کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد، مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت:

 

اثرات روش پلاسما جت چه مدت پس از درمان ظاهر خواهد شد؟

حفظ جوانی و شادابی پوست می تواند تاثیرات زیادی در زیبایی افراد و همچنین اعتماد به نفس آنها داشته باشد به همین دلیل است که افراد در جهت حفظ زیبایی پوست خود تلاش می‌کنند و در عمر خود روشهای متفاوتی را برای این کار را امتحان میکنند پوست بدن انسان در معرض بعضی آسیب ها می تواند از بین برود از جمله آلودگی ها و به همین دلیل خیلی زود قسمت های جوان و با طراوت پوست از بین می‌رود.

این عامل می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس شود خوشبختانه روشهای زیادی برای زیبایی و سلامت پوست امروزه وجود دارد یکی از این روشها پلاسماجت است که قصد داریم در این مقاله به بهپرداز پلاسماجت روشی موثر چند عارضه است که می تواند زیبایی و شادابی را به پوست شما هدیه دهد.

 

منظور از پلاسما جت چیست؟

پلاسماجت یکی از روش‌های جدید برای جوان سازی و زیباسازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسما جت صورت می‌گیرد با استفاده از این روش آبرسانی به پوست سریعتر صورت می‌گیرد و بنابراین پوست جوان و شادابی را برای شما به همراه دارد با استفاده از روش پلاسما جت می توانید انواع آسیب های پوستی از جمله چین و چروک های ناشی از افزایش سن افتادگی جای زخم و آکنه و بریدگی ها را از بین ببرید و علاوه بر این با استفاده از این روش می‌توانید افتادگی چشم ها و پروژه ها را نیز به طور کامل برطرف کنید و فرم بینی را نیز تغییر دهید و زیبا کنید.

این موارد تنها بخشی از کاربردهای روش پلاسما جت به شمار می‌روند زیبایی پوست با استفاده از دستگاه پلاسما جت به صورت کاملاً سرپایی و نیاز نداشتن به بیهوشی و بستری صورت می‌گیرد این روش را می‌توان یکی از روش‌های بدون درد و بدون عارضه برای زیبایی پوست و جوانسازی آن دانست .

در این روش نیازی به ایجاد برش ها در پوست نمی باشد و این روش بدون درد و خونریزی همراه است به همین دلیل پلاسماجت را می‌توان یکی از روش‌های پر کاربرد و محبوب در بین جوانان دانست که نتایج آن در کوتاه مدت ظاهر می‌شود و برای مدت نسبتاً طولانی نیز باقی خواهد ماند.

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

پلاسما جت چگونه انجام میشود

همانطور که از نامش مشخص است ماده اصلی آن پلاسما است ماده گازی شکل با حرارت بسیار زیادی که خاصیت در برخورد با مواد دیگر به سرعت سرد می شود این ماده با استفاده از دستگاه پلاسماجت وارد پوست شده و با تبخیر بخش‌هایی از لایه‌های مختلف پوست باعث می‌شود که لیفت پوست انجام گیرد و به رفع چین و چروک ها و مشکلات پوستی از بین برود در این روش پلاسما در نقاط بسیار ریزی با فاصله های کمی تابانده می‌شود بنابراین پس از پایان این روش درمانی معمولاً پوست به فرد تکمیل ظرفیت های ریز و نزدیک به همین پیدا می‌کند.

این ضعف‌ها یکی دو روز بعد از پایان درمان برطرف می‌شود و جای آنها به هیچ عنوان روی پوست باقی نمی‌ماند بسیاری از افرادی که فکر می‌کنند پلاسماجت ایجاد سوختگی در پوست می کند و جای آن برای همیشه روی پوست باقی می ماند باید گفت که این طور نیست و کاملا اشتباه می کنید اگر نگاهی به نتایج جوانسازی پلاسماجت بیندازید متوجه می شوید که افرادی که از این روش برای جوانسازی استفاده کرده‌اند نمی توان جای زخم و سوختگی روی پوست آنها مشاهده کنید البته جای این ضعف‌ها چند روز بعد از درمان به کلی برطرف می شود و هیچ آثاری روی پوست باقی نمی‌گذارد.

