکار های کلوئیدی از زخم و آسیب اصلی بزرگتر می شوند همچنین می توانند بعد از مدت ها بعد از خوب شدن رشت کنند و زخم های گوشتی در برخی افراد بیشتر مشاهده می‌شود و در واقع پوست افراد مستعد به تشکیل زخم های گوشتی است. نحوه تشکیل این ضایعات بر خلاف جای جوش های فرو رفته مثل اسکله قندیلی واگنی اسکارهای هایپرتروفیک به خاطر تحلیل رفتن بافت پوست ایجاد نمی شود بلکه به دلیل بیش از حد تولید کلاژن است در موارد زخم های گوشتی درست متوجه نمی‌شود که زخم ترمیم شده و شروع به ساخت تولید کلاژن بیشتر می کند که این مشکل  پیش می آید.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

درمان جای جوش برآمده و زخم های گوشتی

برای درمان جای جوش برآمده و زخم های گوشتی روش های گوناگونی وجود دارد که انتخاب بهترین روش بستگی به شرایط شما دارد

روش های رایج شامل موارد زیر است

. کرم های استروئیدی

. ژل های سیلیکونی

. گرایو تراپی

. لیزر

. تزریق هایی که باعث تحلیل رفتن اسکار می شود

مشکل اصلی درمان جای جوش های برامده این است که می تواند باعث بدتر شدن اسکار یا زخم های گوشتی شود برای همین درمانی نیاز به تجربه و مهارت پزشک دارد.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

ضایعات پوستی هایپرپیگمنتیشن

لکه های دایره ای که بعد از خوب شدن جوش روی پوست باقی می ماند شبیه اسکار بوده ولی یک اسکار حقیقی نیستند این لکه ها همان هایپرپیگمنتیشن بعد از التهاب است و در افرادی که دچار آکنه هستند شایع است این لکه ها مسطح هستند و فقط رنگ متفاوتی دارند نحوه تشکیل این ضایعات هایپرپیگمنتیشن  از التهاب زمانی تشکیل می‌شود که یک زخم پوستی جوش و آسیب پوستی التهاب دارد همزمان با فعال شدن فرآیند حتمی میزان تولید ملانین افزایش می‌یابد و باعث تیره شدن پوست میشود.

درمان هایپرپیگمنتیشن

بیشتر از درمان‌ها جای جوش نیاز به انجام کار خاصی نیست و به مرور لکه‌های تیره می‌شود گاهی اوقات در جهان ماندگار تر به نظر می رسند که به این زودی ها از بین می روند در این حالت روشهای می تواند به شما کمک کند.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

روش های خانگی درمان هایپرپیگمنتیشن

اگر به داروخانه مراجعه کنید محصولات زیادی می‌بینید که خاصیت لکه برداری دارند کرم ها و محصولات موضعی موثر هستند ولی معمولاً خیلی طول میکشد تا اثر خود را به جا بگذارد و موثرترین محصولات مراقبتی پوست شامل موارد زیر است

. کرمهای سفید کننده کرم های سفید کننده حاوی عوامل سفید کننده هستند و برای برطرف کردن لکه های تیره بسیار خوب هستند مشکل این محصولات این است که اکثر حاوی جیوه هستند به یک ماده سفید کننده ارزان است

. لایه برداری پوست برای لایه برداری خانگی می توانید از لایه بردار های شیمیایی خانگی استفاده کنید لایه بردار خاصیت اسیدی ضعیفی دارند و می تواند تا حدی به درمان جوش و لکه ها کمک کند این محصولات برای درمان لکه های پررنگ بی‌فایده هستند لایه بردار خانگی حاوی آلفا هیدروکسی اسید هستند.

. سایر محصولات موثر رتینوئید ها آزلائیک اسید و کرم های حاوی هیدروکوئینون نیز می‌تواند موثر باشد رتینوئید ها بدون نسخه پزشک نمی توانید آن را خریداری کنید اما انواع بدون نسخه ای هم وجود دارند که رتینول نام دارد که می توانید به راحتی تهیه کنید.

بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

روش های کلینیکی درمان هایپرپیگمنتیشن

. لیزر ها برای درمان لکه های دیره پوستی لایه بردار هستند اشاره کردیم که لیزر برای درمان سطح پوست استفاده می شود لیزر ابریو م یاگ لیزر کیوسوئیچ لیزر co۲ فرکشنال از لیزرهای قابل استفاده هستند.