اگر شخص از نظر سلامتی هیچ مشکلی نداشته باشد آسیب های پوستی او نیز شدت نمی گیرد با یک جلسه پلاسماجت می‌توان تمام مشکلات پوست را برطرف کرد اما در صورتی که سن فرد بسیار بالا باشد و آسیب های پوستی او مثل چین و چروک جای زخم و آکنه شدت زیادی داشته باشد پوست فرد هر دلیلی خاصیت ارتجاعی و کسانی خود را از دست داده باشد و در سلامت عمومی برخوردار باشد ممکن است که چند جلسه پلاسما جت برای او در نظر گرفته شود ممکن است هم در یک جلسه مشکلات پوستی اش برطرف شود و نیاز به جلسه مجددی نداشته باشد .

 

کاربردهای پلاسما جت

پلاسما جت یکی از پرکاربردترین روش های جوانسازی و زیبا سازی پوست از روشی که علاوه بر درمان انواع آسیب های پوستی نظیر چین و چروک می تواند به درمان آکنه جای زخم و بریدگی نیز در این روش پرداخت برای رفع افتادگی پلک و همچنین اطراف چشم نیز می‌تواند موثر باشد علاوه بر این می توان برای لیفت بینی و اصلاح آن از روش پلاسما جت استفاده کرد این موضوع برای کسانی است که ما است جراحی و بستری شدن می ترسند یا نمی خواهند هزینه زیادی صرف زیبایی خود کنند بسیار مناسب است علاوه بر این از این روش می‌توان برای درمان ترک های پوستی نیز استفاده کرد.

این ترک ها به دلیل افزایش وزن حاملگی و یا بلوغ در پوست ایجاد می شود که ازبین بردن انواع ضایعات پوستی نیز از نیز از کاربردهای پلاسما جت است بر طرف کردن چین و چروک های اطراف چشم خط لبخند و خطوط پیشانی و همچنین نواحی دیگر بدن نیز از مزایای پلاسما جت به شمار می رود بسیاری از افراد ممکن است که تاتو روی بدن خود داشته باشند و اکنون به دنبال روشی برای پاک کردن آن باشند پلاسما جت روش مطمئنی برای پاک کردن تاتو نیز می‌تواند باشد به علاوه بر آن می توان از این روش برای از بین بردن خال های نقاط مختلف بدن استفاده کرد.

پلاسما جت روشی مطمئن برای رفع افتادگی پوست در نواحی مختلف چهره است وه بر لیفت پلک و بینی میتوان این نواحی پایین صورت مانند غبغب را نیز با این روش درمانی لیفت کرد با استفاده از پلاسماجت می‌توان اثر رگهای واریسی را که قابل مشاهده هستند از بین ببرید این روش برای حل مشکلات رنگدانه پوست نیز روش درمانی مناسب و ایمنی است.

منظور از مشکلات و رنگدانه ها کک و مک و لک های ناشی از افزایش سن و همچنین بارداری یا تیرگی در نواحی مختلف چهره و بدن است در واقع می‌توان گفت که پلاسما جت روش همه فن حریف برای برطرف کردن مشکلات پوستی است که هزینه زیادی را متحمل می شود.

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

مزیت های استفاده از پلاسما جت

استفاده از پلاسماجت به روشی کم خطر و بدون عارضه است که می‌توان برای درمان انواع آسیب های پوستی از این روش درمانی استفاده کرد درمان با استفاده از این روش بدون درد و خونریزی بوده و نتایج آن در زمان کوتاهی نسبت به روشهای دیگر قابل مشاهده است استفاده از روش پلاسما جت محدودیت زمانی ندارد و هیچ حساسیتی نمی تواند برای فرد در پی داشته باشد این روش ها می توان برای تمام افرادی که رنگ پوست خاصی دارند نیز استفاده کرد پلاسما جت با تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر و وارد نشدن مواد شیمیایی اضافه بدن باعث بهبود خونرسانی و آبرسانی به پوست می شود که این امر باعث شد و بیست سالم و با طراوت شدن پوست می شود .

جایگزین مناسب برای جراحی زیبایی بینی پلک و نواحی بدن است تکنیکی است که بدون ایجاد زخم و برش در پوست باعث جوان تر شدن و زیبایی آن می‌شود و از آنجایی که نقاط درمانی پلاسماجت بسیار کوچک و نزدیک به هم هستند می‌توان آن را برای درمان مشکلات پوستی استفاده کرد طول جلسات درمانی پلاسما جت کوچک است پس از ۳۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد بنابراین نیاز نیست کهبعد متقاضی مرخصی بگیرد و بلافاصله بعد از درمان می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد در بیشتر افراد این روش درمانی در یک جلسه صورت می گیرد.

در برخی افراد به تشخیص پزشک نیاز به دو یا سه جلسه درمان است به علاوه درمان پوست با این روش بدون بیهوشی و بی حسی انجام می گیرد بنابراین اثرات و عوارض ناشی از بیهوشی و بی حسی را تجربه نمی‌کنند، دوام و ماندگاری پلاسما جت نسبت به روش‌های غیر تهاجمی بیشتر است هزینه مناسب تری نیز در بر دارد کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام می‌گیرد.

 

کاندید مناسب پلاسماجت

پلاسما جت روش مناسبی برای درمان آسیب های پوستی در افراد مختلفی است که قصد دارند در کوتاهترین زمان نتایج خوبی به دست آورد این روش درمانی دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد، می‌توان آن را برای افرادی که نمی توانند مدت زیادی از کار خود مرخصی بگیرند و یا در خانه بمانند روش درمانی مناسبی دانست، نتایج این روش تقریبا مشابه با جراحی صورت است بنابراینافرادی که از جراحی می ترسند یا به دلایل پزشکی جراحی برای زیبایی پوست خود انتخاب نمی کنند می توانند از این روش استفاده کند.

در صورتی که افراد از روش‌های جراحی برای برطرف کردن افتادگی ها و آسیب ها استفاده کردند و نتایج خوبی بر رضایت بخشی حسین شده می تواند پلاسما جت را به عنوان روش ترمیم یا اصلاح نتایج انتخاب کنند و به آن بپردازد و این روش برای برطرف کردن آسیب های جزئی نظیر افتادگی جزئی پرچین و چروک زیر بدن و همچنین عدم تقارن جزئی در نقاط مختلف چهره استفاده کند.

 

تفاوت پلاسما جت با دیگر روش های زیبایی پوست چیست؟

. مقایسه پلاسما جت و جراحی

در روش جراحی زیبایی پوست ممکن است برسی ایجاد شود و تا سالها باقی بمانند و ممکن است از بین بروند ، در صورتی که در پلاسما جت نیاز به ایجاد برش و هیچگونه زخمی نخواهد بود و باقی هم نخواهد ماند به علاوه دوره نقاهت در روش جراحی طولانی و نیاز به مراقبت های ویژه و خاص است.

در این روش معمولاً فرد باید دو هفته به طور کامل استراحت داشته باشد تا اثرات داروی بیهوشی به طور کامل برطرف شود بخیه ها کشیده و برطرف می‌شود در صورتی که پلاسماجت دوره نقاهتی ندارد و شخص بلافاصله بعد از درمان می‌تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد ، عوارض روش پلاسما جت بعد از جراحی بسیار کم و نادر است ، ماندگاری و نتایج هر دو روش دائمی می‌باشد تنها در روش پلاسما جت ممکن است نیاز به تکرار جلسات در سال ها باشید.