. لایه برداری کلینیکی برداری کلینیکی با استفاده از اسیدهای قوی صورت می‌گیرد که در بهبودی لکه های تیره و لایه برداری موثر هستند لایه برداری کلینیکی برای درمان جای جوش پیشنهاد می‌شود که چندان تیره نباشند و پوست بیمار روشن باشد.

. میکرودرم آبریژن یکی از روش های معروف برای جوانسازی پوست است میکرودرم‌ابریژن نوع لایه بردار به حساب می‌آید در این روش با استفاده از کریستال ها یا دست یا نوک الماس پوست لایه برداری می‌شود میکرودرم آبریژن روش جدیدی است که به درمان جای جوش و لکه می‌پردازد ولی درمان استاندارد و این ضایعات نیست.

. درم ابریژن در معابر نیز میکرودرم‌ابریژن یک روش لایه برداری با این تفاوت که تهاجمی تر بوده و باید تحت بی‌حسی انجام گیرد در ما به ویژه در گذشته روش استاندارد درمان جای جوش و آکنه بوده و لیزر جای آن را گرفته است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

. درمان جای جوش در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان

همانگونه که مطالعه کردید و روش های زیادی برای درمان جای جوش وجود دارد برای انتخاب روش درمانی مناسب باید پوست و اثرات به جا مانده را به طور کامل بررسی کنید پس با توجه به هدف شما بهترین روش را انتخاب کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در روند درمان ضایعات پوستی و بهترین روش برای رفع مشکلات پوستی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و برای جلسه مشاوره حضوری وقت بگیرید.

استفاده از لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

لیزر فرکشنال یکی از موثرترین روشهای درمان جای جوش و اسکار آکنه است علاوه بر درمان جای جوش می توانید به جوانسازی و رفع چین و چروک پوست صورت نیز بپردازید درمان اسکار سوختگی و بخیه بهبود منافذ باز پوست لیفت و سفتی پوست از جمله روش هایی است که می توانید با لیزر فرکشنال این مشکلات را از بین ببرید لیزر جای جوش برای درمان اسکار آکنه در این روش با بارگیری از لیزر فرکشنال می توانید اقدامات خوبی در جهت بهبود و درمان اسکار و جای اکنه را برطرف کنیم درمان جای جوش با لیزر فرکشنال در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه این کلینیک صورت می گیرد.

 

تعداد جلسات لیزر جای جوش

بسته به پوست شما و تشخیص پزشک متخصص تعداد جلسات فرد به فرد دیگر متفاوت است ولی معمولاً در هر دوره درمان چهار جلسه نیاز است که پس از آن بهتر است ۶ تا ۱۲ ماه به پوست استراحت داده شود و در صورت نیاز مجدد چند ماه بعد یک دوره لیزر انجام گیرد با این که بعد از چهار جلسه لیزر در فصل مناسبی قرار داشته باشیم ( از لحاظ شدت تپش آفتاب )می توانید هر ۳ تا ۴ ماه یکبار نظره عمیق انجام دهید اما توجه داشته باشید که برای انتخاب لیزر مناسب باید به کلینیک معتبر مراجعه کنید و توسط پزشک با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام درمان پردازی چرا که لیزر برای رفع مشکلات پوستی است و اگر به طور دقیق صورت نگیرد ممکن است مشکلاتی بیشتر برای پست شما در پی داشته باشد. پس در انتخاب کلینیک و تجربه پزشک اطلاعات کافی به دست بیاورید و بعد اقدام به انجام درمان کنید.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

هزینه، معایب و مزایای کاشت مو به روش سوپر ترکیبی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

اثرات و نتایج لیزر فرکشنال بر پوست

همانطور که گفتیم لیزر روش درمانی برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه است که نیازی به مراقبت‌های خاص طولانی ندارد همچنین تأثرات دیگر استفاده از لیزر را می‌توان به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک آن پرداخت همچنین درمان ترک های پوستی بهبود منافذ باز پوست پوست صورت و کمک کردن به سفت شدن پوست های شل درمان تیرگی و چروک های اطراف چشم و رفع خطوط خنده پیشانی و عقد همچنین رفع روشن سازی و شفاف سازی پوست اشاره کرد درمان لکه های پوستی و برخی از خال هارا نیز می توان با لیزر از بین برد اثرات و نتایج لیزر ماندگاری بالایی دارد و می تواند به شما در داشتن پوست زیبا و شفاف کمک کند اثرات و نتایج لیزر در کلینیک بهمن یار کرمان ماندگاری بسیار بالایی دارد زیرا توسط پزشک متخصص و با دستگاه های پیشرفته و به روز صورت می گیرد.