. مقایسه پلاسماجت و پلکسر

از نظر شیوه انجام و نتایج تفاوت چندانی نوروش با هم ندارند تنها تفاوت این دو روش در دستگاههای مورد استفاده است و می‌توان هر دوی آنها را برای رفع ضایعات پوستی و آسیب های پوستی استفاده کرد این روش از روش‌های غیر تهاجمی بوده و برای درمان پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد و هیچکدام نیازی به ایجاد برش ندارند دوره نقاهت هر دو روش کوتاه است و افراد بعد از انجام درمان بلافاصله می تواند نتایج آن را مشاهده کنند.

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت

هزینه پلاسما جت چقدر است؟

هزینه پلاسما جت نسبت به جراحی بسیار کمتر است در این روش در مقایسه با روش‌های دیگر جوانسازی پوست نظیره لیزر درمانی هزینه کمتری برای افراد حاصل می شود هر چند در این روش نیازی به استفاده از ماده بی حسی یا بیهوشی وجود ندارد هزینه بستری نیز حذف می‌شود و خود دستگاه پلاسماجت قیمت پایینی دارد البته نمی‌توان هزینه قطعی در مورد این روش تعیین کرد.

معمولاً عواملی مختلفی همچون سن فرد نوع و شدت آسیب محل درمان و همچنین تعداد جلسات درمانی مورد نیاز از عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های پلاسماجت هستند علاوه بر این میزان تخصص و مهارت پزشک و همچنین کلینیکی که در آن عمر جامع این درمان می پردازید نیز می‌توان ند بر هزینه‌های این روش تاثیر بگذارد و همچنین شهر محل زندگی فرد نیز می تواند عامل تعیین کننده های هزینه باشد جهت اطلاع گرفته از هزینه‌های مربوط به کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

 

پس از انجام پلاسما جت چه مراقبت هایی لازم است؟

. تا چند روز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دوری کنید در صورتی که نمی توانید کار را انجام دهید از کرم‌ها و ضدآفتاب ها استفاده کنید و همچنین از کلاه های نقاب دار

. یک هفته قبل از استفاده از پلاسماجت از مصرف داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون پرهیز کنید.

. یک هفته قبل از درمان از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید

. قبل از اقدام به انجام این درمان از اعتبار کلینیک و مهارت پزشک متخصص اطلاعات کافی به دست آورید

. قبل از مراجعه جهت درمان استحمام کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی بر روی پوست استفاده نکنید.

کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
مراقبت های بعد از انجام پلاسما جت

پلاسماجت روشی ایمن و آسان است که دوره نقاهت کوتاهی دارد و عوارضی بسیار کم و نداده اما برای رسیدن به نتایج عالی و ماندگاری طولانی تر نیاز به یکسری مراقبتها بعد از انجام این درمان است از جمله مراقبتهای بعد از انجام پلاسما جت می توان به نکات زیر اشاره کرد

. تا چند روز بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید و از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید

. در صورتی که پزشک داروی خاصی برای شما تجویز کرده آن را به موقع و تا آخر ادامه دهید و از مصرف داروهای خودسرانه اجتناب کنید

. به هیچ عنوان محله تحت درمان را ماساژ و یا فشار به آن وارد نکنید

. از گرم کردن محل تحت درمان خودداری کنید

. یک هفته بعد از انجام پلاسما جت است کشیدن سیگار و قلیان اجتناب کنید سعی کنید مصرف این گونه مواد را ترک کنید زیرا در روند پیری پوست تاثیر بسزایی دارند

. مطمئن در جلسات تعیین شده توسط پزشک برای بررسی نتایج و عوارض شرکت کنید

. اگر در محل درمان زخم هایی به وجود آمد از دستکاری آن ها پرهیز کنید و بگذارید خود به خود جای آنها خوب شود.

. آب فراوان و مایعات مصرف کنید.

پیشنهاد ما برای کسب اطلاعات بیشتر :

لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

آنچه در مورد تزریق ژل نمیدانید

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

هزینه و مزایای شگفت انگیز کربوکسی تراپی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

هزینه، روش ها و مزایای لیفت چشم بدون جراحی

 

معایب و عوارض احتمالی پلاسما جت

هنگامی که پلاسما جت در کلینیک معتبر و توسط پزشک با تجربه و متخصصی صورت گیرد ، خطرات فرد متقاضی را تهدید نمی‌کند و عارضه‌ای نمی‌تواند برای او در پی داشته باشد عوارض عمومی پلاسماجت احساس خارش و سوزش جزئی در محل تحت درمان است علاوه بر آن ممکن است ناحیه تحت درمان متورم و قرمز شود و التهاب کمی داشته باشد.

شدت این عوارض و مدت ماندگاری آن به عوامل مختلفی نظیر سن فرد نوع پوست و ناحیه تحت درمان بستگی دارد ، در افراد مختلف با ویژگی‌های متفاوت این عوارض بیش از چند روز باقی مانده حتماً باید با پزشک خود در مورد این مشکل مشورت داشته باشید در بسیاری از افراد عوارض پلاسما جت بعد از درمان به طور کامل برطرف می شود اما ممکن است برای افرادی زمان بهبودی عوارض به حدود یک هفته نیز بکشد.

علاوه بر این بسیاری از افراد نگران ماندن جای زخم بعد از پلاسما جت سند در واقع باید گفت که بعد از اتمام عمل پلاسما جت خود را در آینه ببینید نقاط ریز و متعددی در پوست وجود دارد که قرمز و ملتهب هستند و بعضی‌ها ضعف‌های ریزی دارد و همین امر باعث نگرانی در افراد شده و ممکن است تصور کنند که جای این ضعف‌ها برطرف نمی‌شود اما باید گفت که از این بابت خیالتان راحت باشد جای این ظرف‌ها باقی نمی‌ماند و کاملاً برطرف می‌شود بعد از برطرف شدن این مشکلات جای هیچ گونه زخم و برش روی پوست دیده نمی شود.

 

اثرات و نتایج پلاسما جت

پلاسما جت روش درمانی ایمن و موثری است که می‌توان برای رفع چین و چروک و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار گیرد از روش کم تهاجمی بدون نیاز به بیهوشی و بستری و نداشتن عوارض احتمالی است همه افراد در هر سن و هر شرایطی می‌تواند از این روش درمانی بهره‌مند شود این روش درمانی نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری طولانی ندارد و پس از انجام درمان می توانید به کار روزمره خود بپردازید.

اگر تمایل به انجام این روش درمانی دارید حتماً باید در مورد کلینیک و تبحر پزشک اطلاعات کافی به دست آورید و مطمئن باشید که این روش درمانی برای شما اثرات و نتایج خوبی به ارمغان خواهد آورد ات و نتایج این روش درمانی در کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان ماندگاری بالایی دارد زیرا زیر نظر متخصص باتجربه و حرفه‌ای این کلینیک و با دستگاه‌های پیشرفته صورت می گیرد.

 

دوره نقاهت پلاسما جت

همانطور که در بالا هم گفتیم استفاده از پلاسما جت برای رفع چین و چروک صورت و جوانسازی آن روشی ایمن و موثر است که نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارد می‌تواند پس از انجام درمان به کار روزمره خود بپردازد و فقط کافیست به توصیه های ارائه شده توسط متخصص عمل کند تا در روند بهبودی و همچنین رسیدن به نتیجه دلخواه کمک کننده باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که پلاسماجت روشی برای جوانسازی و زیباسازی پوست است و حتماً باید توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد و از عوارض احتمالی و بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود اگر تمایل به انجام این روش درمانی برای جوان سازی و زیبایی پوست را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان توسط پزشک متخصصین کلینیک انجام این درمان برای زیبایی و جوانسازی پوست خود بپردازید.

 

تعداد جلسات پلاسما جت

پلاسما جت برای رفع چین و چروک و افتادگی و شلی پوست بدن و صورت مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد این روش درمانی به خاطر آسانی و ایمن بودن طرفداران زیادی پیدا کرده است این روش درمانی بدون عارضه و نیاز نداشتن به دوره نقاهت طولانی می‌تواند روشی ایمن و موثر برای جوان سازی پوست باشد که تمام افراد با هر سن و هر نوع پوستی می توانند از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده کند پلاسما جت در یک جلسه صورت می‌گیرد و نتایج آن بعد از درمان کاملاً قابل مشاهده است .

در برخی موارد که پرده متقاضی دچار افتادگی و شل شدگی پوست شدید است ممکن است و غذاست تشخیص پزشک به جلسات ترمیم این نیز نیاز داشته باشد که شما می توانید جهت اطلاع گرفتن از این موضوع با مراجعه به کلینیک و معاینه توسط پزشک متخصص از تعداد جلسات این روش درمانی اطلاعات کافی در مورد خود را به دست آورید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

پاسخ پرسش های پرتکرار

. چه کسانی نباید از روش پلاسما جت استفاده کنند؟

معمولاً افراد با بیماری‌های نظیر دیابت کنترل‌نشده سر از سرطان و بیماریهای خود ایمنی کاندیدای مناسبی برای انجام این روش درمانی نیستند افراد با مشکلات غدد و بیماری‌های خونی مانند انعقاد خون نیز کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی نیستند همچنین برای افراد مبتلا به حساسیت و بیماری‌های پوستی نیز نمی‌تواند روش درمانی مناسبی باشد.

به خصوص اگر این بیماری از نوع بیماری های باکتریایی و یا ویروسی باشد پس از پلاسماجت روش درمانی مناسبی برای این افراد نمی باشد با وجود آن که هنوز دلایل محکمی بر اثرات منفی پلاسما جت بر روی جنین مشخص نشده است اما بهتر است که خانم‌های باردار نیز از این روش درمانی استفاده نکنند.

. آیا انجام پلاسما جت محدودیت سنی دارد؟

از نظر پزشکان پلاسماجت محدودیت سنی ندارد و افراد می‌توانند در هر سن و سالی برای رفع مشکلات پوستی خود از این روش درمانی بهره‌مند شود اما پزشکان استفاده از این روش را در پایین تر از ۲۰ سال و بالاتر از ۸۰ سال به افراد توصیه نمی‌کند زیرا در سن ۲۰ سال هنوز هورمون‌ها تعادل ندارند و همین موضوع می‌تواند باعث از بین رفتن اثرات این روش درمانی شود در سن ۸۰ سال نیز شدت آسیب ها و چین و چروک ها به قدری بالا است که پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و این روش درمانی تأثیر زیادی نمی گذارد.

. میزان ماندگاری اثرات پلاسما جت چقدر است؟

در مقایسه این روش با روش های غیر تهاجمی دیگر پلاسما جت این است که پلاسما جت ماندگاری طولانی دارد البته باید در سبک زندگی تغییراتی را حاصل کنند اثرات این روش حتی تا سالها می‌تواند برای او باقی بماند اما در صورتی که فرد سبک زندگی خود را تغییر دهد و رژیم غذایی مناسبی نداشته باشد بر همچنین مصرف دخانیات و الکل را از سر بگیرد ماندگاری نتایج بسیار کوتاه خواهد بود.

. اثرات روش پلاسما جت مدت اثر درمان ظاهر خواهد شد؟

اثرات درمان پلاسماجت بلافاصله بعد از پایان جلسه درمانی مشخص نمی شود اما برای تثبیت نتایج قطعی بهتر است مدتی منتظر بمانید تا هفته بعد از پلاسماجت نتایج قطعی به طور واضح قابل مشاهده است ممکن است پزشک برای نتیجه گیری بهتر دو ماه بعد از جلسه اول یک جلسه تکمیلی نیز برای شما تجویز کند.