 

مراحل از بین بردن جای جوش با لیزر

همانطور که گفتیم نیز روش درمانی موثر و ایمنی است که می‌توانیم به راحتی با از بین بردن جای جوش و درمان آکنه را با آن صورت دهیم در این روش برای رفع جای جوش پس از تمیز کردن پوست و ضد عفونی کردن آن از بی حس کردن ناحیه درمان استفاده میشود پس از استفاده از بی حسی اشعه لیزر با امواج معین شده روی پوست تابیده می شود و لایه سطحی پوست را برطرف می کند و بافت جدید پوست ساخته می شود بعد از پایان لیزر فرد می‌تواند به کره روزمره خود بپردازد و فقط باید به توصیه های ارائه شده توسط متخصص به خوبی اهمیت دهد تا از هرگونه عوارض و مشکل جلوگیری کند و همچنین بهترین نتیجه را از انجام این درمان به دست آورد.

 

مزایای لیزر

استفاده از لیزر بدون درد و خونریزی از درمان موثر برای از بین بردن جای جوش و آکنه می باشد باعث زیبایی و جوانسازی پوست می‌شود همچنین روش درمانی مطمئنی است که به بازسازی و ترمیم پوست و رفع چین و چروک و خطوط پوست نیز می‌پردازد علاوه بر اینکه باعث رفع جوش های پوست می شودلیزر کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارد که می‌توان به چند مورد دیگر نیز اشاره کرد رفع جای جوش و آکنه درمان ترک های پوستی بهبود جای زخم و جایزه سوختگی نیز از کاربردهای مهم لیزر هستند اگر شما هم تمایل به استفاده از لیزر را دارید ما کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان را به شما معرفی می‌کنیم در این کلینیک از انواع دستگاههای پیشرفته و به روز استفاده می‌شود که توسط پزشک متخصص و با تجربه روش‌های درمانی برای زیبایی پوست و مو انجام می گیرد.

 

کاندیدای مناسب لیزر

لیزر روشی آسان و مطمئن برای رفع و از بین بردن جای جوش و درمان آکنه است پس به این ترتیب برای کسانی که به دنبال یک روش قطعی برای از بین بردن جای جوش بر روی پوست خود هستند روش درمانی مناسبی است همچنین کسانی که بیماری خاص پوستی ندارند و از سلامت عمومی برخوردارند می‌توانند برای جوانسازی و زیبای پوست خود از لیزر استفاده کند کسانی که تبخال فعال در بدنشان دارند نیز به کاندیدای مناسب استفاده از این روش هستند البته خانم هایی که در دوران شیردهی و بارداری هستند نمی‌توانند از لیزر استفاده کنند و بهتر است بعد از پایان بارداری و یا شیر دهی جهت استفاده از لیزر بپردازند در کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصص باتجربه و حرفه‌‌ای این کلینیک صورت می‌گیرد.

 

عوارض لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

به طور کلی باید گفت که استفاده از لیزر یکی از روشهایی است که عوارض خاصی را برای شما به دنبال ندارد و مزیت های این روش بسیار بیشمار تر از عوارض آن هستند لیزر ها می توانند پس از انجام عمل برای بود قرمزی و التهاب کمی ایجاد کنند که این موارد زودگذر است و بعد از مدت کوتاهی برطرف می‌شود شما می توانید برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصص و انجام این درمان بپردازید و بار دیگر پوستی زیبا و شفاف و بدون هیچ گونه مشکلی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

 

هزینه لیزر جای جوش و درمان آکنه

استفاده از لیزر روشی ایمن و مناسب است که هزینه لیزر جای جوش و درمان آکنه بستگی به وسعت پوست میزان تیرگی لک تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان همچنین میزان مهارت پزشک متخصص و موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه خواهد شد اگر می خواهید از هزینه و تخفیفات روزانه کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس بگیرید و نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه اطلاعات کافی را به دست آورید البته لازم به ذکر است که در کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان مشاوره پوست و مو کاملا رایگان است و شما می توانید از آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

. شما می توانید در جلسه مشاوره در مورد نحوه از بین بردن جوش و آکنه والز با پزشک خود مشورت کنید و روش درمانی مناسبی را انتخاب کنید.