. بهترین محل برای انجام پلاسما جت کجا است؟

کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان با استفاده از بهترین و با تجربه ترین پزشکان بهترین نتایج دوان سازی پوست با پلاسما جت را برای شما رقم می زند در این کلینیک افراد مختلف با پوست های متفاوت و آسیب های متنوع بهترین اثر و نتیجه را مشاهده کرده‌اند بنابراین اگر قصد دارید به نتیجه دلخواه با این روش درمانی برسید به کلینیک زیبایی بهمنیار کرمان مراجعه کنید و بار دیگر جوانی و شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

 

نتیجه گیری

حفظ جوانی و شادابی پوست تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد و همچنین اعتماد به نفس او می‌گذارد و به همین دلیل است که افراد به دنبال روشهای متفاوتی برای جوان سازی و زیباسازی پوست هستند، پوست بدن انسان در معرض انواع آسیب و آلودگی قرار می گیرد و این امر باعث می شود که خیلی زود جوانی و طراوت خود را از دست بدهد خوشبختانه روش های زیادی برای برگرداندن زیبایی و سلامت پوست وجود دارد که پلاسماجت یکی از این روش های درمانی است روشی موثر و کم عارضه که می تواند زیبایی و شادابی را به پوست هدیه دهد.

پلاسماجت جدیدترین روش جوانسازی پوست است که از طریق دستگاه پلاسما جت صورت می‌گیرد که در این روش روند آبرسانی به پوست سریع شده و بنابراین جوانی و شادابی دوباره به پوست بر می‌گردد استفاده از روش‌های پلاسماجت می‌تواند انواع آسیب های پوستی شامل چین و چروک های ناشی از افزایش سن، جای زخم و آکنه ، بریدگی، افتادگی و شلی پوست را از بین ببرد همچنین می تواند افتادگی پلک و چشم  را بر طرف کند و فرم بینی را زیباتر کند. زیبایی پوست با استفاده از پلاسماجت درمانی سرپایی است که نیاز به بستری و بیهوشی ندارد بدون درد و عارضه صورت می گیرد و نیازی به برش در پوست ندارد به همین دلیل پلاسما جت به  روش محبوب و پرکاربرد در بین جوانان برای زیباسازی و جوانسازی پوست تبدیل شده است.

روشی که نتایج آن در مدت کوتاهی ظاهر می‌شود و برای مدت نسبتاً طولانی باقی خواهد ماند البته باید در نظر داشته باشید که این روش درمانی توسط پزشک متخصص و با تجربه ای صورت گیرد تا از عوارض احتمالی آن جلوگیری شود و شما بتوانید به نتیجه دلخواه و رضایت بخشی دست پیدا کنید اگر مایل به انجام این روش درمانی هستید می توانید با مراجعه به کلینیک زیبایی بهمن یار کرمان معاینه و مشاوره با پزشک متخصصین کلینیک به انجام این درمان برای زیبایی و جوانسازی پوست خود بپردازید و از نتایج طولانی مدت آن بر روی پوست لذت ببرید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان-کاربرد ،مزایا و نتایج حیرت‌آور پلاسما جت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

34910112400

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 12 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

https://clinicbahmanyar.ir

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicbahmanyar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی بهمن یار کرمان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:

https://clinicbahmanyar.ir/1om3

لینک آپارات:

https://www.aparat.com/clinicbahmanyar

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/clinicbahmanyar

ویکی پدیا:

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicbahmanyar

فیسبوک:

https://www.facebook.com

تویتر:

https://twitter.com

یوتیوب:

https://www.youtube.com

تلگرام:

https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

میکروبلیدینگ ابرو چقدر ماندگاری دارد؟
درمان شکستگی آلت تناسلی
عمل جراحی تامی تاک
تزریق ژل به اندام خصوصی
لیست ژل های مورد تایید وزارت بهداشت
کاربردهای نانو پلاسما جت در زیبایی

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران کرمان کلینیک زیبایی بهمن یار
  • 09120043630-03491011240
  • info@clinicbahmanyar.ir