. برای کاهش درد می توانید از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید.

. قبل از مراجعه جهت درمان استحمام کنید و از هیچگونه کرم و مواد آرایشی و بهداشتی روی پوست استفاده نکنید.

. از حمام آفتاب قبل از لیزر پرهیز کنید.

. یک هفته قبل از انجام لیزر از مصرف دخانیات و قلیان پرهیز کنید مصرف این گونه مواد در روند بهبودی تاثیر می گذارند و همچنین می توانند باعث کم آبی و خشکی پوست شوند که یکی از عوامل بروز مشکلات پوستی است

. مراقبت های بعد از لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

. تا ۲۴ ساعت از رسیدن آب و بخار آب پوست خودداری کنید و بعد از آن می توانید برای شستشو از آب ولرم استفاده کنید.

. بعد از درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرید و هنگام خارج شدن از منزل از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

. اگر دارویی توسط پزشک متخصص برای شما تجویز شده است آن را به موقع و تا آخر ادامه دهید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر اجتناب کنید همچنین به توصیه هایی که توسط متخصص به شما ارائه شده به خوبی توجه کنید.

. می توانید برای از بین بردن التهاب و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

. برای جلوگیری از خشکی پوست است کرم های مرطوب کننده و آبرسان های طبیعی استفاده کنید.

 

دوره نقاهت لیزر برای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

همانطور که گفتیم استفاده از لیزر برای درمان مشکلات پوستی و جوانسازی آن روشی ایمن و موثر است دوره نقاهت و ریکاوری لیزر بسیار کوتاه هستند می‌توان گفت که از در نیاز به هیچگونه استراحتی ندارد اما برای دریافت نتایج بهتر و همچنین جلوگیری از عوارض و حساسیت‌های پوستی نیاز به یکسری مراقبت هایی است که توسط پزشک متخصص به شما ارائه می شود و شما باید به آن اهمیت دهید تا بهترین نتیجه را برای شما در پی داشته باشد شما می توانید لیزر درمانی را در کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام دهید و از نتایج عالی آن لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

نتیجه گیری

ماجرای دو جا که نه یک چیز است و جای آنها یک داستان دیگری دارد آکنه و جوش صورت به مرور زمان بهبود پیدا می‌کنند و ناپدید می‌شوند اما جای جوش و آکنه به سادگی محدود نمی شود و می تواند دشواری‌های خاص خودش را داشته باشد و روش‌های زیادی برای برطرف کردن جای جوش و آکنه وجود دارد روش های خانگی و کلینیکی می تواند به درمان جای جوش و آکنه به شما کمک کند و اثرات به جا مانده از جوش ها را به خوبی از روی پوست شما می کند باید توجه داشته باشید که جای جوش و آکنه روی پوست شما چه نوعی است و چه روش درمانی می تواند برای آن مناسب باشد پس برای رسیدن به جواب این سوالات باید حتما توسط پزشک متخصص معاینه شوید تا پزشک بهترین درمان را برای شما در نظر بگیرد و شما بتوانید در زمان کوتاه به نتیجه دلخواه برسید اگر قصد رفع جای جوش و آکنه را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان مشاوره و معاینه با پزشک متخصصین کلینیک به رفع این درمان بپردازید و باردیگر پوستی زیبا و صاف بدون هیچ گونه جوش و آکنه ای داشته باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-بهترین راهکارهای از بین بردن جای جوش و درمان آکنه

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicbahmanyar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://clinicbahmanyar.ir/t9jw

لینک آپارات:

https://www.aparat.com/clinicbahmanyar

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/clinicbahmanyar

ویکی پدیا:

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:

https://www.facebook.com

تویتر:

https://twitter.com

یوتیوب:

https://www.youtube.com

تلگرام:

https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir